Autor Tema: katamaranski trupovi  (Pročitano 23009 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Katamaran da li cemo ga napraviti ?
« Odgovor #45 poslato: 11, 01, 2012, 00:12:29 pre podne »
pa valjda tebe interesuje!
sto bi se inace cuo sa covekom?

pa zato sto me zvao danas jer sam rekao da 17000 ne dolazi u obzir...


Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1872
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • MANTRA
  • Brod tip: čelični kabinaš
  • Veličina: 8,6
Odg: Katamaran da li cemo ga napraviti ?
« Odgovor #46 poslato: 11, 01, 2012, 06:46:22 pre podne »
Одакле му уопште та цена од 17000, или још боље, одакле сад то спуштање на 13000?  Вероватно је "бупнуо" првобитну цену без детаљне процене, па "ако прође-прође", а сад кад си га одбио, израчунао је како треба. Спустио ти је цену за 25%!!!!!! 

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Katamaran da li cemo ga napraviti ?
« Odgovor #47 poslato: 11, 01, 2012, 08:13:52 pre podne »
Одакле му уопште та цена од 17000, или још боље, одакле сад то спуштање на 13000?  Вероватно је "бупнуо" првобитну цену без детаљне процене, па "ако прође-прође", а сад кад си га одбио, израчунао је како треба. Спустио ти је цену за 25%!!!!!!


prvu cenu je dao posle recimo 5-6 dana proracuna, a ovu drugu posle dodatnih 7-8... odlican je majstor, video sam mu druge radove... ne verujem da cu raditi kod njega novi brod , trebalo bi da do kraja nedelje idem do Novog Sada pa cu svatiti da popricam sa njim ...

nije to nista cudno samo "normalno" srpsko ugovaranje posla

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: Katamaran da li cemo ga napraviti ?
« Odgovor #48 poslato: 11, 01, 2012, 08:41:27 pre podne »

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 853
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Narval 960
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 9,6m
Odg: Katamaran da li cemo ga napraviti ?
« Odgovor #49 poslato: 11, 01, 2012, 13:25:23 posle podne »
Kapetane, jesi li video ovaj brod? I debljina lima i fina oprema i vanbrodski "the best" opcija...http://www.navodi.com/Berza_018/018_048.html
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Katamaran da li cemo ga napraviti ?
« Odgovor #50 poslato: 11, 01, 2012, 14:29:40 posle podne »
da ovo zvuci sasvim ok, videc za vikend da ga obidjem  :good:

10x

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 580
Odg: katamaranski trupovi
« Odgovor #51 poslato: 10, 09, 2013, 00:07:18 pre podne »
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/855/3rtx.jpg]http://

Odgovara nesto ovako?

Length over all       :     14.290 m
Beam over all         :       4.100m
Design draft          :      0.396 m
Midship location      :      6.498 m
Water density         :      1.025 t/m^3
Appendage coefficient :     1.0000
Volume properties:
    Displaced volume                            :         5.229 m^3
    Displacement                                :         5.360 tonnes
    Total length of submerged body              :        11.408 m
    Total beam of submerged body                :         3.972 m
    Block coefficient                           :        0.2916
    Prismatic coefficient                       :        0.7491
    Vert. prismatic coefficient                 :        0.5924
    Wetted surface area                         :        32.723 m^2
    Longitudinal center of buoyancy             :         5.683 m
    Longitudinal center of buoyancy             :        -0.383 %
    Transverse center of buoyancy               :         0.000 m
    Vertical center of buoyancy                 :         0.259 m
Midship properties:
    Midship section area                        :         0.612 m^2
    Midship coefficient                         :        0.3893
Waterplane properties:
    Length on waterline                         :        11.408 m
    Beam on waterline                           :         3.972 m
    Waterplane area                             :        22.309 m^2
    Waterplane coefficient                      :        0.4923
    Waterplane center of floatation             :         5.631 m
    Y coordinate of DWL area CoG                :         0.000 m
    Half entrance angle of DWL                  :         0.000 degr
    Transverse moment of inertia                :        43.981 m^4
    Longitudinal moment of inertia              :        254.04 m^4
Initial stability:
    Vertical of transverse metacenter           :         8.670 m
    Transverse metacentric radius               :         8.411 m
    Longitudinal transverse metacenter          :        48.841 m
    Longitudinal metacentric radius             :        48.582 m
Hull characteristics above waterline:
    Lateral wind area                           :         0.000 m^2
    Z coordinate of wind area CoG               :         0.000 m
    X coordinate of wind area CoG               :         0.000 m
    Distance from wind area CoG to DWL          :        -0.396 m
    Distance from bow (FP) to wind area CoG     :        12.996 m
    Minimal board height over DWL               :         0.336 m
    Minimal board height over DWL               :         2.353 %Lmax
Stability characteristics:
    Test stability coefficient                  :         4.364 if >= 0,8 then OK




