Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: Zoran Marinković 11, 10, 2011, 19:21:40 posle podne
-
:new_russian:
Moram priznati da sam danas bio malo zbunjen k'o francuska sobarica... :this:
Razgovarao sam sa jednim likom koji prodaje mali motorić TOHATSU 4 ks. U razgovoru mi reče da misli da je duga osovina ali da nije siguran.
Ja ne bi bio ja kada ne bi imao genijalnu ideju i kažem mu da uzme metar i izmeri koliko je od dna čeljusti koja naseda na dasku do sredine elise.
Čovek ne bi lenj i izmer 670 mm (duga noga). I ja ne bi lenj i izmerim sva tri moja motora sa kratkom nogom i gle čuda :
- na sva tri motora različite mere a na isti način mereno...... :sajkaca:
Prvo se preslišavam šta sam pio danas, pa kada sam definitivno utvrdio da danima nisam ni pivo popio.... razlike su i do 60 mm.
Normalno je i da postoje neke sitnije razlike ali toliko .... :suicide:
Moje pitanje je :
KOJE SU MERE , ODNOSNO KAKO SE MERI DUŽINA NOGE I OTKUDA TOLIKE RAZLIKE...
-
Pa valjda se mjeri od čeljusti pa do kavitacione ploče.. :sorry: A što je motor veći ,ima i veću elisu,tako da mislim da se ne meri od centra elise.. :superstition:
-
Svaka mu k'o u njegosa :lol:
Sve ti je objasnio :good:
-
:good:
Glupo pitanje ima normalno glupo potpitanje :
- koliko stvarno smeta, odnosno koliko je lošije koristiti motor sa dugom čizmom na čamcu predviđenom za kratku.
Da li je neko recimo koristio tomos 4 i sa dugom i sa kratkom osovinom na čamcu za kratku osovinu.
-
Novodno neki gubitak u snazi postoji,a to dal je 10,20,30%... pojma nemam,a tebi je veci problem tj smetnja biti sto ti motor "gazi" tih 13cm dublje pa ce svaki plicak,sprud biti tvoj i opipaces ga elisom :smile:
-
Kad sam kupio camac bio sam totalni laik(sad sam samo laik) za nautiku,T4,5s sam kupio i imao je dugu cizmu,a na moj camac treba kratka.Kasnije mi je majstor preradio motor i skratio cizmu i osetno je camac bolje isao.Upravo to mi se i desilo,potkacio sam pescani sprud pored vro i spao mi je motor.Srecom nisam prosao kaoDarko jer je dubina bila do kolena :)
-
Kod tih Tohatsu-a je tanka tanjusna aluminijumska elisa i svaki udar sa njom ce ostaviti trajne posledice na njoj a nova je 90evr
Elisa se neces moci namenjati :diablo:
Bolje izbegavaj taj motor zbog te duge osovine jedino ako ga bas nedobijas za neku sicu i ispod ruke :good:
-
:new_russian:
Moram priznati da sam danas bio malo zbunjen k'o francuska sobarica... :this:
Razgovarao sam sa jednim likom koji prodaje mali motorić TOHATSU 4 ks. U razgovoru mi reče da misli da je duga osovina ali da nije siguran.
Ja ne bi bio ja kada ne bi imao genijalnu ideju i kažem mu da uzme metar i izmeri koliko je od dna čeljusti koja naseda na dasku do sredine elise.
Čovek ne bi lenj i izmer 670 mm (duga noga). I ja ne bi lenj i izmerim sva tri moja motora sa kratkom nogom i gle čuda :
- na sva tri motora različite mere a na isti način mereno...... :sajkaca:
Prvo se preslišavam šta sam pio danas, pa kada sam definitivno utvrdio da danima nisam ni pivo popio.... razlike su i do 60 mm.
Normalno je i da postoje neke sitnije razlike ali toliko .... :suicide:
Moje pitanje je :
KOJE SU MERE , ODNOSNO KAKO SE MERI DUŽINA NOGE I OTKUDA TOLIKE RAZLIKE...
Do kavitacione ploce...15 incha kratka osovina, 20 incha duga
-
na aluminijskom camcu cije je zrcalo visine 38 sam napravio povisennje samo od 10 cm i stavio yamahu 15 ks s dugom nogom, napravio tako iz dva razloga, da mi motor ne bude previsoko pa da vozim s rukom preko ramena, a i tako mi je bilo jednostavno ucvrstiti povisenje bez vecih zahvata....rezultat sto se tice brzine ...isti...jedino kod pristajanja na pijesak moras ranije podici motor
-
:good:
:pioneer: je razumeo....
Ovo me podstaklo da razmišljam o tome da nigde nisam video da neko ozbiljnije pravi "reducir" - odnosno , zglavni
montažno-demontažni dodatak koji bi se jednako pričvrstio na ogledalo kao i motor a onda postaviti motor da stoji kako treba.
Obzirom da idu duuuugi 'ladni i dosadni dani uzeću da napravim tako nešto u kombinaciji inoxa i politerm ploče.
Kada bude gotovo okačiću sličice da se vidi. :dance1:
p.s.
Ne dozvoljavam nikakva testiranja na TIKVARI.... :sajkaca: :suicide: :lol: :lol:
-
Ne dozvoljavam nikakva testiranja na TIKVARI....
Zasto Zoki pa bas nam je bilo zanimljivo? :lol:
Samo vezi motor za camac i na daj Saletu da vozi i nemas problema.. :lol: :lol:
-
Ne dozvoljavam nikakva testiranja na TIKVARI....
Zasto Zoki pa bas nam je bilo zanimljivo? :lol:
Samo vezi motor za camac i na daj Saletu da vozi i nemas problema.. :lol: :lol:
Е па онда стварно не би било занимљиво. :nono:
-
:good:
:pioneer: je razumeo....
Ovo me podstaklo da razmišljam o tome da nigde nisam video da neko ozbiljnije pravi "reducir" - odnosno , zglavni
montažno-demontažni dodatak koji bi se jednako pričvrstio na ogledalo kao i motor a onda postaviti motor da stoji kako treba.
Obzirom da idu duuuugi 'ladni i dosadni dani uzeću da napravim tako nešto u kombinaciji inoxa i politerm ploče.
Kada bude gotovo okačiću sličice da se vidi. :dance1:
p.s.
Ne dozvoljavam nikakva testiranja na TIKVARI.... :sajkaca: :suicide: :lol: :lol:
Fenomenalnmo, aj kada zavrsis taman da ukradem ideju, ja imam motor sa kratkom nogom a treba mi dugacka, "reducir" ce da pomogne!
-
To je odavno napravljeno i Kapetan ima na njegovoj jedrilici.
-
:good:
Fenomenalnmo, aj kada zavrsis taman da ukradem ideju, ja imam motor sa kratkom nogom a treba mi dugacka, "reducir" ce da pomogne!
Neće da može...Ako imaš motor sa kratkom čizmom ne možeš da ga koristiš na čamac predviđen za motor sa dugom čizmom.
Mogao bi eventualno pomoću nosača za pomoćni motor, ali to baš i nije pametno.
(http://)
-
Pa normalno da ne mozes da koristis kratku kao dugu,ali zato mozes da izvtsis fino trimovanje
sto je prava stvar.
-
Pa normalno da ne mozes da koristis kratku kao dugu,ali zato mozes da izvtsis fino trimovanje
sto je prava stvar.
Fino trimovanje? Sta je to?
-
:good:
Fenomenalnmo, aj kada zavrsis taman da ukradem ideju, ja imam motor sa kratkom nogom a treba mi dugacka, "reducir" ce da pomogne!
Neće da može...Ako imaš motor sa kratkom čizmom ne možeš da ga koristiš na čamac predviđen za motor sa dugom čizmom.
Mogao bi eventualno pomoću nosača za pomoćni motor, ali to baš i nije pametno.
(http://)
Ja sam kupio motor sa dugom a camac je bio za kratku pa sam uradio nadogradnju :)
http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=7610.0 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=7610.0)