Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: Профа 23, 11, 2010, 23:33:32 posle podne
-
Погледајмо занимљив клип из Русије.Момке сам упознао на форуму гдје су представили своје пловило.Није револуционарно али је Руска техника која је запостављена у српском наутичком свијету. У другом клипу је Зортер стил-homemade.
Opis:Monolithic polycarbonate on the bottom of the boat protected from the various destructions.
The special construction of scales allows the boat to overcome various obstacles in the water.
Аэролодка "Аэро TECHS" Клас! Круто!ДРАЙВ!!! (http://www.youtube.com/watch?v=hlvSCE87DgQ#ws)
-
У другом клипу је Зортер стил-homemade.
ПОДВЕСНОЙ ЛОДОЧНЫЙ АЭРОДВИЖИТЕЛЬ(мод.-3) (http://www.youtube.com/watch?v=zq0h4h_fnQc#)
-
sta reci :dance1:
-
Onaj prvi ce brzo pocepati korito kako prelazi po sprudovima, a ovaj drugi "kolega"......ima da se navoza bre...!!! :good:
-
Погледајмо занимљив клип из Русије.Момке сам упознао на форуму гдје су представили своје пловило.Није револуционарно али је Руска техника која је запостављена у српском наутичком свијету. У другом клипу је Зортер стил-homemade.
Opis:Monolithic polycarbonate on the bottom of the boat protected from the various destructions.
The special construction of scales allows the boat to overcome various obstacles in the water.
Ne razumem prednosti tog camca od camaca koji se koriste vec odavno na Floridi Scorpion Airboats vs R450 Suzuki Quadrunner (http://www.youtube.com/watch?v=oVkaHOZGcBc#)
Jedino sto namena tih camaca je voznja po mocvarnim terenima tako da za njih i ne vidim neku primenu kod nas. A sto se ruske tehnike u poredjenju sa ostalim svetom tice oni na zalost nisu razvijali proizvodnju namenjenu trzistu nego za vojnu upotrebu tako da se ne radi o zapostavljanju nego o jednostavno nemanju odgovarajuceg proizvoda! A zasto je to tako odgovor lezi u promasenosti politickog i ekonomskog sistema koji je dugo kod njih vladao.
-
Ne razumem prednosti tog camca od camaca koji se koriste vec odavno na Floridi.
Jedino sto namena tih camaca je voznja po mocvarnim terenima tako da za njih i ne vidim neku primenu kod nas.
Не волим иначе да залазим у расправе али, ако сте пажљиво посматрали видео као што нисте не би вам промакло пар детаља.
Рецимо на клипу који сте ви поставили са пловилима из Флориде може се примјетити да ливада по којој се дотична господа тркају изгледа равнија него већина прволигашких игралишта код нас.
Друго корита су од алуминијума вјероватно.
Управљачки систем је сасвим другачији и као што рекоште иду по мочварама.
Е сада погледајете куда то Руси возе.
-
Ne razumem prednosti tog camca od camaca koji se koriste vec odavno na Floridi.
Jedino sto namena tih camaca je voznja po mocvarnim terenima tako da za njih i ne vidim neku primenu kod nas.
Не волим иначе да залазим у расправе али, ако сте пажљиво посматрали видео као што нисте не би вам промакло пар детаља.
Рецимо на клипу који сте ви поставили са пловилима из Флориде може се примјетити да ливада по којој се дотична господа тркају изгледа равнија него већина прволигашких игралишта код нас.
Друго корита су од алуминијума вјероватно.
Управљачки систем је сасвим другачији и као што рекоште иду по мочварама.
Е сада погледајете куда то Руси возе.
[/quote]
Као што рече Бата Стојковић(Илија Чворовић), а неко је раније и клип поставио, "Која су то кола боља од москвића?".
-
mislim da sam jedini sa ovog sajta koji moze da komentarise na ovu temu.
Prije ravno pet godina sam imao ovu stvarcicu na vodi i nije to stvar nimalno naivna. Montirana pogonska jedinica motor marke ROTAX 503-55ks sa dvokrakom elisom skinuta sa mog motornog zmaja,imao brzinu 85km/h nije krajnja jer sam se izdigao sa vode i poletio i na srecu sve se dobro zavrsilo.Razlog nisam imao horinzontalni stabilizator. Potrosnja oko 8litara/h .Rus vozi sa motorom marke ROTAX582 75 ks i elisom koja je najvjerovatnije pridvidjena za svrhu za koju je i namjenio.Velika je razlika izmedju rusa i amera,jer obicno ameri nataknu motore jace i nije ih briga koliko trose.Razlika je u koritu jer amer nemoze bezbjedno i upravljivo da se vozi po tekucim vodama a pogotovo po brzacima, rusu je to moguce jer je izabro drugu vrstu korita ,toliko o ovome i niko ovdje nije pominjao moskvica i rusku proizvodnju jer je ROTAKS austrijske proizvodnjea ko zna i cije je korito.
