Autor Tema: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma  (Pročitano 148427 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« poslato: 09, 12, 2009, 08:31:32 pre podne »
Dosta vas već zna da sam nedavno kupio gliser sa kabinom - sve od aluminijuma.
Već sam u kontaktu sa STVLADOM i SALE NB-om u vezi namere da čamac malo sredim po nekom svom vidjenju ali eto, reših da to podelim i sa vama.

Na priloženoj fotografiji možete videti kako je čamac izgledao letos na vodi (na slici je bivši vlasnik).


Shot at 2009-12-08

Pomislio sam da bi moglo da bude korisno da dodam nadkabinu visine do 175-180 cm (najveća širina čamca je 175 cm, a najveća dužina je 465 cm; ja sam visok 170 cm). Nadkabinu sam zamislio od aluminujmskog rama i sve strane od klirita, kako ne bih značajno povećavao težinu nadgradja.
To bi moglo ovako da izgleda:

Shot at 2009-12-08

Razmišljam i o tome kako bi bilo kada bih plafon kabine podigao sa sadašnjih 95 cm na nekih 125-140 cm.
Evo kako bi to moglo da izgleda:

Shot at 2009-12-08

Kremni deo (kokpit) mogao bi da bude pokriven nekom pokretnom tendom koju bih mogao da pomerim unapred (prema pramcu) kako ne bi smetala prilikom pecanja, a čija bi osnovna namena bila da zaštiti kokpit i posadu od kiše i komaraca u večernjim satima i pred jutro. 

Šta mislite o ovim idejama?
Da li biste vi smislili nešto bolje?
Ako imate neku ideju - molim vas, iznesite je (ali što pre - proleće samo što nije, a ja bih da preuredjen čamac proleće dočeka na vodi)!

Čamac je bivši vlasnik zvao Anatej, a moj radni naziv je trenutno: Ružno pače.
Hteo bih da ga preuredim i prefarbam, tako da na proleće to postane pravi Labud (kako će se do kraja zvati, još ne znam ali ima vremena za tu odluku).

Fotografije pre, za  i posle rekonstrukcije će biti dostavljane kako radovi budu tekli.
« Poslednja izmena: 09, 12, 2009, 09:31:49 pre podne LSI »

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3022
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #1 poslato: 09, 12, 2009, 10:35:41 pre podne »
Laički ideja mi se sviđa, ovako mi pada na pamet da razmisliš da prednje vetrobransko staklo iskosiš ka napred, pa ćeš ako podigneš visinu kabine sa tim iskošenjem dobiti dodatno prostora u kabini na uštrb prostora na prednjoj palubi, što i nije bitno jer je i ovako i onako mala. Ja bih na krmi stavljao tvrdi krov sa tendom i komarnicima. Takođe produžio bi krmenu platformu.

E sada da li se sve ovo isplati raditi to je jedna priča a druga je da li će dodatna težina značajnije uticati na lađu. 

Van mreže rade

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 483
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #2 poslato: 09, 12, 2009, 10:48:57 pre podne »
Tenda kao sto je napravio Sale Nb,i nista drugo, to je gliser.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #3 poslato: 09, 12, 2009, 11:28:25 pre podne »
igranje sa krovom kabine ce znatno uticati na aerodinamicnost, a saim time i na maximalnu brzinu , ako mozes da sednes lepo u kabini zaboravi bilo kakvo seckanje...

nadkabina ili celom duzinom ili odustani ali ne znam zbog visine mislim da ce biti problema (probaj neku sklapajucu varijantu) ne brini sto nemas stajacu visinu jer retko ko vozi tako sto stoji svi sede :)

ustvari... spusti ti njega na vodu jedan dan vozi ga ceo dan i videces kako se ponasa i kako ti "lezi" samim time ce mnoge stvari biti jasnije.... obavezno pojas ako mislis da stojis i vozis gliser:)

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #4 poslato: 09, 12, 2009, 15:53:48 posle podne »
Laički ideja mi se sviđa, ovako mi pada na pamet da razmisliš da prednje vetrobransko staklo iskosiš ka napred, pa ćeš ako podigneš visinu kabine sa tim iskošenjem dobiti dodatno prostora u kabini na uštrb prostora na prednjoj palubi, što i nije bitno jer je i ovako i onako mala. Ja bih na krmi stavljao tvrdi krov sa tendom i komarnicima. Takođe produžio bi krmenu platformu.

