Autor Tema: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )  (Pročitano 16659 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #15 poslato: 27, 09, 2018, 08:03:52 pre podne »
Vidim da ti je velika želja da napraviš tu kabinu na čamcu. Ostali članovi foruma su ti dobronamerno sve rekili, a baksuz se jednom dešava, jednom će te uhvatiti nevreme i može naplatiti svaki dan koji si uživao na reci. Meni se čini da bi tebalo zaboraviti te panele koje misliš da radiš, pošto već imaš tendu, možda bi bilo pametnije da sa svake strane uradiš cerade, pa kad ti treba spustiš, učvrstiš drikerima ili rajfešlusom, a nedaj bože da te uhvati neki jak vetar, podigneš cerade da vetar ima prolaz i bežiš negde u obalu. Leti se isto može spavati i kad imaš spuštene cerade ili komarnike, a manja je verovatnoća da se prevrneš zbog tolike površine.

Van mreže Kolibri

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 107
  • www.mojaladja.com
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #16 poslato: 27, 09, 2018, 08:25:13 pre podne »
Na jednom driliću je jedan od instruktora, za ovo duplo dno naveo i svrhu sakrivanje čamca. Dvodno ostaje napunjeno vazduhom, a čamac se opterećuje sa kamenom ili šta već nađeš do trenutka kad voda prelije bok i potopi čamac, naravno u plićak do 1.5m dubine. Kada bude potreban izbaci se balast, a čamac bi trebao da izroni par cm iznad vode i ostaje dae se izbaci voda iz njega.
Neznam da li je iko ovo probao, ali zvuči logično jer je konstrusan kao izviđačko diverzatnski i ovakva osobina bi im bila korisna.
Jedini problem je količina balasta, jer ima veliku nosivost, odnosno odelenje sa full opremom.
Uglavnom pridužujem se većini, nije praktično dodavati kabinu, jedino rešenje je već pomenut sistem sa tendama.

Van mreže zveki66

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 392
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • ALiBI
  • Brod tip: Dragan Nautilus-Smederevo
  • Marina: Radecki, Zemun
  • Veličina: 7,90
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #17 poslato: 27, 09, 2018, 08:42:01 pre podne »
Sto ste bre zapeli...ne moze pa ne moze.....Moze. Pustite coveka da uradi kako je zamislio...
Prvo jace nevreme ili ce ostati bez camca ili ce posle sve razmontirati.  sajkaca

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #18 poslato: 27, 09, 2018, 09:05:09 pre podne »
Ево, ја ћу само још овај пут да се јавим, да бих показао да увек постоји и други начин.
Прошле године сам десет дана био учесник регате и спавао сам на мом чамцу који нема кабину. Ево овако

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #19 poslato: 27, 09, 2018, 09:26:09 pre podne »
Da kazem i ja svoje misljenje. Lagan i mali camac, moze da ima kabinu i da to sve bude kako treba. Primer je Tiger Shark koji sam imao, ali kabina ne sme da bude velika, ni visoka. Kabina na Tiger Sharku unutra ima povrsinu 2m x 1.60m, a ceo camac je dimenzije 4.30m x 1.70m, tezina 210kg. Visina ne znam kolika je, ali nije velika. Moze bez problema da se prespava noc/dve/tri.

Ovaj tvoj je i veci i tezi, ali kabina koju si zamislio ocigledno nije dobro resenje. Siguran sam da mozes da imas kabinu u kojoj je moguce prespavati, sakriti se od kise i drzati stvari, ali takva konstrukcija ocigledno ne bi odgovarala tvojim potrebama, jer bi kabina trebala da stoji napred, i da bude niska.

Ako si resio da zadrzis taj camac, onda moras odluciti za sta ses najcesce koristiti taj camac. Ako ces cesto izlaziti na vodu, i ostati da prenocis sam ili sa jos jednom osobom - pramcana kabina, ako ce ti cesto dolaziti vise ljudi i sedecete preko dana - tenda, ako si cesto na vodi ali preko dana, pa hoces nekad da se zastitis od kise, onda opet sklapajuca tenda kao sto je Misha predlozio, da moze da te zastiti od kise, ali i da se otvori u slucaju nekog jaceg vetra.
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #20 poslato: 27, 09, 2018, 11:10:40 pre podne »
Skoricu...ti otvori na patosu nisu za sipanje vode radi balasta ili sl...ti camci su se skladistili tako sto se prevrnu naopacke otvore se ti cepovi da izadje ako ima vode i radi kondezacije pa se  slazu jedan preko drugog...na 10m2 spakujes 10tak camaca ili  5kom poredjanih idu u visinu oko 140cm pa u magacin...ne moze da stane odeljenje unutra jer su nezgodni za ulaz i izlaz i nezgodni za voznju...koristili smo ih za obuku u veslanju sa max 6 osoba+komandir i za transport opreme...to za sakrivanje potapanjem je jako mastovito ali prakticno nemoguce...takav kakav je otvoren je i najbolji za uzivanje...ako hoces kabinu nadji camac s kabinom ovaj bas i nije za tako nesto ili bi te prepravka skuplje kostala od camca
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Škorić

