Moja Ladja
Opšta...Tu smo... => Stigao sam !!! => Temu započeo: latin 21, 06, 2010, 11:10:50 pre podne
-
Veliki pozdrav svim forumašima. Već duže vreme pratim forume na sajtu "moja ladja" i došlo je vreme da se i ja priključim. Renoviram metalni čamac sa kabinom dim. 9x2,60 sa vanbrodskim motorom honda bf 20 teretna. Radovi su pri kraju i nadam se da ću u narednih 10-ak dana zaploviti. Evo i slika trenutnog stanja. Boban Latinović iz Bačke Palanke. :drinks:
-
Добро дошао!
-
Dobro dosao!
:drinks:
-
dobro došao komšija :)
-
Dobro dosao!
Lepa ladja jbt.....jel i ovo Djeninih ruku delo?
Nekako mi lichi..........
Srecan rad i sto pre na vodu,greota da tako nesto stoji na suvom... :drinks:
-
Bobane, veoma lepa ladja, i dobro nam dosao u ovo nase veselo drustvo. :good: :drinks:
-
:drinks:
-
:drinks: :good: :preved:
-
Bobane dobrodosao :good:
prebacio sam u novu temu poruku da se ne zbunis :smile:
btw koliko uspesno BF20 gura ladju ?
-
Dobro došao Bobane :drinks:
-
dobro došao :drinks:
-
Lepa ladja,lici na Djenine...Dobro dosao :drinks:
-
Dobro ti nama dosao Bobane :drinks:
Primetio sam da radovi ovih dana uzurbano napreduju na ladji,nadam se da cu je veoma uskoro videti na vodi :good:
Napravi ti od te ladje u kakvom je losem stanju bila jos i jako lep brod :smile:
Ako ikako zatreba a mogu pomoci ti me samo :telephone:
-
Najlepše hvala na dobrodošlicama, trudiću se da što pre se vratim na vodu, a što se tiče karakteristika honde bf 20 powertrust mogu samo izneti tehničke karakteristike za sam motor. Prethodno je bila montirana honda 15 sa teretnom elisom koja je zadovoljavala potrebe plovidbe (7-8 km/h uz dunav sa otprilike 2/3 gasa i potrošnjom do 3l/h) , dok honda bf 20 je predvidjena za čamce sa kabinom do 9m odnosno guranje tereta do 6t. Povratna struja je 12 ampera, tako da mislim da ću zadovoljiti sve moje potrebe za snagom i strujom na čamcu. Na čamcu imam dva akumulatora od 80 ampera i instalirane u sve tri kabine led rasveta.
-
to me i zanima posto ja imam bf15 sa obicnom elisom ... a stavljao bih nesto jace...
-
Dobro ti nama dosao. :drinks:
-
Dobro ti nama dosao.
-
Dobro dosao!
-
Još jednom hvala na dobrodošlicama, a što se tiče motora mislim da bi trebalo videti sa teretnom elisom kako bi se ponašao kako čamac tako i motor. Teretna elisa rasterećuje motor i izaziva bolji efekat korištenja motora pri većim težinama,smanjuje potrošnju i povećava snagu. Razlika između 15-ice i 20-ice je samo u broju obrtaja,obe imaju 350ccm iste gabarite,težinu. Kod motora sa elektrostartom izlaz je 12 A,kod manuelnih 6 A. kod. Pošto je težina čamca kod mene oko 3t , 15-ica je bila minimum što se tiče snage.
-
Da napomenem da je karakteristika 15-ice da gura čemce do 8 metara dužine i do 4 tone težine , dok 20-ica gura do 9 metara dužine i do 6 tona težine. Naravno podaci važe samo sa odgovarajućim teretnim elisama.
-
Da napomenem da je karakteristika 15-ice da gura čemce do 8 metara dužine i do 4 tone težine , dok 20-ica gura do 9 metara dužine i do 6 tona težine. Naravno podaci važe samo sa odgovarajućim teretnim elisama.
teretna elisa je ona cetvorokraka ? ili ima jos neka caka ?
moj camac je oko 8 metara i oko 2 tone ... na vodi bez protoka gura me oko 8km, posto su te teretne elise ?
-
Juce sam zvao elko iz NS za brzinsku,kazu 150E,teretna slicno...
Sta bi juce u gledanju broda?Sto se ne vrati?
-
Juce sam zvao elko iz NS za brzinsku,kazu 150E,teretna slicno...
Sta bi juce u gledanju broda?Sto se ne vrati?
odustao sam los raspored prostorija a ne moze da se budzi ... i onda jebaga iznerviran nastavio kuci ...
-
Teretna ima četiri kraka uvećana i manje zakrivljena pera. Na osnovu tipa korita težine i dimenzija se odredi koja elisa bi bila optimalna. Mislim da bi dovoljno povećao perfomanse samom promenom elise.