Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Yamaha => Temu započeo: njegos68 21, 02, 2011, 16:54:01 posle podne
-
Evo moje Yamahe,sa kojom guram moj limeni čamac...ima li neko ovakav i kakva su iskustva sa njim?Moja su pozitivna...čamac ima oko 400 kg,ja i drug 200 kg i 100 kg opreme glisira sa brzinom od 30 km na sat,a sam u praznom čamcu 36 km na sat...jeli to optimalno? :stop:
-
stara dobra jamaha -baba......sasvim lepe brzine za celicni camac......i umerena potrosnja za tu kilometrazu
nisam baš siguran,nijesam precizno mjerio ali čini mise 10 do 12 litara na sat,e sad da li je to umjereno :party: ....mada mi nije ni mnogo bitna potrosnja,bitno da ide... :stop:
-
Moj se drugar malo slabije snalazi sa telefonom,ali ipak se iz snimka vidi kako ide.... :stop: dodosi3 (http://www.youtube.com/watch?v=bZziBC22Akw#)
-
Još samo da si prošao malo sporije pored tih usidrenih čamaca. :good:
Čamac i motor idu OK. :)
:drinks:
-
Još samo da si prošao malo sporije pored tih usidrenih čamaca. :good:
Čamac i motor idu OK. :)
:drinks:
Pa usporio sam Mossi prije mosta,a onaj zvuk što se čuje u pozadini je zvuk motorne testere sa obale.... :stop:
-
odlicno ide, slikaj malo cijeli camac, za tu brzinu koju postizes kroj je sigurno odlican
-
odlicno ide, slikaj malo cijeli camac, za tu brzinu koju postizes kroj je sigurno odlican
Mislim da sam negdje na forumu postavio slike čamca,a gdje pojma nemam.... :sorry: evo jedne slike...
-
odlicno ide, slikaj malo cijeli camac, za tu brzinu koju postizes kroj je sigurno odlican
Maverick ,imaš ovdje par slika kad sam ga pravio.... :download: http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=6176.0 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=6176.0)
-
Na ovoj Yamahi je aluminijska elisa 9 7/8 *12-F...jeli to optimalni korak elise za ovu težinu čamcu?da li bi sa promjenom elise eventualno nešto dobio na brzini ili na potrošnji? :new_russian:
-
Treba ti sporija elisa. :sorry:
Ja sam sa elisom 11 išao 43km/h (-4 brzina Dunava) tj 39km/h
Ali možda je elisa u lošem stanju?
Ako možeš nabaviti novu 11-ku, probaj verovatno ćeš se iznenaditi da ćeš ići brže. :)
:drinks:
P.S: I uspori malo.. nije to bilo do motorke. Najveći se talasi prave baš na 15-tak km/h.
U marinama, rukavcima, sidrištima brzina uplovljavanja je samo 6km/h. :stop:
-
Treba ti sporija elisa. :sorry:
Ja sam sa elisom 11 išao 43km/h (-4 brzina Dunava) tj 39km/h
Ali možda je elisa u lošem stanju?
Ako možeš nabaviti novu 11-ku, probaj verovatno ćeš se iznenaditi da ćeš ići brže. :)
:drinks:
P.S: I uspori malo.. nije to bilo do motorke. Najveći se talasi prave baš na 15-tak km/h.
U marinama, rukavcima, sidrištima brzina uplovljavanja je samo 6km/h. :stop:
:drinks: Mossi,hvala na odgovoru! :smile: prihvatam kritiku za brz prolazak pored čamaca..a ja sam mislio da bih brže išao sa 13-icom,nešto mi nije jasno baš.... :sorry:
-
Čist je račun, crva nije ni bilo! :new_russian:
Evo pojašnjenje:
Ja imam 4T Yamahu 25hp i sa sporijom elisom idem brže ili ajde isto pod istim opterećenjem.
Znači da bi ti sa mojom elisom išao brže od mene tj od sebe sad sa trenutnom elisom. :)
Sasvim sam siguran po programima koji izračunavaju teoretsku brzinu pod opterećenjem, da tu brzinu nismo postigli, a samim tim ni maksimalne obrtaje koje taj motor ima. Obaranjem brzinskog broja elise, dižeš obrtaje prema maksimumu 5500, motor radi rasterećenije i veraovatno ide koji km/h brže!
Evo šta daje program (elisa,obrtaji, odnos u menjaču, koeficijent čamca):
12/5000/2,08/25 - 36km/h
A teoretski max bi bio
12/5500/2,08/25 - 40,6km/h
Sa povoznijim koritom ide i brže
12/5500/2,08/10 - 45km/h
Tako da teško da bi brža elisa tu pomogla, kad ti realno nemaš obrtaje ni za 12-ticu.
U tvom kao i mom slučaju pomaže samo jači motor 30/40 hp! :dance:
:drinks: :friends:
-
:drinks: najbolje da ja to probam u praksi,pozajmim 11 i 13 pa da probam na vodi....
-
Mossi , tvoja računica "pije vodu" samo ako njegos ne postiže maksimalni broj obrtaja sa ovom elisom.
Mislim da neki stariji modeli Yamahe iz '80-ih imaju WOT već na 4500 obrtaja.
Ako mu je WOT oko 5500, onda ovo što si napisao ima smisla. Treba ići na sporiju elisu.
-
E taj podatak o 4500 rpm za 2t Yamahu nisam znao. :sorry:
-
Evo ga rekalkulacija:
Evo šta daje program (elisa,obrtaji, odnos u menjaču, koeficijent čamca):
12/4500/2,08/15 - 35,3km/h
I to je to. :)
-----------------
Slatke su tvoje muke Njegoše.. :lol:
:drinks:
-
E taj podatak o 4500 rpm za 2t Yamahu nisam znao. :sorry:
Nisam ni ja, sad sam nabasao! :taunt: :dance:
Ukucao Yamaha 25, 1983, i to mi izbacio kalkulator. Uzgred, tačno stojiWOT 4200-4600, odnos 1.71.
Dobio sam teoretski V-max 36.8 Km/h
-
daj malo i nama taj kalkulator, imas neki link :drinks:
-
Ukucaj propeller calculator u google, ima raznih programčića za skidanje, potpuno besplatnih.
Ako hoćeš da online izračunaš najpovoljniji propeler, idi na stranicu Piranha propellers, imaju sjajan kalkulator.
-
Ukucaj propeller calculator u google, ima raznih programčića za skidanje, potpuno besplatnih.
Ako hoćeš da online izračunaš najpovoljniji propeler, idi na stranicu Piranha propellers, imaju sjajan kalkulator.
:party: :party: :party: ipak ću ja da probam na vodi,čim vrijeme bude ljepše... :stop: :stop: :stop: :tenk:
-
Imam u ponudi Yamahu 25 ks 2t autolube za 900 eura... a ovu moju iz teme mogu da prodam 700 eurica...probao sam je na svom čamcu i iznenadjen sam koliko bolje ide od moje stare yamahe.. možda zato što ima 3 klipa?evo slike(nije ona ali je ista takva,samo što ima ručicu)Mogao bi Ljepoja da nešto napiše o ovome... 6589
-
ja sam imao takvu Yamahu, to je 30 ks zato ide bolje od prdhodne.... :D
inače, odličan motor...odlična serija... vozio sam ih nekoliko više godina... extra!
-
Tako je, to je 30ks ili 40 ako se promene karburatori. Inace ta sa 3 karburatora kazu da ima najbolju iskoriscenost benzina po konjskoj snazi. Yamaha 20 i 25 autolube dele isti blok. tj razlika je samo u karburatoru. bongo
Znaci, kupis 20ks, promenis karb i dobijes 25:)
-
Nmoze nikako biti 40ks niti 20ks jamahe 25/30ks sa 3 cilindra su iste samo se razlikuju karburatori:)
Послато са LG-E510 користећи Тапаток 2
-
nema tu ni razlike u karboratoru....to su potpuno isti motori, samo su Italijani tražili da im umesto 30 ks piše 25 da bi im bila jeftinija registracija.... pa nismo samo mi domišljati..... :)
-
Vas dvojica kao da ne citate. Ili ste u zabludi ili hocete da budete. Yamaha 20ks autolube deli blok sa 25 a yamaha 30 deli blok sa 40ks. Znaci to na slici nije ni slicno yamahi 25ks.
