Svi moderniji motori imaju jedan prekidac koji ugasi motor pri povecanju temparature motora( ja mislim preko 95 stepeni ali nisam siguran), takozvani sos program (neki se gase neki daju signale na komandi a stariji nista nazalost). kad impeler negura vise vodu ili nesto se na pumpi pokvari motorni blok se nehladi dovoljno i moze tako da se pregreje i da rikne. kao sto kaze mossi moguce je i da se nesto zaglavi pri izlanom konrtolnom mlazu pa se tu malo prodzara ili skine slauh i proveri. kod motora sto nemaju taj sos program znaci mora se gledati kontrolni mlaz redovno, ako se usput nesto desi motor kad se pregreje gubi snagu , to je jedan znak da nesto nije u redu sa njim i treba odmah stati i sve proveriti dok radi na leru, nema mlaza = stopirati rad motora tako ce te proci najjeftinije :yahoo: :drinks: :drinks:
a neku spravu istalirati za te stavri da meri i kontolise je absolutno nepotrebno ili veoma skupo a i neisplativo.