PS, zasto se uporno traze razlozi da bi se prepucavalo to se srsa odnosi na tebe pozzzz
-
ovi camci imaju primenu u svakoj vrsti spasilastva na vodi... zamislite samo infrakt na Beloj Steni... kako ce da dodje prva pomoc sa defribrilatorom ?
ovako moze da pridje sa camcem na 2 metra od coveka i da pruzi pomoc...
ujedno kada su poplave recimo u selu Jasa Prodanovic , sa ovakvim camcima mozete ljudima u dnevnu sobu da udjete bez bojazni da ce elisa da zaore po tarabi ...
meni se vise svidjaju ove gumene (ruske varijante) prvo nepotopive su a drugo lakse su, te je i motor slabiji. mada bi defintivno pojacao plasticno korito da u slucaju udara ne dodje do busenja, a za definitivno bih postavio i ovako nesto da lakse ide po terenu
(http://ecx.images-amazon.com/images/I/81wqcvLuNrL._SL1500_.jpg)
-
zoke na ovom sajmu nautike sam video izlozen avion sa rotaxovim motorom, mislim da je tu negde oko 70 konja, posto e avion ceo bio 35k evra , koliko je onda samo motor?
-
mislim da sam jedini sa ovog sajta koji moze da komentarise na ovu temu.
Prije ravno pet godina sam imao ovu stvarcicu na vodi i nije to stvar nimalno naivna. Montirana pogonska jedinica motor marke ROTAX 503-55ks sa dvokrakom elisom skinuta sa mog motornog zmaja,imao brzinu 85km/h nije krajnja jer sam se izdigao sa vode i poletio i na srecu sve se dobro zavrsilo.Razlog nisam imao horinzontalni stabilizator. Potrosnja oko 8litara/h .Rus vozi sa motorom marke ROTAX582 75 ks i elisom koja je najvjerovatnije pridvidjena za svrhu za koju je i namjenio.Velika je razlika izmedju rusa i amera,jer obicno ameri nataknu motore jace i nije ih briga koliko trose.Razlika je u koritu jer amer nemoze bezbjedno i upravljivo da se vozi po tekucim vodama a pogotovo po brzacima, rusu je to moguce jer je izabro drugu vrstu korita ,toliko o ovome i niko ovdje nije pominjao moskvica i rusku proizvodnju jer je ROTAKS austrijske proizvodnjea ko zna i cije je korito.
PS, zasto se uporno traze razlozi da bi se prepucavalo to se srsa odnosi na tebe pozzzz
Зоке,мислим да си ме без разлога прозвао, а ево зашто:
мој коментар нема ни трага од жеље и разлога за припуцавањем, а и са ким би се то припуцавао када нисам никога прозвао нити омаловажио. О Русима и руској техници имам веома позитивно мишљење, а коментар се односио управо на то да Американци никада не могу да достигну Русе у техници(макар што се корисности и цене тиче). А што се тиче руске производње, ипак је руска-Рус је направио спој аустријског мотора и чамца непознате производње. поззз.
-
Rotax 503 sa reduktorom bez elise 55 KS koštao je 5700 KM.
Rotax 582 sa reduktorom bez elise 75 KS koštao je 8600 KM.
-
izvinjavam se srsa za prozivku nije bilo zlonamjerno nego da uljepsamo ovaj sajt bez prepucavanja .
nadam se da se neljutis pozzzz
-
izvinjavam se srsa za prozivku nije bilo zlonamjerno nego da uljepsamo ovaj sajt bez prepucavanja .
nadam se da se neljutis pozzzz
Ма не љутим се наравно, нема никаквог проблема, али мораш да признаш "нема бољих кола од москвића".
-
N E M A nit ce ikad biti..............
-
Занима ме како би се овакво пловило понашало на Сави и Дунаву, на таласима и ветру. А да ли би могло и на који начин да се региструје.
