Prilikom restauracije,uvek je naj značajnije da li ti imaš sposobnosti ,tj.znanja oko radova.Ako poznaješ materiju,u ovom slučaju rad s poliesterom,restauracija se retko kad isplati ako posmatraš isključivo finansijsku stranu.Međutim,zadovoljstvo koje imaš kada sopstvenim radom dovedeš plovilo u zadovoljavajuće stanje je nešto što se nemeri novcem.Ako za sve potrebne radove moraš da platiš nekog majstora ,onda ,ja lično nevidim isplativost ni u kom smislu.Treba znati da je taj gliser rađen za pogon motorima od 75hp pa naviše ,u najvećem broju modela sa motorima od 95 i 125hp, tako da i sam iznos potreban za nabavku motora,plus popravke penju potrebnu cifru na svojih 7-8000e .Za taj novac možeš kupiti bajlyner po sistemu sedi i vozi.Mada ,iskreno ,i u tom slučaju je pitanje šta te čeka iza ćoška,iliti šta se krije u džaku,obzirom na starost plovila od 20 i kusur godina.