Moja Ladja
Nautika opšta... => Nautičke reportaže => Temu započeo: broker975fx 01, 08, 2011, 17:15:58 posle podne
-
Puno je priča je ispričano o ovovoj destinaciji i mnogima su slike ovih predela poznate, ono što je sigurno da ne postoji aparat koji bi mogao dočarati stvarni izgled ovog bespuća. Svako za sebe nešto doživi i preživi i utusci su razni i različiti. Cilj ove plovidbe je bila plovidba, nije nam bila ideja da se preterano zadržavamo u mestima, slogan je bio da motor pali ko se prvi probudi a vrlo često su motori radili i po 10 sati bez prestanka. Za 18 dana provedenih na reci trudili smo se da se nigde ne zadržavamo pa smo tako po dva dana ostali samo na Sredbrnom jezeru - razlog je naravno vetar, u Tekiji smo proveli dva dana jer nam se baš svidela a i lepo smo se odmorili. Kasnije smo se od monotonosti Bačkog kanala dva dana odmorili u Titelu a i bili smo dve noći i Slankamenu gde nam Mali Veseljak ima vikendicu i gde smo bili gosti kod njegovih roditelja. Sve ostalo je bila čista plovidba po raznim vremenskim uslovima mada smo uglavnom budno pratili vremensku prognozu i dobro planirali maršute imali smo i po koju nezgodu iz koje smo izašli živi i zdravi sa minimalnim oštećenjem broda i svakako puno iskusniji i pametniji za sledeći put. Kako god za 18 dana preplovismo skoro 700 km, prođosmo prevodnicu na Đerdapu a zatim u povratku uđosmo u kanale kod Rama pa njime preko Zrenjanina uđosmo u Tisu kod Titela, odatle odosmo do Bečeja a odande lagano niz Tisu pa u Dunav do Zemuna.
-
Na ovom putu pređosmo dakle i tačno sedam prevodnica, upoznasmo neka nova lica ali i pomalo nas same i još jedan od bitnih utisaka sa ove plovidbe je ponovo značaj jedne ovakve zajednice bez obzira kom forumu pripadali, jednom ili drugom taboru na gotovo celom ovom putu sretali smo nekog odavde. Kod Kapetana sam bio u marini nekoliko dana pred početak putovanja a usput mi je čovek pripazio na auto koji sam bukvalno zaboravio na poljani ispred Šarka kada sam kretao, Aka mi je pre samog kretanja pomogao i rešio iznenadni problem koji je nastao sa strujom a onda nas ispratio do Bele stene, Gremlina koga smo sreli u Gaju i sa kojim smo se susretali na ovom putu na Srebrnom Jezeru i kasnije na Vodenici dao je kontakt njegovog drugara koji me je sa guračem isčupao iz mulja kod Gradišta, U celu ovu akciju uključio se i Skiper a pomoć je ponudio i Dule koji je hteo da se sa Gaja spusti do Gradišta da me ujutru vadi, što nije nimalo mala kilometraža. Čuli smo se i sa kapetanom Bobanom koji obitava u Porečkoj reci ali nismo uspeli da organizujemo susret. Kasnije u Titelu konačno smo se upoznali sa kapetanom Ikom koji je takođe ponudio pomoć a usput u Tisi sretosmo i Dedu. Na Belegišu videsmo i Zokijev brodić ali on je bio kući. Dakle sretali smo ljude i sa jednog i sa drugog foruma ali i one koji su i na jednom i na drugom – svi su to ljudi sa vode i pravi drugari spremni da pomognu u nevolji i učine boravak na reci prijatniji, sigurniji i lepši. To je uspeh ova dva foruma. Jer i pored dobrih motora, plovila i opreme kao i u svemu da bi život bio lepši potrebni su kontakti.
-
Svaka cast majstore..Daj neku slicicu da uzivamo.. :good:
-
Tri puna dana trajale su pripreme za plovidbu, da bi sve ovo išlo brže u Subotu sam sa moje marine lađu prebacio u Višnjički rukavac u marinu Šark Ispraćaj sa Lida i lađa praktično kreće na prvu deonicu puta. Na šarku Lađa se polako punila gorivom i zalihama hrane, konačno su navodno rešeni problemi sa frižiderom i on je noć pre kretanaj upušten u rad – za sada pomalo hladi a više greje ali valjda će proraditi, obavljene su zamene ulja na motorima, instalirana nova navigaciona svetla, nabavljen snažniji reflektor, pored postojećeg sidra nabavljeno i još jedno od 14 kg i dokupljeno još jedno 50 tak metara kanapa. Kod Pere urađen updata mapa za GPS ali nabavljene i otštampane papirnate mape Dunava i DTD, kao i korisne informacije sa foruma koje bi mogle da zatrebaju usput. Noć pre samog kretanja unesena zadnja kantica dizela i određena količina piva. U nadi da nismo zaboravili puno stvari sa drugarima konačno u 23h sedamo na hladno pivo – noć provodimo u govnari marine Šark jer po dogovoru sa posadom Malog Veseljaka nalazimo se oko 5 i 30 kod Paradajz ostrva.
Na ovaj put samnom kreće i brodić Mali Vesaljak – i kod njih su pripreme u toku naravno u zadnji čas pa tako novokupljeni solarni panel i njegov nosač se vare oko 1 h ujutru samo nekoliko sati pre isplovljavanja.
-
Jutro je konačno osvanulo, startovanje motora otkriva da postoji neki problem sa strujom – do juče je sve bilo ok ali sada na intrument tabli volmetar pokazuje 7 volti i naravno sonar, GPS, muzika ne rade. Problemčić nije naivan posebno paranoiku od vatre – pokušavamo sami da utvrdimo o čemu je reč – nekako fali mase na istrument tabli, generalno instalacija je za isčupati i raditi sve ispočetka što me svakako čeka. Vraćamo se na Šark – moram da nađem nekog električara da vidi o čemu je reč usput Veseljacima crkava invertor ili frižider na radi kako treba pa su sada svi na telefonima pokušavajući u sredu u 8 ujutru da nađu majtora. Kako god odlazimo sa Šarka kod Ake na marinu i on nalazi najverovatniji uzrok problema i sada sve radi, konačno isplovljavamo iz Višnjice oko 13h - uz pivce Aka nas prati do Bele stene a mi nastavljamo Malim vodama. Vreme toplo ali prijatno za plovidbu, vetrić čarlija. Uvezani smo i na 2/3 gasa brzina nam je oko 8 – 9 km/h. Ekipa uglavnom preumorna od priprema ali srećna i zadovoljna. Za prvi dan planirano je noćenje u Gaju. Prolazimo Vinču, Ritopek i Smederovo. Uplovljavamo u Gaj Raj. Tamo zatičemo Gremlina i sa njim pijemo pićence i razmenjujemo iskustva. Prvi dan je završen prešli smo 69,5 km
-
Priča obećava...
Samo su mi slike nešto mutne. :lol:
-
Biće slika samo da rešim problem sa kontaminiranim flešom na kome se nalaze slike
-
Biće slika samo da rešim problem sa kontaminiranim flešom na kome se nalaze slike
Ako i ne uspe "čišćenje" uvek možete ponovo da zaplovite istim putem.
Ma, važno je da ste vi uživali!
-
Drugi dan započinjemo sa kaficom na Gremlinovom brodiću i posle kasnog doručka sva tri brodića kreću put Srebrnog jezera oko 13h. Vetar pojačava i podiže solidne talase, vožnja vrlo truckava ali oko 18h ulazimo u zaliv na jezeru i vezujemo se za betonski zid nasipa, drugog dana smo prešli 37,5km. Meni je ovo prvo pristajanje na beton i nekako osećam nelagodnost zbog toga, pod pramac su podmetnute gume a sa krme je oboreno sidro koje ne bi trebalo da dozvoli prilaz zidu. Ovde počinju velike dnevne oscilacije vode pa na ovo treba obratiti posebno pažnju. Sutra dan vetar duva još više i odlučujemo da dan provedemo u poseti Gradištu. Vozićem odlazimo tamo, šetamo a Veseljaci nalaze majstora za frižider kome ne mogu nikako da objasne šta je problem. Na kraju kapetan Mare konstatuje da je problem u invertoru i od dva pokvarena sastavlja uz pomoć štapa i kanapa skalameriju koja radi, gole žice na sve strane ventilatori koji sve ovo hlade i sve to u kućištu od dvolitarskog soka. Frižider počinje sasvim lepo da radi dok naš plinski i dalje ne radi kako treba. Tih dana se naravno uglavnom jede meso
-
Četrvrtog dana islopvljavamo u sam cik zore oko 4 ujutru i dalje duva ali se ipak vreme pomalo smirilo – čeka nas ozbiljna ruta jer do Porečke reke ima preko 77 km. Kako se bližimo Golupcu voda se sve više i više usporava i deluje kao da nema toka, smenjuju se fenomenalni prizori krajolika kavih sam do sada viđao samo na fotografijama. Vetar se naravno pojačava i mi sada plovimo po talasima kakve ja na Dunavu nisam video a posebno deo oko Milanovca. Ulazimo u Porečku reku, sidrimo se i provodimo lepo veče u ambijentu koje podseća na more.
-
Sutradan krećemo prema Tekiji sa usputnim odmorom okačeni za Gremlina koji je juče put nastavio direktno za Vodenicu. Pored njega tu je i Miljan sa jedrilicom i još po koji kabinaš. Popodne nastavljamo za Tekiju i u smiraj dana uplavljavamo i vezujemo se u marinicu u Tekiji posle pređenih 35,2km. Ima trave ali nije strašno, dubina oko dva tri metra. Divan zalazak sunca i generalno meni najslađe mesto koje sam do sada video na ovom putu. Sutra dan ostajemo na plaži, isprobavamo lokalni specijalitet –Krofnu koja je stvarno dobra. Moram priznati da lično nisam stekao neki utisak o tom čuvenom Joci krofni kao čoveku ali hajde možda mu tih dana nisu bili dobri dani. Smuđa nigde nema a svi ga traže ali zato ima Soma, od ribara uzimamo jednog od 2 kg za 300 RSD. U marinicu dolazi i brodić Posejdon sa ekipom naoštrenih pecaroša (brodić iz višnjičkog rukavca)
-
Sedmog dana napuštamo Tekiju i jurcamo do prevodnice kako bi stigli do 10h kada su nam rekli da dođemo. Malo kasnimo ali za divno čudo nas čekaju. Vrata otvorena i nas dva brodića lagano uplovljavamo u kolosalnu građevinu. Vezujemo se za pokretne bitve i čekamo šta će dalje biti. Vrata se zatvaraju i nije mi jasno kako to da smo sami. Nasluša se gomile priča o prevođenju i sem da traje dosta dugo neke nelagodnosti neosetismo. Doduše u povratku posada Malog Veseljaka se vezala za bitvu koja se nije pomerala-dobro su se snašli a posebno što su bili okruženi nervoznim tankerom Zemun i hr gruračem Siskom. Otvarenje drugih vrata i mimoilaženje sa teretnim brodovima ponovno vezivanje za pokretnu bitvu i posle izvesnog vremena izlazimo iz prevodnice i krećemo prema Kladovu.
-
Dunav od prevodnice pa nadole prosto ključa koliko je brzi i uskoro shvatamo da ako nastavimo do Kladova ćemo ceo jedan dan izgubiti u povratku. Usput pada dogovor da osustajemo ovaj put od Kladova a u susret nam ide nekolko brodova koji se okupljaju i čekaju na prevođenje. Pristajemo uz lep Beogradski tanker pod imenom Lena da vidimo možemo li se zakačiti za njih do Rama. Pada dogovor sa kapetanom da ih presretnemo posle prevodnice ali nas čovek upozorava da su njegove brzine oko 11-12 km/h.
