Kod celicnog camca je najvaznije da nije truo,pa je posle toga sanacija tezak i mukotrpan posao,jer su brodovi teski i ne vade se lako iz vode,a velika vecina vlasnika celicnih ladja retko odrzava svoja plovila.Da li je plovilo odrzavano(farbano i mazano antialginom) vidi se po nakupljenim algama na bocnim stranama,najcesce se desava da plovila stoje u vodi godinama,obraste im okvaseni deo algama i ne pustaju vodu,jer korozija i alge ne dozvoljavaju vodi da prodje dok ne otpadne vece parce i voda pocne da kulja.Skoro smo izvlacili camac iz vode,koji nije vadjen 10-ak godina,nigde nije curio,medjutim posle peskiranja je bio kao sito,a gde nije bilo rupa lim je bio tanak kao papir.Predlozio sam da zameni dno i deo stranica,medjutim posto mu je to bila velika investicija,zakrpio je rupe CO2 aparatom(pljujuci samo rupe na najmanjoj amperazi,jer je lim progorevao posto je bio istrosen),kompletno dno koje je bilo rosavo zbog dugogodisnje korozije je izgitovao,ofarbao uljanom bojom i prodao camac kao skoro nov(ala se neko "usrecio").Ako je dno izgrebano od nasukavanja,brzina korozije tada nije opasna,cak je sporija nego kada stoji izlozena atmosferskim uticajima,dok alge stvaraju izuzetn kiselu sredinu,koja je agresivna,pa je koroziona postojanost celika u takvim uslovima izuzetno mala.Nikako ne kupuj staro plovilo.Pozdrav.