Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Johnson & Evinrude => Temu započeo: fisherman 02, 06, 2010, 23:20:55 posle podne
-
Kao sto naslov kaze zanima me za ovaj motor vrednost i godiste.
Da li ga je neko imao? koja su iskustva kao i potrosnja :)
Hvala svima
(http://img375.imageshack.us/img375/5564/32642904.jpg)
-
Sto veca konjaza to jeftiniji jos Johnson 70 hp 2t :smile: potrosnja od 18l/h do 25l/h Pravi ubica za dzep ali kome to nije problem motor je dobar.Da li si konkretno gledao ovaj na slici?Ako ti je dostupan vizuelno,godiste ti pise na plocici.Po mojoj prepostavci ovaj je iz pocetka 80-ih
-
Hvala ajveks,
ma ja ga dobijam tipa za 500e uz camac.... sa komandama....
A posluzice ovu sezonu :) jer za te pare nemam nista drugo....
Ne znam kakvi su uopste johnson motori, cuo sam da su ok da troshe za sve pare, moji prijatelji imaju yamahe i tohatsu....
-
ne razumem sa bas,ali bitno je koliko to cudo predje za sat vremena,tj.brzina.....
mada 25l zvuci bas woooooooooow..... :suicide:
koliko li je registracija za to?
-
Sto veca konjaza to jeftiniji jos Johnson 70 hp 2t :smile: potrosnja od 18l/h do 25l/h Pravi ubica za dzep ali kome to nije problem motor je dobar.Da li si konkretno gledao ovaj na slici?Ako ti je dostupan vizuelno,godiste ti pise na plocici.Po mojoj prepostavci ovaj je iz pocetka 80-ih
18-25 l/h ??? mozda ako ga stavis na skelu od 10 m i 5 automobila na njoj. oni netrose vise od 12-15 l na 4000 obrtaja na camcu do 5 m.
-
7a Čamce (bez kabine) dužine do pet metara, sa motornim pogonom
2) preko 22,05 kw do 73,60 kw 20.310 din
Registracija mi je ista kao i sa 40 hp , na ovu cenu manje 30% zbog godista....
Ja sam na istom takvom camcu imao ovih 40 hp, i on je leteo *brzina mi je bila oko 50 km/h kada sam sam..... E sad , 70 , mislim da mi nece ni trebati pun gas, osim ako nije nas 5 na camcu....
Sad me zanima potrosnja na pola gasa recimo.... ako tad trosi 15l-18l, onda je kao sa yamahom .... mozda malo vise...
Jer ja skoro da sam kupio 4t motor, dok mi ova kombinacija nije ponudjena,
-
Taj Johnson troši preko 35 litara na punom gasu, to potpisujem
-
Taj Johnson troši preko 35 litara na punom gasu, to potpisujem
Ijuuuuuuuuuu!
-
uh, pa ovde je potrosnja od 12- 35+ ........
:suicide:
Hvala svima sto mi pomazete u odluci ;)
-
Čisto poredjenja radi, ovoliko troši NOV 2t tohatsu 70 ks ( Fuel consumption at W.O.T 28 l/h )
http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/products/m70sp.html (http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/products/m70sp.html)
treba imati u vidu i eventualnu pohabanost motora ...
-
Taj Johnson troši preko 35 litara na punom gasu, to potpisujem
:good:
-
Čisto poredjenja radi, ovoliko troši NOV 2t tohatsu 70 ks ( Fuel consumption at W.O.T 28 l/h )
http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/products/m70sp.html (http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/products/m70sp.html)
treba imati u vidu i eventualnu pohabanost motora ...
Tacno tako, ovo sam bas pre neki dan gledao za tohatsu 90 2t , ovo je potrosnja na 5500 obrtaja
-
Taj Johnson na gliseru od 5 metara postiže preko 70km/h.
Ako bi se na WOT-u zaputio do Đerdapa, stigao bi za 3 sata i potrošio max. 100 litara.
Na 2/3 gasa, na laganom koritu, taj motor ne troši više od 15-16 litara. A još uvek ideš preko 50km/h
-
Hvala hvala svima.....
