A gde je to rađeno, možeš li da nam pojasniš?
Uopšte nije skupo, da li postoje neki radnici tamo koji odrade i mazanje ili to radiš sam...
Ako može malo opširnije... Hvala.
Sve ovo je rađeno u Luci-Senta. Oni nama uslužno vade i stavljaju brodove na vodu, a vrše i skladištenje preko zime na njihovom placu. Kao što sam ranije već napisao manevrisanje brodom u jednom pravcu je nepunih 7000din. Ako brod sam odvučeš sa terminala onda je to u pola cene. Ja recimo plaćam punu cenu jer mi oni sa traktorom odvuku do zimovnika, pa ga još onda sa viljuškarom skidaju sa prikolice i stavljaju na stalke. Lagerisanje broda preko zime je reda desetak evra mesečno u zavisnosti od veličine broda. Što se radova na brodu tiče, sve sam sam odradio. Ovi u luci se sa time ne bave, ali ako baš nekom treba postoji neka ekipa, mislim da su iz Zrenjanina, koji su baš profesionalci, izlaze na teren i odrađuju peskarenje i farbanje. Par ovih udarnijih brodova u Senti su u poslednje vreme sve oni odradili zaista profesionalno, samo mislim da im je i cena prilično "profesionalna". Brodić dimenzija Calypsa su ovih dana komplet ofarbali za 1500e sa materijalom zajedno. Isti brodić su pre 3 godine i peskarili, i tada je to vlasnika zabolelo 3500e. Jedan drugi, malo veći brod reda oko 12x3.5m su prošle godine uradili za koliko znam 8000e.
E sad, ja sam u Bečeju pronašao nekog prizemnijeg majstora, koji je hteo da mi peskari po 10e/m2, i plus farba sa airlesom za 1.5e/m2 po sloju farbe. Problem je bio što je po mojoj proceni bio prebukiran pa nisam mogao da ga dočekam, i kad sam već izvadio brod, nisam hteo da gubim vreme u nedogled, pa sam krenuo sam da ga radim po principu 'ajd samo ovo da uradim, pa hajde samo još ovo, i tako sam ga na kraju i završio u sopstvenoj režiji, gde mi je materijal bio jedini izdatak.