Zdravo svima,
U predstavljanju sam nedavno napisao otkud ja kod vas na "lađi"...
Ukratko, pored reke i na reci sam 20 godina, a kako prolazi vreme sve više. Pre 4 godine sam rekreativno počeo da se bavim veslanjem u kajaku, pa i putovao na taj način, uz free-camping gde se pristane kajakom.
Da ne davim sad previše sa kajakom koji mi je nešto čega se sigurno neću odreći, ali bitan je za glavnu priču na neki način.
Jedrilica mi je mnogo duže (od kajaka) bila fiks ideja samo što se uvek nešto preče pojavljivalo po pitanju interesovanja i tako usmeravalo pare...
Ne znam da li neko od prisutnih poznaje Kepu (nekadašnjeg vlasnika i graditelja Malog princa, tj. Van de Stadt Sea Mini modela). Pre nekih 8 godina sam u naletu ludila kupio od njega planove za pravljenje jedrilice da bih pola godine kasnije (videvši tržište polovnjaka Norveškoj i Švedskoj ali i cene vodotpornog špera u okruženju) shvatio da je sa takvim cenama daleko bolje uložiti vreme u plovidbu nego u brodogradnju...
Premotavam na sadašnje vreme. Za 2015. se čini da ću konačno moći da skupim dovoljno za nabavku neke polovne male jedrilice poput mikrotonera. Iz Beograda sam, ploviće se velika većina vremena rekama, volim da pristajem tamo "gde mi dune" pa je kobilica koja se izvlači čini mi se obavezna stvar.
Ja sam praktično odlučio šta bih da kupim ali imam još nekoliko nedoumica.
Recimo, koje su razlike između mikrotonera koji su se nekada pravili ovde i ovih koji se i dalje prave?
Dakle, Brodogradnja vs. Pajnik?
Iako sam se vozio više puta tuđim jedrilicama, nemam praktično nikakvo iskustvo sa opremom na njima. Na šta treba obratiti pažnju prilikom gledanja i kupovine polovnog mikrotonera?
Koliko godište utiče na propadanje plastike ukoliko se plovilo samo u slatkoj vodi?
I tako, unapred hvala na informacijama :)
I evo jedne fotke sa kajak ture Bg-Golubac. Nalazili smo se ispred Labudovog okna, iza na suprotnoj strani u daljini je Ram.
