Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Tomos => Temu započeo: ALBATROS 27, 11, 2010, 17:33:11 posle podne
-
Koji je bolji ili koji vise volite i zasto!
Naravno uz objasnjenje! :good:
-
Mislim da je Johnson daleko pouzdaniji....
-
trenutno imam Evinrude 9,9 (isto sto i Johnson) ... a imao sam i T18 (identican T10) ... veruj mi nebo i zemlja u korist Evinruda...
kad upalis evinrude ne razmisljas vise ....
-
isto je to sranje :good:
mislim da je tomos malo tezi pa je time i bolji za sidro :)
salu na stranu imao sam i jedan i drugi pale rade trose...
koliko para toliko i muzike
-
A razlika u cc i ks jel postoji?
-
Сигурно постоји разлика у цијени али и у експлоатацији. Ипак је Johnson свјетска фирама, док је Томос био некада само домађи бренд.
Дефинитивно Johnson.
-
Сигурно постоји разлика у цијени али и у експлоатацији. Ипак је Johnson свјетска фирама, док је Томос био некада само домађи бренд.
Дефинитивно Johnson.
tomos je definitivno bio svetska firma zastupljen je bio na svim svetskim trzistima i solidno ocenjen
-
Сигурно постоји разлика у цијени али и у експлоатацији. Ипак је Johnson свјетска фирама, док је Томос био некада само домађи бренд.
Дефинитивно Johnson.
tomos je definitivno bio svetska firma zastupljen je bio na svim svetskim trzistima i solidno ocenjen
Да је био заступљен то да, али да је свјетска фирма??? Колико су то комада продали да би били познати у свјетској елити?
Био је кључна ријеч и ако је био, то мора да је било прије Исуса Христа!
-
i dan danas na kabelasu mozes da narucis :good:
-
Profo, ne znam tačan podatak, ali Johnson/Evinrude tj. OMC su uz Mercury stvarno najveći svetski brend, i prodali su daleko više motora od bilo koje druge marke.
To što smo mi nedavno bili svedoci gašenja te marke, nije razlog da se umanjuju njihovi raniji uspesi.
Od bitnijih razlika, Johnson ima 2ks više od Tomosa, pošto Tomos deklariše snagu motora, a Johnson snagu na elisi.
-
Pre svega treba znati jedan podatak... PRVI vanbrodski motor je napravio EVINRUDE, daleke 1907. godine(čini mi se)
-
Да цитирам са нета:
Ole Evinrude finished his first outboard motor in 1907 And even to this day, outboard motors are basically the same: using Ole’s idea of a vertical crankshaft, horizontal flywheels, and set of bevel gears.
-
Imao oba,.
jony životinja nezaustavljiva , sa salmusom i 36 tona cevi na njemu sam se igrao kako sam hteo , ali brate vuci cisternu sa sobom.
T10 ipak troši do 5l .
Kada bih sada kupovao ipak bih se odlučio za t10 . jer ipak me nikad nije izdao.Jonhsonu riknula bobina i za cenu koju mi je Mile džonson tražio , kupio sam t 10
-
Сигурно постоји разлика у цијени али и у експлоатацији. Ипак је Johnson свјетска фирама, док је Томос био некада само домађи бренд.
Дефинитивно Johnson.
tomos je definitivno bio svetska firma zastupljen je bio na svim svetskim trzistima i solidno ocenjen
Да је био заступљен то да, али да је свјетска фирма??? Колико су то комада продали да би били познати у свјетској елити?
Био је кључна ријеч и ако је био, то мора да је било прије Исуса Христа!
Pa vidi Profo ni ovaj 9.9 Sea horse nije nešto malđi (od rođenja Hrista), tako da je po meni tu samo pitanje šta mu se više isplati, odnosno koji dobija za manje para i u kakvom stanju.
-
Tomosa vec imam.
Nego sam mislio da ga zamenim za johnsona 9.9.
Sa njega skinuo komande pa mi se ucinio primamljivim iako je tomos u boljem stanju.
-
Пошто Томоса већ имаш онда и вјероватно познајеш тај мотор. Али како и сам кажеш да је у бољем стању не видим зашто уопше разматраш ову проблематику. Требаш гледати унапријед, или да је Johnson млађи, односно бољи, а све друге солуције нису за испитивање, поготово ако си задовољан Томосом.
У случају да су техничка стања наведених мотора иста мислим да је у том случају у превази Johnson. За половњаке нико не гарантује, па ни онај власник који га посједује годинама јер увијек постоји могућност да настану проблеми. Поузданост је за дискусију од модела до марке.
-
Pre svega treba znati jedan podatak... PRVI vanbrodski motor je napravio EVINRUDE, daleke 1907. godine(čini mi se)
samo cisto informativno :friends: : prvi vanbrodski je izmisljen 1881 od francuza Gustave Trouvé doduse sa elektro motorom, pocetak velike produkcije vanbroskih je poceo Cameron B. Waterman (1907 je prodato vec 3000 eksemplara tog motora) ali prava revolucija vanbroske motorne industrije je zapoceta od ole evinrude u velikom stilu od 1910. Bio je ole tada u trci sa Arhimedes (braca Alrik i Oskar Hult 1907) motorima koji su tada takodje ekspandirali na trzistima sveta.
Da se vratimo na pitanje, u izboru tomosa ili johnsona u toj ks klasi je izbor tezak , moze i jedan i drugi da igraju u istoj ligi , nemoze se reci da tomos t10 kvalitativno nije dobar (ipak se nesme zaboraviti da je citroen fr. imao tu svoje prste u recepturi :) ) , nebi se on toliko odrzao na trzistima evrope da kazem ali i taj johnson je fantastican motor. moj licni izbor bi bio johnson ali to mora kupac da zna sta hoce , tako je to u svetu vanbrodskih motora. E sad kad bi bila rec o jacim motorima ta svar bi izgledala malo drugacije. Sta se mora jos reci da u srbiji su delovi za tomosa definitivno jeftiniji i lakse naci nego za johnsona sto bi bio argument mene koji zivim na strani da uzmem johnsona.