Kada smo prošli prevodnicu stisnuli smo motore koliko mogu da se dokopamo tankera koji nas je jedno kilometar dva čekao posle izlaza. Sledi prvo vezivanje, provera konopa i mi prosto polećemo. Kapetan odlučuje da malo stisne brodinu od 85 metara sa 1000 t benzina i u jednom momentu idemo neverovatnih 17,5km/h. Neprijatno gledati i slušati, brodić Lotlorijan bi se tako verovatno kretao sa jedno 200 ks. Mali gumenjak glisira iza broda. Moj brod ima tedenciju da zabija pramac u vodu a Markov veseljak kontra da potapa krmu. Srećom kapetan smanjuje brzinu i mi sa oko 10km/h odlazimo na sidrište preko puta Tekije na noćenje. Sledi druženje sa kapetanom Lene i posadom. Vrlo profesionalno osoblje a brod star ali dobro održavan, sve na svom mestu – čisto i uredno prosto milina videti.
-
Jutro oko 5h tanker Lena i mi pilići okačeni o njega krećemo. Ideja je da nas tegli do Rama gde planiramo da uđemo u kanale. Krećemo se prosečno oko 11-12km. Vezani smo sa strane gde nam talasi Belih lađa ne mogu ništa a kapetan nam obećava da će vodoti računa o nama – što zaista i jeste radio svo vreme. Tog dana po prognozi nestabilno vreme u popodnevnim satima ali računamo da će mo se dokopati kanala a i ako bude neka frka otkačićemo se na vreme pa ćemo bežati već kako bude. Iza Srebrnog jezera u roku od nekoliko minuta vreme se menja i počenje neverovatan vetar i talasi. Sve se dešava u roku od 2 minuta. Počinej neverovatno lupanje i propinjanje a čak i tanker počeinej da se ljulja i da ga zapljuskuju talasi. Meni puca krmeni kanapa, bokobrani bivaju izbijeni od talasa a na brodu počinje da se lomi sve što nije bilo na svom mestu. Hitno moramo da se odvežemo. Kapetan usporava i usmerava tanker ka obali i to tako da nas koliko toliko trupom štiti od udara talasa. Iza nas Malog Veseljaka odkačinju od broda a ja čekam da dođe red na mene u paranoji da ću bukvalno slomiti brod. To su momenti koje ću sigurno pamtiti ceo život. Talasi koji prelaze preko pramca udarci o korito broda i udari vode, lomljavu čaša tanjira. Mornar mi pokazuje nož što znači da će mi seći kanape, oni se po palubi tankera jedva kreću. Ja razmišljam šta će biti sa mojim konopima i nadam se da neće završiti u elisama. Otkačinjem se prima jedan bočni talas, nema predstavu gde sam, sa strane vidim tanker – obala je blizu. Odluka je pun gas oba motora na obalu – ne zna šta se dešava sa konopima, ne znam šta se dešava sa koritom, izlazak iz kabine je trenutno nemoguć. Uglibljujemo se na 15 m od obale među šumom panjeva, obaram krmeno sidro. Brod prima talase po krmi ali ne mogu nam ništa – sada smo bezbedni. Salauka kako je došla tako je nastavila svoj pir nizvodno. Podižemo patose da vidimo da li primamo negde vodu. Vode ima ali srećom ušla je kroz prozore i druge otvore. Korito je celo – nismo bušni brod je izdržao lupanje. Šteta je u vidu ogrebotina na koritu, pomalo pokrivljena tenda, iscepana zastava, izlomljene čaše i tanjiri. Ostdosno i bez 80 litara vode za tuširanje znači sve u svemu odlično smo prošli ali sada treba izaći odavde. Posle par sati ispucali smo ceo arsenal mogućih načina za izvčenje jasno je da je potrebna surova snaga za dalje. Igrom slučaja sve se dešava prekoputa bagera Titan gde Gremlin ima kontakt od kapetana gurača koji tu radi. Dogovor pada i mi iznosimo 200 m duplog kanapa guraču koji bi me preneo i uz stepenice. Posle pucanja businog kanapa pretvaranja 200 m u zamšeni bunt brodić je konačno ponovo na vodi. Vezujemo se nekako za napušteni bager, motor nema hlađenje svi kanapi su u skoro ne upotrebljivom stanju. Mrtvi umorni ležemo u agoniji zvukova koji dopiru sa Titana ali umor čini svoje a sutra je novi dan.
-
Jadan Busa,opet ce da bude kriv :lol: ,bez sale,dobro ste prosli :friends: ,lepe fotke :good:
-
Broker
Nabavi barometar,i sa vremena na vreme baci oko na njega i
neces imati tih problema.
Lepo je vezati se za brod da te vuce,ali moras da znas kada
treba da se odvezes.Inace taj deo dunava je poznat po iznenad-
nim vetrovima,i da ste ostali vezani do iza rumunskog ostrva obra-
li biste bostan,jer u tom delu su najveci talasi. :drinks:
-
Broker
Nabavi barometar,i sa vremena na vreme baci oko na njega i
neces imati tih problema.
Lepo je vezati se za brod da te vuce,ali moras da znas kada
treba da se odvezes.Inace taj deo dunava je poznat po iznenad-
nim vetrovima,i da ste ostali vezani do iza rumunskog ostrva obra-
li biste bostan,jer u tom delu su najveci talasi. :drinks:
Barometar imam ali ga naravno tada nisam koristio, od tada ga pratim odnosno pratim promene pritiska koje bi trebale da najave karambol. Mi smo sa tankerom prošli Rumunso ostrvo sa Rumunske strane, prošli smo ulaz u Srebrno jezero i ovo se desilo na otprilike 1063,5km. Generalno imali smo sreće jer od datle pa nadalje obala je ipak normalnija - nije kamen ili potopljena šuma. Tu gde sam se nasukao je dubina bila bukvalno 30-tak sm a mulj je prko kolena. Od same obale je udaljeno dobrih 20 tak metara. Imam dobru sliku aa kad rešim problem sa aparatom je kačim. Ma iz ovogo sam dosta stvari naučio i neke stvari više neću ponoviti. Brod nas je vukao jezivo brzo a sa druge strane nevreme se kretalo takođe jako brzo al u suprotnom pravcu, znao sam da je počelo nevreme u BG a i generalno je pomalo zadnjih pola sata krenulo da se menja, prava odluka bi bila otkačivanje pra kilometara nizvodno i ili samostalni nastavak plovidbe ili bežanje u zaliv Srbrnog jezera al jbg bili smo alavi da ispucamo i tih 20 tak km do Rama a i nismo se baš nadali ovakvom nevremenu.
-
to ostrvo se nalazi kod Zatonja...
windsurfing zatonje (http://www.youtube.com/watch?v=z1-f0SI5DDE#)
-
broker daj dalje :good:
-
ajde dok Dusan ne nastavi pricu da i posada malog veseljaka stavi nekoliko slika :dance:
-
posle odspavane noci u galu krenosmo dalje :tenk:
-
da nedavim sa pricom ispricanom vise puta :slow_en:
sisam uspeo da sacekam suzenje dunava kod golupca da slikam gps ali oprosticete
-
sl 1. secenjeva tabla
sl 2. neverovatno ali istinito da lepeski vir nema nikakav pristan
-
Svaka čast obema posadama na lepom iskustvu. :good:
Da li je moguće dobiti malo više informacija o zanimljivom GPS uredjaju "Malog Veseljaka" Binatone Carrera?
Koliko košta i koje mape koristi? Vrlo zanimljiv uredjaj. I da li je potrebna stalna veza sa nekim mobilnim operaterom?