-
ja sam se vozio i uzivao ,podnosi extremne pokrete i upravljanje. Velika je razlika izmedju ovog -nazovimo ga rusa i amera- rus sa koritom V ili blago V ima ostrije zaokrete i poslusnije je plovilo i naginje se kao kad vozis gliser u ostrom zaokretu znaci slusa dok kod amera sa ravnim koritom ima veliko klizanje i cak sta vise ima tenziju da se naginje na suprotnu stranu. Talasi mu nesmetaju ni najmanje sjekao sam svakakve talase pa cak i one sto veci gliseri prave bez problema.Brzine su zapanjujuce idu suze na oci u po ljeta, Potrosnja je mala ako uhvatim vremena na proljece cu da skarabudzim jedan da se islikamo i snimimo da vidite kako to poteze. Iz stanja mirovanja u stanje vadjenja korita iz vode to jest glisiranja treba nepunih 10 metara, i to sve sa 55ks sa potrosnjom oko 8 l/h
-
Eh zaboravi sto se tice registracije ,kad sam u kapetaniju otiso sa njim prvo sam ih morao sve provozati a o registraciji tada nije bilo pravilnika u koju vrstu plovila da ga smjeste pa sam dobio odgovor od kapetanije VOZI DOK NE IZADJE ZAKON. Oni su nesto gledali da se to u americi i na zapadu registruje u tip OVERKRAFT
-
Зоке хвала ти на одговорима. Идеја о изгрдањи и коришћењу таквог пловила је веома интересантна. Тај мотор од 55 КС спада у исту категорију као и било који ванбродски мотор од 55 КС а потрошња је неупоредиво мања. А и цена је приближно иста. Не видим зашто би се евентуално сврставало у категорију Оверкрафта, јер Оверкрафт лебди изнад површине(воде или копна) и има бар 2 или више мотора, а не знам да ли код нас у регистру и има та категорија. Ово је ипак пловило са једним мотором као погонским средством и понаша се као глисер, што у суштини и јесте. Можда би ово питање могло да се постави Капетанији.
-
Ovo mi je uvek bio zanimljiv čamac,te sam i sam imao ideju da ga napravim... naime, drugar je imao motornog zmaja sa Rotaxovim motorom, pa sam sa njim i razgovarao na tu temu i dobio sam u to vreme (pre desetak godina) istu informaciju da se čamac NE može registrovati,jer ne postoji kategorija u koju ba ga svrstali....
-
moze da se registruje... na vesla...
zoke ako napravis dolazim da obrnem djir !
-
Registruješ čamac na Tomos 4, a ovaj motor voziš na ovlašćenje vlasnika... kao većina "gliseraša" :)
Problem sa ovakvim čamcem je za one koji su iza njega, pretpostavljam da nije nimalo prijatno naći se bokom u njegovoj vazdušnoj struji...
-
Problem sa ovakvim čamcem je za one koji su iza njega, pretpostavljam da nije nimalo prijatno naći se bokom u njegovoj vazdušnoj struji...
Види Петре, нема ту проблема никаквих. Пошто је брзина са овим Rotax мотором 90 km/h, не вјерујем да ће се ико наћи иза њега.
-
Фотка.
-
evo ga jedan nov motor juce stigao ROTAX 582 75 ks cijena 3900 evra bez reduktora ko voli nek izvoli
-
evo ga jedan nov motor juce stigao ROTAX 582 75 ks cijena 3900 evra bez reduktora ko voli nek izvoli
zoke neces valjda :)
btw on ima vodeno hladjenje ? kakva je potrosnja ?
-
Ја сам за! :)
-
vodeno hladjenje ima potrosnja mu je u letenju skoro manja od rotax 503 55ks jer se lakse dize jaci je i na manjem gasu leti a ima snagu za nedaj boze tu negdje oko 8-9 litara na sat sa dvojicom u letelici a sa jednim oko 6 l na sat
-
cek bre 75 konja 9 litara na sat vodeno hladjenje , daj oma da ga ugradjujemo u ladje :)
-
Jeste podatak je tacan , mada ROTAX motori spadaju u motore koji srcu a mnogo je stedljiviji i dosta kvalitetan motor marke HYRTH zapadna njemacka i bogami i jeftiniji i to osjetno , ja kad sam imao rotax 503 55ks napakovan na gumeni camac 3,75 tipa LOMAC gumeno dno ali je imao v korito fabricko sam imao potrosnju oko 8 l sa dvojicom jer sam ga napravio dvosjedom isto jedan iza drugog ,, e luda je to stvarcica neznam sta se vise culo dal motor,dal zvuk elise ili mi koji smo se drali ko konji a adrenalin udarao u plafon
-
kap jos neto i necu vise da netovarim na sajt ionako je prepun. Za ovu verziju camca na pogon elise nazad moze mnogo jeftinije da se prodje ko hoce to da radi, Avio motori su skupi zato sto su radjeni od skupih legura da bude lagan ,duple struje duple svjecice,sigurni reduktori itd itd, jer taj motor je tezak komplet motor-reduktor-elisa oko 63 kg zajedno sa svojim nosacem motora. Uzmes auto motor neki laksi i uradis kaisni reduktor da nesmije da elisa da predje 3000 obrtaja u minuti nakacis elisu i poderi dunav sa malo goriva
-
ma zoke salio sam se :) mozda jednog dana napravim ovakvu skalameriju i provozam se dunavom :good:
-
Ja bih OVO!
http://www.hovercraft.com/content/ (http://www.hovercraft.com/content/) :good:
-
Ja bih OVO!
http://www.hovercraft.com/content/ (http://www.hovercraft.com/content/) :good:
"I tata bi, sine!" :good:
-
Ovo je vise za Saleta i Marinu. Nije to za vas !!! :taunt: :taunt:
-
Sale i Marina za sada plove, kad pređemo na nisko letenje, javićemo vam! :taunt: :lol: