Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: Jezerash 23, 05, 2011, 18:12:22 posle podne
-
Tražio sam po forumu malo više o ovom čamcu ali nisam video temu ili možda postoji ali ja nisam primetio. Ako je ima spojite ovaj post tamo.
Uglavnom voleo bih da čujem Vaša mišljenja o ovom čamcu, koji je motor najbolji za ovaj čamac, opremu koju vi imate na Vašem T9...i uglavnom sve interesantne informacijeu u vezi pomenutog čamca.
Prvo što me interesuje je koju dimenziju osovine da kupim za prikolicu za ovaj čamac? Znam da je 118cm u tabanu najširi, ali bez čamca i direktnog merenja na njemu ne mogu tačno da izračunam širinu osovine. Kupio sam taj čamac ali još uvek nije u mom posedu tako da moram prvo da sklepam prikolicu i da ga dovučem kući.
-
posalji pp retfali i sve ce ti poslikati i poslati mjere :good:
-
114
Labude, čestitam za obe odluke... thumbup
Bilo bi dobro da kao višegodišnji vlasnik "Titela" izneseš neka svoja iskustva (ponašanje na vodi, stabilnost, manevarske osobine....)
"TITEL 9" je reper za relativno komotan niskobudžetni rečni kabinaš i mnogima je bio ili će biti prvenac- kabinaš.
Moje skromno mišljenje je da je ovde možda i malo više muzike nego para, jer mene već 8 godina perfektno služi "TISA",
odnosno korito istovetno kao na TITELU, a skoro bez ikakvog dodatnog ulaganja.
25648 25648 25648
-
Hoću, obećavam. Samo da malo prezdravim. Imao sam dva čamca ovog tipa tako da sam ih dobro upoznao thumbup
Hvala na čestitkama, potrudiću se da sve slikam i dokumentujem.
114
-
Ima li stogod o tom Titel 9? Vrline ,mane,predlozi , saveti, itd? sos6
-
Pošto sam obećao,evo da se oglasim.
Teško mi je da kažem neke stvari koje nisu očigledne ali ću pokušati. Ovo je čamac sa kabinom, i to je sve. Nije ladja. Nemojte očekivati to od njega. Odličan je da bude prvi kabinaš. Kvalitet plastike je zadovoljavajuć, moj prvi T9 je imao 20 godina kada sam ga kupio ( zimi je uglavnom bio u vodi ) ali nije bilo traga od osmoze.
Površinski sloj platike puca na nekim mestima, vidi se kao zvezda ali kod mene nije bilo problem vezanih za to. Možda neko stručniji u domenu plastike ima kompetentnije mišljenje o tome. Prednji prozor je često problematičan, oni koji su na patent otvaranje uglavnom puštaju vodu i to se teško sanira. Jedno od rešenja je fiksni prozor koji imaju noviji T9. Upravljanje je ono što je mene najviše nerviralo. Jako je teško upravljati direktno na motoru jer ti je kabina ispred a ti gledaš kroz prednji prozor i uglavnom ne vidiš ništa. Ako se montiraju daljinske komande to značajno olakšava stvar ali zahteva upravljačku konzolu. U toj varijanti gleda se preko čamca. Ukoliko se planira pecanje onda se terasa ne natkriva jer ne može i krov i lagodno pecanje, ili jedno ili drugo. Moj prvi T9 ( belo korito ) je imaoskraćenu terasu zbog pecanja, tu ne valja ni pecanje ni uživanje.
Postoje varijacije ali to je moje mišljenje. Ja sam motirao tvrdi krov i bilo je super ali sam platio ceh bočnom upravljanju koje je i inače loše zbog samog korita. Kada se montiraju daljinske komande, moraš da sedneš na nešto a i da se nasloniš ( ledja otpadoše na dužim relacijama bez naslona ), sedište sa naslonom treba da bude na sredini čamca, jer je on lagan a sedište visoko tako da se kvari balans, i to nije lako a kvalitetno izvesti. Ja sam imao sedište u desnom kraju ladje i uvek smo bili nagnuti, pokušali smo prebacivanje težine ali nije uspelo. Inače veoma podvozno plovilo, lako ide i sa manjim motorima. Lagan je pa se bez problema vuče sa kolima. Za dve, ne zahtevne osobe idealan i relativno jeftin čamac.
Ilustracija : http://www.navodi.com/Berza_019/019_082.html (http://www.navodi.com/Berza_019/019_082.html)
http://www.navodi.com/Berza_008/004.html (http://www.navodi.com/Berza_008/004.html)
http://www.navodi.com/berza/191.html (http://www.navodi.com/berza/191.html)
114
-
Dva puta si uspeo da prodas isti camac!?
Ako Vucic ovo vidi nagrabusio si stri
-
Gospodine ....
-
Hvala na odgovoru.Meni u principu treba za dvoje odraslih i dvoje dece i za vikend varijante a naravno i pecanje cam.Reci mi za neke "duze"plovidbe da li si ga probao?
-
Mislim da sam ti odgovorio na pitanja. Ako te zanima još nešto konkretno, pitaj. 55555
-
kolega ga ima...i naravno nije brod vec camac ali ima dosta prostora..ima komande...30 ks tohatsu...stolica mora na sredini...saranska i vozis gledajuci kroz prozor ili barska stolica i vozis preko krova... thumbup
-
..eto da se pohvalim..malo sam se ponovio.. kgk h44 a0335
http://www.njuskalo.hr/mala-plovila/camac-premix-titel-94-oglas-11847817 (http://www.njuskalo.hr/mala-plovila/camac-premix-titel-94-oglas-11847817)
.. grandpa
-
Срећна куповина! h44 114
-
Sa zadovoljstvom ga koristili i srećna plovidba. clap thumbup
Ako vas ne mrzi, postavite još par slika čamca bez cerade. Kabina deluje da je drugačija od uobičajenih Titel 9 čamaca.
-
Čamac je kod mene na sredjivanju...pa kad uvatim poslikam. A sto se tice kabine prednji dio je ispeglan(nadogradjen) na istu visinu kao sto je i kod vrata...dobilo se puno vise prostora unutra, radio je to bivsi vlasnik....
-
Sa zadovoljstvom ga koristili i srećna plovidba. clap thumbup
Ako vas ne mrzi, postavite još par slika čamca bez cerade. Kabina deluje da je drugačija od uobičajenih Titel 9 čamaca.
hvala na lijepim željama 114
..Mario me pretekao( a šta ćeš.. mlađi,ljepši,brži upavusi) ali bit će slika..
..bivši vlasnik llll llll llll je uložio jako puno duše i ponešto para da ga sasvim lijepo i funkcionalno uredi..nažalost duže vrijeme je bio na vezanoj štednji ..
..sad ga pokrećemo i poslije testiranja, na zimu, ću napraviti neke preinake..za sad ..otvara se centralni prolaz..
.. dodo..
..ma htio sam staviti grandpa ali mi pogled uvijek pobjegne na dodo. stri
-
..ma htio sam staviti grandpa ali mi pogled uvijek pobjegne na dodo. stri
А кад после тресне херцкурцшлус, после су други криви, је ли?
-
Ovako ja izvlačim Titel 9 iz jezera. Prošli put sam upalio lamelu dok ga nisam izvukao na suvo. Ovog puta je "voz" odradio posao no problemo jh
(http://www.dodaj.rs/f/3p/vU/3VBjitc7/1/received1020610277060075.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/1X/uk/1SvGNBh4/received1020610277168078.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/3i/cQ/33AZOyfh/received1020610277104076.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/1i/m5/4C4bHMEi/received1020610277120077.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/2Z/9a/3ygMeOXu/received1020610277112077.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/t/106/4K1Ujpel/received1020610277068076.jpg)
-
.. clap ali ništa bez Opla ok..
..sutra će Maverik svojom Astrom voziti DIDU natrag u vodu upavusi pa će početi m07800 a0335 sail 25648 i za mene..
.. grandpa
-
veliki pozdrav svim kolegama na forumu već duži niz godina čitam forum retko šta napišem ali vas pratim forum je za svaku pohvalu.Od nedavno sam postao vlasnik jednoga titela 9 2002godišta.te se spremam s proleća da malo na njemu poradim skinem dallinske komande sa bočnim pultom i kormilom to sam hteo da prodam pa ako nekome zatreba moguć svaki dogovor i da skratim zadnji deo kabine odnosno da dobijem nešto više prostora van kabine a verovatno bih napravio i neku nadkabinu ako neko od vas na forumu ima neka iskustva sa ovakvim radovima molim vas za pomoć a aako ne kako radovi krenu slede slike pa možda nekome nekada zatreba...veliki pozdrav
-
Помогла би фотографија чамца. Волео бих да видим положај управљача и даљинске команде сада, да бих разумео разлог за њихово уклањање.
Код тог чамца, као и код сличних, мени је увек био проблем и увек сам се питао: - Шта човек који управља чамцем види ако седи на крми и управља мотором помоћу ручице? Испред је кабина па или се човек накриви на једну или на другу страну или вири кроз врата и предњи прозор...
Мени је то увек било чудно и небезбедно.
Управљање даљинском командом и управљачем постављеним на зид кабине много је лакше и безбедније (уз чињеницу да треба решити питање нагињања (о томе је писао Лабуд, на почетку ове теме).
У сваком случају, ради се о солидном малом чамцу који може да пружи довољно комфора и надам се да ћете уживати у њему, шта год урадили.
-
LSI veliko hvala na brzome odgovoru svakako ću postaviti slike ovih dana kada odslikam čamac izvadio sam ga iz vode na prikolici je
-
Pecaros, nemam iskustva sa takvim radovima ali imao sam Titel 9 pa imam malo iskustva sa tim camcem. Bio je u mom vlasnistvu nekih dve godine, kupio sam ga sa nekom dogradjenom nadkabinom koja je nadkrivala otprilike polovinu otvorenog dela jer je i bivsi vlasnik bio pecaros pa je tako uradio da mu ne bi smetalo kod pecanja. Moja iskustva sa njim, za jednog pecarosa odlican camac, kabina komotna da se prespava i za dosta pribora u njoj, ima cini mi se i pet boxova za odlaganje stvari. Za dvoje, onako, malo tesno ali se moze prespavati za vikend. Medjutim, sve je to lepo dok nema vetra i dok je Dunav miran, ali sa jacim vetrom jako neprjatno bocno naginjanje bas zbog te nadkabine jer je u tabanu jako uzan i svako pa i minimalno povecanje visine mu i te kako smeta po pitanju stabilnosti.
Ako nadje negde postavicu sliku da vidis kako je i koje visine bila ta nadkabina na njemu ali moj ti je savet da dobro razmislis pre nego sto se odlucis da je pravis.
Bolja varijanta je tenda na rasklapanje ali bez bocnih stranica, po potrebi je rasiris ili skupis ako krene vetar.
-
Zveki da nije ovo tvoj bivsi camac jh
Bas sam skoro gledao ovaj oglas i po opisu mi lici na tako nesto...bar sto se tice te nadkabine
https://www.kupujemprodajem.com/Premix-Titel-9-53601109-oglas.htm?filter_id=110419535#photoBig
-
Posto sam kratko vreme koristio takav camac, nikada i nikome ne bih preporucio da prave bilo kakve nadkabine. Sasvim je dovoljna tenda koja se rasklapa. Ovo je jako uzak i poprilicno nestabilan camac i svako dodavanje ili dizanje nad kabine ce ga uciniti jako rizicnim za plovidbu na naj manjem vetru.
Ja licno nisam ljubitelj camaca sa kabinom, jer obicno nemaju ni kabinu ni mesto za odmor i pecanje... Kada sam se vratio iz inostranstva, na brzaka sam kupio neki smederevac s kabinom. Posle par izlazaka na vodu digao sam ruke od njega i prodao za duplo manje para nego sto sam ga kupio. Ta kabina je samo nesto sto eventualno moze zastiti od kise. Za spavanje je katastrofa, jer em nema mesta, u zavsnosti od vremena il se smrzavas il umires od vrucine, a ono mesta sto je ostalo iza kabine postaje tesno kada sednu dva coveka...
-
Zveki da nije ovo tvoj bivsi camac jh
Bas sam skoro gledao ovaj oglas i po opisu mi lici na tako nesto...bar sto se tice te nadkabine
https://www.kupujemprodajem.com/Premix-Titel-9-53601109-oglas.htm?filter_id=110419535#photoBig
Da, to je moj bivsi camac, novi vlasnik je dodao tendu i ime, a sa tom nadkabinom sam ga ja kupio i mnogo puta sam dosao u iskusenje da je isecem zbog nestabilnosti prilikom vetra.
-
a uu a ja nešto merkao da napravim slično tome kuku znači vaša preporuka je ni slučajno takav ,dali je stvarno toliko nestabilan ,koja mu je visina te nadkabine sada sam se bacio u bedak a to mi je bio neki reper kako da izgleda u budućnosti
sutra slikam moj pa šaljem slike
-
Taj camac, takav kakav jeste fabricki napravljen, nije preterano nestabilan, imajuci u vidu da je to ipak plovilo sa dosta tesnim koritom.
Svo dalje budzenje napravice od njega nesto s cime je jako tesko upravljati, pa po mom misljenju to ne treba raditi.
Kakva je razlika da li ce imati nadkabinu ili sklopivu tendu? I jedno i drugo stiti od sunca ili kise, samo sto tenda ima prednost sto moze da se sklopi, a nadkabina ne...
Ovo je moje misljenje, a ako mi ne verujes potaj LSI, jer on je doktorirao nadgradnje, nadkabine, ... ha ha ha
-
a uu a ja nešto merkao da napravim slično tome kuku znači vaša preporuka je ni slučajno takav ,dali je stvarno toliko nestabilan ,koja mu je visina te nadkabine sada sam se bacio u bedak a to mi je bio neki reper kako da izgleda u budućnosti
sutra slikam moj pa šaljem slike
Ни сам, као млађи (а дешава ми се и сад) често нисам послушао савете оних који су неке ствари знали боље од мене. Истина, често ме је због тога болела глава (ипак је зид тврђи).
Вас не познајем, не знам да ли сте ми слични или сте ипак мудрији од мене, па учите на туђим грешкама, али сматрам да, пре него што донесете одлуку о томе шта да радите, треба још мало да се распитате.
Овде сте од два власника баш таквог чамца чули мишљења на бази искуства. Чули сте и искуство човека који је имао сличан чамац... Размислите.
Да бих помогао у размишљању, упутићу вас на следећи линк: https://hr.wikipedia.org/wiki/Stabilitet_broda .
Прочитајте мало о стабилности пловила, можда ћете боље разумети ово што су вам власници овог чамца написали.
На крају, мораћете да одлучите шта да радите. Имаћете две могућности: да одустанете од прављења надградње или да је ипак направите.
Ако се одлучите за надградњу, требало би да будете опрезни и не испловљавате по ветровитом времену. А ако вас невреме ухвати на води, онда најкраћим путем до обале или бар до заветрине. Сачекате да невреме прође па наставите...
Дакле, овим не желим да вас охрабрим да правите надградњу али хоћу да кажем да чак и ако је направите, не мора то да буде неизоставно катастрофа.
Мислим да ћете већу грешку направити ако уклоните даљинске команде. Али сачекаћу да видим слике вашег чамца пре него што напишем још нешто.
-
https://hr.wikipedia.org/wiki/Stabilitet_broda
Al su ga objasnili svaka im cast...ova prva slika je idealna ali nekompletna i moze da vazi samo za jedrilice sa balasnom kobilicom...druga slika je ok i nasa plovila vecinom se tako ponasaju...
-
Nema tu stabilno nestabilno lol kod nas taj camac ide sitno preko 50 km na sat s yamahom 40...nema vremena a stabilno nestabilno kgk
https://youtu.be/LA7tloyoys0
-
a uu a ja nešto merkao da napravim slično tome kuku znači vaša preporuka je ni slučajno takav ,dali je stvarno toliko nestabilan ,koja mu je visina te nadkabine sada sam se bacio u bedak a to mi je bio neki reper kako da izgleda u budućnosti
sutra slikam moj pa šaljem slike
Kao sto Dule rece, uzimajuci u obzir sirinu korita, koliko se secam u najsirem delu je oko 130cmon nije toliko nestabilan ali samo ako je u fabrickom stanju sto znaci bez nadgradnje, ima iznad vrata mali produzetak krova koji stiti od kise da ne pada u kabinu i u koji se vlasnici redovno pozdrave glavom kada ulaze unutra.
Kod mog bivseg titela natkabina je pravljena na visinu od 180 sto je preterano ali ni sa nizom se nece dobiti na stabilnosti. I jos nesto bitno, posto je uzan i lagan mora da se vodi racuna o rasporedu tezine tj. ljudi u njemu a setnja po stazi prilikom voznje a bogami i kada je usidren zahteva odredjene vestine.
-
maverick,
Sa ovim snimkom je dokazano koliko je stabilan na vodi JFAOITHAJFA Doduse tesko ce se prevrnuti na stranu, al dosta je verovatnije da zagnjuri napred ili nazad ha
Ovakav motor da stavis na korito za kupanje beba, isto ce leteti na vodi hahaha
Zveki66
Nisam namerno hteo nista da pisem o rasporedu tereta i u voznji i na privezu., da ne bude da mnogo pametujem .. Evo ti si to jako dobro napisao i slazem se apsolutno s tobom.
A i dodao bih da ljudima koji su poput mene 100+ kg, ulazak u ovaj tip camca mora da bude lagan i bez naglih pokreta. Jer se u suprotnom cuje pucketanje plovila a velike su sanse i za pljassssss u vodu....
-
To pljasssss uz ovacije i navijanje sa kluba sam ja doziveo kod mene u marini kada sam jednom pristajao i krenuo stazom do pramca da se privezem za bovu kgk kgk
-
Ipak je to uzan camac...ali kod nas ih ima...vece camce kod nas se rijetko susretne...t9 je za pecarosa mjera...da se malo sakrije od kise...odspava noc dvije i tako to..mislim da je dno kod motora 82 cm...sirine...tako da ...i stabilan je koliko je uzak rolleye
-
..ko što reče Maverick... ok
..za pecaroša izmišljen..plitak gaz, sa 18ks bježiš svima,lijepo ide na veslo, lako sidrenje, udoban(čak komforan) za jednoga i više dana .. 6589
..e sad.. što bi mi htiejli jahtu za te pare sha no125
.. grandpa
P.S...a što uzeti za te pare s tom udobnošću(kabina) sha
-
Didapatak, tacno, to godiste i da je plastika nista drugo, eventualno neka mala pasara ali tesko je naci da je u dobrom stanju. Moj titel je bio 2008god zdrava plastika, nigde osrecenja, za pecanje za jednoga ima komfora koliko hoces dana. Jedino sada kada bih ga ponovo uzimao gledao bih samo fabricku varijantu bez ikakvih nadogradnji, samo pokretna tenda i milina.
-
Sve je to stvar navike (a možda i godina), ja sam ranije pecao iz otvorenog čamca, spavao u njemu, spavao na obali...
Sad ne mogu da zamislim pecanje bez Marisse i konfora koji mi pruža. Divim se kolegama koji za brodom vuku čamac pa pecaju iz njega ha
Čak sam skoro prestao da kampujem i spavam u šatoru....
-
evo obećao sam da ću postaviti slike šta bih skinuo sa moga titela i prodati imam i kormilo ali nisam ga slikao
(https://usnimi.me/slike/2017/12/26/IMG20171223114438.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2017/12/26/IMG20171223114447.jpg)
https://usnimi.me/slike/2017/12/26/IMG20171223114626.th.jpg
https://usnimi.me/slike/2017/12/26/IMG20171223114626.th.jpg
-
Тако сам и мислио...
Не бих ја ту ништа дирао. Посебно, не бих се решио даљинског управљања.
Овако имате много бољи преглед за вожњу и већи комфор.
Сваки килограм надградње подићи ће тежиште и довести до већег љуљања чамца, а под одређеним околностима и до ризичног нагињања.
И сам сам, на једном другачијем чамцу, правио надградњу и тврди кров и знам како то изгледа.
Видео сам више чамаца овог типа са подигнутим крововима, некад чак и врло лепо урађеним - ипак, не бих саветовао.
Можда нека лагана склопива тенда која би имала задатак да прави хлад и то би било све.
Ипак, сваки је власник чамца онај који има задњу реч. Ако се ипак одлучите за радове и "затварање" чамца, онда бар будите веома пажљиви и не излазите на воду кад има ветра.
Шта год урадили, желим вам све најбоље и много среће и уживања.
-
Kao sto rece LSI ne bih ja tu nista dirao, samo neka sklopiva tenda, klupe sa strane i unutra u kabini ako nema, dva mala ormarica. Moze cak i gaziste sa strane da se prosiri vrlo lepo, cini mi se da je to Maverikov drugar Retfala to radio pa mozda ima neke slike da ti pomognu ako imas zelju da to uradis.
-
na kakvu sklopivu tendu mislite i iznad kabine ili može li neka slika ,a što se tiče nogostupa okolo vrlo rado bih ga proširio samo za sada moram ga malo srediti pred sezonu pošto je u dosta ružnom stanju po meni u kabini ima klupe
-
na primer ovakva tenda a na klupe sam mislio u zadnjem otvorenom delu, kao na drugoj slici vide se malo
-
Taman da se napravim pametan , kad zveki69 objavi isto sto sam i ja misio...
-
Hehehehe, izgleda da sam porastao u Duletovim ocima, sa sest na devet kgk kgk
-
Zveki70
Ja postujem sve prave nauticare kao sto si ti, a posebno savete koje daju iz licnog iskustva i koji su korisni i pravi.
Zat i tebe postujem, jer do sada nisam video ni jedan tvoj post koji bi nekoga uputio u pogresnom pravcu.
-
Ma mozda bi bilo i pogresnih da vise pisem, nego sam namcor pa me mrzi XKJHDGASED a nadam se da cemo se u skorije vreme upoznati pa da zajedno sa Gosn Lazom koga popijemo po jedno ladno cheers
-
Ova konzola gdje je volan je iznimno korisna. Kad vozis stojeci...ako je nemas volan je predaleko jer smeta ovaj produzetak krova. Tehnicki se moras sagnuti da vidis di je volan
-
dragi prijatelji još nedavno sam hteo sve da razbucam deo da prodam i da na čamcu napravim nadkabinu ali što duže čitam vaše postove dolazim na ideju da sve to ostavim da čak nabavim komande za gas i da moju voljenu Yamahu hp15 preradim na daljinske komande.Obično nisam takav čovek da sluša tuđe savete nego dogod mi se ne obije o glavu nesmirim se ali ovaj put je drugačije ,definitivno ostaje komandni pult samo nastresnicu malo sečem i stavljem manju nadkabinu a naravno i ciradu to je neka sadašnja ideja evo i par slika čamca koji sam nedavno pazario pa da se spremim za a0335
(https://usnimi.me/slike/2017/12/29/IMG20171223114534.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2017/12/29/IMG20171223114605.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2017/12/29/IMG20171223114527.jpg)
-
(https://usnimi.me/slike/2017/12/29/IMG20171223114429.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2017/12/29/IMG20171223114632.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2017/12/29/IMG20171223114626.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2017/12/29/IMG20171223114548.jpg)
-
evo slike i kormila
(https://usnimi.me/slike/2017/12/29/IMG20171229150910.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2017/12/29/IMG20171229151009.jpg)
-
Радује ме одлука да се задржи управљачка конзола.
Као што сам рекао, она доста олакшава управљање (ово је само моје лично виђење, а знам да се доста људи слаже с тим, међутим, колико људи - толико ћуди, па нећу више о томе). Још кад се томе дода да се код нас може купити пар модела конзола али да ни једна није испод 400 евра, било би то непотребно губљење пара, поготову што је ова баш права мера за ваш чамац.
Из вашег ранијег писања нисам схватио да већ поседујете на чамцу тенду за заштиту од сунца. Ако добро видим, ова ваша није симетрична - или ја не видим добро, или недостаје испуст с десне стране?
У сваком случају, мислим да је превисока и да чак и да има тај испуст не би баш била добар заклон од сунца, посебно у току јутра и касније поподне, кад је сунце ниско. Али свакако бих искористио већ постојеће ослонце и носаче. Спустио бих је до висине да можете да у кокпиту стојите усправно, без увлачења главе у рамена.
Или, то је сад само идеја - можда да размислите о некој склапајућој или преклапајућој тенди. Нешто што бисте лако склопили кад дуне ветар или што бисте за минут развукли.
Кажете да бисте скратили надстрешницу.
Ту вашу идеју бих подржао. Иако сам и сам намеравао да купим баш тај модел чамца, ни мени се та надстрешница није допадала. Мислим да није довољно висока и да само смета, а кратка је да би пружила било какав озбиљнији заклон од кише. Да сада имам такав чамац, надстрешницу бих максимално скратио (оставио бих највише десетак центиметара од кабине, тек да буде као мала стреха изнад врата.
Видим да и даље намеравате да подигнете наткабину.
Већ смо писали о стабилитету и нагињању, не бих ништа понављао.
Ако се одлучите на тај потез, предлажем да то урадите тако да читава конструкција буде што је могуће лакша. Може то неко да вам излије од пластике или да ламинира конструкцију направљену од водоотпорне шперплоче. Шперплоча за ту намену не мора бити дебља од 6 мм јер та наткабина не би требало да трпи било какво оптерећење. Ако се нанесе 5-6 слојева мата и смоле то би могло да изгледа лепо и да буде функционално. Наравно, то би подразумевало да оставите што веће прозорске површине са све три стране (остаје отворена према крми).
Ипак, ја бих размислио и о једном мало другачијем решењу, а које би се повезало са расклопивом тендом.
Постоје склопиви ветробрани (може то и да се лепо направи). Направити конструкцију од прохромских или алуминијумских цеви, разапне се преко тога пластична фолија (онако како тапетари праве странице на затвореним тендама, тако да штите од ветра и кише а не заклањају поглед.
Такав ветробран би био лак и не би значајно оптеретио чамац, па не би ни много подигао тежиште.
oops
Извините. Овај grandpa се расписао.
То су само нека моја размишљања која вас ни на шта не обавезују.
Срећно са сређивањем чамца. Леп је то чамац, доста запуштен али може се лепо средити за уживање.
-
da svakako nešto se mora odraditi ,kažem vlasnik ovoga plovila sam od nedavno a ovakvoga je koristio stari vlasnik nedavno sam skinuo to ruglo od visoke natstrešnice sa lexanom i trenutno je bez njega.trebao bih pokrpiti par bezvezno otvorenih rupa na njemu,dobro oprati čamac i naći nekoga valjanoga majstora za plastiku u Novome Sadu i njemu poveriti radove.Dosta sam razmišljao o nastrešnici ali za sada nemam neki konkretan cilj možda i ne valja ali naj više mi se sviđa onako zatvoren kao na slici sa strane 3. mislim da se sada čamac zove gusar plavo korito i bela tenda.Čamac vozim povremeno kada stignem i imam vremena mahom je parkiran na vezu odakle bih ga koristio za pecanje i sklanjanje od vetra i kiše ....imam još jedno ozbiljno pitanje koje me muči a ne razumem se u taj deo pošto nikada nisam koristio daljinske komande nego motor na ručku .Dali meni treba daljinska komanda gasa jednoručna ili dvoručna stari vlasnik je skinuo neku komandu mislim da je imala jednu ručku i dve sajle šta god to značilo sha sha
-
I ja bih isto tu nastrasnjicu odmah sklonio. U opste nisi pogresio jer ovo je i ruzno i neprakticno.
Te dve sajle koje su skinute su sajle za gas, i stari vlasnik ih je verovatno skinuo jer su mu u kompletu sa motorom i komandom za gas.
Kada budes postavljao svoj ili neki drugi motor, moraces kupiti sajle i rucicu za gas. Tu moras voditi racuna da krajevi sajli odgovaraju prikljucku na motoru, jer inace si bacio pare na vetar.
Ja ne znam sta ti podrazumevas pod dvorucnom komandom? Komanda gasa je rucica koja ide napred i nazad, obicno stoji sa desne strane na camcu i koristi se jednom rukom...
I jos nesto: vidim na slikama da je zrcalo nesto preradjivano i kolko mogu da se orijentisem sa slika, ovde ce trebati motor sa dugom cizmom, pa i o tome povedi racuna ....
-
Dvoručna komanda ima dve ručke, posebno za gas i posebno za menjač. Imam jednu takvu, na Johnsonu :-)
U oba slučaja imaš dve sajle, za gas i menjač. Za Yamahu ne bi trebalo da je problem naći odgovarajuće sajle i priključke, mada bi i tu slika motora pomogla. I ja bih se složio sa ostalima da je mnogo komfornije ploviti sa komandama, jer malo bolje drži pravac, i tvoja težina je na sredini čamca a ne na kraju pa bolje leži na vodi. Buka je manja jer si dalje od motora i vibracije ne postoje, tako da može duže da se plovi bez zamora.
-
Постоје дворучне и једноручне команде даљинског управљања.
Код дворучних, једна ручка служи као команда мењача и њеним померањем се укључује брзина за вожњу унапред или уназад, а у средини је неутрални положај.
Код једноручних, ово је технички решено тако да се померањем ручице прво укључи мењач у брзину (према напред или према назад) а даљим померањем ручице додаје се гас.
Ове једноручне су зато можда мало практичније и има их разних модела.
На чамцу сам за евинруда имао дворучну команду, а касније сам је заменио за једну лепу једноручну, коју сам нажалост продао уз чамац.
Сад имам опет једноручну, хондину - ружна је као ружан дан али шта да радим?
На таквим командама постоје и додатне функције, па тако постоје индикатори прегревања мотора, високог броја обртаја, који могу бити визуелни или/и звучни. На њима је и сигурносни прекидач.
Пишем све ово зато да бисте схватили да постоје и разлике у ценама. Треба да видите прво каква вам је потребна за ваш мотор. И ту је онда важно да купите сајле на чијим крајевима ће бити конектори, које је ДушкоН поменуо, који се од мотора до мотора разликују. Ипак, за ове моторе који су код нас у употреби, није неки нарочито велик проблем да се нађу и монтирају на крајеве сајли.
-
Mislim da nije pravilno za komande sa dve rucke pisati dvorucne...
-
Dulen
I jos nesto: vidim na slikama da je zrcalo nesto preradjivano i kolko mogu da se orijentisem sa slika, ovde ce trebati motor sa dugom cizmom, pa i o tome povedi racuna ....
ne nije visoko je ofarbn antialginom pa ti se čini i stari vlasnik je imao Yamahu 9,9 kratka noga sa nekim yamahinim komandama jedna ručka nešto crveno ispod nje i dve sajle na slici sa krmenog dela u beloj kesi okomotano nalazi se završetak sajle koja je išla kroz njegov motor a na drugoj strani ka kormilo.Dali mora za yamahu biti i yamahine komande ili može i nekoga drugog proizvođača
-
Види људино, чамац ти је сасвим ok. Да се ја питам, ја ништа не бих дирао и преправљао. Уградио би даљинска команде, евентуално мало спустио тенду и проверио зрцало. Скраћивањем те надкабине ништа не добијаш На крају крајева служиће ти да ти по киши не покисну руке и кормило. А на пролеће лађу у воду и уживање. 114
-
Mislim da nije pravilno za komande sa dve rucke pisati dvorucne...
Moguće da nije pravilno, ali se taj izraz koristi i kod nas....
-
Pecaroš ako ti treba plastičar, skoro sam zvao jednog iz Novog Sada. Trebalo mi je da se posavetujem nešto oko radova na mojoj Istranci. Delovalo mi je da je okej čovek, bio je ljubazan i nije mu bilo teško da odgovara na mnoga moja pitanja. Zove se Aca, verujem da se neće ljutiti da ovde napišem njegov telefon, pa ga pozovi ako želiš 0644758230.
Koliko vidim na čamcu imaš telefleks sajlu, proveri da li je na toj upravljačkoj konzoli ispod ostao deo koji na koji se montira kormilo, zove se puž, ili upravljačka letva ako je drugi tip, ako jeste stavi kormilo i imaš konpletan mehanizam za upravljanje,
Ukoliko nemaš motor Bakara prodaje Džonsona 15 ks sa sajlama za menjač i gas sa dvoručnom komandom, pa vidi sa njim oko prodaje. Montiraj sve to i čekaj sperman sledeću sezonu, piči na reku i uživaj. .
-
hvala drage kolege na pomoći svakako posle praznika idem u nabavku materijala za nadkabinu a nadam se i da će biti po koja slika cap
-
evo malo je otoplilo pa i ja reših da malo poradim na nad kabini koju sam spominjao u prethodnim postovima ne znam dali će valjati ali sada nema nazad visina je 50cm dužina 115cm
(https://usnimi.me/slike/2018/02/01/IMG20180129171034.th.jpg) (https://usnimi.me/a9s)
(https://usnimi.me/slike/2018/02/01/IMG20180129171052.th.jpg) (https://usnimi.me/a9L)
https://usnimi.me/slike/2018/02/01/IMG20180129170952.th.jpg
(https://usnimi.me/slike/2018/02/01/IMG20180129171152.th.jpg) (https://usnimi.me/a9d)
(https://usnimi.me/slike/2018/02/01/IMG20180129171120.th.jpg) (https://usnimi.me/a94)
-
sada sledi malo gitovanje sa nekim akrilnim gitom koji sam dobio pa onda plastifikacija ,a plastičari kod nas u Novom Sadu i okolini kao da su doktori naplaćuju strašno jedan mi je tražio 150e a drugi 200e tako da je izbor pao sam ću raditi kada otopli upavusi
-
Tako je i najbolje, em ćeš da naučiš, em ćeš da sačuvaš koji dinar.
A i ako je malo lošije - sam si radio pa će ti odmah biti draže.
-
u pravu si čim krenem sa radovima postavljam slike
-
Pozdrav svima,
od pre neki dan sam postao vlasnik camca Titel 9.
Camac je 2008 god ali je samo par puta bio u vodi..
Sad je trenutno camac u fazi registracije, sve sam
predao u kapetaniji u Pancevu, pa su mi rekli da kad
se skupi odredjen broj ljudi, oni ce da zakazu za
odredjeni dan komisiju, da se pregleda camac i
da mi izdaju tu neku potvrdu da je camac ispravan.
Pa ima mpar pitanja za vas:
1. Meni deluje da je camac pravljen za motor sa
kratkom nogom, ali mi je vlasnik rekao da je duga
noga za taj camac. Pa mi je to malo cudno.
Sta vi mislite, duga ili kratka?
2. Koje jacine motor da stavim na camac? Vozio
bih ga po Tamisu i Dunavu. Koja maksimalna
konjaza bi mu bas odgovarala?
U planu su i duza putovanja, pa ne bih voleo da
milim po Dunavu ..
3. Da li znate gde ima da se nabavio onaj deo
na koji se montiraju komande i volan, bas kao
sto je jedan kolega gore na slikama postavio.
Kao konzola za volan..
-
Imao sam titela bas to godiste ako si ga kupio u Pancevu mozda je bas taj. Fabricki titel je lravljen za motor sa kratkom nogom ali moj je imao nadogradnju za dugu nogu koju je bivsi vlasnik postavio. Bila je jako dobro uradjena nisam hteo da je skidam pa sam kupio motor sa dugom nogom.
Ja sam ga vozio sa Mercurijem cdtvorotaktnkm od 6ks i isao je sllidno mada mislim da je prava mera za njega nekih 10ks kako bi imao brzinu i ekonomicnost.
Bivsi vlasnik od koga sam ga kupio je kompletno zrcalo iznutra ojacao i sa 30ks je glisirao.
Preporuka fabrike je max 15ks bez da nesto ojacavas zrcalo.
Za komande ce ti vec neko drugi odgovoriti ko je vise upoznat sa time ali sve zavisi od motora koji imas u planu da kulujes.
-
Izvinjavam se za slovne greske kuckam po telefonu slova mala a ja bez naocara.
-
Zveki69,
Nije valjda da sa 15KS Titel 9 ne moze da glisira? Pa to je super lak camac....
-
Tarzane dobro došao na forum i raduje me što nas ima sveviše sa čamcima tipa Titel 9,Za početak može li koja slika čamca gde si kupio isti malo mi je tvoje pitanje oko registracije nejasno pogotovo onaj deo gde se spominje da u kapetaniji Pančevo treba par čamaca da se pregledaju pa onda registracija,pošto sam i sam pre mesec dan registrovao mog titela ali nisam imao tih problema dali je taj tvoj čamac od ranije u nekoj kapetaniji bio registrovan ili je u pitanju neka samogradnja? sha
-
koliko znam svi čamci Titel 9 su pravljeni za motor sa kratkom nogom ima toga dosta po netu možeš pogledati
-
DuleN
Naravno glisira on i sa 15ks i to je max koji je fabrika preporucivala za njega. Mozda je bolje da sam napisao da je covek od koga sam ga ja kupio sa 30ks leteo po Dunavu bar za moje pojmove. Od celog camca u vodi je bio otprilike zadnjih metar i po. Licno gledao dok jos nisam ni znao da cu postati njegov vlasnik.
-
Imam samo ove dve slike, jos ga nisam doterao
kuci. Cekam da prodjem tu registraciju i pregled
pa da ga posle doteram.
Pa i ja mislim da je kratka cizma u pitanju, ali
bivsi vlasnik mi je rekao da je duga za njega,
a camac nema nikakvu nadogradnju na zadnjem
delu.
Druze, koliko si platio registraciju za Titela?
Ja sam planirao da mu uzmem neki motor od
8 ili 10 konja. sta naleti.. Sa komandama.
Ova cerada na njemu mi se bas i ne svidja.
Mnogo je jaka i teska. I nekako je niska.
Jako je kvalitetna, ali je bas nekako ruzna.
Ispod cerade je prohromska konstrukcija
koja se bas lako skida. I svi rukohvati,
ono za vezivanje camca, tenda sve je od
prohroma.
Na camcu je fabricki otvoren prednji prozor.
Kompletna plastika je deblja za 0,4 mm, po
projektu. U saobracajnoj mu pise da je
tezina camca 350 kg, pa me interesuje
koja je kod vas tezina camca?
Nadam se da cu uskoro sve to da zavrsim,
da vreme malo otopli i da zaplovimo malo.
-
Imam i ovu sliku
-
čamac ti izgleda korektno na prvi pogled ne vidim dobro dali je oko kabine napravljeno proširenje za hodanje? to mene čeka da pravim .Što se tiče registracije od ove godine ide na tri godine a mene je izašlo oko 4500 dinara ali sam u ovom momentu registrovao bez motora pošto nisam siguran dali ću zadržati moj motor yamaha 15hp ili ću kupovati neki od 9,9hp čim to iskristališem ubaciću u registraciju i motor.Imaš li neku sliku i iznztra?
-
Nemam sliku iznutra.. Ja sam iz Jabuke, a camac je u Pancevu i ceka taj pregled.
Slikacu ga ovih dana pa cu da postavim slike. Inace camac ima bas dosta
nadogradnje, ta prosirenja su mu uradjena fabricki. Malo ruzno izgleda ali je bas
korisna stvar. Ako si primetio i kabina mu je nadogradjena sa strane. Nema
ono polukruzno zavrsavanje vec je nadogradjena kabina sa strane, i to bas
je ekstra uradjeno.
Reci mi molim te , koja je tezina tvog camca u saobracajnoj?
Registracija mu vazi 3 godine i kosta 4500 dinara???
-
Sta mislite, da li za svaki vanbrodski motor mogu da se kupe te dvorucne komande?
Na netu se prodaje mercury 9.9 iz 2007 godine, 4 takta. Sta mislite o tom motoru?
Kakva je to masina? Da li za njega mogu da se pronadju komande ?
Prodaje se i Suzuki 9.9, 2006 god , 4 takta. Ima komande ali samo za menjac.
Kaze da komande za gas ne prodaje, jer su mu ugradjene u camac.
Pa sta mislite, da li mogu za njega da se nadju komande za gas?
I sta je po vama bolja kupovina izmedju ovih motora ?
-
Тарзане,
Обе ове марке продају се широм света, од најслабијих до оних најјачих. Али код нас имају мало слабију подршку у односу на јамаху и хонду, које можда и нису боље али постоје мајстори и постоје делови.
Што се тиче даљинских команди, за све ванбродске моторе постоје и дворучне и једноручне команде, међутим, неке на себи имају сигурносне прекидаче, аларме прегревања...
Што се тиче сајли, њих можете направити на више места али претходно морате наћи крајеве за повезивање сајли на мотор јер су оне често специфичне.
И на крају, иако су мотори релативно нови, ипак је један годину дана млађи. Кад не бих имао ни један други, то би за мене био ваљан разлог за избор.
Немојте журити с куповином.
Срећно.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
težina moga čamca u saobraćajnoj je da čovek ne veruje 590kg a dozvoljena nosivost 1.7 t a broj osoba 2 kada sam to naknadno video umalo me šlog ne udari nisam mogao da sačekam jutro i najzad ujutro trčim u kapetaniju Novi Sad pokažem im saobraćajnu koju su mi izdali kad ti jedan od njih iz kapetanije kaže da to tako treba i na moje svako pitanje imao je odgovor to je tako i .Tarzane dali je taj tvoj čamac nekada u nekoj kapetaniji bio registrovan kada mora da prođe preglede ili je u pitanju vešta samogradnja
-
Pa vidis slike druze, nikakva nadogradnja.
Titel 9 sa kabinom. I nekim izmenama..
Bio je registrovan do 2012 godine.
To je kod tebe bas mnogo kilograma..
Mislim da su ti nesto pogresili oko toga.
Evo, bas sam upravo zvao coveka koji prodaje
Tohatsu 9.8 ks, 2008 god, 2T prvi vlasnik.
Kaze da nema ni 50 sati rada. Ima sve
papire, 2 uradjena servisa do sada. Bio
konzerviran od 2010 do 2016. Ima za to
fiskalni racun.
Sta mislite o ovom motoru?
Da li za njega mogu da se ugrade daljinske
komande? Mislim na gas i na menjac?
-
Mogu i to je jako dobar motor. Procitajte na morskim forumima sta kazu o tom motoru profi ribari koji rade 340 dana po 8 sati dnevno!
-
Čamac je registrovan na 2 osobe (a i to je mnogo) zato što mu je pogon veslo.
Kada bude imao motor, registrovaće se na više osoba.
-
nadam se da će biti tako ali još mi je nejasno kako sopstvena masa može biti 590 kg a maksimalna dozvoljena 1,7t
..............ali nadam se ažurnosti gospode iz kapetanije da kada budem upisivao motor valjda će izmeniti te stavke.Kada sam kupovao plovilo pređašnji vlasnik je na njemu imao motor 9,9 gledajući sa obale išao je onako solidno, čim stavim moj 15hp ako me zadovolji brzina odo odmah da upišem isti u plovidbenu dozvolu..... upavusi
-
I tako sam ja pogledao brdo motora, vrteo se po Srbiji...
Prevaranata na svakom koraku.. Svi lazu i zavlace...
Ni jedan motor nema preko 100 sati rada, svi novi...
A kad odes da ih vidis, ono haos... I ja se naljutim, i
kupim nov Suzuki DF6. Mozda je malo slabiji, ali je
zato nov. Bas je tih. Jedva cekam da ga probam na vodi.
Ali nikako da me pozovu za registraciju camca.
Ali nadam se da ce uskoro. Pa da to sve lepo probamo
25648 sail m07800
-
Cestitam, novo je novo. Neces glisirati ali ces sasvim lepo ici sa tim motorom i camcem.
-
Тарзане, честитам на избору и одлуци.
Било би лепо да нам напишете нешто мало више о том мотору - где сте га купили, где је овлашћени сервис, какви су услови гарантног рока...
Надам се да ћете бити задовољни понашањем и снагом мотора.
-
Nek je sa srecom 114
-
Pa jos ti nista ne znam o motoru. Tek smo ga uzeli.
Kupljen u Beogradu, imaju predstavnistvo i servis i
u N. Sadu. Valjda se zovu CTC.
Garancija je 5 godina, ako se servisira kod njih i
vozi rekreativno. Tamo su mu ubacili ulje, malo
razradili ga i da li mi ga. Trebam 20 h da ga vozim,
lagano bez forsiranja, pa da idem na prvi servis...
To je sve sto mogu za sada da vam kazem.
Cena, 180000 din plus plasticni rezervoar za
gorivo.
-
sretna kupovina i neka ti je sa srećom a0335 da te služi puno godina.
-
Hvala svima....
-
Tarzane može li koja slika gde se vidi proširenje nogostupa oko čamca ,voleo bih da proširim kod mene ali nemam nikakve ideje kako. Pa bih te zamolio za tu pomoć u napred hvala.
-
Moze, ali uskoro. Jos mi je camac ispred kapetanije i ceka onaj pregled.
Kad bude bio ispred kuce, ja slikam i saljem ti.
A i na slikama se vidi ta nadogradnja gazista... Skini sliku i zumiraj.
Pozzz
-
..zamolit ću ja Maverica da stavi slike moga DIDE ( ja sam ofca za takve stvari stri) koji ima aluminijska gazišta ali sam ja zbog viška kila i fizičkog nedostatka ipak ugradio prednji prolaz..za sigurnija sidrenja i sl.
.. grandpa
-
tarzane hvala ti u napred to bi mi puno pomoglo...didapatak video sam vaš čamac na nekom sajtu mislim da se zvao pecaros dobro rešenje ali ne znam kako izgleda unutar kabine vidim da je i ona odignuta ako imate neku sliku postavite je neće da škodi a nekome možda i pomogne
-
..ma slab sam sa opremom( informatičkom stri) ali evo link sa Pecaroš OS pa će se više vidjeti ok
https://www.pecaros-os.com/index.php?topic=3900.0
.. grandpa
-
reših malo da osvežim temu i dodam kao nastavak sa 4. strane par slika nastavak rada na čamcu
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180407180437.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180407180451.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180407180437R84ZY.jpg)
pre sečenja nastrešnice i posle
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180409130709.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180409130726.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180409130737.jpg)
pa sa nadkabinom
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180420191354.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180420191414.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180423061036.jpg)
pa sa nastrešnicom i do pola ofarban
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180509175428MDc1d.jpg)
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180509175434PWV0r.jpg)
slede slike kada se završi
-
Ne volim da pametujem i kritikujem neciji rad i trud ali ovo komentarisem iz iskustva....lepo to izgleda ali mnooogo visoko za taj camac. Jos ako planiras sa strane i dodatno neku ciradu ili platno eto nevolje. Na taj camac samo bimini tenda koja se sklapa po zelji ili potrebi.
-
Apsolutno se slazem s Zvekijem69...
Ovo ce biti izuzetno nestabilno plovilo, a po vetru Bog da te cuva i to bez dodavanja bocnih cerada.... A ako se dodaju bocne cerade, tek ce onda biti problem...
-
Mene brine samo jedan detalj. Zarobio si deci ljuljasku sa tom nadogradnjom...! sajkaca
(https://usnimi.me/slike/2018/05/10/IMG20180509175434PWV0r.jpg)
-
I ja mislim da ce sa ciradama biti nestabilno. Ali je zato toliko ruzno i budzotina da te bog sacuva...
-
Apsolutno se slazem s Zvekijem69...
Ovo ce biti izuzetno nestabilno plovilo, a po vetru Bog da te cuva i to bez dodavanja bocnih cerada.... A ako se dodaju bocne cerade, tek ce onda biti problem...
Dobri moj Dule, hvala Ti sto pokusavas da me podmladis ali daj onda barem napisi 96, eeeeh sta bi onda sve uradio drugacije 114
-
Mene brine samo jedan detalj. Zarobio si deci ljuljasku sa tom nadogradnjom...! sajkaca
ha ha ha ha
-
Много пута смо већ имали сличне ситуације на форуму, да неко нешто направи а ми онда коментаришемо.
Али док неки упућују добронамерне критике и указују на могуће проблеме, дотле неки прелазе на поље укуса.
А о укусима се не расправља.
Како оно рекоше: "Лепота је у оку посматрача"?
И то је тачно.
Оно што је мени лепо, не мора ни мало да се свиди неком другом.
Па чак могу да будем и једини коме се нешто свиђа и задржавам право да и даље тврдим да је то нешто најлепше на свету.
Зато предлажем да се сви суздржимо од коментара да ли је нешто лепо или није. Довољно је да кажемо да ли мислимо да је безбедно, удобно, пловно и томе слично и да покушамо коментарима да помогнемо да нешто буде боље, удобније, безбедније, пловније...
-
Šta znam, meni se estetski čak i sviđa, ali se slažem da je previsoko za taj čamac......
-
Hvala ljudi na podršci i na kritikama. Ovim sam hteo da predstavim svoj rad i trud možda neko ima ideje da radi tako nešto pa da vidi šta ga čeka ,ljuljaška nije mogla da se trenutno skloni ali pre transporta ću to rešiti a dali je lepo ili nije to već je stvar ukusa i mislim da o lepoti nije uputno da se komentariše koliko para trenutno toliko i muzike.