Autor Tema: .  (Pročitano 2968 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže .

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 107
.
« poslato: 01, 11, 2017, 21:24:44 posle podne »
.
« Poslednja izmena: 24, 12, 2018, 11:56:29 pre podne Zox »

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6486
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #1 poslato: 01, 11, 2017, 21:48:17 posle podne »
Да ли сам у праву ако кажем да би то с транспортом и царином код нас коштало између 6 и 7 хиљада евра?

А онда треба уложити у сређивање мотора (продавац каже да чамац није употребљаван две године и да треба прештеловати мотор да би се смањила бука - ако сам добро разумео). Не разумем се у моторе па немам представу колико би коштало генерално сређивање мотора.

Ипак, чамац делује очувано...

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 321
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #2 poslato: 01, 11, 2017, 23:41:03 posle podne »
Znaš šta kažu Jevreji naj cenjeniji trgovci na svetu - nisam dovoljno bogat da kupujem jevtine stvari

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 996
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #3 poslato: 01, 11, 2017, 23:42:18 posle podne »
Dobar je ovo brod ali duboki v . Motor u ovakvom brodu je problem ...Carina ce ga gledati kao da je top stanje a ne krkela plus americka proizvodnja dakle pet posto carine pride pa ondak na sve to pdv... I onda dodjes u situaciju sta dalje vaditi alu od motora i marinizirati neku varinantu stedljivijeg dizela ili sve raskaciti i prikaciti pentu na improvizovanom nosacu . Krajnji rezultat je nit imas deplasmanca ni gliser.. A on izasao na deset soma.....
Ovo nije brod ovo je "tamni vilajet" kajes se ako ga ne uzmes a kako bi se tek pokajao da ga uzmes. Mislim da treba gadjati brod sto blize nameni ....znaci ako mislis  da se vozis lagano i uzivas onda i takvo korito ako si za jurnjavu onda gadjas jurnjavu al ispravnu... Stara poslovica.....nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari....ovde ima jos kako smisla .
Recimo ne mogu da ne primetim da se na nasem trzistu pojavio bisercic od camca i to rekao bi bez shus pleha za ze nogu ....vec sa prilicno lepom masinom i generalno dobrom stanju....a mislim da je i cena veeeoma korektna
https://www.kupujemprodajem.com/Windy-22-cc-52385384
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže neptun

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 370
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #4 poslato: 02, 11, 2017, 07:57:01 pre podne »
Dobar je ovo brod ali duboki v . Motor u ovakvom brodu je problem ...Carina ce ga gledati kao da je top stanje a ne krkela plus americka proizvodnja dakle pet posto carine pride pa ondak na sve to pdv... I onda dodjes u situaciju sta dalje vaditi alu od motora i marinizirati neku varinantu stedljivijeg dizela ili sve raskaciti i prikaciti pentu na improvizovanom nosacu . Krajnji rezultat je nit imas deplasmanca ni gliser.. A on izasao na deset soma.....
Ovo nije brod ovo je "tamni vilajet" kajes se ako ga ne uzmes a kako bi se tek pokajao da ga uzmes. Mislim da treba gadjati brod sto blize nameni ....znaci ako mislis  da se vozis lagano i uzivas onda i takvo korito ako si za jurnjavu onda gadjas jurnjavu al ispravnu... Stara poslovica.....nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari....ovde ima jos kako smisla .
Recimo ne mogu da ne primetim da se na nasem trzistu pojavio bisercic od camca i to rekao bi bez shus pleha za ze nogu ....vec sa prilicno lepom masinom i generalno dobrom stanju....a mislim da je i cena veeeoma korektna
https://www.kupujemprodajem.com/Windy-22-cc-52385384
Slazem se.ovo meni deluju kao rupa bez dna,ili ako neko voli da radi oko camca i ima dosta novca.camac je lep,ali meni deluje da je bas star,ovaj motor skoro sigurno treba promeniti.a dobar dizel, odgovarajuci, sa ugradnjom tesko da je ispod 15000e.
Ovakav brod je jedino dobar ako glisira,mali vanbrodski motor ne ide ovde nikako.cak je i smesno.
Inace pored motora,ovi stari brodovi obicno mora skroz  se pretresu,najcesce i farbaju.spolja i unutra.a to je veliki posao.na kraju cena od 3000 e i ne igra neku ulogu.
Ovakav brod kad se kupuje,motor je glavna stvar.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6486
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #5 poslato: 02, 11, 2017, 08:08:13 pre podne »
Зокс, приказана математика није добра.
Код обрачуна трошкова приликом царињења, поступак је следећи:
1. Царинска вредност робе (цена из каталога уколико Царина не прихвати износ из приложеног рачуна) - минимална - 171.633,60 РСД  максимална - 681.261,70 РСД
2. Процењена висина трошкова допреме до границе (ако није исказана на рачуну) - претпоставимо да је 2.000 евра - 240.000,00 РСД   
3. Царина (5% на царинску вредност) - минимално - 8.581,68 РСД   максимално - 34.063,09 РСД
4. ПДВ (20% на износ који се добија сабирањем ставки под 1 и 2) - минимално - 82.326,72   максимално - 143.064,96 РСД

Укупан трошак је:
1. Набавна вредност - 3.000 евра
2. Царина - 72 евра (минимално) или 284 евра (максимално)
3. ПДВ - 686 евра (минимално) или 1.192,10 евра (максимално)
4. Транспорт - 2.000 евра

Стварни износ би вероватно био мањи од максималног због обрачунате амортизације али у сваком случају то би се завршило негде око оне цифре која ми је била у глави кад сам прочитао поруку, око 6.000 евра.
На то долазе трошкови сређивања мотора.
Видим да и Месечар има резерве - он бар има искуства са сређивањима чамаца. У сваком случају, треба добро размислити.

Наравно, све ово не значи да сам против! Никако.
Само сам хтео да кажем да треба добро проценити све јер то ипак нису мале паре. Мислим да ко нема и није спреман да уложи до 10.000 евра у чамац такве класе, боље да се не упушта у то.

Уместо тога, треба сам са собом да разјасни шта жели од чамца, да ли хоће глисер или депласманца, да ли кабинаша или отворени труп...
Видео сам у последње време код нас у огласима више чамаца између шест и осам метара, с кабинама, опремљене, у пловном стању по ценама од три до пет хиљада евра... Као да се повећала понуда по разумнијим ценама него што је то био случај пре нпр. само пет година. Чини ми се као да продавци реалније сагледавају куповину моћ будућих власника на нашем тржишту.

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1154
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #6 poslato: 02, 11, 2017, 09:26:32 pre podne »
Gledati plovilo na slici i plovilo uzivo su dve dosta razlicite stvari... Ove cene u inostranstvu, koje su po meni povoljne, mogu sluziti iskljucivo kao povod da se ode na lice mesta i da se vidi i proceni vredi li kupovati ili ne. Ako vredi, bacaj naprikolicu i ajdeeee...
Mislim da je neuputno uporedjivati ovaj Windy sa kupujem prodajem i camce koji se nude preko stranih oglasa, iz prostog razloga sto taj Windy nije kupljen po toj ceni po kojoj se prodaje, vec daleko nizoj, da bi se isplatio njegov transport i zaradila neka para... Prema tome, gledajuci cenu po kojoj se sada prodaje, on je kupljen za nikakve pare, pa verovatno toliko i vredi...

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6486
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #7 poslato: 02, 11, 2017, 09:33:32 pre podne »
Зоране,

То што ви кажете да вас кошта 300-350 евра, то је зато што не узимате у обзир и остале трошкове при путовању.
Али кад сами возите, онда можете да калкулишете и тако што ћете рачунати само цену горива или ћете томе додати и експлоатацију возила и вињете и оно што поједете на путу и трошак ноћења...

Колико ја знам, транспорт може да кошта око 1-1,5 евро/пређеном километру - зато сам рекао да је трошак транспорта око 2.000 евра. Све је то релативно.

Доста тога је и Алекса написао о куповини у иностранству и трошковима транспорта. Мислим да би свако ко размишља о куповини требало да има све то на уму - ово о чему смо сад писали поводом овог огласа, као и оно што је раније писано. Па кад се све сабере и одузме - следи одлука.

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 232
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #8 poslato: 02, 11, 2017, 10:00:49 pre podne »
Za ceo put troskovi vinjeta i ostalih placanja je oko 130eur,auto koji moze da vuce prikolicu predvidjenu za taj teret trosi vise od 5l dizela,plus tamo treba platiti utovar.Ne mozes putne troskove racunati olovkom i papirom.

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 232
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #9 poslato: 02, 11, 2017, 14:29:31 posle podne »
Ovde se govori o CH francuski deo(zapadni),a ti stalno pricas o Nemackoj sto nije isto.

Van mreže Mornar u kanalu

  • Dlakavi Čorbosrk
  • ****
  • Poruke: 188
  • www.mojaladja.com
    • Микротонер
  • Brod tip: Бродотехника
  • Veličina: 5,5x2,5
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #10 poslato: 02, 11, 2017, 14:54:23 posle podne »

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6486
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #11 poslato: 02, 11, 2017, 15:30:33 posle podne »
Kao što piše u naslovu teme i još bolje poklanja čovek .  https://www.anibis.ch/de/d-boote-segelboote--711/segeljolle-flying-fish-2-gratis--21729130.aspx?view=2&pi=2&fcid=711

Стварно пише - гратис...

Још само да човек плати транспорт и царину...

Шалим се, али ово заиста лепо изгледа за неког ко има децу и са њима жели да се бави једрењем. Колика је објективна вредност такве једрилице?

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6486
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #12 poslato: 02, 11, 2017, 22:08:12 posle podne »
Враћам се опет на ову тему...
Ако се не варам, кад би се десило да неки наш једриличарски клуб увезе ту једрилицу - мислим да би био ослобођен плаћања царине. Ето лепе прилике да клуб добије лепу и добру једрилицу по цени транспорта.

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 232
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Јефтин, а добар чамац
« Odgovor #13 poslato: 03, 11, 2017, 09:52:16 pre podne »
Ja sam u toj prici vec 40 godina i zivim u CH.Put se mora putovati da bi dobio realna saznanja.Ja proracun nisam radio na pamet vec iz prakse.Pre mesec dana sam putovao kuci sa prikolicom.Vidim da ne znas dadjbine ako se putuje preko Italije ili Austrije ikoliko se placa ulaz u CH,a ne pznajes niti niti konfiguraciju.Svajcarci naplacuj i vazduh i to akoje nesto gratis moze biti zamka.Ja sam parputa tako naleteo.Zovem coveka koji je dao Telefon,pitam da li je to tacno da je gratis, dogovorim zakacim prikolicu,napravim 200 km,dolazim na mesto,a drugi covek vec natovario camac.I tovam je taj vas posteni zapad o kojem pricate samo hvalospevma.Ovo je samo jedanslucaj.Kad dodje za desetak dana u Apatin u koji dolazim cesto pa ako zelis mozemo popricati.