E sada da li se sve ovo isplati raditi to je jedna priča a druga je da li će dodatna težina značajnije uticati na lađu.

Brokeru, hvala na komentaru. I ja razmišljam kako da dobijem malo više prostora u kabini. Dužina kabine je 175 cm, a ja sam visok 170 cm tako da, kad se ispružim, gotovo da glavom i nogama dodirujem prednji i zadnji kraj kabine. Medjutim, ima tu jedan problem.

Pramčana komora je od putničke kabine odvojena jednom aluminijumskom pločom koja u sredini ima elipsast otvor, pa mi se čini da je ideja konstruktora bila da taj zid u stvari bude istovremeno i neka vrsta rebra koje povezuje stranice korita i pod na pramačanoj platformi, koju istovremeno i podupire.
Pitam se da li bih oslabio konstrukciju kada bih otvor proširio tako da veza izmedju putničke kabine i pramčane komore bude veća?
Ako bi ovakva intervencija bila moguća, dobio bih dodatnih nekoliko desetina santimetara u putničkoj kabini u delu ispod pramčane komore bez da pomeram prednje vetrobransko staklo.

Kad je tenda u pitanju, i ja razmišljam o rešenju sa tvrdim krovom ali planiram da on bude pomičan (da klizi ili na preklop) tako da kad pecam mogu slobodno da zabacujem štapove, bez udaranja o krov i stubove tende. Još nemam sasvim jasnu sliku koje od ova dva rešenja bi bilo bolje i koje bi bilo jednostavnije za izvodjenje...

Krmena platforma će verovatno ostati takva kakva jeste. Plašim se da bih, bilo šta da uradim po tom pitanju, bitno uticao na plovnost i mogućnost glisiranja (ipak je moj motor od svega 25 KS). Ili možda nisam razumeo šta si tačno imao na umu?!


Kapetane, pre nego što napišem komentar - da se požalim.

Od kako je sajt prenet na drugu adresu, stalno imam probleme (pojavljuje se ona poruka o greški: Forbidden - error 403...). Evo i pre pola sata, taman sam završio kompletan komentar na tvoju poruku, stisnem taster POST i dobijem FORBIDDEN....
Može li nešto da se uradi po ovom pitanju?

A sad, evo komentara ponovo.

Što se tiče aerodinamike, slažem se da će dogradnjom nadkabine da se promeni geometrija broda i da će sigurno doći do povećanja otpora vazduha pri kretanju. E, sad, koliko će to biti i da li će imati uticaja na vožnju?
Meni se čini da će uticaj biti veoma mali, zanemarljiv. Bitno je da ne narušim geometriju korita, jer bi tada došlo do promene hidrodinamike.

Kako ja vidim stvari, na čamcu će osim mene ponekad biti neko od prijatelja koji podje sa mnom na pecanje ili moja supruga, ako poželi da se malo provoza, da obidjemo prijatelje u Titelu ili Perlezu, da "skoknemo" do rodjaka i prijatelja u Novom Sadu ili jednostavno da se družimo sa vama iz okoline. Dakle, u 95% vremena na vodi, u čamcu će biti 2 osobe (registrovan je za 4).
Zato, računam da će moj Evinrude 25 KS čamac sa dve do četiri osobe bez većih problema izglisirati - ili možda grešim?
Uostalom, to i jeste razlog što sam započeo ovu temu - da bih čuo od vas koji znate više o čemu treba da vodim računa i šta mogu, a šta ne treba da radim.

Inače, kabina je visoka svega 95 cm od poda do plafona. Ja, koji nisam visok (svega 170), kad sednem na pod samo što ne dodirnem lamperiju na plafonu. Ako na pod stavim nekakav sundjer za sedenje i ležanje od desetak santimetara - ode glava ako sednem. Zato plafon hoću da podignem na 125 do 140 cm. A nadkabinu bih podigao na visinu od 175 do 180 cm od poda kokpita - tek koliko da ne udaram glavom o plafon prilikom ulaska ili izlaska iz čamca, a da mogu iz sedećeg položaja da vidim ispred čamca preko plafona kabine.

