Moja Ladja
The world of sailing - Svet jedrenja => Vesti iz sveta jedrenja i jedriličarstva => Temu započeo: brodski stolar 19, 08, 2011, 08:43:09 pre podne
-
Ukoliko znate nekog da mu je potrebna jedrilica imam jedgog van de stata na prodaju koji je u odlicnom stanju sa pola uradjenim enterijerom jako povoljno
-
Koji model - dimenzije?
-
To je van de stat duzine 10 metara presla je atlantik i dovezena pre tri godine iz crne gore.
-
To je van de stat duzine 10 metara presla je atlantik i dovezena pre tri godine iz crne gore.
Lepo, onda ima neke opreme, daj jos neki podatak, cena okvirna i sl.
-
Zasto sa pola ugradjenim enterijerom i ko je ugradio do pola? :sajkaca:
-
Ili izgradio do pola? :)
-
Izvinite sto se nisam javljao bio sam na odmoru.Dajem Vam slike, cenu neznam a jedrilica je enterijer radjen ali je musterija odustala i hoce da ga proda u sadasnjem stanju.
-
Kontakt?
-
Od kog li je materija? A jedra, jarbol? Jel ima(la) brodski motor?
-
Kontakt je 0656806501 zovem se Dusan.Ona je metalna a enterijer je radjen od mahagonija .Kobilica je uredu ali sam je ukopao jer mi je tako lakse bilo da je radim .Ima i jarbol i jedro ali stoje sastrane sada dok je radim.Tu je i stalak za transport na sleperu.Motor je imala ali je izvadjen i bolje bi bilo da se stavi nov.Voleo bi da me posavetujete ili da napravimo neku licitaciju koliko ona vredi
-
e oko toga nema pomoći.Vredi onoliko koliko ti je hitno i koliko ti je potrebno.
Sećam se brodića Orinda koji je prvobitno cenjen oko 19000e. Na kraju je prodat za oko 5000e.U pravom trenutku na pravom mestu se našao naš drugar i kupio ga.
Možeš početi sa nekom realnom cenom, kupca nećeš naći a onda ako ti zagusti daćeš ga onom koji u pravom trenutku ponudi koliko ti treba.
Upravo ovih dana sam prodao moj brodić , realno, debelo ispod cene , tako da je procena realne vrednosti hebena rabota. Najbolje je kad ti sredstva nisu toliko neophodna pa imaš vremena da čekaš onog pravog kupca.Nekad se desi da se pravi i ne pojavi.Pa nek je sa srećom.
PS.možeš kao na limundou da počneš od 10 din .pa dokle stigne.Ja kao prvi u tom slučaju nudim11din. :tenk:
-
Ako si uradio enterijer kao kod Mikija ili Pere nije ni cudo sto je covek prodaje.. :suicide:
-
E sto si ga izreklamirao, bas si ga obradovao ! Znas li ti da forum nije za marketing
-
tko je Pero i Miki..i gdje su slikeeee :lol: :lol:
-
Pera je glavni lik iz druzine Pere Kvrzice,a Miki je Siljin ortak...
-
Forumasi hvala Vam na podrsci ali taj Miki je klasicna majstorska prica uradio sam mu brod vidite slike cak su dolazili i novinari iz politike da ga slikaju .Medjutim gospodin nije bio zadovoljan prvo lakom iako je insistirao da mu brod bude mat sto sam i uradio potom je trazio da bude u sjaju i onda mu dodam klupu pa da mu zamenim tapacirung iako to nije bilo u dogovoru Takodje mu je brod cureo na prozorima pa ostetio glavni pult itd...Sve u svemu tuzna prica i nje se secam sa velikom gorcinom .Ja sam sve radio da bi mi covek ostao duzan sav novac za ruke za izradu camca .Vidite slike pa sami prosudite nasta lici njegov brod.http://www.politika.rs/magazin/529/m2.htm (http://www.politika.rs/magazin/529/m2.htm)
-
na slici i ja izgledam lepo ali u zbilji.........
-
Hvala na ponudi ali cena mog gazde je dosta veca pa bih voleo ako bi se jos neko javio.Nije nerealna vec je trazio koliko bi kostala kada bi se napravila nova i umanjio upola cene.
-
i ja bih voleo da sam upola mladji...
-
A koliko bi to koštala kad bi se napravila nova, i koja nova mu je orijentir kad se radi po stadtovom projektu. :suicide:
-
E sad, 50% od cene nove, to znaci bar 10-20 hiljadarki, to nema sanse da mu neko izbroji ovde. Neka pogleda cene po berzama sta sve i po kojim cenama se nudi... koliko je staro to korito, gde to moze da se vidi?
-
ovako ...
-10 metara u dobrom stanju u grckoj kosta izmedju 10-20 evra ko ne veruje neka pogleda ovde http://ibagreece.com (http://ibagreece.com)
- ujedno metalne jerilice su UVEK jeftinije od plasticnih kao nove, a i prvog dana gube na ceni na ceni zbog odrzavanja
ko ne veruje neka pogleda koliko je VAN DE STADT slicnih dimenzija
10m Nautilus Van Der Stadt
(http://ibagreece.com/img_bank/boats/thumb/339.jpg)
http://ibagreece.com/pages/en/details.php?type=1&catid=339 (http://ibagreece.com/pages/en/details.php?type=1&catid=339)
vec duze vreme je gledam pre par nedelja cena je pala na 10.000 , treba uzeti u obzir da je ova jedrilica vec u Grckoj i spremna za plovidbu, a da bi ova iz Borce dosla do Grcke kada bude gotova treba dodati jos cirka 2000 evra minimum, pa se ujedno postavlja pitanje da li se sve to isplati ...
dule je rekao 5000, po meni nikako preko 7000 i to da poseduje osnovni set jedara, i ispravan motor i da nije starija od 20 godina
-
Pa posebno što važi ono da je korito 1/3 ukupne cene a kod jedrilice taj odnos ide i 1/5.
Mislim da je plastika kod jedrilice skuplja od metala jer je većina plastikanera fabričkog porekla dok je metal samogradnja.A samogradnja je nekako uvek samogradnja i nije fabrička. Sa druge strane proizvodnja veće serije plastike je jeftinija od metala ali tu onda brend gura svoje prste i podiže cenu.
-
...kako ispravan motor kad covek kaze da je za zamenu. To i ne vredi kupovati ovde, u pravu je Kapetan. Ko se ozbiljno interesuje berze po holandiji, grckoj, svedskoj...su pune dobre ponude
-
ma sve ima cenu ...
treba dovesti nekoga da proveri debljinu lima, izracunati do spustanja na vodu koliko para jos treba i slicno i onda uporediti sve to sa gotovim varijantama na zapadu i jugu ...
-
Ima neku specijalnu zastitnu boju na sebi koja je stavljena na brodogradilistu u francuskoj Nove prozore novu elektro instalaciju ali ima jos da se radi ali treba pogledati .Ona je fabricke prozvodnje samo su joj prozori promenjeni.
-
...kako ispravan motor kad covek kaze da je za zamenu. To i ne vredi kupovati ovde, u pravu je Kapetan. Ko se ozbiljno interesuje berze po holandiji, grckoj, svedskoj...su pune dobre ponude
Moze li mi neko dati sajt gde bi mogao da vidim ponude te u holandiji,grckoj svedskoj i ostalim zemljama,posto bi kupovao neki brod???????/
-
Ima neku specijalnu zastitnu boju na sebi koja je stavljena na brodogradilistu u francuskoj Nove prozore novu elektro instalaciju ali ima jos da se radi ali treba pogledati .Ona je fabricke prozvodnje samo su joj prozori promenjeni.
Interesuje me ako znate koji je to model jedrilice???
-
dva dobra svedska sajta, a odlican je i ovaj kapetanov grcki http://ibagreece.com (http://ibagreece.com)
http://www.blocket.se/hela_sverige?q=&cg=1060&w=3&st=s&ps=&pe=&c=1062&ca=11&md=th (http://www.blocket.se/hela_sverige?q=&cg=1060&w=3&st=s&ps=&pe=&c=1062&ca=11&md=th)
http://begmarknad.batnet.se/sok/allt.php?kid=3 (http://begmarknad.batnet.se/sok/allt.php?kid=3)
u holandiji je definitivno najbolja ponuda polovnih metalnih brodova, tamo ih rade kvalitetno fabricki i dobre su cene npr. http://www.nauticmarkt.nl/ (http://www.nauticmarkt.nl/) itd
-
evo za Holandiju par sajtova:
http://kopen.marktplaats.nl/watersport-en-boten/c976.html (http://kopen.marktplaats.nl/watersport-en-boten/c976.html)
http://www.tweedehands.nl/boten/ (http://www.tweedehands.nl/boten/)
http://www.botentekoop.nl/ (http://www.botentekoop.nl/)
-
ako se neko odluci da kupi ladju tamo daleko neka racuna da cu mu dovezem istu samo neka plati gorivo :good:
-
ajde ubedili ste me :) . 5001 evro je zadnja ponuda.
ja hteo da ponudim 5500e al sad neću , da ti ne ubijam cenu pa da pomisliš da te mrzim :lula: :tenk:
-
A
ako se neko odluci da kupi ladju tamo daleko neka racuna da cu mu dovezem istu samo neka plati gorivo :good:
a ako kupim jedrilicu? Ostaje da ti kupim sendvice za put ;)
-
samo gorivo i put do amsterdama (kola, bus, avion low cost sta god) klopu ja pokrivam :)
-
A kolika je sad procedura oko uvoza polovnih plovila.Zna li neko detalje,da razjasni pa da odemo čoporativno da uvezemo. Ima koliko sam gledao jako interesantnih plovila za male pare.
Kapetan može biti zadužen za komandovanje konvojem i administrativne poslove. :tenk:
-
iko ovako stoje stvari :
5% carina
18% pdv
i jedno i drugo se uporedjuje sa AMSS katalogom ako ima tog broda u njemu, a ako nema onda se delimicno veruje papiru vlasnika
ja holandjanin prodao sam brod peri pericu iz beograda iz 1889 (Deda dao nacrt a Ika izvodio radove) za 1000 evra... i to je to ...
put iz holandije do beograda oko dve nedelje provereno ...
-
jel zna neko holandski da pregovaramo , beše Zole uvezao iz nl jedrilicu. Zole jel znaš holandski, da te angažujemo kao prevodioca
-
jel zna neko holandski da pregovaramo , beše Zole uvezao iz nl jedrilicu. Zole jel znaš holandski, da te angažujemo kao prevodioca
ima zole tamo naseg coveka koji hoce da pomogne, nase je da se coveku revansiramo :good:
-
jesam uvezao jedrilicu iz holandije ali ne znam holandski. Imam prijatelja koji tamo živi i on je za mene pregovarao. Izjasnio se da hoće da pomogne ali ono što povlači razne troškove kao npr da ode u drugi grad,pogleda brod,dodatno fotografiše,uradi razne papire itd trebalo bi da se refundira. Kome treba njegov e-mail neka se javi na pp a možda ovo da bude i druga tema
-
Za plovila iz EU nema carine ako imaju EU1 certifikat proizvodjaca.
Procenu cini cena koju carina odredi na osnovu cena sa vecih sajtova za prodaju, a AMS iza MUP-a u 29.novembra im nije merodavan. Moze u fakturi da pise i da vredi 1e ili da je poklon, nista to ne vredi. Dodaju se transportni troskovi, pa na sve to ide 18% PDV. Ako imate dobrog speditera mozete proci i povoljnije, a to malo i kosta. :pogranichnik:
-
EU1 - nisam siguran da ima za starije brodove , mada bi bilo dobro da ima ...
sto se spedicije tice ja radim sa Transped Pro Teamom oko 50 evra je njihova usluga
-
Kada sam mislio povoljnije, to znaci da dobar spediter sa vezom u carini moze dosta da pomogne oko manje procene. :)
-
Obrazac EUR1 koji služi kao dokaz o poreklu robe koja je predmet uvoza, obavezan je za sve robe čija vrednost prelazi 6.000,00 evra.
Za robe čija je vrednost ispod 6.000 evra može i bez ovog obrasca ali na fakturi koja prati robu moda da bude napisana i overena izjava prodavca sa brojem njegove dozvole da se bavi poslovima izvoza.
Bez EUR1 obrasca ili izjave na fakturi nema carinske olakšice.
Sa ili bez carinske olakšice, Miša D je tačno naveo, carina odredi vrednost robe, tome doda trošak isporuke do granice i tako dobijena vrednost je osnovica za obračun PDVa koji se plaća prilikom uvoza.
-
Drugim rečima , ni pod razno nemožeš predvideti koliko će te uvoz na kraju izaći.
I pored primamljivih cena u ,recimo holandiji, nema pravila po kojima bi mogao da preračunaš konačnu cenu dažbina.
Pa tako recimo kupiš polovno plovilo iz nekih 80-ih godina od poliestera za oko 2000e( pronašao sam dosta takvih) dovezeš ga vodom, to jest doploviš do naše granice a onda počinje harač naše drage nam države.Koliko te je stvarno izašao transport za njih je nebitno, koliko si stvarno platio plovilo takođe , pa može da se desi da njihov preračun dažbina prevaziće cenu koju si platio za samo plovilo.
Ovo mi sve liči na ; slobodno sudijsko uverenje; u fudbalu.
Mož da bidne, al nemora da znači, što bi rekao Deda
-
Pogledajte crnogorski zakon o jahtama, mislim da imate povlastice kao drzavlani Srbije ako registrujete brod pod crnogorskom zastavom.
-
Pogledajte crnogorski zakon o jahtama, mislim da imate povlastice kao drzavlani Srbije ako registrujete brod pod crnogorskom zastavom.
ika ima ideju da vozi po nasim vodama onda ga to dodje 5000 dinara mesecno ...
-
Cena je izmedju 10000 i 15000
-
To je sad kao pala cena jer je kraj sezone, inace cena ce na prolece kao da skoci ! ? Znas ti sta je 10 soma danas, alo. Pa to bi i da je brod u extra stanju i sa mnogo opreme u Beogradu tesko prodao, a ne sa motorom koji je za zamenu itd itd
-
Ah nemojte sada preterivati. Prodavac ima pravo da kaže koliko ceni svoju robu a sa druge strane kupac prihvata ili ne prihvata.Zadnju reč daje tržište a u ovim okolnostima sada sve je poremećeno. Cene brodova sa istina pale ali ne u nekoj znatnoj meri samo je tržište mrtvo i prometa gotovo da i nema. Jbg dobra lađa je dobra bez obzira na cenu i okolnosti pod kojima se prodaje a ako okolnosti nisu urgentne tu prostora za preterani pad cene nema a druga je stvar kad nekom gori pod nogama.
Ova jedrilica realno nije za reku ili barem ne za BGD i uzvodne vode od BGD. Njoj treba vetra i prostora a ako gradnja izvršena kvalitetno i ima nešto od opreme a imajući u vidu konstruktora mislim da je cena više nego realna - posebno ova niža navedena
-
Ja se ko p'jan drzim principa "ko nema u vugla ima googl-a", proguglas pa vidis. Ako je ova jedrilica za more, kako kazes, onda u redu. Onda niza cena minus transport do mora i to je mozda onda OK, mozda...il kupis na moru pa nema transporta. A 'de je jos zamena motora i dr potrebni radovi. A koji su sada drugi uslovi nego "ovi kada je sve poremeceno", covek sada i ovde prodaje, o tome i pricam
-
Vama izgleda jos neke stvari nisu jasne u vezi svega ovoga??Batalite ljudi pricu.. :suicide:
-
?
-
Jes vala? :)
-
Cena je izmedju 10000 i 15000
15.000 jedino ako je sve zavrseno i ubacen motor koji radi ...naravno potpuna oprema za jedrenje se podrazumeva ..
-
Gazda jedrilice bi sada da je preradi za reku sta mislite o toj ideji i koliko bi mogla da kosta ako se sredi lepo unutra a spolja da se ofarba skine jarbol i smanji kobilica a prozori stave od drveta bez otvaranja.
-
Time ce joj cenu samo jos oboriti a uci ce u troskove. Neisplativo. Ako nece da je koristi, to se prodaje u stanju kakvom jeste po ceni koja je moguca. Ili se ne prodaje nego radi za sebe i svoje uzivanje
-
Gazda jedrilice bi sada da je preradi za reku sta mislite o toj ideji i koliko bi mogla da kosta ako se sredi lepo unutra a spolja da se ofarba skine jarbol i smanji kobilica a prozori stave od drveta bez otvaranja.
to niej plovilo za reku vec za more... moze da je preradi ali skuplja dara nego mera.... mora sece kobilicu izliva novu (dal beton dal olovo) pa onda da skida jarbol i sve sto tu ide... a enterijer ga izadje isto ...