Moja Ladja
E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Temu započeo: maverick 02, 08, 2011, 11:53:47 pre podne
-
kupio sam, ustvari narucio sam novi..stize za nekoliko dana...potrebni savjeti oko svega...ima samo prozore i vrata...izolacija kabine, treba ne treba, s cim i kako...ne svidja mi se ljepljenje tepisona...usmrdi se zaprlja se...imao sam ideju za pluto ali vidim da se dosta lako osteti...a kabina je mala samo za spavanje i nesto malo stvari tako da ce se ostetiti sigurno...rekli su mi eko koza...nisam pametan ..dajte neki pametan savjet
-
Puno pitanja a malo podataka. :download:
Prvo nam reci kako i za čega si planirao da ga koristiš, u kom periodu i ako ima nekih posebnih detalja, napomeni.
Kako si pogon zamislio, na ručku ili daljinski ( u tom slučaju ide konzola ).
Ps. ako nije tajna, koliko izadje takav čamac nov u osnovnoj opremi ?
Pozdrav :smile:
-
Ipak je labud - LABUD.
-
Ipak je labud - LABUD.
To sigurno :good: , usvojio sam ga i ne mrdam :party:.
Daće bog ( da ukradem malo vremena ) pa da se vidimo na Tisi u septembru.
Pozdrav
-
kupio sam novi , kod vas, tj u Srbiji...izadje me oko 2500 eura do registracije, u toj cijeni ima prozore vrata i drzace na krovu....pogonicu ga sa 30 ks, na komande el start ...koristice mi za vikend pecanja na dunavu, znaci za prespavati noc eventualno dvije....iskljucivo za pecanje...posto samo bacam varalicu, znaci jedan stap i jedan ruksak i da sam brz jer prelazim velike udaljenosti....
stavicu i neku zimsku tendu da ne moram izbacivati vodu i neku ogradu....ostaje mi problem kabine, da li je uopce izolirati ili ne...staviti siber ili da kupim preko neta mali ventilator na solarni pogon koji bi konstantno provjetravao kabinu...
-
Znači ide konzola, koja i nemora da bude velika ako je samo za telefleks, gde si nju predvideo, na terasnom delu ili u kabini. Mislim da ti je možda bolje da montiraš komande na terasnom delu, kabina je i onako mala.
Što se provetravanja tiče ja ( na T9 ) sam ugradio solarni ventilator i to nije baš nešto što bi ti savetovao. Krov je dupli pa sečeš dve rupe s tim da bi bilo lepo da izbegneš poprečna ojačanja. Možda tu info o njihovim položajima možeš dobiti od proizvođača. Ono što mene odbija je to što nisam primetio posebnu korist od njega, vrti on i izbacuje nešto ali kad kabina ugreje tu nema pomoći. Uopšte bilo koja ideja sečenja ili bušenja krova mi nije baš draga. Noću, ja ostavim vrata otvorena pa mi tada nije potreban, ali imam krov pa i ako padne kiša nije bitno. Ako ta cirada koju planiraš omogućava kretanje vazduha ili može tako da se namesti da kad je spuštena ne bude zagušljivo, onda otvoriš vrata i ne sečeš ništa.
Što se izolacije tiče, zaboravi ( jedino ako ćeš pecati u Jaguaru ) ali onda ćeš morati ida se greješ, pa kondenz ...
Eto neka reč i od mene :smile:
-
Maverick, posto si aktivan ovde, voleo bih da cujem tvoje iskustvo sa Tiger Sharkom. Pratio sam temu na drugom forumu, znam šta si mu sve odradio( ok ) ali me interesuje generalno misljenje o tom camcu:
- Da li je stabilan
- Koliko ljudi moze da bude u njemu a da ne bude mnogo tesno i nesigurno(moze li bar troje da bude komotno?)
- Da li je kabina korisna, ili je preniska za bilo sta
- Da li vanbrodski motori do 10 konja uopste mogu da ga poteraju, bar do nekih deplasmanskih brzina, tipa 15ak nizvodno i 7-8km/h uzvodno?
