Sve sa prevozom,najmom broda,hrana,piće,gorivo...sve-bilo oko 650-700 EUR po osobi ali veruj mi dao bih i više s obzirom šta je to.
Ovi brodovi su pravljeni za čarter ture te su sa 3-4 kabine.Naša Bavaria je imala dve pramčane i dve krmene,dva krmena i jedno pramčano kupatilo/wc i salon sa kuhinjom,naravno.Nije komplikovano ploviti sa njima,pogotovo ako imas dobrog skipera i posadu koja zna unared šta treba u datom momentu.
Neka izvinu svi motornjaci (mislim da bi se Espresso složio) ali plovidba na motor ne može da se poredi sa onom navetar,odnosno jedra.Zvuk vetra na jedrilju je nešto posebno uz naravno zvuk vode koju sečeš.To je pravi adrenalin a ne onaj sa 300 i kusur konja iza sebe.Da vidim neki moderan motornjak da li može da pređe Atlantik ?
Autonomija je gotovo bezgranična.Kad nema vetra ili kada je slab uključiš motor i polako na 2000 o/min,potrošnja je minimalna a i u krmenim kabinama nije preterana buka.NašaBavaria je imala dva rezervoara za vodu a za gorivo je bio oko 200 litara.Natankuješ ga do vrha a kada se vratiš,samo diloješ koliko si potrošio i to je to.
Nas je bilo 8 na brodu,ukjlučujući skipera,tako da je jedan spavao u salonu koji je više nego komforan za spavanje.Što se tiče toga koliko je ljudi potrebno to zavisi od opremljenosti broda kao i od toga šta gospoda žele,da li hoće da "osete vetar" ili kresnu motor i uživaju uz čašicu...
E,da,svi brodovi su razume se kasko osigurani ali se pre preuzimanja daje depozit od stotinak i kusur EUR-a kao osiguranje u slučaju sitnijih šteta kojih ako ne bude (prilikom vraćanja ronilac pregleda trup broda,a posle i nadgrađe) sav novac se vrati .Pod sitnijim štetama se podrazumeva npr.gubitaksidra,bokobrana,lanca odnosno palubne opreme a sve veće je pokriveno kaskom.
To ti je ukratko.