Nadkabina bi trebalo da ide od sredine plafona kabine pa unatrag, iznad kokpita, tek koliko da natkrili prostor u kojem će biti stolica za upravljača čamcem. Mislim da stajanje pri vožnji može da bude zanimljivo ali samo na kratko. Ako vožnja treba da traje sat ili duže, onda bi to bilo vrlo zamorno. Ujedno, hvala na sugestiji u vezi sa pojasom - mislim da će to biti obavezni deo opreme na čamcu.


« Poslednja izmena: 12, 06, 2012, 21:32:57 posle podne IKA »

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #5 poslato: 09, 12, 2009, 17:17:22 posle podne »
igranje sa krovom kabine ce znatno uticati na aerodinamicnost, a saim time i na maximalnu brzinu , ako mozes da sednes lepo u kabini zaboravi bilo kakvo seckanje...

nadkabina ili celom duzinom ili odustani ali ne znam zbog visine mislim da ce biti problema (probaj neku sklapajucu varijantu) ne brini sto nemas stajacu visinu jer retko ko vozi tako sto stoji svi sede :)

ustvari... spusti ti njega na vodu jedan dan vozi ga ceo dan i videces kako se ponasa i kako ti "lezi" samim time ce mnoge stvari biti jasnije.... obavezno pojas ako mislis da stojis i vozis gliser:)

Kapetane, pre nego što napišem komentar - da se požalim.

Od kako je sajt prenet na drugu adresu, stalno imam probleme (pojavljuje se ona poruka o greški: Forbidden - error 403...). Evo i pre pola sata, taman sam završio kompletan komentar na tvoju poruku, stisnem taster POST i dobijem FORBIDDEN....
Može li nešto da se uradi po ovom pitanju?

A sad, evo komentara ponovo.

Što se tiče aerodinamike, slažem se da će dogradnjom nadkabine da se promeni geometrija broda i da će sigurno doći do povećanja otpora vazduha pri kretanju. E, sad, koliko će to biti i da li će imati uticaja na vožnju?
Meni se čini da će uticaj biti veoma mali, zanemarljiv. Bitno je da ne narušim geometriju korita, jer bi tada došlo do promene hidrodinamike.

Kako ja vidim stvari, na čamcu će osim mene ponekad biti neko od prijatelja koji podje sa mnom na pecanje ili moja supruga, ako poželi da se malo provoza, da obidjemo prijatelje u Titelu ili Perlezu, da "skoknemo" do rodjaka i prijatelja u Novom Sadu ili jednostavno da se družimo sa vama iz okoline. Dakle, u 95% vremena na vodi, u čamcu će biti 2 osobe (registrovan je za 4).
Zato, računam da će moj Evinrude 25 KS čamac sa dve do četiri osobe bez većih problema izglisirati - ili možda grešim?
Uostalom, to i jeste razlog što sam započeo ovu temu - da bih čuo od vas koji znate više o čemu treba da vodim računa i šta mogu, a šta ne treba da radim.

Inače, kabina je visoka svega 95 cm od poda do plafona. Ja, koji nisam visok (svega 170), kad sednem na pod samo što ne dodirnem lamperiju na plafonu. Ako na pod stavim nekakav sundjer za sedenje i ležanje od desetak santimetara - ode glava ako sednem. Zato plafon hoću da podignem na 125 do 140 cm. A nadkabinu bih podigao na visinu od 175 do 180 cm od poda kokpita - tek koliko da ne udaram glavom o plafon prilikom ulaska ili izlaska iz čamca, a da mogu iz sedećeg položaja da vidim ispred čamca preko plafona kabine.

Nadkabina bi trebalo da ide od sredine plafona kabine pa unatrag, iznad kokpita, tek koliko da natkrili prostor u kojem će biti stolica za upravljača čamcem. Mislim da stajanje pri vožnji može da bude zanimljivo ali samo na kratko. Ako vožnja treba da traje sat ili duže, onda bi to bilo vrlo zamorno. Ujedno, hvala na sugestiji u vezi sa pojasom - mislim da će to biti obavezni deo opreme na čamcu.




Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #6 poslato: 09, 12, 2009, 17:22:27 posle podne »
Tenda kao sto je napravio Sale Nb,i nista drugo, to je gliser.

Rade, hvala na sugestiji. Negde sam video sliku Saletovog čamca sa tendom, medjutim sada se ne sečam tačno kako je izvedena.

U vezi sam sa Saletom pa ću čamac sigurno pogledati da vidim kako izgleda.

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #7 poslato: 09, 12, 2009, 19:34:05 posle podne »
nije to čamac za neke velike prepravke...Dovoljno je napraviti sklopivu tendu i to je to...Podizanjem čvrste nadkabine bi se po mom mišljenju poremetila stabilnost,obzirom na širinu čamca...
Dunav je moje more.....

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #8 poslato: 09, 12, 2009, 19:44:22 posle podne »
zasto svi kad kupe camac oce odma da ga prosiruju povisuju produzuju...
neverovatno koliko smo mazohisti :)
nediraj nista vozi tako pa ako ti se nesvidja nisi trebalo ni da ga kupujes
neces nista korisno uraditi te pare skupljaj za drugi kad ovaj izgustiras
ovo ti pricam iz licnog iskustva a ne da bi se pravio pametan :good:
ziveli :drinks:

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #9 poslato: 09, 12, 2009, 23:12:52 posle podne »
Dobro si uradio sto si uzeo aluminijumski gliser,jer bi polovan plasticni verovatno bio u losem stanju pa bi morao da ga popravljas.Ta kabina je niska da bi mogao da vidis preko nje ako upravljas  sa motorom koji je na rucicu i eventualno da se sklonis sa kise.Ako bi povecao kabinu velika bi opasnost bila voziti po nevremenu,jer jak bocni vetar moze lako da prevrne camac,zato uz kabinu ide siroko korito.Posto si na Dunavu,moja preporuka bi bila da nista ne prepravljas,vec samo da postavis rasklapajucu tendu,da te stiti od jakog sunca.Izgustiraj tako sledecu sezonu,pa kada steknes malo iskustva,videces kakvo ti plovilo u stvari odgovara,a ovaj aluminijumski camac ces uvek lako prodati.Pozdrav :drinks:.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #10 poslato: 09, 12, 2009, 23:28:36 posle podne »
Dobro si uradio sto si uzeo aluminijumski gliser,jer bi polovan plasticni verovatno bio u losem stanju pa bi morao da ga popravljas.Ta kabina je niska da bi mogao da vidis preko nje ako upravljas  sa motorom koji je na rucicu i eventualno da se sklonis sa kise.Ako bi povecao kabinu velika bi opasnost bila voziti po nevremenu,jer jak bocni vetar moze lako da prevrne camac,zato uz kabinu ide siroko korito.Posto si na Dunavu,moja preporuka bi bila da nista ne prepravljas,vec samo da postavis rasklapajucu tendu,da te stiti od jakog sunca.Izgustiraj tako sledecu sezonu,pa kada steknes malo iskustva,videces kakvo ti plovilo u stvari odgovara,a ovaj aluminijumski camac ces uvek lako prodati.Pozdrav :drinks:.

odlican komentar  :good:

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3022
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #11 poslato: 09, 12, 2009, 23:58:55 posle podne »
Dobro si uradio sto si uzeo aluminijumski gliser,jer bi polovan plasticni verovatno bio u losem stanju pa bi morao da ga popravljas.Ta kabina je niska da bi mogao da vidis preko nje ako upravljas  sa motorom koji je na rucicu i eventualno da se sklonis sa kise.Ako bi povecao kabinu velika bi opasnost bila voziti po nevremenu,jer jak bocni vetar moze lako da prevrne camac,zato uz kabinu ide siroko korito.Posto si na Dunavu,moja preporuka bi bila da nista ne prepravljas,vec samo da postavis rasklapajucu tendu,da te stiti od jakog sunca.Izgustiraj tako sledecu sezonu,pa kada steknes malo iskustva,videces kakvo ti plovilo u stvari odgovara,a ovaj aluminijumski camac ces uvek lako prodati.Pozdrav :drinks:.

odlican komentar  :good:

To je svakako dobar kometar i glas razuma, nažalost svi mi krenemo odma nešto da petljamo, to je ona tužna priča o brodu kao rupi bez dna, boli me ali volim  :suicide:

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #12 poslato: 10, 12, 2009, 07:37:14 pre podne »

nediraj nista vozi tako pa ako ti se nesvidja nisi trebalo ni da ga kupujes
neces nista korisno uraditi te pare skupljaj za drugi kad ovaj izgustiras
ovo ti pricam iz licnog iskustva a ne da bi se pravio pametan :good:
ziveli :drinks:

Zoki Novus-e, hvala na komentaru. Imam utisak da si ga dao baš od srca.

