Mora, mora, zato sam i pokrenuo ovu temu. Prosle godine, bas u vreme kada sam bio u Svedskoj za svoj brod, moj brat je kupio solidan camac koga su sredjivali na suvom i nije odavao utisak nesigurnog, ono samo premaz i malo sminke i pustili su ga u vodu. Posle par dana, ljudi iz marine su ih pozvali jer je camac otisao na dno. Niko nezna zbog cega a oni i nisu dizali neku frku jer su ga prethodno osigurali na vecu svotu nego sto je placen. Meni se, prve sezone plovidbe, desilo da u voznji osetim da smrdi guma. Odmah sam znao da je impeler, temperatura je pocela da raste i ja sam se zaustavio i iskljucio motor. Medjutim, voda je pocela da prodire a da nismo mogli da utvrdimo odakle. Sve pumpe (rucna i elektricna) su aktivirane a ja sam pozvao prvog komsiju sa veza da dodje po mene da me odvuce u marinu jer sam bio blizu. Tek tamo smo videli da je zbog pare koja se stvorila puklo crevo za izduvne gasove kroz koje je voda pocela da nadire u camac. Vrlo neprijatno ali sa puno srecnih okolnosti (blizina marine, komsija tu, relativno brzo utvrdjen uzrok i t.d.). Postojala je opcija da ga "gurnem" u obalu ali to kao poslednja mogucnost.
Kada sam kasnije pregledao sva mesta na koja bi mogla da udje voda, nije ni malo naivno. Svi ventili moraju da budu kvalitetni i ispravni, creva isto tako, spojevi, selne, tu nema stednje ni improvizacije.