Moja Ladja
E, ovako treba... => Oprema => Motori i oprema => Temu započeo: eni blue 04, 11, 2011, 09:21:31 pre podne
-
Mozda je o ovome i pisano na nasem sajtu ali, sinoc me zove drugar i panicno pita gde kupiti sprej za konzervaciju motora, on ima cetvorotaktni TOHATSU, ja okrenuh coveka koji sa radim i dobih informaciju da ima i da je red velicine oko 10 evra, a od mog drugara sam dobio informaciju da je negde oko 30 evra, ja ima jonsona dvotaktnog 9.9 i tomosa 4, da li neko moze da definise iz iskustva sta raditi kod 4T a sta kod 2T kada je konzervacija u pitanju a ne koristite motor do aprila meseca :tenk:
-
nikad nisam konzervirao niti jedan motor i svi su radili i dan danas rade!
licno sam misljenja da je to fora da se uzmu pare :)
naravno ne preporucujem nikom da me slusa...
-
Novusa svakako ne treba slusati ali ni ja nisam nikada konzervirao moje motore.Mislim da je presudno u kakvim uslovima motor zimuje!Ukoliko je neki topao podrum u pitanju ne vidim razlog za konzervaciju.Dovoljno je povremeno povuci konopac za paljenje.
-
Dvotakte motore je preporučljivo konzervirati, a četvorotaktne možeš ali nemoraš (to mi je rekao jedan serviser), ali kod nas vlasnici istih to ne rade pa im motori traju i 30 godina e sad Vi odlučite sami da li to treba raditi ili ne ja lično to ne radim, pokrijem ga nekom krpom i u toplu prostoriju-podrum i do marta sam miran. :smile:
-
ako će motor biti van upotrebe samo nekoliko meseci, nema potrebe za konzervacijom... dovoljno je povremeno povući poteznicu... jednom u dve nedelje npr
-
Znaci da zakljucak neki treba da je ovakav, ko god je uradio konzervaciju motora nije se prevario, a oni koji nisu uradili ni oni se nisu prevarili ali opsti savet je drzati motor na postolju za motor znaci ispravno i ako je moguce u toploj prostoriji :good: :drinks:
-
E baš tako :dance1:
-
pa ne mora cak ni u toploj prostoriji.. moj tomos 10 zimuje na jedrilici (primorje) uz povremene obilaske i sve je u redu,
-
jel neko kupovao i koristio sprej za konzervaciju motora?
-
Ja 20 godina godina vozim dvotaktne motore .. :dance1: i nikad ih ne konzerviram zimi,ali povremeno vozim :dance1: i nikad nisam imao problema.. rade kao singerice.. :good:
-
Novus u pravu milion posto, necackaj nista,ja nikad ne konzerviram dvotaktas jer je zauljen dobro, a uostalom ja nemam kraja sezone a ikad je bilo nista nisam radio ,a ti tico mislim da ti je serviser pogresno rekao,dvotaktni ako hoces a cetverotaktase bi trebalo ako se duye ne eksploatisu,jer su dosta suvi u cilinderima i glave im ostaju suvu zajedno sa ventilima,njihovi klipovi imaju uljne karike koje svlace ulje u karter i nedaju da ide u kompresioni prostor i samim tim se pojavljuje suvoca ,i ako ti je ventil ostao otvoren ima taj cilinder kondezaciju,uostalom ima tu jos faktora koliko hoces ali do proljeca nista im se nece desitibacate pare bez veza ,ko sto dule kaze naulji i izokreci ga i ostavi
-
imam 4t motor pa da li da ga na neki način konzerviram ili u garaži palim u baretu svakih npr. 7 dana?