The following layer properties are calculated for both sides of the ship:
+-------------------------+---------+-----------+----------+---------+---------+---------+
|          Layer          | Area    | Thickness | Weight   |  COG X  |  COG Y  |  COG Z  |
|                         |  m^2    |    mm     |   tonnes |   m     |   m     |   m     |
+-------------------------+---------+-----------+----------+---------+---------+---------+
| Layer 0                 |  25.416 |     4.000 |    0.798 |   6.077 |   0.000 |   0.211 |
| Layer 2                 |  19.344 |     4.000 |    0.607 |   5.895 |   0.000 |   0.704 |
| Layer 6                 |   1.167 |     4.000 |    0.037 |   0.000 |   0.000 |   0.788 |
| Layer 8                 |  24.848 |     4.000 |    0.775 |   5.996 |   0.000 |   0.589 |
| ìóæ÷èíà183              |   2.084 |     0.000 |    0.000 |  11.725 |   0.000 |   2.033 |
| Layer 11                |  30.243 |     3.200 |    0.755 |   5.875 |   0.000 |   2.188 |
| ìóæ÷èíà183              |   2.034 |     0.000 |    0.000 |   8.519 |  -1.900 |   2.014 |
| Layer 13                |   0.400 |     3.200 |    0.010 |   0.000 |   0.000 |   3.580 |
| Layer 14                |   4.467 |     1.500 |    0.052 |   8.940 |   0.000 |   1.774 |
| Layer 15                |  10.216 |     3.200 |    0.255 |   6.453 |   0.000 |   2.702 |
| Layer 16                |   4.105 |     3.200 |    0.102 |  -0.646 |   0.000 |   0.732 |
| Layer 17                |   5.711 |     3.000 |    0.134 |   7.061 |   0.000 |   3.487 |
| Layer 18                |  50.618 |     2.000 |    0.790 |   6.326 |   0.000 |   3.530 |
| Layer 19                |   3.655 |     0.000 |    0.000 |   5.515 |   0.000 |   3.536 |
| Layer 20                |  23.205 |     3.200 |    0.579 |   6.448 |   0.000 |   1.102 |
| Outboard engine         |   1.542 |     4.000 |    0.048 |  -0.877 |   0.000 |   0.797 |
| Layer 22                |   0.358 |     2.500 |    0.007 |  12.433 |   0.000 |   2.287 |
| Layer 23                |   0.136 |     3.200 |    0.003 |   6.033 |   0.000 |   1.547 |
| Layer 24                |   0.136 |     3.200 |    0.003 |   3.033 |   0.000 |   1.547 |
| Layer 25                |   0.120 |     3.200 |    0.003 |   0.025 |   0.000 |   2.278 |
| Layer 26                |   0.136 |     3.200 |    0.003 |   9.033 |   0.000 |   1.547 |
| Layer 27                |  27.198 |     1.500 |    0.318 |   6.013 |   0.000 |   1.122 |
| Layer 28                |   2.727 |     3.200 |    0.068 |  -0.838 |   0.000 |   1.108 |
| Layer 32                |   0.075 |     3.200 |    0.002 |   1.042 |   0.000 |   1.567 |
| Layer 33                |   0.149 |     3.200 |    0.004 |   1.537 |   0.000 |   1.562 |
| Layer 34                |   0.045 |     3.200 |    0.001 |   3.050 |   0.000 |   1.551 |
| Layer 35                |   0.119 |     3.200 |    0.003 |   0.050 |   0.000 |   2.291 |
+-------------------------+---------+-----------+----------+---------+---------+---------+
  Total                     240.25                  5.360     5.824     0.000     1.501


I grafik potrebne snage u KW. Koliko je tacan ne znam.


 

Van mreže milnik

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 6
  • www.mojaladja.com
Odg: katamaranski trupovi
« Odgovor #52 poslato: 17, 01, 2014, 13:44:48 posle podne »
Tema je malo zamrla, pa je pokrećem sa molbom za par saveta.

