Novuse, stari punjaci (alternatori su punili do 13,8V), a ovi novi idu do 15V. Nije to mnogo.
@Kapetane, pogledaj gde stoje ti drzaci na kolima. Uglavnom su po ivicama gde je kuciste debelo.
A na vodi, voda u dodiru sa metalom ubrzava magnetni efekat i stvaranje jona pa zato u camcu treba da budu odvojeni dok u kolima ne mora toliko, jer se ipak kola cesce pale i aku se dopunjuje. Da i ti vozis Che-a svaki dan po nekoliko sati ni ti ne bi to primetio jer bi se akumulatori cesce dopunjavali i to sa vecom strujom nego sto je struja samopraznjenja.
Jos kao problem moze da bude i ispravnost svakog akumulatora ponaosob. Cim oni ne pokazuju istovetan napon nakon nekoliko dana, oni se sami od sebe prazne bez obzira na ovo sto sam ti rekao. Ovo su opsti uslovi eksploatacije akumulatora na metalnim plovilima.
Pokusaj da ih nakon punjenja iskljucis ne samo sa punjaca i broda, vec ih raskaci i posle nekoliko dana proveri svaki pojedinacno. Ako je samo jedan los, on neumitno pokrece strujno kolo i prazni ostale akumulatore.
Jedino resenje ti je da in posle punjenja skroz raskacis i kad krenes da plovis, ponovo ih zakacis i dok si na brodu sluzice ti jer ces ipak ponekad paliti motor pa ce se dopunjavati.
Pozzzzzzzz :drinks: