E, ovako treba... > Metalni čamci

opet iz mog dvorišta-samogradnja čamca

<< < (19/22) > >>

IKA:
Kod mene ,poslednji prozor ka krmi je doživeo izmenu,tako da još jedna izmena ,neverujem da mi je prihvatljiva.E ,oko bočnih vrata još uvek lomim moždane vijuge.Voleo bih ,ali razmišljam kako.Još je u igri.

broker975fx:
Klizna ali da malo bolje razmisliš o dihtovanju ja to još nisam rešio, sa strane još i hajde nekako ali od dole ništa - srećom te ide leto. Mislim da su vrata koja se otvaraju na napolje bolje rešenje a još bolje ovo što dule kaže iz dva dela. Jedino donju stranu vrata treba sužavati da ne kači u ogradu, ima takvih rešenja i na fabričim plovilima. Da sada to radim tako bi ovo rešio

IKA:
Obzirom da sam limitiran širinom gazišta(palubnog puta) jedino dolaze u obzir klizna vrata.Pošto znam za Brokerov problem dihtovanja,trenutno ne žurim sa odlukom,još uvek tražim naj svrsishodnije rešenje.99% će biti klizna,samo još detalje da razradim.

mossi:
http://www.boatoutfitters.com/boat-sliding-door-hardware.html

http://www.searay-parts.com/Plastic-sliding-door-track-and-rollers-p/door%20trackset%20single.htm

Ovde imaš za svaku vrstu (klikni na slikicu) milion fotki
http://www.freemanmarine.com/Doors1700.htm

http://www.diamondseaglaze.com/upload/products/PDF%20Drawings/100_SLIDER.pdf

nabavka:
http://www.okov-stil.co.rs/mehanizam-za-klizna-vrata
http://www.iverpan.hr/a/category/321/okovi-za-namje%C5%A0taj/okov-za-klizna-vrata.html
http://stakloenterijer.com/okovi-za-klizna-vrata-sa-mehanizmom-valjaka-perlan-140/
http://alatnicar.com/okovkv.html





Misha D:
mogu se naci na auto-otpadima i vrata od WV-kombija i slicnih automobila (Mazda5) koja imaju slican mehanizam sa gornjim kanalom i donjom vodjicom, a moze se iseci sa karoserije i unutrasnji ram na koja nalezu jer je tako jednostavnije pogoditi perfektno dihtovanje. Skoro sam video novu zgradu sa takvim kliznim vratima i tim mehanizmom, ali mislim da je vrlo skup jer je kombinacija aluminijuma i inoxa

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju