Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: fisherman 25, 05, 2011, 11:25:15 pre podne
-
Zna li neko koja je razlika izmedju ove dve cizme u centimetrima?
-
12.7 cm
-
hvala Vuce... :)
verovarno cu nadograditi tih 12.7 na camac...
(https://lh4.googleusercontent.com/_7BQGGeK5kLA/TdoU81gOqmI/AAAAAAAAATQ/pcu1fGmahOs/s800/IMG20110523_002.jpg)
-
ili inox dodatak
Rib 360 + 70hp yam (http://www.youtube.com/watch?v=Nvk-Qqcr5Bg#)
-
Sad imam jos jedno pitanje....
Hocu da probam jedan motor... Jos nisam odlucio da ga kupim vec proba na par dana...
Motor je yamaha 25 ks duga noga....
Da li ja smem , i sta u najgorem slucaju moze da se desi ako ga stavim i probam dugu nogu???
Hvala na odgovorima...
-
U najgorem slučaju ćeš ići nešto sporije od kratke noge zbog većih otpora vode i ništa više :)
-
Ima jos jedna bitna stvar, pramac ce otici previse gore. Postavi nekog da sedi na pramcu i teraj.
-
Proba uspela.... Yamaha kupljena...
(https://lh3.googleusercontent.com/-gl6IXESE1Tk/Te0ikk8v6nI/AAAAAAAAAV8/0rWDuvroJ7k/s640/IMG20110606_001.jpg)
I video
maestral h50f and yamaha 25 autolube 2 stroke (http://www.youtube.com/watch?v=3ZwPU6zs6xk#)
-
Nadogradjeno..... Sutra novi test ;)
(https://lh6.googleusercontent.com/-9aRTSrjYbkI/TfOoTkZIeiI/AAAAAAAAAWY/L0_smGEDd3w/s640/1.jpg)
(https://lh4.googleusercontent.com/-TRa5HWzHAm8/TfOoTMt0YDI/AAAAAAAAAWU/hUMSpmr03EM/s640/2.jpg)
(https://lh6.googleusercontent.com/-pMnmylXkS1c/TfOoUJYWnZI/AAAAAAAAAWc/RRmqmKyUmc4/s640/3.jpg)
-
Imaš li i sa unutrašnje strane drvo koje je iste dimenzije kao i bela plastika? Nemoj da nešto pukne inače ode glava!
-
Upravo tako vuce. 21mm vodootporna blazujka, i 8 inox srafova 10x80
-
Takvom nadogradnjom sam ja počupao krmeno zrcalo na svom plastikaneru.Držim ti palčeve , mada sam skeptičan da ćeš bolje proći.Sama poluga koju sada čini nadograđeni deo je veća i sile koje će delovati na zrcalo su neuporedivo veće nego do sad. Sve najbolje...
-
Da li je sva sila na punom gasu na sapi koja se sad drzi za ovu nadogradnju i to pod takvim uglom da moze da izlomi celo zrcalo ili je ta sila celom duzinom noge motora upravno na celo zrcalo?? Aj valjda sam bio jasan??
Očigledno je da je sva sila na šapi koja je sada van (iznad) fabričkog zrcala.
-
Ok, a da li ista menja stvar ako se na dnu zrcala dodiruju camac i noga ? Svu silu pravi elisa koja je dole i gura upravno na camac a ne na gore ili ukoso?
Bilo bi idealno kad bi se čizma oslanjalana na dno korita (zrcala) ali nisam siguran kakva bi tada bila upravljivost , a i verovatno bi sve vibracije motora bile prenešene na korito.
-
Bilo bi dobro da dodas neko ojacanje i ako su ti rekli da je veca sila nego sa kratkom osovinom na nosac motora.
Dva kosnika sa nosaca na patos ili dva ojacanja levo i desno za plasticno dno.
Moj savet pre nego li se upustis u voznju.
Izdrzace neko vreme ali posle...?
Jos ako budes naisao na neki talas to jos pojacava cimanje motora ...
-
Po mom misljenju pre ce da pukne ovaj nosac nego zrcalo, ako bi ista i puklo. Veza nosaca i zrcala je odprilike na istom mestu gde je predvidjena veza sa motorskom sapom.
-
Kao prvo hteo bih svima da se zahvalim na dobronamernim komentarima....
Evo prilazem jos jednu sliku , od napred slikana sa srafovima.... Po meni ovo sve drzi dobro, ali zaista ne zelim da se igram i naravno da cu poslusati savete i dodati ojacanje.
Kada sam pricao kapetanu, ideja i jeste da se na ovu unutrasnju blazujku stavi inox ploca 5mm do patosa, a u "G"da ide po podu jos jedno 35 cm, i da sa to spoji sa 2 kosnika...... i sve to ankerise inox ankerima za plastican pod .... slika ispod
(http://www.acroni.co.rs/srafovi01.jpg)
(http://www.acroni.co.rs/srafovi02.jpg)
Taj deo sam ostavio za 2 nedelje kada bi mi majstor to i uradio (kum mi tad dolazi iz inostranstva) .... Medjutim sada cu samo pozuriti stvar i uraditi odmah sve zbog vasih preporuka.... Slika 2
Imam pitanje za sve, vezano je za inox ankere, da li ih je neko koristio, tj busio dno sa njima i koje mi preporucuje....
Hvala vam unapred...
-
neso taj konzept ti nije pametan. da ti nepricam sta i kako to izgleda ako pukne zrcalo i motor sa tobom sedi u camcu hehe
daj baci neku sliku novije produkcije
-
tek sad vidim ovo , dasku ti rekoh od ivice do ivice zrcala pa onda kosnike na dole (uz bokove )
-
:good:
Sigurno je da se mora voditi računa o bezbednosti.... pa ja ne mrzim ni sebe ni druge :agree:
Navedeni adapter bi bio isključivo za ove manje motoriće do 5 ks (mada i oni mogu da budu opasni... :lol: :lol:)
Da treba da montirati Johnija od 20 ks ....pre bi ga vozio bez adaptera... :stop: :stop:
-
e sad ponovo gledam slike... reci mi ovaj konopac sto ide kroz zrcalo cemu tacno sluzi ?
uzmi postavi sajlu oko motora da ne moze da ubaci motor u camac ukoliko zvekne u stenu recimo ...
-
e sad ponovo gledam slike... reci mi ovaj konopac sto ide kroz zrcalo cemu tacno sluzi ?
uzmi postavi sajlu oko motora da ne moze da ubaci motor u camac ukoliko zvekne u stenu recimo ...
Ovako.... Taj konopac ne sluzi nichemu.... Nasao se tu onako...
Nego dovedem ja mog kuma da mi uradi ojacanja od inoxa ... I on kaze ako ikada ovo pukne kupuje mi nov camac i motor... Bez ojacanja naravno...
Vukao sam gumu sa njim, nas troje u camcu i cetvrtog vucem i nista.... Celo leto ga tako vozio i dalje nista... Mislim nisam primetio nikakva ostecenja!
Sad to je u mom slucaju ... Ne mora da znaci da u vasem ce biti isto...
Svi su mi rekli da sam lud, ali na kraju se ispostavilo da je kum bio u pravu :D
P.S. Ova daska je prosla 10 litara ulja na 2% i oko 500 litara benzina za ovu zavrsenu sezonu :)
-
Daska je celu proslu sezonu izdrzala bez ikakvih problema, sada malo estetike i prepravka kod profesionalaca :)
-
Zavrsena prepravka :)
-
Majstorski nema sta thumbup