- Kolike su komore za skladistenje, pristojne?
- Zaboravih, da li si spavao u kabini i kako je bilo? jh
Mada, mozda mozemo sve ovo da preskocimo i da napises sta ti smeta na njemu jh
Nesto mi je zapao za oko, jer nije lose imati kakvu takvu kabinicu, a pritom ne voziti veliki camac ili metalni sa kabinom. Svidja mi se stakloplastika, a Tiger Shark moze da se nadje za solidno nisku cenu u odnosu na druge manje kabinase. E sad, jedino me brine sto trenutno imam motor od 10 konja, a ne planiram nabavku motora u skorije vreme.
-
Ajd ispocetka....strastveni sam pecaros i provodim preko 300 dana svake godine na vodi..i to u tom sharku....tokom ljeta svako poslijepodne ali bas svako s zenom i dvoje djece sam na kupanju na sprudovima po dravi....djeca udju u kabinu i igraju se a ja i zena stojimo i vozimo se kud god hocemo....sto se tice pecanja...čamac za jednog covjeka ako se peca dva tri dana...ako je na dan ili poslijpodne stane i drugi....
Što se tiče stabilnosti, ja ne poznam ni jedan pecaroski čamac koji je tako stabilan na bočni val...ja imam sto kilograma i hodam oko kabine uz stvarno mala naginjana. Nije neka jahta ali iskreno meni jedno od najdrazih plovila koja sam imao i koja imam...u kabini ispod kreveta imas tri komore i u njih stane bas dosta....zadnja komora je ni zasta osim za ukras i najveci problem sam imao s rezervoarom...pa sam stavio ugradbeni da ima sto vise prostora vani je ipak je sve to malo ....slabo ide s manjim motorima ...ja sad gore imam yamahu f 25 a bas prije par dana sam kuio f 30 aet...s trimom....jer nekako i zena i djeca rastu lol a i ja ne zaostajem....pa da mozem i dalje da jurim lol
Umedjuvremenu sam napravio i zatvorenu tendu za cijeli zadnji dio kad spavam i kad pecam šarana i dobio je novi sonar lowrance hds 7 s structure scanom...i tako...
-
Hvala Maverick!! Saznao sam baš sve što me interesuje, znači mi i što ideš porodično jer bi i meni imao tu namenu s vremena na vreme :-)
Jedino ne znamo kako ide sa slabijim motorom, ali mi to nije toliko ni bitno u ovom trenutku.
Polako se zagrevam za jedan ovakav čamac
-
Pa dosta lose ide s malim motorima...ustvari puno losije nego recimo camci s kabinom tipa titelove tvornice ili tri princeze...i nije za daleke rute bez nekog veceg pogona...ja sam trazio malo brzo plovilo s kojim mogu preci velike destinacije uz malu potrosnju i solidnu brzinu...na dravi svaki dan pravim od 10 do 30 km a kad idem na Dunav onda uvijek tamo i nazad preko 100...cijelo ljeto sam na sprudovima poslijepodne...zena dvoje djece...i s 25 ks glisiram...i yamaha je dosta mali potrosac....ali krknem i 800 litara tokom godine ...sad sam uzeo 30 ks ali nikako da stignem od posla pecanja i kupanja da ga izvadim prebacim motor...
Meni je odlican ali ima ljudi kojima je to neozbiljno plovilo...ustvari svatko bira po nekim svojim potrebama...dosta cesto ga prebacujem i prikolicom na razno razne destinacije di idem u ribolov pa mi je bitno da sve to nije pretesko jer sam spustam i dizem čamac, nekad po oluji , nekad po zimi itd itd...proveo sam u njemu stotine noci, uz webasto i malo plinsko kuhalo ...
Kod izbora plovila najbitnije je da izabres ono kojim ces ploviti i s kojim ces provesti lijepe trenutke 6589
-
Uuu, bas ozbiljne kilometraze prelazis, kladim se da manje predjes autom godisnje? jh
Gledam nesto oglase, i vidim da od polovnih Tiger Shark camaca imaju dva tipa, vidi se po kabini. Zna li neko da li ima jos nekih razlika osim u kabini, tj da li je neki bolji - kvalitetniji, da li su od istog proizvodjaca? Vidim da se godista razlikuju, plavi je '83, crveni '92, mada sam video istu kabinu i '90(ovu noviju)
(http://s12.postimg.cc/aec3zmtu1/biggest_2_1436553676.jpg) (http://postimg.cc/image/aec3zmtu1/) (http://s12.postimg.cc/hga1ltxft/biggest_dsc00325_1408136693.jpg) (http://postimg.cc/image/hga1ltxft/)
I jos jedno pitanje, da li u kabini moze normalno da se sedi ili nema toliko visine? Ja doduse imam 2 metra, ali recimo da li covek prosecne visine moze da sedne normalno :)
Sve sam blizi da ponudim zamenu ili prodam moj kvarner g370 za ovakvo nesto ....
-
Ne videh nikog u mojoj marini da ima shark-a da ga malo bolje pogledam, ali ovo sto maverick pise bas mnogo pomaze thumbup
-
Sharkovi su isti...tj iste su kabine samo su drukciji prozori...u kabini mjesta za sjedenje ima na samom pocetku kod vrata...ja sam 191 i jbg ne mozes da nagnes pivo kad sjedis lol a ne znam odakle si...ja sam iz Osijeka i kod mene ih ima malo more...ako hoces naleti na pivo pa se provozaj pogledaj sta te zanima ako nisi bas izdaleka . Kod vas je mislim bio samo jedan proizvodjac i to Titel...nedavno sam bio u tvornici i sad ih je preuzeo Nelt...i kalupi su nekom prodani....kod nas je početkom rata jedna firma iz Zg počela s proizvodnjom ali bili su preteski i dosta losije kvalitete. Nedavno sam reparirao jednog 89 godiste...plastika je bila u odlicnom stanju...malo farbanja i kao nov....Ipak je meni za moju namjenu odlican...brza pecanja dan-dva-tri...velike kilometraze i mjesto di mozem da se uvucem i prespavam...a gledam ja i nesto vece...samo koliko kilometara prodjem na psihijatriji bi zavrsio s potrosnjom goriva 6589
-
Hahaha, pa ako uzmes vece, promenices stil, prelazices manje kilometraze, vozices sporije jh
Ja sam u Zemunu, tako da od svracanja ovaj put nista, ali hvala na pozivu i hvala na odgovoru. Bacam se u potragu
-
Maverick, kojim se brzinama kreces sa 25 konja, i kojom brzinom najčešće ideš a da si na ekonomiku? Kujem planove, pa se sad razmišljam i o dvotaktnom motoru, pretpostavljam da je za njega neki minimum 20hp da bi mogao da izglisira i da ne radi na punom gasu? Doduše, videh snimak lika koji ima Tomos 18 i glisira sa njim, e sad, kojom brzinom ide i da li mu je pun gas, ne mogu da procenim.. Gledam nekako da imam snage za glisiranje, pristojnu brzinu(bar 20km/h) a pritom ne neku nenormalnu potrošnju, ako bi bila do 10L, to je ok.
-
s 25 ks najveca izmjerena brzina kad je bio cist je 46-47...s dobro odabranom elisom..recimo sad ide 42-3..u ekonimku na 4200 okretaja idem niz vodu recimo 38 a uz vodu recimo 30 plus minus koji km na sat ovisno kako sam raspolozen i tu sam strasno ekonmican...oko 5 do 6 litara ovisno o teretu koji imam. Vozio sam jednog s tomos 18 i pun gas je isao oko 30 km...ne sjecam se tocno a imao sam i selvu na svom od 50 ks i isao sam 63 lol ispadali su vijci s ograde u punom gasu lol sad sam taman ueo 30 ks pa kontam da cu ga uspjeti namontirati za vikend
-
Ti si enciklopedija! :-D
Šta misliš, na kojoj brzini počinje da glisira? 30kmh sa tomosom koji ima realno 15hp, je po mom mišljenju odlično, pri tom, taj tomos bi trebao da troši do 8L na punom gasu, što i nije strašno za tu brzinu. E sad posto bih gledao ipak nekog Johnsona ili Yamahu, tu bi već moglo do dođe u obzir minimum 15hp, a maksimalno 25hp. Šta li mi je pametnije, moraću dobro da preračunam.
-
Mario, kako se ponaša, i koliko gubi na brzini / ekonomičnosti kad si pod teretom, tipa vas troje na čamcu?
-
I to sto kaze zankiki, ne ukljucih u racunicu... Ako je na camcu dvoje ili troje, nisam siguran da bi taj T18 uspeo da izglisira, verovatno bi sa dvoje mogao ali troje, tesko. Realno, ja sam uvek za vece i jace, ali kad su dvotaktni u pitanju, velika je razlika u potrosnji izmedju 15 i 25 konja, pogotovu motora starije generacije.
-
Tako je, 25 bi sigurno manje trošio kad lepo izglisira, nego 15ks kad se muči...
-
To si u pravu
-
Tu se mnogo polemike vodi o potrosnji motora pa ne bi imao vremena da to sve saberem i napisem sta je tocno. Ali u konacnici...25 ks moze na tom čamcu da trosi puno manje nego 15 u full gasu a o habanju i trajnosti motora da ne pricam...Moj čamac glisira s 3 konja od sto kila s 25 ks...i to da od maksimalnih recimo 44 ide 38 na sat...no recimo cetvrti kad udje ne moze uzvodno da ide ni 10 jer ne moze izglisirati...Ja sto puta napominjem, meni koji pecam sam...i ljeti odem preko na plazu s familijom je idealan...No evo svaki dan trebam namontirati 30 ks 4t s trimom i tu ocekujem puno bolje perfomanse u kako u konacnoj brzini tako i pod opterecenjem...Kod nas u Osijeku je to jedan od najmnogobrojnih čamaca jer svi do dunava imamo podosta kilometara. Juri se non stop negdje i nema se vremena za neko sporije putovanje a treba i neka kabina gdje moze covjek da malo odspava tokom noci ili kad kisa pada...
-
Da, slažem se sa tobom oko motora 25 je sigurno neki optimum u toj klasi do 30hp gde kod nas kreće veća stopa poreza. Ja sam odrastao na Drini vozeci drvene šiklje i metalne tabanaše sa 4-6 konja i to je tamo ok, jer nema potrebe ići daleko da bi našao dobar teren. Kad sam došao na Dunav, shvatio sam da tu važe druga pravila i da je to za Drinu - autoput! Treba ti i brzina, malo udobnosti, pouzdanost a kabina uvek dobro dođe :-)
-
Da li ima neko od clanova iz Beograda/Zemuna/NBGD Tiger Shark? I dalje planiram kupovinu, a realno nisam nikad ni usao na Tiger Shark koji je na vodi, pa nemam predstavu kojim prostorom raspolaze i kako se ponasa dok se covek krece po njemu. Na mojoj marini(4.juli) nazalost nema niko, pa ako je neko od vas raspolozen da me primi na kratko na svoj Tiger Shark, cisto da vidim da li to uopste meni odgovara, ili da ipak trazim nesto drugo.
Gledano sa kopna, ili kompa da kazem, Tiger Shark mi nudi ono sto treba:
* moze da izglisira
* ima koliku toliku kabinicu
* nije prevelik, lako se izvlaci
* stabilan, tako kazu
* moze ravno da se pristane obali, a ne kao V korito, da se krivi :)
samo taj prostor da vidim...
-
Još nisam video da se V korito krivi kad pristaneš na obalu eek eek eek eek
-
Video bi da ti je manji camac :)
Kad je camac mali i navuces ga na plitko, odmah se krivi na neku stranu i moras strogo po sredini ga gazis.