Autor Tema: Gliseras  (Pročitano 8800 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Laki
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 9.85m
Odg: Gliseras
« Odgovor #45 poslato: 11, 03, 2012, 18:23:21 posle podne »
PDV 18% 56568

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1932
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • MANTRA
  • Brod tip: čelični kabinaš
  • Marina: marina JP Ada Ciganlija
  • Veličina: 8,6
Odg: Gliseras
« Odgovor #46 poslato: 11, 03, 2012, 18:26:10 posle podne »
То је још увек мање од 220.000 динара.

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1932
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • MANTRA
  • Brod tip: čelični kabinaš
  • Marina: marina JP Ada Ciganlija
  • Veličina: 8,6
Odg: Gliseras
« Odgovor #47 poslato: 11, 03, 2012, 18:28:38 posle podne »
Највероватније се ради о прецењеној вредности пловила.

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1907
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Gliseras
« Odgovor #48 poslato: 11, 03, 2012, 18:34:27 posle podne »
Upravo ovaj slučaj je glavni razlog  zašto mali broj ljudi uvozi plovila.Jednostavno , ne postoji siguran način da predvidiš konačnu cenu uvoza , jer je sve ostavljeno slobodnoj carinskoj proceni.Mogu da prihvate račun , a i ne moraju, i to nas dovodi u apsurd da nismo u mogućnosti da znamo koliko će nas uvoz koštati.
Arsa je pojasnio sistem obračuna.Na cenu , se dodaju transportni troškovi,pa carina pa na sve to još pdv.
E sad kolike su naše mogućnosti da se izborimo sa slobodnom procenom carine .Veoma male.

Van mreže serbon

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 63
  • Pol: Muškarac
Odg: Gliseras
« Odgovor #49 poslato: 11, 03, 2012, 19:53:24 posle podne »
Ako imas racun koji je preveden od strane notara u zemlji gde je kupljena roba ili proizvod moraju ti prihvatiti cenu, ako i tada nece trazis potvrdu od trgovinske komore te zemlje i sigurno dobijas spor ako imas vremena za to. Sve saqm to uradio na mom primeru uvoza nekih masina i nisu prihvatili. Tuzio sam carinu i dobio ih na sudu zalili se i opet izgubili. Najbolje je ici kod njihovih pravnika i pismeno predociti namere utuzenja jer tada shvate ozbiljnost i oni su mnogo umereniji od carinika kojima je dozvoljena slobodna procena u nedostatku dokumentacije koja je validna.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16677
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Gliseras
« Odgovor #50 poslato: 11, 03, 2012, 20:31:54 posle podne »
kada sam kupio od zoleta jedrilicu isao sam u AMSS da procene cenu plovila... dali su mi duplo vecu procenu od one koju su zoletu dali godinu dana ranije... kada sam se zalio ispostavilo se da je isti lik koji je zoletu radio procenu radio procenu i meni ... jako neugodna za njega... naravno da su morali da umanje... i dan danas cuvam negde ta dva papira...

Na mreži LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6634
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Gliseras
« Odgovor #51 poslato: 11, 03, 2012, 20:35:00 posle podne »
Potvrdio bih Sorbonov stav - treba obezbediti validna doumenta i overen prevod dokumentacije.
Sa tim papirima (ali samo sa validnim papirima) ima smisla pokušavati tražiti pravdu na sudu.

I što je najlepše - čovek može na kraju i da se obraduje.

Dakle, u ovoj situaciji, ma kako ona izgledala crno i ma koliko da ste ljuti i ogorčeni, nemojte očajavati. Mislim da je možda napravljen neki propust od strane vašeg špeditera. Ako ništa drugo, špediter je morao da zna ko je dežuran tog dana i šta treba da uradi da bi uložena dokumentacija "prošla".
Ovako - šta je tu je.

Činjenica je da carinik ima diskreciono pravo da izvrši procenu na osnovu njemu dostupnih kataloga u situaciji kada iz bilo kog razloga odluči da ne prihvati dostavljenu dokumentaciju.
Ako vi imate prave račune, overen ugovor od strane notara (ili uspete da obezbedite overu ugovora kod notara u zemlji gde ste kupili plovilo) postoji sasvim realna mogućnost da dobijete spor - čak i pred našim sudom.

Istina, to može da potraje ako  nemate ličnih veza koje će "gurati" vaš predmet (inače, sud će ga u interesu carine razvlačiti na svaki način). I to će koštati i živaca i para, dok se ne dodje do pravosnažnog rešenja i naplate svih troškova.
Ali vrlo je izvesno da ćete isterati svoje.
Pokušajte da nadjete advokata koji ima "veza" u carini i ko je imao iskustva u slučnim procesima (možda Sorbon može u tom pogledu da pomogne) - to može da bude odlučujuće u pogledu trajanja procesa.

(Sve ovo pišem jer sam i sam prošao slično kada su mi na carini 1999. godine zaplenili auto zbog propusta uvoznika, a mene oglasili kao saučesnika...
Prošle su dve i po godine i potrošeno je dosta para ali sam auto dobio nazad!)

Ipak, šteta je što će vam, ma koliko se protiv toga borili, ovo pokvariti nešto što je trebalo da bude možda jedna od najvećih radosti vašeg života (znam kako sam se ja radovao kada sam kupio svoj čamac).

Postoji i drugi način - ako niste sasvim sigurni da ćete uspeti da obezbedite papire koji će proći kod nas na sudu, onda je najbolje da sve ovo pokušate da shvatite filozofski i da sami sebi kažete da, eto, ovog puta niste imali sreće i da ste brod morali da platite mnog ali da se pomirite sa tim i da se trudite da baš zbog toga u njemu uživat ejoš mnogo više...

U bilo kojoj varijanti, želim vam da što pre srdžbu i ogorčenje zameni lepo raspoloženje i da nas uskoro obradujete zanimljivim slikama i pričama o ponašanju broda na vodi.



Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3113
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Gliseras
« Odgovor #52 poslato: 11, 03, 2012, 20:37:10 posle podne »
Procena je procena, a overen račun nešto sasvim drugo.
Iako račun, mislim da se ne mora priznati čak ni da je savršeno ispravan.
Jer iznos može biti recimo 1e.
Ali onda je na gubitku samo prodavac, jer tada carina to smatra poklonom, pa opet ide na procenu.
A da ne pričam ako se nešto muva, pa fali pa umanjenje.

Prošao sam vrlo loše i sebi jako zakomplikovao život, pre 20 godina sa nekim TV-om iz Nemačke.  stri 56568

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16677
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Gliseras
« Odgovor #53 poslato: 11, 03, 2012, 21:32:31 posle podne »
nikad nisam uvozio polovnu robu... ali kad god idem u carinu dve stvari drzim u dzepu orginal fakturu i izvod  iz carinskog tarifnika...

Van mreže Slovenac

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 273
  • Pol: Muškarac
  • Jugo,Jugo, rodna grudo...
Odg: Gliseras
« Odgovor #54 poslato: 11, 03, 2012, 22:35:47 posle podne »
da u pravu ste nije samo carina nego i porez i putni troskovi inace brod je kupljen od firme [marine] covek mi je poslao i dopis za carinu zasto je cena umanjena to je regularno prevedeno.dragi moji imali smo sve moguce kontrole papiroloske, merenje na vagi, gledanje brojeva od strane svajcaraca sve je bilo uredu od austrijanaca isto sve uredu ali eto kod nas je tako.smirit cu se jer je meni porodica na prvom mestu , moj topli dom sa veselom i nasmejanom decom nijedna fukara iz smederevske carine vise nece da pomeri.da tuzicemo se do kraja.sto se zakona tice kad papirologija prodje ima dve varijante da se odbije njihova procena i izadje ponovo iz drzave da se udje na novo carinjenje sto nisam bio u mogucnosti druga varijanta plati pa se zali trece nema.sutra planiram da prebacim brod blizu lepog dunava ali ne mogu da pocnem sa sredjivanjem dok jednog dana ne prodje njihova komisija za procenu vrednosti svejedno bice mi lepo i da sedim pored njega. hvala na podrsci. pozdrav 
Pozdrav svima!

Van mreže Slovenac

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 273
  • Pol: Muškarac
  • Jugo,Jugo, rodna grudo...
Odg: Gliseras
« Odgovor #55 poslato: 11, 03, 2012, 22:48:57 posle podne »
potrudit cu se da nekako postavim slike a onda i opisem kompletno putovanje tako da sledeci koji ide na put moze da sacuva -200-300e to je uglavnom na hrani i picu i neke druge sitnice koje olaksavaju zivot.pozdrav
Pozdrav svima!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16677
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Gliseras
« Odgovor #56 poslato: 12, 03, 2012, 10:17:09 pre podne »
posavetuj se sa nekim da li bi recimo slikanje brdo fotografija tog camca moglo da se prizna pri proceni ako ti sad krenes da sredjujes ladju ?

Van mreže Slovenac

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 273
  • Pol: Muškarac
  • Jugo,Jugo, rodna grudo...
Odg: Gliseras
« Odgovor #57 poslato: 13, 03, 2012, 15:17:41 posle podne »
Ne smem nista da radim dok ne prodje komisija. Evo za sada malo slika, koje drugar postavlja. Pozdrav!
Pozdrav svima!

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1932
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • MANTRA
  • Brod tip: čelični kabinaš
  • Marina: marina JP Ada Ciganlija
  • Veličina: 8,6
Odg: Gliseras
« Odgovor #58 poslato: 13, 03, 2012, 15:39:38 posle podne »
Па где су?  roll4  roll4  roll4  sha  ffff

Van mreže Slovenac

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 273
  • Pol: Muškarac
  • Jugo,Jugo, rodna grudo...
Odg: Gliseras
« Odgovor #59 poslato: 13, 03, 2012, 15:58:23 posle podne »
Evo slika. Nadam se.
Pozdrav svima!