Planiram gradnju trupova koji bi bili 8m dužine 0,9m visine i 0,6m širine.Pravio bih kalup, koji bih sa unutrašnje strane oblagao ili vodootpornim šperom debljine 4mm ili poliuretanskim pločama gustine 45kg/m3, debljine 10mm (trake širine 15cm). U slučaju špera, oblagao bih ga spolja sa staklenim platnom 250g/m2 i epoxy, a sa unutrašnje strane impregnacija epoksijem u dva sloja. Epoxy bi spolja zaštitio poliuretanskom bojom. U slučaju poliuretana, oblagao bih ga spolja sa matom 225g/m2 + rowing 300g/m2 + mat 450g/m2 i poliester smola, a sa unutrašnje strane mat 225g/m2 + 300g/m2 i poliester smola . Poliester laminat bi se pripremio za nanošenje jednog sloja
gel coat-a, pa zatim sloj top coat-a.

Ako je neko imao slična iskustva, molim za savet i mišljenje.

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1697
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: katamaranski trupovi
« Odgovor #53 poslato: 17, 01, 2014, 17:39:54 posle podne »
                Mi ovde cucimo kao oni matorci na galeriji iz mapet-soa i samo cekamo pitanja da na njih odgovorimo.
Pa i u kafanu kad udjes kazes prvo dobar dan.A ne sneba pa u rebra treba mi savet.
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže milnik

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 6
  • www.mojaladja.com
Odg: katamaranski trupovi
« Odgovor #54 poslato: 17, 01, 2014, 18:17:05 posle podne »
Dobar dan Zorane,

ja se izvinjavam ako je moj post pogrešno shvaćen. Namera mi je bila da neka moja razmišljanja na temu,
podelim sa svim dobronamernim ljudima, pa da i nešto naučim i saznam, ako je moguće.

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1697
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: katamaranski trupovi
« Odgovor #55 poslato: 17, 01, 2014, 19:06:37 posle podne »

                         Post nije pogresno shvacen,vec je pogresan pristup.

                Prvi post je prijavljivanje.

http://www.mojaladja.com/forum/index.php/board,9.0.html
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže poljo

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1967
  • Pol: Muškarac
    • "Teska voda"
    • http://www.alojasailing.com/
  • Brod tip: Bar Harbor Cruiser
  • Marina: NK"Moja ladja Brcko"
  • Veličina: 8m
Odg: katamaranski trupovi
« Odgovor #56 poslato: 17, 01, 2014, 20:09:19 posle podne »
Evo nekoga ko nije dosao sa salvetom i crtezom ! Hvala Bogu . Ajd , sinko prestavi se da se cike ne ljute oni bas imaju sta da ti kazu i da te nauce (posebno ovaj mrgud sto je prvi zagudjao ) .
Ajd da pocnem sa pitanjima : zasto tako uzak profil plovka ? Da li ces da ih pravis kao plovak ili kao integralno tjelo koje mozes da koristis za ...nesto ?
Vepar je vepar, čak i kad mu kažu da je svinja.

Van mreže milnik

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 6
  • www.mojaladja.com
Odg: katamaranski trupovi
« Odgovor #57 poslato: 17, 01, 2014, 22:11:31 posle podne »
Imenjače prihvatam kritiku.

Srdačan pozdrav svima.
Zovem se Zoran i za sada imam, nadam se, dovoljno jaku želju za gradnjom manjeg
plovila.
Već nekoliko godina slobodno vreme provodim na levoj obali Save (Novi Beograd) i imam gumenjak Sport II
sa dvotaktnom Yamahom 6hp.
Nadam se da ću, uz pomoć vaših sugestija i iskustva, biti dovoljno uporan u realizaciji mojih zamisli.

Poljo,
hvala na lepim rečima.

Zamisao mi je da trupovi budu kao plovci, na koje bi se povezala manja kabina.

Van mreže BORA-D.T.D.

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 320
  • www.mojaladja.com
Odg: katamaranski trupovi
« Odgovor #58 poslato: 17, 01, 2014, 23:11:23 posle podne »
Pogledaj ovo: http://multihulldesigns.com/pdf/cm/CYLINDER%20MOLD%20MULTIHULL%20CONSTRUCTION.ht Pedpostavljam da ce te zanimati.
Pozdrav.

Van mreže BORA-D.T.D.

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 320
  • www.mojaladja.com
Odg: katamaranski trupovi
« Odgovor #59 poslato: 17, 01, 2014, 23:20:14 posle podne »
Ukucaj CYLINDER MOLD MULTIHULL CONSTRUCTION (multihulldesigns.com). Otvorice se.