F serije su radjene drugacije gde recimo Yamaha F15 deli blok sa F20. I kao sto rekoh, razlike su samo u karburatoru i nicemu vise. Pogledajte oznake delova za yamaha 20 i 25 i videcete da je sve isto sem karburatora. bongo
-
Govorim o Yamaha 25-30 autolube sa tri cilindra i tri karburatora....
-
Yamaha autolube 3 cilindra i 25KS ne postoji. Moze da pise na kapi 25 ali to je 30ks minimalno. Sto bi rekli ljudi i na tarabi pise p. pa...
-
pa to sam i ja rekao .... pročitaj malo iznad.... ;) to je za Italijane pisano 25 umesto 30 da bi bila jeftinija registracija...
-
da da, ajveks je nesto nalupao..tj u pravu je on ali to vazi sa ove nove tj F seriju.
-
da da, ajveks je nesto nalupao..tj u pravu je on ali to vazi sa ove nove tj F seriju
Prijatelju tema je 2t motor a ti unosis konfuziju jos sa 4t mozda sam ja pogresio o karburatorima da se razlikuju ali sam rekao da su u sustini isti motori.A to ko se nalupao nisi ti kompententan da govoris...i da se pravis prepametan.
Послато са LG-E510 користећи Тапаток 2
-
Ajveks, tema jeste 2t a ti spominjes kako je 25 i 30 isto sto nema veze sa vezom za autolube 2t motorima. Znaci 25 i 30 2t nije isto, nit karburatori niti blok totalno drugi motor. 30ks ima 3 karburatora i 3 cilindra a 25 ima 2 cilindra i 1 karb.
Kompetentan je onaj ko je u pravu. Imao sam i 30ks i 25ks sada imam 20ks autolube i znam o cemu pricam. Ti ides okolo i lupetas ko maksim po diviziji, dajes pogresne inforamcije ljudima. Mogao sam doci i procitati tvoj post, kupiti jednu 30ks za delove moje 25ks recimo. Kupim i vidim nije isto. I onda treba da se zalim ovde tebi kako sam izgubio 600 eura jer si ti dao pogresan info. Saberi se i proveri pre nego bilo sta napises. Ovaj forum se koristi i za pomoc ljudima a ne samo za viceve i zaj...banciju.
-
Citajuci postove Ajveksove i drivee-ove morao sam da nadjem i razjasnim situaciju oko istih blokova i o menjanju karburatora.....
tako da sam nasao uporedne slike yamahe od 25 hp i yam od 30 hp koje jesu iste samo 25hp ima karburatore sa manjim grlom sto znaci manje snage jer automatski manja kolicina goriva tj. smese ulazi u cilindre!ali su blokovi isti!! u ovoj dilemi je drivee upravu jer se to odnosi na yamahe koje nisu autolube...evo iprimera....
prva slika je 30 hp sa tri cl.
druga i treca 25 hp sa tri cl.
kod autolube je drugacije
cetvrta je 25 hp autolube sa 2 cl.
-
a koliko je ovo konja?
-
Predpostavljam da je neka koska u pitanju...ali cu morati da kazem da ne znam jer nisam vidovit da bih znao sa slike koja je na pola? JFAOITHAJFA 56568
-
Kako, koliko konja? 40 konja 2t autolube 2005 godište.Brate sve se lepo vidi stri
-
lepo piše 29.4 kw ....
-
Iko,Budens 72 tako je .... dodo KO zna -zna nema sta.... 114 Ljudi nesto negdje procitaju i onda to drze kao sveto pismo... http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,12153.0.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,12153.0.html) kuku
-
Dobro a kakve veze sada ima ovaj test sa tvojom yamahom i raspravom u prethodnim postovima?ne kapiram jel sam ja nesto pogresno napisao ili sta?ja sam izbacio ono sto znam pa sam samo nasao slike motora koji su odgovarali temi.... sha
-
Dobro a kakve veze sada ima ovaj test sa tvojom yamahom i raspravom u prethodnim postovima?ne kapiram jel sam ja nesto pogresno napisao ili sta?ja sam izbacio ono sto znam pa sam samo nasao slike motora koji su odgovarali temi.... sha
Nije tebi upuceno...Ali sam htio da kazem da Yamaha autolube 2t ima od 25,30,40,50,90 ks..... Ova moja od 40 ks dijeli platformu sa onom od 50 ks-razlika je samo u usisima u karburatorima...A ovo sto kaze Budens za talijene je provjereno i potpuno tacno...
-
Njegos68 sve si lepo objasnio,zakjucili smo da su yamaha 25/30 isti motori sto ja i nisam toliko omasio (mislio sam da je razlika izmedju njih kao i kod tvoje 40 i 50),a to da ima yamaha 25ks autolube sa samo 2 cilindra je tolika nebuloza da je to nevidjeno.Morao sam danas da odem do drugarovog motora da to proverim neko je ispao smesan i prica opet o lupanju :) Jedino se slazem da ima yamaha 25 autolube sa 2 i 3 cilindra
Послато са LG-E510 користећи Тапаток 2
-
Njegos68 sve si lepo objasnio,ista razlika je i izmedju 25 i 30ks provereno,a to da ima yamaha 25ks autolube sa samo 2 cilindra je tolika nebuloza da je to nevidjeno.Morao sam danas da odem do drugarovog motora da to proverim neko je ispao smesan i prica opet o lupanju :) Jedino se slazem da ima yamaha 25 autolube sa 2 i 3 cilindra
Послато са LG-E510 користећи Тапаток 2
thumbup 114
-
Yamaha autolube 25ks sa 3 cilindra ne postoji. Nemojte da mesate babe i zabe. Naslov je autolube yamaha. Opet da pojasnim. Autolube 20 i 25 dele isti blok. A 30KS i 40KS. Razlika je u karburatorima. Ne znam zasto niko ne pogleda sifru delova za autolube 20 i 25 - 30 i 40. Videcete da je samo karb razlicit tj razliciti kod 30-40ks jer ih ima 3.
Cisto radi informisanosti, Yamaha F serije 4 takta, 15ks i 20 dele isti blok a 25 i 30 dele isti blok.
-
neko u klin, a neko u ploču....
-
Cisto radi informisanosti, Yamaha F serije 4 takta, 15ks i 20 dele isti blok a 25 i 30 dele isti blok.
Ne znam u sta gledas i koje dijelove uporedjujes ali kod f 9.9 i 15 su isti motori...25 i 30 nemaju veze ni principom rada , ni brojem klipova....
-
Maverick, proveri to malo bolje.F4,F5,F6 su isti, F8 i F9.9 su isti a F15 i F20 su isti, tj dele blokove, sve isti delovi itd itd proveri jos jednom.. hi
-
Očito brkamo modele....izgleda da je meni F nesto drugo no tebi....mislim na modele 4 t od 2001 pa do 2007
-
F znaci Four stroke ili cetvorotaktna.
-
Pozdrav
Jel zna neko gde mogu da nadjem kardan i zupcanike za Yamahu 25ks 2t kratka cizma?
-
Koje godine su izbačene zadnje serije dvotaknih motora, konkretno 30 ks autolube - ne mogu nikako da nađem taj podatak
-
Ajmo drugari dajte info, ima vas dosta sa tim Yamahama, koja je najmlađa dvotakna masina koja se može naći tj. do kad su se proizvodile. Ja sretao neke 25 recimo 2006?? Čujem kod Ratka ima jedna 30 autolube kao zadnja serija ali niko ne zna godište?
-
Ja imam yamahu autolube 40 ks 2t 2005 godište,a sigurno ima i mladje... Negdje sam čuo ili pročitao da se i danas proizvode te verzije autolube za brazilsko tržište...e sad koliko je istina neznam
-
Pre nekih par godina ja sam video jednu 30hp autolube 2007god...u oglasima...
-
Evo jedne 2009, koliko može da košta kod nas - nisam video ovako nešto da se prodaje
https://www.youtube.com/watch?v=KndwC0QeQeo (http://www.youtube.com/watch?v=KndwC0QeQeo#ws)
-
Ovo je Yamaha sa 2 cilindra,2 karburatora...Po mom iskustvu dvotaktne Yamahe sa 3 klipa i 3 karburatora su se mnogo bolje pokazale...mirnije rade i bolje idu..
-
Jeli Njegoše a koja je varijanta 30ks sa dva cilindra i jednim karburatorom? Kaže čovek 90 i neka?
-
Jeli Njegoše a koja je varijanta 30ks sa dva cilindra i jednim karburatorom? Kaže čovek 90 i neka?
Možda i 80 i neka...To je varijanta ove što sam ja imao s početka ove teme predpostavljam..Okači sliku pa da gatamo...Neka ti posalje br motora pa ćeš znati po njemu tačno godište..
-
Evo,ovo je po meni interesantan motor,vidi se da nije lickan za prodaju aočuvan i kaže servisiran.. autolube 3 klipa-nikad smrti ,nepoderivi motori...Jeste da je u Kekendu,ali ako bi korigovao cijenu na nekih 900-950 eurića i nije tako daleko... http://www.kupujemprodajem.com/Yamaha-30-ks-20940517-oglas.htm?filter_id=418 (http://www.kupujemprodajem.com/Yamaha-30-ks-20940517-oglas.htm?filter_id=418)
-
izgleda da joj je slomljeno pero.... pa nešto nitovano...
-
izgleda da joj je slomljeno pero.... pa nešto nitovano...
A možda je i navlaka od inoxa... Ja imam takvu zaštitu na z nogi od merkruzera
-
Jbg em je duga čizma em mi malo jako za Dunasa, doduse jos ga nemam a imam jamahu 9.9 sa dugom koja mi opet ne odgovara kazna Muka živa jh
Nikad da stignem da pogledam jednu takvu ali kao zadnja serija, kao u top stanju ali malo jaka cena 1500 tamburanje
-
Posto vidim da je ista baza Y20 i Y25 autolube sa dva cilindra, koja je tačno ralika između ta dva, predpostavljam u karburatoru ili diznama?
Može li se to prepraviti da bude 25
-
U konacnici samo u diznama ali u dijelu gdje dizna baca...u onom lijevku...bar je tako na ostalim yamahama koje imaju istu bazu a razlikuju se u 5 ks
-
E da prijavim da sam se djorao za yamahu autolube20, motor prede kako radi,na cunu mi je bilo frka preko pola gasa, mislim da je to dobar balas za ono zasta mi motor treba
-
E da prijavim da sam se djorao za yamahu autolube20, motor prede kako radi,na cunu mi je bilo frka preko pola gasa, mislim da je to dobar balas za ono zasta mi motor treba
Sa srećom neka je 114 Baci neku sliku..
-
Njegose jel sipas cist benzin u tvoju autolube ili dodajes nesto u tank,cujem.neki savet da dodam u tank recimo 0.5 procenata ali nemama mi to logike,ako rikne mesac I tih o,5 iz tanka ce biti malo a ovako ga gusim nepotrebnim uljem,ja godinama.vozim dvotakni skuter koji sam mesa I nikada nikakav problem
-
Njegose jel sipas cist benzin u tvoju autolube ili dodajes nesto u tank,cujem.neki savet da dodam u tank recimo 0.5 procenata ali nemama mi to logike,ako rikne mesac I tih o,5 iz tanka ce biti malo a ovako ga gusim nepotrebnim uljem,ja godinama.vozim dvotakni skuter koji sam mesa I nikada nikakav problem
Sipam čist benzin...Dobijao sam savjete da sipam još 1% u benzin i ako sipam tc-w3 da to sagori i ne ostavlja tragove gareži..a čuva motor pri većim obrtajima..ima logike ali..Meni je moj majstor podesio da mješač miješa u razmjeri 1,25 %,kako pojma nemam,ali sam provjerio sa jednom litrom ulja sagorio je oko 75 litara benzina ugrubo...i sad sipam čist benzin i nemam ama baš nikakvog problema
-
Koliko sam ja upucen... Majstori cesto predlazu da se autolube skine i direktno pravi mesavina. Sto je logicno da znas na cemu si... ali cemu onda autolube...
To predlazu iz razloga sto u sistemu autolube, koji automatski dodaje ulje, postoji neki plasticni "puz" koji bi trebalo "redovno" servisirati.
Kako se servisi generalno lose rade... Ovaj deo moze da se pohaba i da samim tim daje losu kolicinu ulja.
To je koliko sam ja upucen.
Naravno ja nisam poslusao majstora i koristio sam sistem autolube :) tri godine i nemam nikakvih problema...
Da dopunim temu i sa motorom koji ja trenutno prodajem. Yamaha 3 cilindra :) . 93 godiste. 50KS. Na camcu od 450kg brzina na dunavu je oko 45km/h
https://www.kupujemprodajem.com/Yamaha-50-2T-Autolube-sa-komandama-21292911-oglas.htm?filter_id= (https://www.kupujemprodajem.com/Yamaha-50-2T-Autolube-sa-komandama-21292911-oglas.htm?filter_id=)
Pozdrav,
-
Jel zna neko kako se steluje taj autolube mesac?
-
Jel zna neko kako se steluje taj autolube mesac?
Ova tvoja 25q je ustvari isti motor sa linka gore od 50ks
-
Jel zna neko kako se steluje taj autolube mesac?
Ova tvoja 25q je ustvari isti motor sa linka gore od 50ks
Na oko jeste ista.... 6589
-
Bas citao na nekom hr forumu,bas su je opasno nahvalili,generalno celu tu seriju sa tri cilindra I tri karburatora a posebno tu q radjenu samo za lude italijane. Te serije nikada nisu uvozene kod nas I sapadaju u comecial varijantu za razliku od 20/25 sa dva cilindra koji su kao plesure I obilato su prodavane I uvozene u yu. Bas sam gledao ova moja je 93 god,stvarno motor deluje kao da je juce izasao iz fabrike,e sad da li je koriscen minimalno ili je sminkan ne znam,nisam nasao ni jedan trag sminke a ako I jeste onda je zaista uradjen profi posto se uvek vidi neki trag naknadnog sredjivanja
-
Sto je najcrnje one najmanje picanjene idu ko azdaje... ovo da li je izgrebana ili nije mi je totalno nebitno... ja npr nikad ne bi farbao motor da mi estetski bude lep... kad sam vozio zelenog (vojnog) T18 starog 30 i kusur godina.... za mene je sve ovo lepota :)
Elem, osim ekipe iz futoga (malo mi je predaleko da vukljam i camac i motor cak tamo) , i Bobana Marinera (covek je kao neurohirurg zauzed po 20dana unapred). Da li ima jos neko ko valjano radi Yamahe? i zna da nasteluje motor i sajle?
-
Igor 063 490 221
-
Jedno pitanjce, primecujem da mi voda dosta zapljuskuje motor kad malo brze krenem, camac stoji pravo ko strela u pitanju je aquva lux camac, Sta treba uraditi, ide ko blesav sa 20ks posebno sto sam ja navikao na sitne brzine ali predpostavljam da ugao nije dobar, trenutno je postavljen skroz paralelno sa zrcalom
-
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=yEVucSvz3e8#)
Znaci ide ovako ali baca vodu u visinu ko da sam skuter
-
Poigraj se malo sa trimom... Možda se iznenadiš ,koliko ćeš dobiti,na brzini i stabilnosti.. A možda i elisa nije baš ubodena za taj čamac.. probaj da pozajmiš par elisi od prijatelja i isprobaj..i kad dobiješ najbolje rezultate,to je dobitna kombinacija..
-
Pa da, trim. Moj camac pljuska ili lupka, kazu da je isto trim u pitanju..
-
Nista ja tu ne bi dirao.
-
Mozes se poigrati s trimom i velicinom elise ali sto kaze prethodnik nema se tu bas sto puno ni dirati ako si zadovoljan s brzinom
-
Podigao sam motor za jedan zub I sada je puno bolje, trag mi deluje ok, brzina mi deluje ista mada da priznam da nisam smeo jos uvek da ga otpanjim do kraja meni su ovo astronomske brzine:)
-
To je mnogo brz camac, jedino resenje je promeniti camac. 114