Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: mossi 28, 06, 2011, 16:51:56 posle podne
-
Ja na mojoj Yamahi F25A nisam dotegao glavu posle skoro 4 godine, a kažu da sam trebao.
Na glavi se ne vidi nikakvo curenje ili nedihtovanje.
Koja je tu procedura i može li se odraditi na vodi, naravno mislim na stručno lice.
:drinks:
-
Imao sam Yamahu 4t,na servisu su prestelovali ventile,ali nisam cuo da se doteze dihtung glave.
-
Pa ni meni niko iz servisa nije rekao nego jedan od vlasnika prvih 4t Yamahi iz Apatina,
a i nešto sam "davno" pre 4 godine pročitao na tu temu ali ne bih se zakunuo 100%.
Sve u svemu nakon što sam napisao prvu poruku nazvao sam Vladu iz Futoga i čovek mi rekao:
Samo vozi, ništa ne diraj! :good:
Ali sam promenio svećice i filter goriva, možda ne pomogne ali neće škoditi sigurno. :)
Do sada svaki servis sam sve Yamahino koristio: sva ulja filtre, itd ...
:drinks:
-
Znam da se nakon tri godine menja zupcasti kajis,ali za glavu nisam cuo :this:
-
Time Belt - Zupčasti ...... Inspekcija svakih 100 sati, zamena na svakih 1000 sati (100 sati jedna godina)
-
ni ja to nisam nikad cuo do sada, ali ako ti je dosadno mozes za svaki slucaj sa moment klucom da proveris dali svi srafovi lepo cuce. stetiti nece sigurno
-
Znaš kako je, nadje se jedan da ti pusti buvu tj crva sumnje,
a pošto nisi stručan onda nemaš mira dok ne saznaš pravu informaciju.
U svakom slučaju hvala svima što su se javili. :preved:
-
jel ima ona fora koliko jako smeju da budu zategnuti srafovi ? ako se ne varam to fabrika propisuje
-
Svaki sraf mora imati fabricki koliko treba da bude stegnut.Moment kljucem se moze proveravati zategnutost srafa ali se prethodno mora isti da otpusti jel postoji mogucnost da je zapekao pa moment kljuc tada preskoci i dobije se lazna informacija,zato se pre svega trebaju nabaviti fabricki momenti pritezanja pa tek onda kretati u razne provere.
-
Svaki sraf mora imati fabricki koliko treba da bude stegnut.Moment kljucem se moze proveravati zategnutost srafa ali se prethodno mora isti da otpusti jel postoji mogucnost da je zapekao pa moment kljuc tada preskoci i dobije se lazna informacija,zato se pre svega trebaju nabaviti fabricki momenti pritezanja pa tek onda kretati u razne provere.
bravo to je to :good: