Moja Ladja
		E, ovako treba... => Domaća i Strana proizvodnja => Strana proizvodnja => Temu započeo: APCA  14, 04, 2012, 13:56:43 posle podne
		
			
			- 
				Pogledajte sta su ljudi napravili za turisticke ture po bledskom jezeru.
 
 www.youtube.com/watch?v=RnOLgo3zFkg&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=RnOLgo3zFkg#ws)
 
 Specifikacija sa ovog priloga :
 L=10m   B=4,4m  tezina 7,5 t  kapacitet: 48putnika i 2 clana posade
 
 Utrosak materijala:
 
 7m3 punog drveta Arisc (pinancea)
 350m2 spera
 15 000 km vijaka
 50 L poliuretanske boje
 55 kg epoksi lepka
 40 kg poliuretanskog lepka
 500 m zice
 27 L alkalnog laka
 80 m2 platna fiberglas
 3 500 radnih sati
 
 Tehnika gradnje je "ufircaj i zalepi" (stitch and glue) gde se iskrojeni elementi od spera "fircaju tj. prosivaju zicom, pa onda lepe uz pustanje struje od 12V. Koriscena je i tehnika laminiranja sperploce koju mozete videti kod nas  u Srbiji na vise gradjevina, gde je koriscena za konstrukciju nosecih elemena u sportskim halam i hotelima. npr. Hotel "Lepenski vir"
 
 Izgleda funkcionalno i lepo.
 
 Potpuno se uklapa u ambijent , postujuci tradiciju plovidbe po tom planinskom jezeru.
 
 Pozdrv iz Sidneja.
- 
				http://www.lakercraft.com/ (http://www.lakercraft.com/)
 Eto šta Slovenci rade dok se mi ovde raspravljamo koja je crkva poštenija i koji kalendar valjaniji.
 hi
- 
				Ako podjemo od reci Howard Barnesa – 
 
 “This man is more than a boat builders. He’s an artist with wood”
 (Taj covek je vise od  camcograditelja. On je umetnik sa drvetom)
 
 Mi imamo majstore za drvene camce, nama nedostaju oni koji su ucinili korak vise
 da bi postali umetnici sa drvetom.
 
- 
				Ova specifikacija materijala mi lici kao da je bila JAVNA NABAVKA
			
- 
				Pustanje struje??????????????????? kako , sta kud , zasto ????????????//
			
- 
				Kada se brod "ufirca" , bakarnom zicom koja je, kao sto znamo, dobar provodnik. Zaliju se svi spojevi, spojla i iznutra poliuretanskim lepkom, pa se onda "pusti" struja , te se tako lepak polimerizuje momentalno i spoj bude solidan i jak.
 
 Poljo, ovo je informacija samo za tebe, nemoj nikome da kazes....
- 
				"Nasi majstori" za drvene camce si tradicionalno iz sela Provo. Geneza njihovog majstroluka ide od pravljenja "poslednjih" sanduka....jbg, tuzno ali istinito....oni su uspeli jedini nas "autohtoni" camac koji se zove APATINAC i pravijen je  za alase sa "jakog" Dunava  od Apatina do Negotina, da pretvore u karikaturu. Ima i to svoje objasnjenje... pitomom Savom moze da plovi sta hoces.
 
 Jos kasnije smo dobili "smederevac" , ne sporet nego camac koi svoje linije i formu duguje pre svega potrebama dunavske naftne industrije i embargu.
 
 SHIKLJA je najlepsi drveni camac koji je napravljen na nasim vodama. Lepe elegantne linije pogodne za veslanje " na krmicu". Jos iz vremena pre nego sto smo dobacili do Tomosa, Sigala, Veteroka,. Pente , Dzonsona
 
 Voleo bih da znam ko kod nas pravi drvene camce ili bilo koja plovila od drveta. Hvala unapred na informaciji.
- 
				Kako sam ja jedno neuko stvorenje . Svakog dana covjek po nesto nauci . Hvala 
			
- 
				Zice se posle smirglanja utope u spoj i vise se ne vide nit' se spominju.
 
 Kazu ljudi da je taj spoj jaci nego ostali deo cele konstrukcije broda, nesto kao sto celicni brod nece puci na varu, neko pored ali iz drugog razloga.
 
 Mozda bi bilo  interesantno da neko pomnozi one cifre iz specifikacije, iako su "kao javna nabavka", sa cenama u Srbiji.
 Posle dodavanja troskova hale, dizalice itd, dobili bi cenu tog brodica.
 
 Ici cu ove godine da vidim taj brodic, pa cu postaviti fotose ovde. Narocito me zanima kako je resen WC na tom brodicu.
 Buka  vanbrodskih motora je prigusena krmenom platformom koja je masivna . Taj momenat je vazan za udobnost turista.
- 
				....
 Voleo bih da znam ko kod nas pravi drvene camce ili bilo koja plovila od drveta. Hvala unapred na informaciji.
 
 
 Ima njih sigurno više. Evo ovde oglas jednog od proizvodjača:
 http://www.kupujemprodajem.com/Novi-Drveni-Camci-436911-oglas.htm?filter_id=5769732 (http://www.kupujemprodajem.com/Novi-Drveni-Camci-436911-oglas.htm?filter_id=5769732)
 Aleksandar, Beograd
 Telefon 063 536 554
 
 Izrada drveni  camaca od hrasta,   bora, jelovine, crvene vrbe(egije-rebra camca su uvek od hrastovine kao i prednje i zadnje zrcalo) . Duzine čamaca su od 3-6 metara, u patosu 1m a gornja sirina 135. Camci su visestruko zasticeni od spoljasnji uticaja i odmah spremni za vodu! Svaka vrsta dogovora oko izgradnje moguca. Cene su od 180e(za najmamji camac od 3m) pa navise. camac od 4m kosta 240e, od 5m kosta 320e a od 6m 380e. Pravimo camce duze od 25god! Dostavljamo na adresu!
- 
				Kada se brod "ufirca" , bakarnom zicom koja je, kao sto znamo, dobar provodnik. Zaliju se svi spojevi, spojla i iznutra poliuretanskim lepkom, pa se onda "pusti" struja , te se tako lepak polimerizuje momentalno i spoj bude solidan i jak.
 
 Poljo, ovo je informacija samo za tebe, nemoj nikome da kazes....
 
 
 APCA, svaka cast za post o Ljubljanica boat, ali ovakve gluposti(citat) ne bi trebalo objavljivati na forumu, pa cak i u sali.
- 
				Znas li ti Boro da ubacis relevantne podatke u onu specifikaciju, da dobijemo CENU kostanja u Srbiji?
			
- 
				Za ,,Ljubljanica boat" prema datoj specifikaciji ukupna cena materijala(bez opreme i bez žice) iznosi oko 15-16.000 eur. Žica je korišćena za izradu električne instalacije, između ostalog i ozvučenje. Koliko košta dizajn i 3.500 sati rada, znaju samo ovo troje sjajnih mladih ljudi sa slike.
 Prema fotografijama, tehnologija izrade trupa broda je klasična(tradicionalna). Oplata trupa nije rađena metodom stitch&glue nego COLD-MOLDED WOOD/EPOXY PLANKING (na hladno oblikovano drvo). Prvi i drugi sloj su konstruktivni, od unakrsno leplljenih traka špera ili drvenog masiva a treći(završni sloj) je takođe od traka i ima dekorativnu funkciju.
- 
				Zasto mislite da ovako nesto nemoze da se napravi i kod nas?Dajte dovoljno novca Peri Garminu i ekipi i dobicete nesto vrlo slicno!!Namerno necu da kazem bolje!! Kod nas , kao i uvek  je presudan finansijski momenat. Racunam , po Borinoj matematici da ta ladja kosta oko 30 000 eura pa vas pitam ko je ovde spreman i voljan da napravi slicanu ladju Ljubljanici? Po meni niko!
			
- 
				Brodić je prelep!  llll clap
 
 114 hi
- 
				Kad neko voli drvene camce onda on slika, slika ...
 
 Odmor na Bledu, septembar 2011. god
 
 (http://img844.imageshack.us/img844/9224/img0684c.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/844/img0684c.jpg/)
 (http://img26.imageshack.us/img26/4772/img0663ba.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/26/img0663ba.jpg/)
 (http://img835.imageshack.us/img835/4376/img0662r.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/835/img0662r.jpg/)
 (http://img832.imageshack.us/img832/6342/img0661s.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/832/img0661s.jpg/)
 (http://img403.imageshack.us/img403/9091/img0247bb.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/403/img0247bb.jpg/)
 (http://img705.imageshack.us/img705/1388/img0243du.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/705/img0243du.jpg/)
 (http://img4.imageshack.us/img4/9396/img0242vz.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/4/img0242vz.jpg/)
 
 Da li bi ovako nesto moglo na Savskom jezeru!
- 
				Svakako da je ovako nesto kao LJubljanica boat moguce izgraditi kod nas, ako ima ko to da plati. Medjutim, nazalost kod nas nema potraznje za ovakvim plovilima pa nemamo ni kreativne dizajnere(projektante) koji bi nesto slicno projektovali.