Autor Tema: SUZUKI 3.5  (Pročitano 7475 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Perudja

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 74
  • www.mojaladja.com
SUZUKI 3.5
« poslato: 13, 03, 2019, 19:49:24 posle podne »
Pozdrav drugari, opet ja...Imam suzukija 3,5ks 2t, sa integrisanim rezervoarom star 20+ godinica ako ne i vise u odlicnom stanju ovako, ali....


Imam problem. Naime upalim iz prve nikakav problem, ali se odmah gasi nosio sam kod jednog nazovimo majstora on je premerio kompresiju koja iznosi  2 atmosfere, baca vodu normalno impeler radi. Ima valjda problem sa pregrejavanjem dakle cim se upali i malo radi posle toga ne moze da se upali...

Sta li moze da bude, zna li neko bilo sta ?  sos6

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: SUZUKI 3.5
« Odgovor #1 poslato: 14, 03, 2019, 11:13:48 pre podne »
semering na radilici..

Van mreže Perudja

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 74
  • www.mojaladja.com
Odg: SUZUKI 3.5
« Odgovor #2 poslato: 14, 03, 2019, 19:20:46 posle podne »
semering na radilici..


Kakva je to vrsta kvara ?
Da li je isti moguce popraviti ?
Da li se popravka isplati ?
Koliko moze da kosta otprilike taj deo ?
Gde i ko to moze da obavi, neka preporuka za majstora ili cak mogu i sam ?


Hvala na odgovorima 114

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1555
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: SUZUKI 3.5
« Odgovor #3 poslato: 14, 03, 2019, 19:54:42 posle podne »
Perudja,
Ne znam odakle si, ali ako imas blizu nekog sto god svesnog majstora, odnesi taj motor da ti ga pismeno srede... I da u tvrdis sam u cemu je problem - falice ti delovi, instrumenti, alati ...
Jeftinije je platiti, nego se zajebavati...

Van mreže b-ato

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 5
  • www.mojaladja.com
    • Ivana
  • Brod tip: Jeaneay, pasara sa kabinom
  • Marina: Duga uvala
  • Veličina: 4.6
Odg: SUZUKI 3.5
« Odgovor #4 poslato: 03, 04, 2019, 08:50:16 pre podne »
Ako je majstor rekao da je kompresija 2 bara (atmosfere) onda je ili motor gotov ili mu je loš kompresiometar ili ne zna baratati njime. Kompresija bi trebala biti oko 8:1. Ako radi impeler sumnjam da se pregrijava pogotovo zato što kratko radi. Treba provjeriti ležajeve radilice i naravno semeringe (osovinske brtve). Ako ima "lufta" na ležajevima onda pokraj klizne površine na semeringu prolazi zrak i nema podtlaka u karburatoru da povuče smjesu goriva i zraka u komoru za sagorjevanje. Ali, ipak prije otvaranja motora za svaki slučaj dobro očistiti karburator i pregledati membranu pumpe goriva da nije od starosti postala prekruta pa nemože povući gorivo iz rezervoara. m4