Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: fisherman 08, 07, 2010, 10:18:59 pre podne
-
Ne znam iz kog razloga ne mogu da otvorim temu u jedrilicama.... pa sam ubacio ovde.....
Dolžina / širina: 7,9 m / 2,45 m
Motor: MAX 60 ks
Rezervoar goriva: 90 lit.
Rezervoar vode: 40 lit.
Max. štev. oseb: 6
Število kabin: 2
Število postelj: 6
Število kopalnic: 1
cena u Sloveniji 19.900 eura (http://www.avto.net/mornar2003/ad.asp?ID=79040)
(http://www.macgregor26.com/trailering/trailering_flowers_aluminum_large.jpg)
Macgregor 26m Full Video Part 1 (http://www.youtube.com/watch?v=jSE43UyJkWk#ws)
-
to je jedan od camaca koji mogu da se uvezu iz Amerike za neki normalan novac, posto staje u kontejner...
inace nit je jedrilica nit je gliser.. neki cudan spoj ovo dvoje... mada se meni licno svidja , zanimljivo je da moze da pristane bez problema na plazu ojacan je na prednjem delu , a i kobilica se izvlaci tako da ne pravi probleme u plicaku...
jarbol se obara ako se ne varam za maximalno 10 minuta tako da mostovi ne predstavljaju nikakav problem , za celu akciju spustanja i podizanja jarbila potrebno je dvoje ljudi ...
-
Los gliser, prosecan deplasmanac i solidna jedrilica konfor u kabini nije los.Ameri su probali 3 u jednom ali nista od toga :drinks:
-
Los gliser, prosecan deplasmanac i solidna jedrilica konfor u kabini nije los.Ameri su probali 3 u jednom ali nista od toga :drinks:
svako ko se razume u jedrenje ispravio bi te. macgregor 26 jedri kao i kontejner u kome je stigao iz amerike.
skolski primer kako ne treba ukrstati tipove i namene plovila.
ako nekoga ipak zanima kupovina, znam jednog lika koji bi ga se rado resio. isti kao sa slike + hond 4T 50ks.
-
cisto informativno , koja je cena ?
-
Eno ga u oglasima "na vodi", 25.000 evrića!
Mnogo evrića za plovilo koje je loš gliser, loš deplasmanac i loša jedrilica!?!
Mada, ako ga uporediš sa nekim metalnim jahticama za koje ljudi takođe traže slične pare, onda Macgregor odjednom postaje super kupovina!
-
Eno ga u oglasima "na vodi", 25.000 evrića!
Mnogo evrića za plovilo koje je loš gliser, loš deplasmanac i loša jedrilica!?!
Mada, ako ga uporediš sa nekim metalnim jahticama za koje ljudi takođe traže slične pare, onda Macgregor odjednom postaje super kupovina!
taj za 25k evra ga bas pretera... koliko vidim iz ovog gore linka nov kosta 19k evra... plus motor 6000 evra pa da ga nakarika ... al taj prodaje polovan...
-
http://www.boattrader.com/browse/make/macgregor (http://www.boattrader.com/browse/make/macgregor)
na te cene dodajte oko 4000 evra za transport... i dalje se isplati...
-
Nov je 22.900 dolara, spreman za jedrenje.
Uz Evinrude E-tec 60, cena ide na 30.000 dolara
http://www.macgregor26.com/price_list/price.htm (http://www.macgregor26.com/price_list/price.htm)
-
evo da pokusam da izjednacim cenu :)
19,775.00 EUR
+ 4000 EUR Transport
oko 25.000 EUR... sa Yamahom 60 konja 4s, koja je jos pod garancijom i mecgregorom starim jedva dve godine ...
http://www.boattrader.com/listing/2008-MACGREGOR-26M-97006294 (http://www.boattrader.com/listing/2008-MACGREGOR-26M-97006294)
-
Pa eto, nije loše! Čak je podnošljivo i sa stanovišta poreza. Mislim, podnošljivo za nekoga ko ima 25.000 evra i potroši ih na čamac!
-
pa toliko i covek trazi
-
Kada vidim i cujem za jedriluc MacGregor obuzmem me jeza!!!
Nekim brodograditeljima treba zabraniti da prave brodove, ono sto zaista moze da bude lepo oni su oskrnavili.
Ne samo da zabrane da prave nego i pravo pristupa vodi.
Sve u jednom a krajnji rezultat nula.
Ako neko hoce brod onda treba da zna sta hoce. Instant brod.
Pozdrav
-
Tek sada sam video ovu temu pa rekoh iako je stara da napisem nesto iz licnog iskustva. 2006 godine sam se vozio na Mac-u u SAD, drzava Washington, i iskreno moja iskustva su bila i vise nego pozitivna. Za to vreme sam video i spustanje u vodu, i dizanje jarbola, i jedrenje, i glisiranje. Samo da napomenem da je camac imao 4t Suzukijev motor od 90ks i da je bio model X a ne M koji je ovde na slici. Elem, spustanje u vodu ocas posla, dizanje jarbola nije bilo ispod 10 a ni preko 20 minuta mada to verovatno zavisi od uvezbanosti. Sa motorom od 90ks smo bez problema skijali sa mono skijom, a camac je bio dosta natrpan i bilo nas je cetvoro. Konkretno koja je maksimalna brzina bila ne znam. Sto se jedrenja tice, tu nemam iskustva ali ja kao laik nisam primetio da su ostale jedrilice oko nas isle nesto mnogo brze ili sporije dok smo jedrili. Iskoriscenost prostora je nesto sto se meni kod ovog hibrida najvise svidja, zadnji bracni krevet je ogroman za brodske pojmove i kabina je visoka. Ljudi kod kojih sam bio gost su bili prezadovoljni brodom i od tada planiram da nabavim ovaj brod kada budem imao viska novca. Tako da zadnjih 6 godina razmisljam o ovom brodu kao o idealnom kompromisu za sebe. I izgleda da se dan nabavke istog priblizava jer se sledece godine u septembru selim za SAD gde su polovni Macovi i prristupacni i cesti. Inace ako nekoga brod zainteresuje pogledajte forum na sajtu www.macgregorsailors.com (http://www.macgregorsailors.com) gde ima puno informacija iz prve ruke o ovim brodovima.
-
Rekao mi je drugar koji takodje merka ovo plovilo da je vrh vrhova. Narocito iskoriscenost prostora i kvalitet materijala
Takdje se prica da je najprodavaniji camac na svetu
Meni licno je ekstra...moze za igranku a moze i za plug...
-
gledao sam ga po dunavu kako jedri i ne moze se reci da je vrh vrhova... ali nije ni los kako smo onamd mislili ...
-
Iskreno uopste me ne zanimaju jedrilice jer ne idem daleko na pecanje.
A kad bi recimo par puta godisnje isao npr do Smedereva ili Zilave sta bi mi falilo da odjedrim. Prvo bilo bi puno zanimljivije a drugo besplatno je ako uzmemo u obzir da je motor 50 konja i vise