Eee pa društvo, samo da vam javim da ste mi od sada najbolji drugari
Evo ovako,
prekrstim se ja malopre i siđem u podrum da skinem karburator.
Skinem ga, donesem u kuću i ajde polako.
Klapna, kao što rekoh /kriva/
Kao što reče bratsaja i ostali izgleda da klapna stvarno MORA da bude prava
Rešim da skinem klapnu i tu polako počinju problemi
Popustim osovinu koja drži klapnu i pokušam polako da je poguram drvcetom na dole(ka klapni vazduha/greška)
ako je gurnete ka klapni vazduha počinje da glavi zato što je cilindar uži
Ako krenem da je vučem na gore naiđem na krivinu klapne i tu postoje keks, neće, ne mogu da povučem i da je ispravim u isto vreme
Možda ćete se smejati ali sam ovako profesionalno uspeo da je ispravim
Gurnuo sam najveći šrafciger i polako kažiprstom povukao polugicu ka sebi(kao na slici) i lagano sam osetio da se ispravlja,
iz par puta uspeo sam da je naštelujem odlično
bolje nego fabrički
Stanje klapne posle ove fizikalije
Šta sam primetio!!! ako pretegnete mali šraf što drži klapnu oprugica neće vraćati klapnu, ako je samo malo lakše zategnete, biće sve
. Ja sam je lakše zategao i kanuo kapljicu ženinog laka za nokte da ga zapekne malo.
Posle toga sve lepo napakovao na motor, odprilike naštelovao ler gas i vazduh, i upalio ga na brzaka(bez vode, znam da ne sme ali jbg, nisam mogao još jednu noć da se jedem)
Kada sam ga čuo da jedva radi da se ne ugasi, mnogo sam se obradovao
Ugasio sam ga i sutra ide u bure na štelovanje
U svakom slučaju ste mi mnogo pomogli
Osećao sam potrebu da vam opširno napišem šta se na kraju desilo...
Verovatno svi na ovom forumu imate više iskustva od mene, ali sam pisao ovo ako možda nekom nešto nekada zatreba
Hvala još jedno, živi bili svi
Uskoro će biti slika sa norveških jezera i norveške prirode... Čim zaplovim
"bratsaja" živim u Raufossu u Norveškoj već 6 meseci