Meni je potreban neki manji gumenjak, ali mi se čini da ti kinezi nisu neki kvalitet, čak sam video da se brzo raspadnu, ne materijal, koliko spojevi, čak su neki pokušali da takve čamce ovde poprave, kod firmi koje se time bave,ali sve se raspada posle jedne sezon.
Ovo sto sam ja nasao je fabrika koja radi po potrebi za INMAR (Americku vojsku), Stryker jedan deo lagera, rade i ove malo slabije brendove tipa quicksilver HD serije. I gotovo su 3 puta skuplji nego klasicni kineski PVC camci. Koristi se Mehler PVC 1.2mm. Na koji ide dole sa donje strane guma i gotovo je teze probusiti ga. Sto se tice izdrzljivosti na suncu. Cerada od nekih 60tak dolara sa UV zastitom resava problem sunca. Sobzirom da se moj camac koristi uglavnom na moru max mesec ipo dana, mislim da je i vise nego

varijanta.

Dobio sam kontakt od jednog momka koji se bavi organizacijom shippinga i kaze mi da je sam shipping najjeftinija stvar u celoj prici, najvise para odlazi na troskove u lukama i skladistima. Kako oni to kazu "handling" itd... Porez i carina naravno 25% od onog sto cika carinik proceni. Cekam sledece nedelje procenu na neki invoice koji sam dobio pa cu videti da li se isplati. Svakako camac u full opremi (tenda, tockici, tube ispod tubi da izglisira, eva pena na podnicama, torba za pramac, zrcalo od aluminijuma iz jednog dela koje je samo po sebi misaona imenica low budget proizvodjace, itd ispada oko 1500$ tockici su im mislim 65$ torba 25$ daske za sedenje alu sa eva penom 18$, drzaci za stapove 10-12$.
how do you print screen
