Moja Ladja
E, ovako treba... => Nautička industrija => Sajmovi - Fairs => Temu započeo: espresso 23, 06, 2011, 10:29:04 pre podne
-
da probam ponovo da postavim ovu temu... juce sretnem Bozu na Savi i on me podsetio... treca sreca...
I ove godine smo posetili sajam u Portorožu. Sve u svemu lep vikend. Sajam za nijansu manji nego lane. Ponuda opreme i prateci sadržaji me baš nisu oduševili, ali nakon naša dva beogradska sajma, kako da budem zadovoljan :). Evo i slika...
-
Hvala. :friends: :good:
:drinks:
-
Da li si zapamtio ili znaš, koji je ovo brodić?
(http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=7793.0;attach=55286;image)
Ili možda ovako nešto?
(http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=7793.0;attach=55282;image)
-
Na jednoj od Espresovih slika vidi se u pozadini topovnjača.
Pretpostavljam da je to ratni brod koji su Slovenci kupili od Rusa u zamenu za klirinški dug Rusije prema Sloveniji nakon izdvajanja iz Jugoslavije.
Mnogi su se pitali, kada su čuli za taj ugovor po kojem je Slovenija doplatila da li 40, da li 50 miliona evra, gde će usidriti brod kada stigne u slovenačke vode? Obzirom na veličinu teritorijalnih voda kažu da je vrlo moguće da pramac bude u Sloveniji, a krma i trup u Italiji ili Hrvatskoj....
-
Da li si zapamtio ili znaš, koji je ovo brodić?
(http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=7793.0;attach=55286;image)
Ili možda ovako nešto?
(http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=7793.0;attach=55282;image)
ovaj prvi je proizvod hrvatskog brodogradilista SAS-VEKTOR, ADRIANA 36, info na www.sas-vektor.hr/download/A/Technical%20data%20A%2036.pdf (http://www.sas-vektor.hr/download/A/Technical%20data%20A%2036.pdf)
ovaj drugi je italijanski AUSTIN PARKER 42, info na http://www.austinparker.it/ (http://www.austinparker.it/)
-
Na jednoj od Espresovih slika vidi se u pozadini topovnjača.
Pretpostavljam da je to ratni brod koji su Slovenci kupili od Rusa u zamenu za klirinški dug Rusije prema Sloveniji nakon izdvajanja iz Jugoslavije.
Mnogi su se pitali, kada su čuli za taj ugovor po kojem je Slovenija doplatila da li 40, da li 50 miliona evra, gde će usidriti brod kada stigne u slovenačke vode? Obzirom na veličinu teritorijalnih voda kažu da je vrlo moguće da pramac bude u Sloveniji, a krma i trup u Italiji ili Hrvatskoj....
to je brod slovenacke ratne mornarice TRIGLAV
-
Uff.... dobra su oba, ali Talijan je .. Vrh! :good:
Verovatno mu je i cena takva.
Postaviću u "moje želje - moji snovi" ha ha ha
Hvala još jednom!
-
to je brod slovenacke ratne mornarice TRIGLAV
mnogo je velik za njih, jedino da ga parkiraju krmom inace ce da se bune talijani i hrvati :taunt:
-
Kapetane, ne znam da li je Slovencima velik ili mali ali oni imaju more, a mi ga nemamo...
Eh, sad, što je malo veće od bazena - ma koga briga?
Ako se Italijani ili Hrvati budu bunili neka raspale iz svih orudja pa gotovo (ako su uz brod kupili i municiju za one pare koje su doplatili.)
-
:agree:
Ljudi, ovde nešto nije u redu.....otkud sajam nautike a na vodi.... kod nas je to lepo u jednoj hali - na suvom .... :sorry:
-
Kapetane, ne znam da li je Slovencima velik ili mali ali oni imaju more, a mi ga nemamo...
samo trenutno...
i dokle bre ovakve krme ... pa stvarno ponekad ne razumem konstruktore... pa ovo je dobro samo za vezbanje Man over board varijanti :this:
(http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=7793.0;attach=55279;image)
-
kapetanene ne ucis sa razumevanjem i preskaces lekcije. pasarela koju sam obelezio je po veoma prakticnom konstruktorskom resenju i klupa za skipera i krmena ograda. veoma jednostavan mehanizam je dize iz lezista na palubi okrece tako da zatvara ceo krmeni prolaz. iznad nje dolaze jos i prohromske sajle kao dodatno osiguranje. inace je E450 po mnogim resenjima jako kvalitetan kruzer/rejser i ova pasarela/klupa/ograda je jedno od njih. za regatu je bitno sto vise olaksati brod a ovo resenje to omogucava.
malo vise o E450 na http://www.sail-world.com/Cruising/index.cfm?SEID=0&Nid=38708&SRCID=0&ntid=0&tickeruid=0&tickerCID=0 (http://www.sail-world.com/Cruising/index.cfm?SEID=0&Nid=38708&SRCID=0&ntid=0&tickeruid=0&tickerCID=0)
-
tako je vec bolje , ok znam da mora zbog vode da bude otvoren prostor ali mi se ne svidja ni tako ... nekako volim da je krma zatvoren prostor ...
-
tako je vec bolje , ok znam da mora zbog vode da bude otvoren prostor ali mi se ne svidja ni tako ... nekako volim da je krma zatvoren prostor ...
za tebe je onda ovaj Najad 460 sa ccentralnim kokpitom i velikom vlasnickom krmenom kabinom
http://www.najad.se/pages/najad-460-aphrodite-sailing-yacht (http://www.najad.se/pages/najad-460-aphrodite-sailing-yacht)
-
tu bih kolena izlomio bre :) ipak imam dva metra ...
ne znam da li je zbog toga sto sam proveo neko vreme na Grand Soleil 50 ali ipak mi se raspored u T nekako pokazao kao najbolji ...
(http://www.nistabitno.com/admin/uploads/modeli/Grand_Soleil_50___4.jpg)
(http://imagenes.cosasdebarcos.com/barcosOcasion/7/4/5/9/grand-soleil-50-43945082010065452984997100101504g.jpg)
(http://yacht-photos.rightboat.com/boat-images/12119609/grand-soleil-50-4eb23f.jpg)
-
kapetanene ne ucis sa razumevanjem i preskaces lekcije. pasarela koju sam obelezio je po veoma prakticnom konstruktorskom resenju i klupa za skipera i krmena ograda. veoma jednostavan mehanizam je dize iz lezista na palubi okrece tako da zatvara ceo krmeni prolaz. iznad nje dolaze jos i prohromske sajle kao dodatno osiguranje. inace je E450 po mnogim resenjima jako kvalitetan kruzer/rejser i ova pasarela/klupa/ograda je jedno od njih. za regatu je bitno sto vise olaksati brod a ovo resenje to omogucava.
malo vise o E450 na http://www.sail-world.com/Cruising/index.cfm?SEID=0&Nid=38708&SRCID=0&ntid=0&tickeruid=0&tickerCID=0 (http://www.sail-world.com/Cruising/index.cfm?SEID=0&Nid=38708&SRCID=0&ntid=0&tickeruid=0&tickerCID=0)
Na 450ici smo ove godine imali Garmin Marine trening posvećen autopilotima na jedrilicama. Mnogo lepa lađa!!!