Moja Ladja

E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: SALE NB 08, 07, 2010, 22:46:58 posle podne

Naslov: De Biasi Laser 589
Poruka od: SALE NB 08, 07, 2010, 22:46:58 posle podne
Želim da vam predstavim jedno po mnogo čemu posebno plovilo, kakva retko "zalutaju" u naše krajeve.

Radi se o gliseru ručne izrade, proizveden 1969-e u Švici. Pogon je Volvo penta AQ130 sa dva Stromberg karburatora ( otvoreni usis sa sport- filterima) i cca 150 konjića!

Vlasnik i krivac za ovakvo stanje glisera se zove Peđa, on će se sam predstaviti i ispričati priču o svom gliseru.
Ja sam iskoristio priliku da napravim par fotografija, koje slede...
Naslov: Odg: De Biasi Laser 589
Poruka od: SALE NB 08, 07, 2010, 22:52:45 posle podne
još par
Naslov: Odg: De Biasi Laser 589
Poruka od: SALE NB 08, 07, 2010, 22:58:21 posle podne
.
Naslov: Odg: De Biasi Laser 589
Poruka od: Darkobp 08, 07, 2010, 23:23:50 posle podne
Aaaaaaaauuuuuuuuu ovo je jedan prelep camac,san svakog gliserasa :good:
Veoma uspesno skriva i sakriva svoje godine!!

S nestrpljenjem ocekujem da cujem zivotnu pricu ovog glisera :smile:
Naslov: Odg: De Biasi Laser 589
Poruka od: kris123 09, 07, 2010, 01:48:53 pre podne
Video sam ga ranije u oglasima i mislim da je cena oko 12.000 evra.Odican gliser.Uradjeno je sve na njemu do perfekcije,zavidim Pedji:)!
Naslov: Odg: De Biasi Laser 589
Poruka od: LSI 09, 07, 2010, 07:21:09 pre podne
Posle ovih slika, mnogi su rekli: "Dorotea, ljubavi moja!" :good:
Naslov: Odg: De Biasi Laser 589
Poruka od: Vlada 69 12, 07, 2010, 12:39:28 posle podne
Bio sam pre neko vece sa Saletom NB da pogledamo i islikamo ovog lepotana i mogu vam reci da sam jos uvek opcinjen ovim gliserom.Ko me licno poznaje,zna da ja ne spadam u "poklonike glisera" (naravno nemam nista protiv njih) ali da imam dovoljno para da odvojim za ovako nesto sigurno je da bih pre uzeo ovaj camac nego nekog mnogo godina mladjeg bay linera ili slicno.

Verujte mi,gledanje slika i biti u/na njemu je nesto sasvim razlicito.Svaki detalj je uradjen pazljivo i sve je ocuvano posle toliko godina i naravno sve funkcionise.Jednom recju ovo je klasika i ona nikada ne moze da zastari.

Ovo je kao kada bi poredili Nekog Harlija sa modernim zujalicama koje razvijaju 300... km/h.Konfekcija vs Klasika.Ja bih uvek ono drugo.Jednom recju voznja sa stilom i smekom.

Posto licno znam vlasnika zamolio sam ga da kada bude ugrabio malo slobodnog vremena napise nesto o svom camcu posto mu je istorija vrlo zanimljiva i glupo bi bilo da je ja prepricavam.
Naslov: Odg: De Biasi Laser 589
Poruka od: pedja 31, 07, 2010, 21:21:16 posle podne
Evo konačno sam urabio malo vremena da vam
ispričam priču o ovom gliseru.
Priča počinje ovako....
Jednom prilikom dok sam bio poslovno u Švajcarskoj nedaleko od bodenzkog jezera upoznajem švajcarca,starijeg gospodina ,koji priča da kada je imao 20 i neku godinu kako je sa svojim prijateljem brodskim modelarom zapoceo svoju prvu investiciju.
Projektovali su jedinstven model ovog glisera koji je bio neverovatnog izgleda za te godine
kao i motor od 150 hp.Predali su opštini za dozvolu za izgradnju,to se dešava 1962.Oni ulazu novac projektant,inšenjer i glumac(stari gospodin).Našli su firmu koja će ga napraviti i počeli izgradnju.Izgradnja je započeta iste godine a zavrčena posle 7 godina tj.69.Podovi su radjeni od tikovine sa kombinacijom brazilske trešnje,kuhinja kompletna od brazilske trešnje i komandni most od mahagonije.Korito je radjeno od drveta tj.laminiranih višeslojnih vodootpornih špera presvučenih karbonskim vlaknima od 7 do 10mm.Na jednom m2 koriščeno je 550g karbonskih vlakana mešanih sa smolom i katalizatorima tako da su dobili dvoslojno korito drvo-karbon bukvalno neprobojno.To je dokaz opstanka svih ovih godina da korito nije nigde probijeno.
Kada je završena kompletna izgradnja dobili su dozvolu tj. atest da je plovni objekat sposoban da plovi po rekama,morima i okeanima što je vrlo ozbiljan dokument.
Posle nekog vremena našeg druženja on je ocenio da sam ja prava osoba koja bi nastavila da ga održava i da ga čuva tako da mi je ponudio da ga kupim jer više on nije bio sposoban da ga održava.Ja sam ga kupio 2005 i carinio u Bosni i nastavio sa održavanjem koristeći opet najkvalitetnije boje,lakove i ostalo.
Evo još bitnih detalja.
Dužina glisera je 6,20 x2,20m.motor VOLVO PENTA 150 HP 2.0 sa dvogrlim STRONBERG karburatorom,min -max gaz 40-60,registrovan za 8 osoba težina 1200 kg.Sve je u perfektnom stanju žto se može videti i na slikama(mada u prirodi je još boji). Z noga sa hidrauličnim podizanjem flapova.Potrošnja 13-15l/h.
Dodatna oprema TV,CD player,sonar,frižider,šporet,prsluci ,konopci,sidro,2 kaljužne pumpe,česma sa pumpom i rezervoarom za vodu za piće,nova cerada i tenda....
Kiper prikolica Strasser nautica 2 osovinka sa udarnom kočnicom registrovana na 2t.
Sve ovo što sam vam ispričao u prirodi izgleda mnogo,mnogo lepše uživo al nažalost prinudjen sam da ga prodajem,teška srca moram priznati.Cena ispod koje ga ne bih dao je 12000eura a verovali ili ne uloženo je puno više.
Ako ima zainteresovanih ljubitelja oldtajmera ručne izrade nek se jave evo vam moj telefon 065/65 66 807.
Pozdrav svima od Pedje!