:drinks: :friends:
:tenk:
-
mossi oko sokolovo :)
http://www.binatone.com.au (http://www.binatone.com.au) ne mogu da lociram taj model a izgleda jako interesantno
-
Par slika guzve u prevodnici i guranja i češanja grdosija jedne o druge
-
Par slika sa Tankera Lena - Remontovana samohotka ide ko mećava, kapetan pravi, sve pod konac, u mašinskom odeljenju sve čisto ko suza. Inače ove slike su slikane pri przinama od oko 12-14km/h i nije nimalo prijatno
-
Epilog prolaska kroz salauku razlupani sudovi, malo grebanja, nešto kanapa za bacanje i lepo nasukavanje. Mesto za vikendicu nije neko pa smo odlučili da se ipak osučemo odatle
-
Prvo na red dolazi sređivanje utisaka od juče, zatim sređivanje konopa a zatim izduvavanje usisa i cevi na motoru. Posle izbacivanje koje čega iz cevi motor ponovo dobija vodu i sve deluje ok. Sa krmicom nešto nije uredu – ona je bila koleteralna šteta vučenja kroz mulj ali to planiramo da rešimo kada se dokopamo kanala. Vreme je ponovo namrgođeno i mi počinjemo da žurimo da pređemo Ramski deo dok se ponovo ne razbesni. Iz talasa Rama uvezani uplovljavamo u kanal i priča postaje potpuno drugačija, utisak je da smo ušli u teleport. Oko nas mirna voda okolo trska i samo trska. Prelazimo prvu prevodnicu. Radnik na istoj hoće da nam naplati svakom po 1100 RSD. Svađamo se i pretimo telefonom na kraju priznaje da možda ipak nije u pravu. Prolazimo prvu prevodnicu u kanalima neuporedivo manju od one koju smo ostavili na Đerdapu.
Ne možemo da se načudimo kontrastu. Voda mirna, svuda okolo trske i ptice. Nigde nikog i tako narednih 80 tak kilometra sve jedno te isto.
-
Prvog dana u kanalima na oko 25 km Bačkog kanala noćimo u jednom slatkom vikend naselju, fini domaćini i komšije. Lepa izvorska voda, komšije čak krenule da dižu malu crkvicu. Ujedno je ovo i jedino urbano masto na kasnijem putu kroz kanale na ovom pravcu. Kasnije čak i sela kroz koje prolazi kanal nemaju na samoj obali ništa sem po koju šikljicu bez motora. Krmica je nabudžena i sada relativno dobro funkcioniše. Ovaj dan pređosmo ukupno 37 km.
-
Drugi dan u kanalima i uglavnom i dalje samo trska i pravac u nedogled sa po kojim mostom. Posle nekoliko sati vožnje deluje kao da stojimo u mestu i iza i ispred nas vidi se samo pravac, svraćamo u jedno selo malo dokupljujemo potrepštine i nastavljamo dalje. Posle pređenih 57 km oko 22h sidrimo se na par kilometra od prevodnice u Botošu. Navigacija u kanalu je malo čudna, garmin na GPS ima ucrtane kanale ali nema km oznaka a one sa obale se od rastinja ne vide tako da je traženje pozicije po mostovima i malobrojnim krivinama i poređenje sa papirnatom mapom. Trave nema puno, lako se izbegava, sajle i mreže nismo videli niti ih kačili. Dubina između svuda 3-5 metra – pristojna širina, negde malo šire negde malo uže. Voda čista, mirna , bistra i topla.
-
Trećeg dana prolazimo prevodnicu u Botošu, poziciju smo relativno precizno odredili, na moj nagovor skrećemo iz ovog kanala na tromeđi prema Zrenjaninu jer negde pročitah da je tamo jako lepo. To se ispostavlja kao velika greška jer taj deo kanala Begej izgleda kao kanalizacioni odvod, dosta rastinja i trave, smrad i užas. Pošto smo već ušli u kanal dobrih 10 km odlučujemo se da nastavimo i izbijemo na Tisu i pobegnemo iz ovog užasa. Posle pređenih 62 km noć provodimo na ušću Begeja u Tisu i sutra dan odalzimo u Titel.
-
Pošto smo se ne planirano obreli u Titelu sledi dogovor šta dalje raditi, vreme nije neko, mi smo već naučili da budemo u pokretu i nekako čim stanemo osećamo se čudno. Sutra dan odlučujemo da ipak krenemo ka Bečeju, tek što smo krenuli sustiže nas samohotka Nera 2 koji idu prema Bečeju, kačimo se za njih. Ponovo kačenje i mala nelagodnost međutim ovo je sada potpuno druga priča i uživanje i spremanje slatkog kupusa može da počene. Kasno noću stižemo do Bečejske brane gde noćimo i ujutru je sad već rutinski prelazimo i odlazimo u marinu u Novom Bečeju. Vrlo lepo mesto 300 kinti dnevno – struja, voda, tuševi sa toplom vodom. Vrlo vrlo pristojno. Šetamo lepim i urednim gradićem, svi fini i nasmejani. Sutra dan iz Sente se spušta posada brodića Tan sa 4 Jula i svi zajedno prolazimo prevodnicu i nastavljamo dalje uvezani uživajući u čarima Tise. Tan nas ostavlja nekom 20-25 km i odlazi kod Dede koji je našao lepo mesto za pecanje a mi nastavljamo nizvodno ka Slankamenu. Tog dana sabismo 67km
-
U slankamenu smo ostali dva dana a zatim se spustili do Belegiških ada. Ponovni ulaz u Dunav izazvao je čudna osećanja u nama gledali smo oznaku kilometraže koja je tu oko 1200 km i prisećali se kako smo bili sretni kada je u odlasku cifra pala na 999 km. Otišli smo nizvodno i sada se nizvodno vraćamo kući kao da je to dokaz da je zemlja okrugla
Sve u svemu bilo je odlično, sitne probleme smo rešavali usput, lepo smo se družili i plovili. Ima još puno utisaka ali nemože se sve to napisati i preneti. Poučen ovim iskustvima sada ima neke prepravke koje planiram da radim na lađi ali otom potom.
-
:good: :good: :good:
-
:good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:
-
lepo i interesantno, nama, a vama i uzbudljivo. Ako hoces odgovori nam o onom gps-u. :stop: :tenk: : :drinks:
-
da negusim duletovu temu sa pricom o gps otvoricu novu pa cemo da caskamo o tome a za sada samo slike
-
sl. 1 ova skalemetija je invertor 12-220 slepan u velikom gradistu posto nam je glavni invertor po pravilu ko za baksuz crko, -parola snadjise- (ko kaze da krs na brodu ne sluzi nicemu) inace invertor sluzi pravi struju za frizider tako da smo prva tri dana jeli meso sa mesom i taman kada smo sve smazali uspeo sam da nabudjim da radi :scare:
sl 2. cudna sprava koju drzim u ruci je daljinski za komande dobar deo puta smo vozili sa krova mnogo je lepsi pogled :pogranichnik:(naj prostije komande na srtuju) moze biti nekom intresantno :smile:
-
gosli kod gremlina a on na pecanju
-
mali plovidbe suludim brzinama
-
dule je pomenuo nevreme, nasukavanje, izvlacenje evo malo i tih slika
-
skoro po maraku zavrsila se saga o nasukavanju i mogucnostima
-
sutra ujutro naspavani krenusmo ka kanalima i mirnijoj vodi
-
ploveci kanalima skreno smo kod kleka ka Zrenjaninu, Begejom ka tisi da na pomenem da je ovaj deo begeja za siroko izbegavanje prljav je jezivo u Zrenjaninu nema nikakvo mesto za pristan iole pristojno
-
bogami se broker bas dobro nasukao ....
-
daj malo o ovom autopilotu