Autor Tema: Како то други раде? Регистрација у иностранству  (Pročitano 4317 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2283
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #15 poslato: 22, 08, 2017, 14:38:50 posle podne »
To je sve lepo na papiru, ali je teško usaglasiti puno ljudi.
Trebalo bi nekoliko ljudi da ima jasnu viziju šta žele, da se na neki period odreknu zajebancije, čamaca, Dunava, pecanja, društa i posvete tome, bez ikakve nadoknade.
Onda kad oni imaju neku pravac, ko želi sa njima može, ko neće ne mora.

Teško da će se neko toga prihvatiti. Ja nikada ne bih.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1349
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #16 poslato: 22, 08, 2017, 21:21:53 posle podne »
Ja sam ZA...isto kao i prosli put...kao masinac ne razumem se u te pravno-birotehnicke akcije i atrakcije ali sam spreman da pomognem...a da treba probati i pokusati treba...i sad nam dodje lose i jos gore sto nismo prosli put nesto probali...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 321
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #17 poslato: 22, 08, 2017, 21:37:52 posle podne »
Čiča je uvek za ono što nam može pomoći i zato podržavam ideju u potpunosti. A sada kolega LSI ako bi čiki pojasnili par stvari oko registracije. Koliko vremenski važi ta registracija bez overavanja i važi li za ceo mediteran za plovilo od 40-45 stopa. Konkretno ja bih bio stacioniran u GR ali bih želeo da mogu da plovim po celom mediteranu

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6503
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #18 poslato: 22, 08, 2017, 21:53:19 posle podne »
Čiča je uvek za ono što nam može pomoći i zato podržavam ideju u potpunosti. A sada kolega LSI ako bi čiki pojasnili par stvari oko registracije. Koliko vremenski važi ta registracija bez overavanja i važi li za ceo mediteran za plovilo od 40-45 stopa. Konkretno ja bih bio stacioniran u GR ali bih želeo da mogu da plovim po celom mediteranu

Тангабраво, ја сам разумео да та регистрација важи две године и важи у свим земљама ЕУ, као и у већини других земаља у свету.
Агенција чији оглас сам делимично превео (име је наведено у тексту) преузима на себе обавезу да вас подсети да је време за продужење, доставља документа и све завршава.
Прва регистрација кошта оних 350 евра а после је цена 250 евра.
Кад човек израчуна, то је 125 евра годишње. Ја сам за мој чамац од нешто испод 6 м платио толико, а просечна плата је у Србији "нешто нижа" него у Холандији, ако се не варам?

Ипак, треба имати у виду оно што је МишаД написао - због наших прописа, било би веома скупо ако једног дана одлучите да пловило увезете у Србију.

И само да додам, тих 40-45 стопа, то је испод 14 м, дакле, можете регистровати своје пловило, под условом да не може развити брзину већу од 20 км/сат!

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2283
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #19 poslato: 23, 08, 2017, 09:40:37 pre podne »
Da ne bude zabune, i ja sam za... Uvek mogu da pomognom novčano i sa nešto sitno volonterskog rada (možda) pošto slobodnog vremena baš i nemam... No, zbog nekih drugih stvari sam negativan.

Setimo se samo ribolovačkog bojkota od pre koju godinu, kada se aludiralo da se ne kupuju ribolovačke dozvole.
Na stranu to da li je tako trebalo ili nije, momci su potrošili GOMILU svog vremena, novaca, živaca, da bi se našla gomila dežurnih dušebrižnika koji nikad ništa nisu uradili, nego potroše svoja 2 minuta iz tople sobe da napišu kako oni to ne rade kako treba, nego treba drugačije i bla bla... Naravno, momci se na kraju smorili od silnih kritika i odustali od svega, a naravno da nisu uspeli da promene sistem.

Ovde je takođe priča stala pre početka, jer su se našli neki koji time uopšte neće da se bave ali umeju da kritikuju.......

Van mreže BataVoja

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 70
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • LA GANGA
  • Brod tip: POLARIS
  • Marina: BEOMARINA BG.
  • Veličina: 8,60 m
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #20 poslato: 23, 08, 2017, 11:54:27 pre podne »
Ja sam za formiranje Udruženja. Mislim da je registracija UG još i najlakši deo posla. Udruženje mora imati i sedište i organe upravljanja. Moj predlog je da:
- organi upravljanja ne budu članovi ni jedne političke stranke ni udruženja
- organi stranke se obavežu da će raditi volonterski bar 2 godine da posle 3 meseca ne odustanu
- da članarina u početku bude što manja da bi se omasovilo članstvo
- predočiti ljudima koje sve koristi mogu da imaju ako postanu članovi (razne vrste pomoći oko birokratije, registracije itd.)

Pozdrav

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 321
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #21 poslato: 23, 08, 2017, 21:14:34 posle podne »
Slažem se sa BATAVOJOM

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 321
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #22 poslato: 23, 08, 2017, 21:21:41 posle podne »
Kolega LSI imao sam negde i našao sam ponuda za registraciju na Delaware zastavu- za plovila od 40 do 65 stopa za jednu god 190$ a za tri god 390$ plus usluga 100˘$ i poštarina 60$ i po meni ovo je mnogo povoljnija varijanta ali video sam lično da su trajekti u Baru registrovani na Bahamsku zastavu i to stalna registracija ali ne mogu nikako da uhvatim neku vezu za tu soluciju , da li  bi Vi mogli nešto da iščeprkate pošto Vam to leži????

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 321
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #23 poslato: 23, 08, 2017, 21:28:51 posle podne »
Zaboravih da kažem da sam u Baru video obadva trajekta registrovana na Bahame i to trajno , ali nikako da pronađem neku vezu pa me interesuje da li bi Vi mogli nešto da isčeprkate pošto Vam to basta

Van mreže Zakeralo

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 102
  • www.mojaladja.com
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #24 poslato: 27, 09, 2017, 14:31:05 posle podne »
Ja se izvinjavam, ali sam malo isceprkao pa sam nasao neke korisne linkove. Ko ima vremena neka prevodi ja mogu da procitam.

https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Registratiebewijs-en-registratieteken.aspx?path=Portal/Particulier/Vaartuigen/Registratiebewijs%20en%20registratieteken

RDW je holandski registar automobila ali i brodova. Ova institucija je zaduzena za gomilu stvari, ali ako idete na link koji sam postavio mozete da procitate:

Prvi paragraf je:
Als u vaart op de Nederlandse binnenwateren is registratie bij de RDW verplicht voor elk vaartuig (motorboot, waterscooter, jetski) dat korter is dan 20 meter en sneller vaart dan 20 km per uur.

Odnosno:
Ako plovite u Nizozemskim unutrasnjim plovnim putevima, registracija pri RDW-u je obavezna za sva plovila (motorne camce, vodene skutere, jetski) koji su kraci od 20m i brzi od 20km/h.

E sad nije mi bilo tesko pa sam pitao neke kolege koji imaju brodove. I oni svi imaju registrovane brodove jer je registracija 55e i dozivotna je. Mada ni njima nije jasno zasto je tako osim sa aspekta bezbednosti. Odnosno mali brzi camci prave dosta nereda za razliku od velikih i sporih i vise je nesreca sa tim malim brzim jedinicama. Ali je situacija po njima paradoksalna jer recimo jedan kolega ima brod od 18m i manje od 20km/h ali ima jet ski na palubi. E sad, jet ski mora da bude registrovan a veliki brod ne. Ali kao sto sam rekao posto je 55e dozivotna svi to registruju.

Pozdrav

Van mreže Sale Rea

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 161
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Pahulja
  • Brod tip: Narval 620 Cabin
  • Marina: AJK Beograd
  • Veličina: 6,20 m
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #25 poslato: 27, 09, 2017, 17:06:10 posle podne »
Što se tiče osiguranja plovila,  90 % a možda i više nautičara ne zna  šta je sa tim pokriveno. Zox , nije to odiguranje za štetu pričinjenju drugom čamcu, jok. To je u slučaju da povrediš neku osobu na čamcu ili nedaj biže da strada.
To je ono čuveno trojstvo države, banke i osiguravajućih kuća.
O tome bi se Udruženje moglo pozabaviti.

Послато са SM-N910C уз помоћ Тапатока


Van mreže Sale Rea

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 161
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Pahulja
  • Brod tip: Narval 620 Cabin
  • Marina: AJK Beograd
  • Veličina: 6,20 m
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #26 poslato: 27, 09, 2017, 17:46:29 posle podne »
Tako je. To je klasično otimanje para. Ne znam da li je iko ikada naplatio neku odštetu.
Nije isto osiguranje kao za automobile.
Uzmi polisu i pročitaj pod  stavkom 1. Obavezno osiguranje čamaca za štete pričinjene trećem licu usled smrti, povrede tela ili narušavanja zdravlja.
Dakle klasičan bezobrazluk države, ali mi smo navikli na to, kvaliteten vazelin.

Послато са SM-N910C уз помоћ Тапатока


Van mreže Zakeralo

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 102
  • www.mojaladja.com
Odg: Како то други раде? Регистрација у иностранству
« Odgovor #27 poslato: 27, 09, 2017, 20:50:55 posle podne »
@Zox,

Ne bih da te ubijam u pojam ali ja ovde za motor placam onoliko koliko vozim. Kada necu da vozim recimo naredna 3 meseca, odem na rdw sajt i online suspendujem registraciju na narednih nekoliko meseci i onda mi ne skidaju sa racuna pare. Ali ne daj boze da te uhvate 😂😂. Isto ovo moze i za auto, jedino je za auto zajebano sto kada aktiviras moras na tehnicki, a za motor je ladovina posto za njega ne treba tehnicki.

@ostali,

Sto se osiguranja tice to je nesto drugo i ono je za plovila obavezno, ali posto u Nl taj sistem funkcionise onda ljudi rado to placaju jer se isplati.

Samo da skrenem paznju. Da bi se ovako liberalni zakoni primenjivali potreba je odredjeni nivo kolektivne svesti, a srbija to na zalost nema. Recimo u Nl je obavezno da dete do 5. godine zivota polozi ispitiz plivanja. Svi su okruzeni brodovima i svi znaju osnovnu kulturu na vodi. A kako mi je jedan holandjanin sa severa objasnio kada sam video da se na autoputu podigao most da bi prosao brod: "Sta ti nije jasno, brod je prvo prevozno sredstvo, biciklo je drugo a poslednje je auto." I tako i jeste, bicklisti imaju isti tretman kao i svi ostali ucesnici u saobracaju. I kod nas je tako u zakonu ali.....Znaci zakon nam je isti ali je razlika u opstoj kulturi. Tako da ne treba samo iskopirati nesto vec uci dublje u kulturoloske razloge da bi se shvatilo zasto je to tako kako je. Pa logiku u pozadini iskopirati ali pri tome prilagoditi kulturi u Srbiji. Ne pricam sada o parama, pricam iskljucivo o zakonima. Ovo je nasa stara boljka i cak je i Arcibald Rajs pisao o tome, ali to je druga tema...

Pozzz