Moja Ladja
E, ovako treba... => Tehnike i saveti... => Temu započeo: skipper 17, 03, 2009, 22:29:10 posle podne
-
Ovako, da li je Z nogu ili Vanbordski motor ispravno dok je brod- čamac na vezu duže vremena držati spuštenu ili podignutu ( i koliko ) ?
Do sada sam je uvek dizao a danas me jedan prijatelj uverava kako je to najgore za motor, da se u tom položaju ulje slije prema gore pa posle treba puno vremena dok se vrati nazad, i da su semerinzi na suvom itd. itd ?!?!?!
Sad ni sam ne znam sta da mislim !
Inace sam nogu dizao po preporuci i postavljao na držače.
Mada sam mišljenja da zbog galvanske korozije i trošenja protekrora nije loše da motor bude iznad vode .
-
i ja bih da saznam odgovor :good:
-
@ Aka,
upravo se ovih dana spremam da gospodi iz Evinrude-a posaljem jedan meil na tu temu.
iz ovlašćenog servisa, i zimus i uvek kažu da motor držim na " rogovima " da nemi trpela hidraulika. U donjem položaju kažu nije preporučljivo, " jer tako kažu mi smo iz servisa pa valjda mi znamo šta je najbolje " . U CG mi kažu da imaju preporuku od Mercury servisera da motore drže skroz podignute do gornje tačke. E sad
-
Hoću naravno to podeliti na forumu, ali me zanimaju iskustva i ljudi sa foruma.
-
kad sam video skoreli mulj , pesak ili sta vec na elisi nikada vise nisam podigao cizmu iako imam trim komandu... preko zime je bila u vodi zaledjena i sve ok...
ako ne jave iz evinruda drugacije ja se drzim toga da je noga za vodu :)
-
Ima li neko neki OWNER S MANUAL, nekog drugog proizvođača, da vidimo šta oni kažu ?
-
Ima li neko neki OWNER S MANUAL, nekog drugog proizvođača, da vidimo šta oni kažu ?
imam ja repair manual za Evinrude ali mi kod baneta , Bane ajte proverit sta preporucuju
-
Ima li neko neki OWNER S MANUAL, nekog drugog proizvođača, da vidimo šta oni kažu ?
imam ja za Tohatsu od 60 do 140ks. poslao sam ti na gmail.