Moja Ladja
E, ovako treba... => Brodski motori => Temu započeo: wedzi 10, 07, 2011, 12:16:00 posle podne
-
ima li ko kakva iskustva sa ugradnjom 320CDI merc. motora u brod pošto sam htio takav da ubacim u 3 t. težak brod sa Z nogom.Nisam siguran da li će moći da gura brod brže od 14km/h koliko sad postiže sa 300 d motorom isto mercedes,unaprijed zahvalan za odgovore
-
ne rece da li se radi o gliseru , deplasmancu ili poludeplasmancu
ako se ne varam 300d ima oko 110 konja , ako on sa 110 konja ide 14km na cas sa sa 320 CDI (ako ima 220hp-a ) mislim da neces preci 16 km/s osim ako se ne radi o brodu koji moze da izglisira...
-
Nadam se da će se uključiti neko sa više praktičnog iskustva ali meni se čini da nešto tu nije baš u redu ... brod od 3 tone sa motorom od 100 konja da ide samo 14 km/h ? ? ? ? :sajkaca:
Trebalo bi da može da ide daleko brže.
-
Ko zna kakav je brod, mozda je tabanaš. Jednin benefit kod tog motora je to što mirno i tiho radi u odnosu na postojeći motor.
-
nece biti mnogo brzi od postojeceg koji se inace odlicno pokazao
bice tisi i trosice za nijansu manje
i trebace ti neko za elektroniku to bez kompjutera neradi (drugar je imao dosta problema sa 270cdi)
-
Nadam se da će se uključiti neko sa više praktičnog iskustva ali meni se čini da nešto tu nije baš u redu ... brod od 3 tone sa motorom od 100 konja da ide samo 14 km/h ? ? ? ? :sajkaca:
Trebalo bi da može da ide daleko brže.
sve je do korita.. meni je Che (1,5 tona) sa 50 konja na full gasu isao oko 12 km na sat ... a sa 15 konja oko 9 na sat... 100 konja da sam stavio isao bih oko 14...
-
hvala na odgovorima ljudi jasno mi je šta ću postić ako ugradim takav motor u ovom brodu originalan motor je bio Chevy benzinac 6 cilindara preko 5000 ccm ali na karburator koji je prepravljan i stalno prelivao gorivo.Mislio sam da ću ugradnjom sadašnjeg motora smanjiti potrošnju ali da neću tako drastično izgubiti brzinu,zato sam razmišljao o ugradnji CDI motora.Brod je plitkog korita i mislim da je problem prenos na z nogu koji je 2:1 čini mi se.Valjao bi mi vaš predlog šta je najbolje u mom slučaju?evo i slike broda
-
Wedzi, ti imaš gliser, i tu ubacivanje takvog motora itekako ima smisla!
Jasno je da sa sadašnjim 300 D ne možeš da glisiraš. Taj motor nema ni dovoljno konja, ni dovoljno obrtaja!
320 CDI je odlično rešenje, što se snage i ostalih karakteristika tiče, ali dok ti srede elektroniku - rodićeš dve mečke! :taunt:
Možda vredi razmisliti o starom 2.5 TDI motoru, može se izvući max. 160ks, ali ima mnogo manje elektronike.
-
ljudi hvala za sve odgovore dali ste mi pravu sliku šta ću dalje
-
muke prijatelju kako god da okrenes :)
i meni se cini da se radi o gliseru tako da zaboravis gornju pricu o deplasmancima ...pokusaj da provalis koji je motor bio orginalno u tom camcu i nadji neki priblizni... e sad sto se tice ovog cdi-a si hteo da stavis uzmi u obzir da ce svi majstori da te deru na odrzavanju tog motora...
-
hvala svima na predlozima i odgovorima :tenk:
-
DCI u svakom slucaju ima veci broj obrtaja od starog 300D, sto je dobro, ali uporedi koliko obrtaja imaju benzinci, da bi postigao ono sto zelis. Mozda vise dobijes i sa manjim slabijim benzincem i vecim brojem obrtaja, nego sa velikim dizelom. Za vanbrodske motore takodje ima racunice, jer onda olaksavas plovilo za tezinu motora, z noge i celu tu skalameriju, i stavljas motor od 100-150 kilograma, imaj i to na umu. Mada, ako neces da komplikujes, neki prostiji benzinac 100-200 ks, i da sto manje trosi, tako nekako :D
-
Na koliko obrtaja gliseri od 6 m otprilike glisiraju? -benzinci od 200 ks npr 3000o/min, dizel od 200 ks se vrti na 3000 obrtaja ubudzen na mesto prethodnog benzinca. Hoge li se camac isto voziti?
-
Benzinac od 200 ks i dizel na 3000 o/min ne postizu istu snagu, tako da nece biti isto, snaga ce verovatno biti nesto veca u korist dizela, mada ne kao kod starih jer ovi novi dizeli rade na vecem broju obrtaja. U svakom slucaju, to se moze donekle kompenzovati odgovarajucom elisom koja ce na manjem broju obrtaja gurati vise vode, a da li je dovoljno za glisiranje... tu vec treba matematika i to dobra
-
POSTOVANI!
MOGU LI UPOTREBITI KOPCU OD TORPEDA 18 KW DA BI MI KORISTILA ZA BRODIC OD POLIESTERA DUZINE 9 M NA MOTOR MERCEDES 240 D
KOJA BI KOPCA ODGOVARALAZA OVE PERFORMANSE A DA NE KOSTA MNOGO
ELISA JE OKO 40 SM
POZDRAV IZ OHRIDA
-
Mise,
ako ne znas koja ti kopca najvise odgovara, pokusaj da "uparis" po debljini osovine. Tako neces pogresiti sa velicinom kopce prema snazi motora.
-
OSOVINU I KOPCU BIH OSTAVIO ISTE KOJE SU NA BRODU SAMO BIH STAVIO JACI MOTOR POSTO SU NA POSTOJECEM NAPUKLE DEKLE ZBOG LEDA
POZDRAV
-
Onda samo uradi medjuplocu da prilagodis povezivanje motora i kopce. I naravno, medjuprsten da uzupcis kopcu sa osovinom motora.
-
BRINE ME DALI CE DA IZDRZI KOPCA POSTO SAM CUO DA TREBA DA IZDRZI JACINU MOTORA A NE ZNAM KOLIKU SNAGU MOTORA MOZE DA IZDRZIOVA KOPCA
KOD NAS NEMA BAS TOLIKO MAJSTORA KOJI TEORETSKI ZNAJU O OVOME
-
BRINE ME DA NECE DA RIKNE USRED JEZERA I DALI CU MOCI DA IZGURAM OVOG LETA
-
Pozdrav
jednostavnije ti je da Nadjes drugi Torpedo i jednostavno zamenis motor.
Mercedesov bi morao da mariniziras i mnogo da karabudzis . Jeftinije je da nabavis drugi motor ili delove koji su pukli zbog leda
-
Trazio sam torpedo al nisam mogao da nadjem.Pisao sam i trazio po oglasima al nista a sam se odlucio za mecku.Motor je dobar pouzdan i jevtin.Imam majstora koji ce da ga ugradi za 100 eu.
-
Moraces da ga mariniziras,o tome ima nasiriko u temi http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,120.0.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,120.0.html)
za ostalo postavi neku sliku pa bice lakse nego da nagadjamo.