Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Tomos => Temu započeo: shomysss 20, 06, 2011, 12:27:55 posle podne
-
Paljenje mi je ogroman problem!!!!!Uradjena je potpuna generalna i svi moguci delovi su zamenjeni od motora do elise sem karburatora!Ulozio sam do sada u njega oko 200 eura i opet nece da pali u vodi!!!!napolju je sve ok u vodi nikako!!!Da li neko ima predstavu sta bi moglo biti???????
-
Mogu ti jedino pomoci sa brojem telefona Bobana Marinera..............063 8842204
-
Nisi naveo koji je motor u pitanju.
Ali možda nije u N, tj moguće da otpor elise kroz voodu pravi problem.
A to se naravno ne dešava kad je motor van vode.
Ipak je voda gušća za nekih 800 puta.
-
Najbitnije sam zaboravio radi se o Tomos T4 motoru
-
Probacu i to nemam pojma vise sta da radim ovo je agonija
-
Probaj da uzmes novo gorivo i gledaj da rezervoar bude cist. :drinks:
-
Probacu i to nemam pojma vise sta da radim ovo je agonija
Prodaj tomosa,dodaj stotinjak eura i kupi neku jamahicu,kao ova ovdje http://www.kupujemprodajem.com/Yamaha-4-777558-oglas.htm?filter_id=3458577 (http://www.kupujemprodajem.com/Yamaha-4-777558-oglas.htm?filter_id=3458577) :preved: i da te bog vidi...povučeš i voziš... ja sam mog tomosa dao na doboš i tražim nešto ovako,al daleko mi...
-
Po onome sto si rekao moguce je da je donji sermenik u glavi motora ,a kazes da si radio generalnu jesi li sve semenike zamenio?Daj malo poblize informacije
-
Zamenjeni su:Radilica,lezajevi radilice,semenizi,klip,karike,kardan,cev za vodu,svi semeninzi na cizmi,svi lezajevi na cizmi,zupcanici,osovina na cizmi,auspuh....i mozda jos nesto cega se nisam setio i opet nece... :suicide: Da li moze da ima veze sa onim magnetima gore za paljenje????Ili sa elisom(posto je trokraka)????
-
I kod mene je na T4 trokraka elisa i nemam problema s paljenjem. Jedno vreme je zezala kad je motor vruc, ali je i tada palila.
Ako si siguran da cilindar dobija gorivo (mokra svećica), jedino u sta mogu da sumnjam, (pošto pali na suvom), je da imaš nekih problema s kablovima. Verovatno ti je neki kabal "nažuljan" pa preko vode dobija "masu" i gubi struju potrebnu za "bacanje" varnice. Znam da kablovi nisu u vodi, ali kačenjem motora na čamac povećavaš metalnu površinu koja preuzima napona sa magneta pa nemaš dovoljno za varnicu. To se najčešće dešava ako je gumica kroz koju kabal prelazi iz zamajca ka spoljašnem delu. Pregledaj i kablove za gašenje motora. Ma pregledaj sve kablove i svaki koji je ostao bez izolacije, izoluj. Vrlo često se desi da se prilikom sklapanja motora, posle radova, neprimetno nagnječi neki kabal i pravi probleme.
Pozdrav i javljaj šta si uradio. :good: :drinks:
-
Ma ja sumnjam u taj magnet!On kada ga je sklopio nije hteo da upali pa je otvorio tamo gde je magnet,vrteo ga nesto levo-desno i onda je kao upalio naravno na suvo ne u vodi!Pa sumnjam da tu nesto nije poremetio....Da li je to moguce?
-
Mogao je da pomeri ugao paljenja a i da skine lak sa žice pa se dobija ono sto sam ti već opisao. Daj to nekom vičnijem majstoru da pogleda a verovatno će morati da zameni magnet (zavisi koliko je oštećen). Ako nije mnogo skinuo laka sa žice, može običnim lakom za nokte da to sredi.
:good: :drinks: