Moja Ladja

E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: savas 31, 03, 2009, 16:45:18 posle podne

Naslov: motor za specijal 9
Poruka od: savas 31, 03, 2009, 16:45:18 posle podne
Evo posto vam se pridruzih da vas nesto pitam.Hocu da promenim stari t4 ali na ovom camcu nisam probao druge motore.Camac je isti kao specijal 8 samo ima duplo dno.Gledao sam polovnjake ali sam nailazijo samo na krseve pa resih da probam da uzmem kredit i kupim nov motor.Imam dileme oko TOHATSU 5 2t  80000din TOHATSU 5 4t 102000 din a mozda bi mogao da uzmem i TOHATSU 9.8 2t  136000din koji ima dva cilindra.Ovaj camac ima veliki svans pa nije za jace motore.Vazno mi je da je motor puzdan i da optimalno gura camac ,uglavnom se vozim po Dunavu (pecanje ,kupanje) oko sat dva dnevno a kad idem na kampovanje onda se vozim i dosta duze.Svaki savet ili predlog za neki drugi motor bi mi koristio hvala u napred.
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: espresso 31, 03, 2009, 16:48:49 posle podne
raspitaj se u NAUTEC-u za Mercury. Imaju dobre cene (nize od TOHATSU-a) a daju 5 godina garancije. telefon 011/3077792. to su vrhunski motori. mozes i mene zvati na 063/1035622
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: budens72 31, 03, 2009, 17:32:28 posle podne
Za taj čamac je sve preko 5 ks prejako ,podići će ti se pramac pa nećeš videti ništa ispred sebe  :lol:
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Labud 1258 31, 03, 2009, 17:32:57 posle podne
Na vrlo slicnom koritu ja imam Tohatsu 15 2t, ( http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,261.0.html (http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,261.0.html) ), motor je malo jak za svakodnevnu upotrebu ali bude situacija kada je bas to dragoceno.

Tvoj čamac ima prilično velik prednji švans i verovatno se dosta propinje u vožnji ako nisi opteretio prednji kraj. Predpostavljam da nećeš koristiti daljinske komande tako da ti je i težina samog motora bitna ( 4t su dosta teži ), ali mnogo drugih faktora odlučuju dali da uzmeš 4t ili 2t ( afinitet najviše ).

Po mom skromnom mišljenju Tohatsu 5 ks 2t je idealno rešenje za takvo plovilo.  :smile:
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: SALE NB 31, 03, 2009, 19:14:44 posle podne
Do juče, ne bih razmišljao uopšte o takvoj soluciji, ali jedan renomirani serviser vanbrodskih motora ( Elko,Futog) se veoma pohvalno izrazio o
Parsun motorima. S obzirom da su po ceni više nego konkurentni, vredi razmisliti.
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Labud 1258 31, 03, 2009, 22:02:01 posle podne
I ja bih voleo da čujem nešto više o štiftu, na mom motoru ga izgleda nema, zapeo sam par puta na plutajući kanap i ništa, izbaci iz brzine i to je to
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Labud 1258 01, 04, 2009, 17:39:28 posle podne
Ne mogu da verujem da model sa ugradjenim rezervoarom NEMA mogućnost spajanja sa spljnim rez.

 :blink:
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Vlada 69 07, 04, 2009, 09:33:20 pre podne
Moj brat ima isti camac sa motorom Tohatsu 9.8 2t i tacno je da se dosta propinje u toj kombinaciji.Ipak nije losa ideja uzeti jaci motor ako u budicnosti bides imao neku vecu ladju.Honde od 4.5 i 5 ks imaju isto stiftove tako da je to verovatno uobicajena praksa da za uz te male motore idu i stiftovi (po meni to ti je nebitna stvar-zna se dobro za sta sluze).
Sto se tice rezervoara na motoru,mislim da to i nije bas prakticno za nekog ko hoce malo vise vremena da provodi u voznji (a bice i takvih situacija sigurno),moras povremeno stajati da bi dosuo benzin.Ovako ,sipaj u spoljni rezervoar (obicno 12 lit. i vozi misko ceo dan a i pride...).
Vidi ako mozes sebi da priusrtis 4t motor,jeste malo skuplji ali nema zezanja oko mesavine,nabavke kvalitetnog ulja za mesanje itd.Manje trosi po satu a nije mnogo skuplji od 2t.
Jos jedna napomena,ne znam dali su ti u Tohatsu-u rekli da oni 2t motore vise ne prave !Buducnost 4t  :preved:
Pozdrav
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Outboard Master 07, 04, 2009, 10:49:17 pre podne
Moj brat ima isti camac sa motorom Tohatsu 9.8 2t i tacno je da se dosta propinje u toj kombinaciji.Ipak nije losa ideja uzeti jaci motor ako u budicnosti bides imao neku vecu ladju.Honde od 4.5 i 5 ks imaju isto stiftove tako da je to verovatno uobicajena praksa da za uz te male motore idu i stiftovi (po meni to ti je nebitna stvar-zna se dobro za sta sluze).
Sto se tice rezervoara na motoru,mislim da to i nije bas prakticno za nekog ko hoce malo vise vremena da provodi u voznji (a bice i takvih situacija sigurno),moras povremeno stajati da bi dosuo benzin.Ovako ,sipaj u spoljni rezervoar (obicno 12 lit. i vozi misko ceo dan a i pride...).
Vidi ako mozes sebi da priusrtis 4t motor,jeste malo skuplji ali nema zezanja oko mesavine,nabavke kvalitetnog ulja za mesanje itd.Manje trosi po satu a nije mnogo skuplji od 2t.
Jos jedna napomena,ne znam dali su ti u Tohatsu-u rekli da oni 2t motore vise ne prave !Buducnost 4t  :preved:
Pozdrav

naravno da pravi tohatsu 2t motore jos uvek!! sta je onda tohatsu TLDI ? nego 2 taktni. pozdrav
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: SALE NB 07, 04, 2009, 10:53:15 pre podne
Tohatsu izbacuje 2-taktaše u klasi malih motora.
TLDI se prave od 40ks na više
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Vlada 69 07, 04, 2009, 10:53:47 pre podne
Govorim o benzincima 2 t.
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Outboard Master 07, 04, 2009, 10:58:09 pre podne
Govorim o benzincima 2 t.

TLDI je isto benzinac , heheh stavrno zvuci malo na dizel.. :taunt:

tohatsu pravi koliko ja vidim na njihovoj starnici jos uvek klasicne 2 takne od 2,5 ks do 140 ks. izgleda da nisu jos prestali .
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Vlada 69 07, 04, 2009, 11:15:43 pre podne
Hvala na informaciji OM.
Koliko sam mogao da vidim,camac bolje ide kada je njih dvoje troje u njemu nego kada si sam.Brze ide kada si sam ali se propinje dosta pa je pregled napred dosta zjbn.Po burazerovoj prici on trosi sa njih 2-3 oko 4 l.A sto se tice "peraja" mislim da ti ona u ovoj prici nebi pomogla .To je koliko sam ja shvatio za jace motore za skracenje brzine izglisiranja i manje naginjanje pri naglom zaokretu.Jedino da imas neki balast kod prednje palube.U svakom slucaju DOBAR izbor.
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Labud 1258 08, 04, 2009, 17:32:54 posle podne
Možemo mi ovde da pričamo dok ne obalavimo, evo da ti dam najbolji savet : probaj šta ti odgovara pa ćeš videti.
Stavi neku desetku pa se vozaj malo.
Ja sam imao Titelovu šiklju sa T 4 - ide odlično a sa Yamahom 8 ide kao k..., zadnji deo roni a prednji nebu pod oblake, što mi je jači gas to gore, kod tebe ovo nebi bio slučaj ali ... ipak probaj.

 :drinks:
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Kapetan 08, 04, 2009, 17:35:47 posle podne
Ja sam imao Titelovu šiklju sa T 4 - ide odlično a sa Yamahom 8 ide kao k..., zadnji deo roni a prednji nebu pod oblake, što mi je jači gas to gore, kod tebe ovo nebi bio slučaj ali ... ipak probaj.

mislim da je problem u trimu
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Labud 1258 08, 04, 2009, 17:47:03 posle podne
Ja sam imao Titelovu šiklju sa T 4 - ide odlično a sa Yamahom 8 ide kao k..., zadnji deo roni a prednji nebu pod oblake, što mi je jači gas to gore, kod tebe ovo nebi bio slučaj ali ... ipak probaj.

mislim da je problem u trimu

Da, trim dosta utiče ali ima još nešto, moj čamac je bio lagan i nije predviđen za "jače" motore, pa kad stavim motor on se digne, kad sednem on se još digne a kad krenem  :suicide:

Taj čamac je predviđen za pecanje, na mirnim vodama sa malim motorom, sem toga ja volim da vidim gde vozim a ne volim da menjam štift ili nedaj bože da povredim nekoga...

Ponavljam, spomenuti čamac ( Specijal 9 ) je i veći i jači i teži ali taj pačiji kljun ...
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Kapetan 08, 04, 2009, 17:54:48 posle podne
samo veci trim i ima da ide ko zmaj
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Vlada 69 09, 04, 2009, 07:51:22 pre podne
Kao sto labud rece pozajmi od nekog neku 10-ku pa probaj.To ti je najjeftinije,pa onda u kupovinu ...U svakom slucaju ti camci i jesu predvidjeni za motore od4-6 ks pa nije ni cudo sto se tako ponasa pod punim gasom a sa jacim motorima.Javi obavezno sta si uradio
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Vlada 69 09, 04, 2009, 07:55:40 pre podne
Za OM.

Moram priznati da nisam gledao teh.karakteristike TLDI Tohatsu motora pa sam se "upecao" na taj naziv.Ali sam se uvek nekako pitao dali je moguce da su na tako malo prostora spakovali dizela.Nema sta,neobavestenost.Bice valda i dizelasa jednog dana u vanbrodskim varijantama  :dance:
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: SALE NB 09, 04, 2009, 08:00:55 pre podne
Za OM.

Moram priznati da nisam gledao teh.karakteristike TLDI Tohatsu motora pa sam se "upecao" na taj naziv.Ali sam se uvek nekako pitao dali je moguce da su na tako malo prostora spakovali dizela.Nema sta,neobavestenost.Bice valda i dizelasa jednog dana u vanbrodskim varijantama  :dance:

Već ih ima, Yanmar pravi neke verzije, ali imaju po 30 - 40 ks, a skoro 200 kg!  :wild: :taunt:
Bio je na berzi "na vodi" jedan na prodaju prošle godine. Verovatno je još uvek negde u arhivi.
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: SALE NB 09, 04, 2009, 08:06:10 pre podne
Evo ga!

http://www.navodi.com/Berza_001/002.html (http://www.navodi.com/Berza_001/002.html)
Naslov: ???: motor za specijal 9
Poruka od: Vlada 69 09, 04, 2009, 08:09:28 pre podne
Alal vera Djenka.Ziveo JAPAN