Nautika opšta... > Regate, druženja, susreti...

Lazine pripreme za regatu

<< < (11/17) > >>

srsa:
Ма Лазо ја се само шалим и не прозивам те онако одистински. Наравно да ће бити времена за дружење на много више од пола сата.   oops  114  Него кад поједеш све те конзерве и "СДО"-ове, и попијеш све те текућине, плашим се да ће ти се лађа накривљивати на твоју страну, а то ће негативно утицати на пловљивост исте.  stri  stri  stri
А што се тебе Пољо тиче, него шта него да платиш пиће, ма и два, а ја ћу да ти одговорим истом мером. А Лаза има да нас трпи још како, и ништа неће да му фали.  Е сад да ли је то ниво  ffff или не, не би знао да ти одговорим. Мораћу од председника да тражим своје мишљење.  nutss  roll4  rolleye  flasica  ffff

poljo:
Trazi ako nemas svoje .  a0335

poljo:
Lazare podnosi izvjestaj ...Dal nadje gresku ?

maverick:
ako imas mogucnost jos da izmjeris obrtaje pa ces lakse odabrati pravu elisu....ako kazes 600 kg...taj motor bi uz dobro stelovanje s elisom trebao camac isterati u glisiranje...na knap je ali sigurno moze.....

LSI:
Treća - sreća! Nadam se da će tako biti jer treći put pokušavam da napišem poruku.

Prvi put sam ja nešto stisnu na tastaturi (ubio me bog ako znam šta??!) pred sam kraj  i čitav tekst je nestao.

Drugi put sam uspeo da završim tekst i da prikačim tri fotorafije. Kada sam stisnuo taster "Pošalji" dobio sam poruku da je datoteka veća od 200 kb i teskt i fotosi su nestali.

Hajde da probam ponovo.



Juče sam bio u Slankamenu i mislim da sam utvrdio gde voda prodire. Iako su fotografije koje ćete videti načinjene telefonom, videćete kap koja se odvaja od metalne kutije koja je deo nosača motora.

Napunio sam krmenu komoru vodom i tek kada je nivo prešao visinu gornjih zavrtanja koji pričvršćuju nosač motora uz krmenu tablu voda je potekla.
Kada je nivo pao ispod ova dva zavrtnja voda je prestala da ističe i morao sam da je ispustim iz komore kroz otvor za dreniranje.

Pažljivo sam pregledao čamac i nigde više na koritu nisam video ni jednu jedinu kap duž kobilice.

Ako je ovo jedini razlog za prodor vode u čamac, onda to i nije strašno.
Odviću zavrtnje, ubaciti diht masu i ponovo stegnuti zavrtnje najjače što mogu, pa dok izdrže vibracije motora.

Ali čudi me kako je voda stigla do gornjih zavrtanja dok je čamac bio privezan uz dok?
Da li je moguće da su ove metalne cevi počele da se ponašaju kao kapilare? Jer donji krajevi, koji su otvoreni, sve vreme su u vodi i mogće je bilo da je tokom vožnje došlo do formiranja vodenog stuba u cevima koje su nastavile da sprovode vodu i kada je čamac privezan.

Evo i fotografija:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju