Moja Ladja
E, ovako treba... => Tehnike i saveti... => Temu započeo: aleksandar 04, 02, 2012, 14:18:18 posle podne
-
pozdrav svima potrbna mi je pomoc oko pravljenja camca
imam neku starudiju od camca 6 metara u tabanu 1.2 ravno dno , ovih dana treba da je peskarim i sredjujem limarske radove
do sada sam je pokretao sa tomosom 4 a sada bih ubacio brodski motor moram napomenuti da nemam nikakvo iskustvo sto se tice istog
odgovarao bi mi neki do 10 konja i da bude dizel svidja mi se onaj zvuk tak tak tak
e sad znam da mi je lakse da kupim neku yamahu ili tako neki vanbrodski motor ali ja bih se malo i pomucio kako bi to sve bilo dosta sladje
nadam se da ovde ima neko ko me razume i moze mi pomoci.
takodje jedan od razloga sto bih ubacio brodski motor je sto nemamo marinu na nasem jezeru pa onda svaki dan treba montirati motor nosati rezervoare pa onda skidati sve to nositi do auta pa opet sve to iznositi iz autai tako u krug dok ti se ne smuci sve to pa ti voznja camcem dodje veci problem nego uzivanje
-
Ovako mora da ti izgleda camac pa da ugradis stabilni motor . Kobilica i bla, bla svasta nesto .
-
ma sama ugradnja motora ce ti preci cenu plovila!
batali ti tu zajebanciju i 25648
-
camac apsolutno nema nikakvu vrednost ni jednog jedinog dinara
i znam da je glupost to sve raditi nema potrebe da me odgovarate
da li neko zna postupak odnosno nacin na koji se to moze izvesti ili je to ne moguce pa cak i za japance
-
camac apsolutno nema nikakvu vrednost ni jednog jedinog dinara
i znam da je glupost to sve raditi nema potrebe da me odgovarate
da li neko zna postupak odnosno nacin na koji se to moze izvesti ili je to ne moguce pa cak i za japance
Sve može da se izvede i u Srbiji,nemoraš da ideš za Japan.. ha Ali ako si spreman da za to spremiš od 1000 eurića pa na više.. sha a kako reče da čamac ne vrijedi ni dinar onda se batali ćorava posla.. tamburanje fino za 100 eura uzmi tomosa i tjeraj.. a on ti je i lak za nošenje i skidanje... kgk
-
Pusti nasu pricu . Drz se svog plana . Predlazem da napravis i dva sprata barem . Da je meni znati sto pitas kad neces da cujes odgovor
-
hocu ja da cujem odgovor ali niko ne odgovara vec me svi odgovarate kao sto vam rekoh ja bih se malo pomucio imam vremena i alata ali ne znam sta i kako i niko mi ne govori konkretno sta da uradim skica sema bilo kakvo upucivanje u moj problem vec odgovaranje kao da sam ja neznam sta mi je lakse na pocetkuisam napisao da znam da mi je bolje i lakse da kupim vanbrodski motor i rekoh vam da imam tomos 4 ali bih to promenio i stavio brodski pa ako neklo moze konkretno da mi pomogne hvala
-
prvo je pitanje da li ces koristiti brodski ili motor iz kola .... brodski obicno imaju sredjeno hladjenje a kod ovih za kola moras to sam da napravis (marinizacija), obicno usisava vodu sa jedne strane pa preko izmejivaca toplote izbacuje tu vodu malo zagrejanu sa druge strane.... iduzvne gasove sprovedes direktno u vodu i tim prigusis zvuk motora...
e onda ti je potreban osovinski vod koji se kaci na ... kopcu koja se kaci na motor...
i kad sve to namestis onda ides kod nekoga ko ima motor slicne snage i ladju slicne velicine i pogledas kakvu ima elisu i pitas kako je zadovoljan ..
pa na sve to dodaj oajacanja na ladji na kojima ce da stoji motor ...
ima tu posla koliko hoces...
-
Aleksandre,
samo napred. Imas slike motora i sta je potrebno 4587 (prepraviti).
I to je to. k5
114 114
-
Necu da pokusavam da te odgovorim ali moras biti svestan cinjenice da ti je camac relativno uzan i da ce ti motor i kopca zauzeti mnogo mesta camac ce ti biti tezi za min 2oo kg .
Al ajd sad verovatno ti odgovara DMB motor pouzdan i malo trosi.Jos ako nadjes i V drive kopcu dobices vise mesta i bolji ugao za osovinski vod. sve to verovatno ce te kostati vise od 1000 eu u najboljem slucaju ako sam radis.
-
a imas i temu brodski motori pa malo prelistaj dun
-
i jos kad bi rekao koji brodski motor imas pa da ti dajemo savete 56568
ako si to naumio da uradis uradices svakako ali ovde neznam da li ima neko ko je to sam sebi ugradio pa da moze da te savetuje
-
http://www.dmbfmm.co.rs/download/CENOVNIK%20MOTORA%20UKUPNI%20220210.pdf (http://www.dmbfmm.co.rs/download/CENOVNIK%20MOTORA%20UKUPNI%20220210.pdf)
Četvorotaktni motor 3LD450 industrijski 602,00 eura nov
-
treba ti brodski sa kopcom pa onda osovinski vod i elisa...
to bas i nije ta cena oops
-
http://www.dmbfmm.co.rs/download/CENOVNIK%20MOTORA%20UKUPNI%20220210.pdf (http://www.dmbfmm.co.rs/download/CENOVNIK%20MOTORA%20UKUPNI%20220210.pdf)
Četvorotaktni motor 3LD450 industrijski 602,00 eura nov
Da si malo bolje pogledao video bi da je to cenovnik iz 2010 god. 55555
Kako si zaključio da odgovara taj ;industrijski;
Bogami imam utisak da ćemo mi od tebe naučiti nešto novo.Ti nas neslušaš, ajd da probamo mi tebe da saslušamo.
-
kao sto rekoh nemam neko znanje oceloj ovoj temi
da li je iizvodljivo da se na neki od tih motora zakaci ta kopca
-
i da se obrtni moment prenese do elise
-
kao sto rekoh nemam neko znanje oceloj ovoj temi
da li je iizvodljivo da se na neki od tih motora zakaci ta kopca
sve moze da se budzi ... a zasto ne vidis u oglasima i uzmes vec gotov motor sa kopcom ???
-
kao sto rekoh nemam neko znanje oceloj ovoj temi
da li je iizvodljivo da se na neki od tih motora zakaci ta kopca
sve moze da se budzi ... a zasto ne vidis u oglasima i uzmes vec gotov motor sa kopcom ???
Zato sto je ovako interesantnije! 25648
-
pa ja bih to pravio polako na tenane
mada sam nasao dmb 10 ks kompletno sa svim tim sto trba ali ne znam kolike su dimenzije tog motora odnosno koliko ce mi prostora zauzeti
-
Ne davite coveka. no
Sve moze, a sam ce odluciti da li mu je isplativo ili ne. Pomozimo coveku odgovorima na njegova pitanja, a ne nametanjem licnih shvatanja samogradnje.
Mozda covek hoce da se oproba u samogradnji da kod sledeceg plovila ne bi pogresio. oops
-
iskoristivost z noge na malim motorima je losa...e sta to tocno znaci ali moj prijatelj koji se bavi tim poslom tvrdi da ispod 100 ks na z nogu nikako..zasto...nisam ulazio u neke dubinske rasprave
-
iskoristivost z noge na malim motorima je losa...e sta to tocno znaci ali moj prijatelj koji se bavi tim poslom tvrdi da ispod 100 ks na z nogu nikako..zasto...nisam ulazio u neke dubinske rasprave
cudo da onda postoje Z noge i za manje snage sajkaca
-
Ko ima neka okaci link za z nogu,za motor male snage.
-
Ko ima neka okaci link za z nogu,za motor male snage.
bogami si u pravu nadjoh samo jedan jedini Mercury Marine Scorpion 377 Sterndrive ispod 100 konja... izvinjenje majstoru !
-
kod nas u marini ima dosta motora ispod 100ks koji koriste z nogu....
-
Treba ti DMB 450 10 ks ili jači brat 515 12ks. Po meni najbolja varijanta je kupiti neki polovni koji se masovno vade (ili su se barem do pre krize masovno vadili iz brodica) i menjaju za vanbrocke. Njih ima da se nađe vrlo povoljno čak i u kompletu sa kopčom, elisom, listom kormila. U principu stanje ti i nije preterano bitno pošto kompletna generalna i prepravljanje sa 450 na jači 515 je oko 500 eur. Računaj da motor okvirno staje u kutiju oko 50 sa 50 gde recimo možeš da smestiš sto. Kod osovinskog voda ti je takođe bitno i ugao pod kojim će osovina izaći iz korita - taj ugao kod dmb ne bi smeo da bude veći od 15 stepeni pa ti i to diktira mesto montaže motora. Postoje načini kako da se to ispegla ali to podosta košta pa ti se to verovatno neće isplatiti. Druga opcija je taj motor i ovo što ti kaže dule. Oduzmi okreni koliko daš za motor i njegovo sređivanje i ugradnju verovatno će ti biti isplativije da svoj stari brod prodaš i kupiš drugi sličan koji već imam takav neki motorčić. Razmisli o tome
-
koliko odnosno sta gubim sa tom z-nogom i motorom 515 ilii 450
-
Aleksandru nema pomoći.Sve imam utisak da on sve nas pomalo .....
Rečeno je da u čamac tih dimenzija,tabanaš nemože da se ugradi brodski motor (teorijski može)
Očekujem da on nas nečemu nauči,mi njega nemožemo
-
Iko slazem se
-
ne znam odakle vam ideja da ja vas kako rece malo.........
koliko sam razumeo to je izvodljivo kao sto ovi ljudi znaju i rekose na dva nacina
hvala vam na pomoci
nemAmo svi sredstva i novac kako bi kupili nove stvari od camca pa do motora vec moramo da se snalazimo
a ti druze sto mislis da ja malo........................
nemoj ni ucestvovati u temi odnosno nemoj ni pomagati ni odnemagati vec zaboravi da sam ista i pitao
zahvaljujem se ljudima koji su mi pomogli a ne pametovali bez ikakvog konkretnog resenja za moj problem
-
aleksandre najeftinija varijanta ti je da kupis polovan motor sa elisom , osovinski, kopcom ... sve ostalo je komplikacija i veliki izdatak u novcu ...
-
Aleksandre slusaj vamo .Ne moze da se zavrsi kurs za dva petka.Nemoj da si zajunio za taj camac ti treba tomos od 300 evra a samo osovinski vod kosta 600e bez elise.PREMA TOME DABOME
-
jos ovo pitanje i sledeci put vam se javljam sa slikama i verujte da necete verovati da to moze da radi ali dokazacu
da li je polozaj elise bitan odnosno gde treba da stoji ispo camaca ravno sa krmenom daskom,ili da izlazi van nje
-
Ajd jos ovo kako kazes ...Da bi mogao da upravljas moras napraviti kormilo koje ce biti povezano sa krmenim zarcalom. Dakle ako nisi smislio neki novi nacin upravljanja onda elisa ostaje prije kormila. Sa srecom ti bilo budjenje ,
-
ma jok bre Dule možda smo na pragu da budemo svedoci potpuno novog epohalnog i originalnog pogona..ovo je samo Aleksandrov uvod ,sad će da krene serija slika i snimaka brodskog motora i levitatora novog brodskog pogona eek eek
-
nemojte tako...mozda covjek ne zna...mozda nema love..a mozda je inovator...pa bi sam mrdao nesto....ali to sto mu treba rijesi za 200 eura s vanbrodskim koji zavari da ga ne ukradu i mirna bosna
-
Ljudi, opet počinjete sa teorijom zavere. Čovek ima nešto što može da mu zadaje glavobolju (kradja vanbrodskog motora), a želeo bi da ima čamac koji je upotrebljiv i relativno siguran.
Aleksandre, ponekad postavljaš pitanje koje ti razumeš jer znaš šta ne znaš, ali nama ostalima zadaje glavobolje da otkrijemo šta pitaš.
Ni ja nisam razumeo pitanje oko položaja elise. Ako si hteo da znaš položaj elise po vertikalnoj rani u odnosu na zadnju dasku, elisa mora biti ispod krmenog zrcala. U ravni zadnje ploče (krmenog zrcala) može biti samo kavitaciona ploča vanbrodskog motora. A ako si mislio položaj elise po horizontalnoj osi, najčešće je ovako kako je na slici koju je Dule postavio, ali miže biti i u ravni sa zadnjom daskom (zrcalom), a neretko sam vidjao i da je ispred ploće (ali uvek iza lista kormila, gledano od krme ka pramcu), naročito ako ima zadnja platforma. Tu su uglavnom bezbednosni razlozi. Zamisli šta bi se desilo da se kupaš i želiš da se popneš na platformu ili u čamac a elisa ti se vrti nezaštićena oko nogu.
Ne sumnjam da su tvoje želje da nešto naučiš velike, ali ponekad moraš sam doći do nekih predznanja da bi mogao da postaviš pitanje pravilno.
-
izvinjavam se svima koji misle da sam provocirao
zahvaljujem na pomoci pa se cujemo za dva tri meseca
ne moras me banovati jer se necu ni pojavljivati na forumu bicu u garazi praviti moj camac
hvala veliki pozdrav