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 13
  • www.mojaladja.com
    • Jednorog
  • Brod tip: Alu čamac
  • Marina: Brčko
  • Veličina: 5.6
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #21 poslato: 28, 09, 2018, 10:28:03 pre podne »
evo malo slika camca, vidi se 10 vojnika.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #22 poslato: 28, 09, 2018, 10:56:41 pre podne »
Evo jedna varijanta tende na gumenjaku, tako mesto sam prvi put video ove godine, mozda tako nesto mozes da iskoristis
Ево, ја ћу само још овај пут да се јавим, да бих показао да увек постоји и други начин.
Прошле године сам десет дана био учесник регате и спавао сам на мом чамцу који нема кабину. Ево овако

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk



Sent from my LG-H990 using Tapatalk


Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #23 poslato: 28, 09, 2018, 14:07:18 posle podne »
evo malo slika camca, vidi se 10 vojnika.


To se "pontoniri" vrte u krug i ratuju s veslima...to traje 30tak min i ajd sledeci da se sto pre ispuni "dnevna zapovest"pa na rucak...i nikad vise to ne ponove...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Škorić

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 13
  • www.mojaladja.com
    • Jednorog
  • Brod tip: Alu čamac
  • Marina: Brčko
  • Veličina: 5.6
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #24 poslato: 30, 09, 2018, 14:10:27 posle podne »
Poz drustvo. jel smeta aluminijumu ako je na njega zavrnut metal tj metalne cijevi? Negdje sam procitao o toj galvanizaciji ili sta vec :) da ga ne treba vezati metalnim lancem i tako to. Jel moze neko da mi pojasni, hvala..

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #25 poslato: 30, 09, 2018, 14:26:05 posle podne »
Сам алуминијум је веома отпоран на корозију јер се по површини ствара заштитни слој.

Читао сам о томе да се бродски трупови од челика штите заштитним анодама од алуминијума, како би се трупови заштитили.
За трупове речних пловила користе се аноде од цинка магнезијума.

Тамо где постоји комбинација два различита метала, а у присуству електролита (то је у овом случају вода) долази до стварања галванских струја и до поступка тзв. електрокорозије.
Познато је да тамо где су у комбинацији алуминијум и метал (челик), алуминијум се брже троши.

« Poslednja izmena: 02, 10, 2018, 06:53:47 pre podne LSI »

Van mreže Škorić

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 13
  • www.mojaladja.com
    • Jednorog
  • Brod tip: Alu čamac
  • Marina: Brčko
  • Veličina: 5.6
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #26 poslato: 30, 09, 2018, 14:42:38 posle podne »
Nek izdrzi u pola koliko ima sad meni je dosta :) Stari je od mene samo ne znam koliko 25648

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #27 poslato: 01, 10, 2018, 17:10:48 posle podne »
Niti je to mali niti lagan camac... kod mene ih ima par s aluminijskom dogradjenom kabinom i plove Dunavom bez ikakvih problema...Sve te dorade su vise manje ruzne...i mozda bi ti lijepo a funkcionalno rjesenje bila tenda preko cijelog camca....koja se lako sklapa...i poprilicno je postojana ako se radi od nautickih platana

Van mreže Škorić

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 13
  • www.mojaladja.com
    • Jednorog
  • Brod tip: Alu čamac
  • Marina: Brčko
  • Veličina: 5.6
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #28 poslato: 01, 10, 2018, 22:21:09 posle podne »
Hvala MEVERICK  ovaj odgovor mi se najvise svidja 6589 bice to super brodica kako mi to zovemo u Brckom. Lijepa nece biti sigurno ali funkcijalna i za moje potrebe odlicna. Camac sam platio 1200KM tj 600 evra sa volanom 3m sajla. planiram jos uloziti 300 - 400 evra plus motor i postaviti nove slike da se pohvalim  a0335

Van mreže Zakeralo

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 102
  • www.mojaladja.com
Odg: Vojni desantni aluminijumski camac ( izgradnja kabine )
« Odgovor #29 poslato: 01, 10, 2018, 23:42:51 posle podne »

Читао сам о томе да се бродски трупови од челика штите заштитним анодама од алуминијума, како би се трупови заштитили.
За трупове речних пловила користе се аноде од цинка.


LSI, za reku se koristi magnezijum. Cink je za more, cink anode ne rade u recnoj vodi. AL radi i u slatkoj i slanoj vodi ali su anode skuplje od magnezijuma pa se AL anode koriste u deltama i zonama gde je voda izmedju morske i recne. Veliki zalivi, zone gde se reke ulivaju u more.... Za "nase" uslove magnezijum je sasvim dovoljan.

Pored trupa obavezno treba staviti anode na list kormila, na sapnicu ukoliko postoji, u okolini vratila i na samo vratilo. U izmenjivacima toplote u motoru postoje anode ako se koristi spoljasnja voda za hladjenje. Postoji interval na koliko treba da se menjaju. U okolini pramcanog propelera treba da postoje anode, ukoliko je pramcani ugradjen.....

Anode su ozbiljna nauka. Na velikim brodovima postoji proracun kojim se odredjuje kolicina anoda, pozicija.....
Za male barke, odokativno sacometrijska metoda radi sasvim ok, ako pitas coveka koji zna nesto o tome.

Pozdrav