Kad kupuješ nešto što je neko drugi dizajnirao, moraš da pristaneš u startu na neke kompromise ako je to ono što zbog svoje finansijske situacije možeš sebi da dozvoliš.

Hteo bih samo kratko da objasnim da nisam kupio čamac koji mi se ne svidja - naprotiv, mislim da sam kupio čamac koji je najbliži mojoj predstavi o tome kako bi moj čamac trebalo da izgleda.

U startu sam video sve nedostatke, a ima ih dosta u načinu kako je kabina izvedena i zato sam odmah znao da na njoj moram da radim, tako da sam imao u vidu i dodatne troškove (za ukupnu sumu koju sam opredelio za ovu namenu nisam mogao da kupim neki drugi čamac u ovom trenutku, a nisam hteo da odlažem kupovinu za neku drugu priliku - dakle, odluka je bila sasvim racionalna).

Pa kad već moram da radim, onda da pokušam da uradim nešto što će mi nakon analize svih vaših sugestija i upozerenja pomoći da konačni rezultat bude čamac koji će i lepo izgledati i funkcionalno neće biti ubogaljen.

E, zato sam se i obratio vama, da čujem šta i vi mislite pa da posle svega izaberem ono što će se i meni svidjati.


Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #13 poslato: 10, 12, 2009, 07:46:14 pre podne »
Dobro si uradio sto si uzeo aluminijumski gliser,jer bi polovan plasticni verovatno bio u losem stanju pa bi morao da ga popravljas.Ta kabina je niska da bi mogao da vidis preko nje ako upravljas  sa motorom koji je na rucicu i eventualno da se sklonis sa kise.Ako bi povecao kabinu velika bi opasnost bila voziti po nevremenu,jer jak bocni vetar moze lako da prevrne camac,zato uz kabinu ide siroko korito.Posto si na Dunavu,moja preporuka bi bila da nista ne prepravljas,vec samo da postavis rasklapajucu tendu,da te stiti od jakog sunca.Izgustiraj tako sledecu sezonu,pa kada steknes malo iskustva,videces kakvo ti plovilo u stvari odgovara,a ovaj aluminijumski camac ces uvek lako prodati.Pozdrav :drinks:.

Kempi, hvala na ovim komentarima i predlogu.
Imajući u vidu da na čamcu imam daljinske komande, čak i ako je podignem plafon za par desetina santimetara kabina mi neće zaklanjati  pogled pri vožnji.
Ostaje da razmislim o tome da li će to uticati na ravnotežu.

Voleo bih da mi neko proceni koliko bi podizanje visine plafona, korišćenjem aluminijuma i klirita koji su vrlo lagani materijali, moglo da utiče na promenu težišta čamca i njegovu stabilnost.

Tenda će, kao što sam to u jednom od ranijih komentara već rekao, biti ili rasklapajuća ili na preklop - odlučiću nakon analize troškova za pravljenje i instalaciju.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma
« Odgovor #14 poslato: 10, 12, 2009, 07:49:28 pre podne »
Ajde da i ja dam doprinos mada... svako ima svoj ukus.
Čamac je odličan, nije ružno pače ali očigledno imaš neodoljivu želju da on to postane :) .
Zatvorena tenda je sve što njemu a i tebi treba. Tako ćeš ceo čamac zaštititi od kiše a sebe od vetra i hladnoće. Uz to, tako zatvoren omogućiće ti boravak i van kabine kad je loše vreme. Moći ćes da pecaš i po kiši. Kad je lepo vreme, samo tendu sklopiš i uživaš u vožnji. Naravno, na tebi je odluka. Ako ti zatreba imam telefon čoveka koji je radio meni tende na Petri, tende na Azimutu...

Dule, hvala na komentaru. Učiniću sve da čamac zaista ne postane "ružno pače".
Hteo bih da te zamolim da mi dostaviš telefon čoveka koji radi tende kako bih mogao sa njim da porazgovaram o tome šta bi moglo da se napravi, koliko bi to bilo teško, koliko bi koštalo ...  Hvala unapred.