Potrosnju smo skoro resili, i prihvatljiva mi je....
E sada koja je okvirna vrednost motora sa komandom..... da je u dobrom stanju?
Odvezao bih ga prvo kod mileta dzonsona na proveru....
-
Ja imam seahorse 9.9KS i nikad me nije ostavio. Ja mislim da su priblizno godiste. Johnson je malo bucniji nego ostali. A sto se tice potrosnje ja sam imao mercury 65KS trosio tacno 25l na punom gasu. Tako da bi taj trebao trositi oko 30l. Inace ovaj od 10ks zna povuci dobro, a kamoli taj od 70. Cijena mi se cini vise nego ok
-
Tolika konjaža ima svoju cenu, problem je , naravno, upravo ovaj novi porez.
U svakom slučaju, ako je motor ispravan i u dobrom stanju, svakako vredi tih 500 evra.
Da li je duga ili kratka čizma?
-
70 ks se ne pravi sa kratkom osovinom...bar ja nisam čuo
-
Mislim da je duga... Sve sam dobio na slikama ali nije ona slikana....
Inache Sale, pokajao sam se iskreno sto sam prodao fishermena :(
Ali opet , ovaj dzonson stoji na fishermanu kao sto sam i ja imao ;)
Opet me ceka, farbanje , tapaciranje..... ALi sad sam uvezban :)
-
Znam, i ja sam sada u istoj "fazi" :taunt:
Sačekaj da Zokiju stigne njegov Predator, pa lepo napravite probnu vožnju. Taj čamac mi deluje baš ok!
Taj Johnson, ako je duga čizma, ne bi bio loš izbor ni za moju 495-icu.
Samo da ja prvo vidim šta će biti sa Zekom, onda i ja krećem da jurim jači motor.
-
ti imas 25 hp? bas bih voleo na fishermanu da ga probam....
sa 40 je leteo, sa 25? sa dvoje bih isto isao super mislim... koliko zeka1 ima kg?
Mislim da fisherman u kitu ima 250kg http://www.premix.co.rs/camci/011gliserblitz/011gliserblitz.htm (http://www.premix.co.rs/camci/011gliserblitz/011gliserblitz.htm)
-
Pa Zeko prazan ima 150 kg, a ovako opremljen sa motorom ima sigurno 250kg.
Kad smo išli na Đerdap, imao je i 350 kila! :taunt:
-
Znam da taj motor sigurno netrosi 12l/h do 15/h zato sto moja 50-ca na elanu gt 402 trosi od 12l/h do 15l/h a nije tezak ko skela nego ima samo 170kg :good: .A Budens72 je upravu na punom gasu je potrosnja puno veca :smile:
-
Znam da taj motor sigurno netrosi 12l/h do 15/h zato sto moja 50-ca na elanu gt 402 trosi od 12l/h do 15l/h a nije tezak ko skela nego ima samo 170kg :good: .A Budens72 je upravu na punom gasu je potrosnja puno veca :smile:
a na koliko gasa trosi 15l? :stop:
-
Sto veca konjaza to jeftiniji jos Johnson 70 hp 2t :smile: potrosnja od 18l/h do 25l/h Pravi ubica za dzep ali kome to nije problem motor je dobar.Da li si konkretno gledao ovaj na slici?Ako ti je dostupan vizuelno,godiste ti pise na plocici.Po mojoj prepostavci ovaj je iz pocetka 80-ih
18-25 l/h ??? mozda ako ga stavis na skelu od 10 m i 5 automobila na njoj. oni netrose vise od 12-15 l na 4000 obrtaja na camcu do 5 m.
Moj drugar kupio 60 ks na camcu od 4.5 m i trosi preko 20 l na sat .Sa rezervoarom od 20 lit vozili smo oko 50 min (ali nikako sa punim gasom).
Po meni dobri su jedino za sidro,imaju tezinu. :suicide: :suicide: :suicide:
-
Fiserman,ako ti 10 konja manje nije problem da te spojim sa mojim drugom,mislim da ces pazariti mnogo jeftinije.On hoce da ga koristi kao sidro(samo zbog potrosnje). :smile:
-
Ae da ne otvaram novu temu, da li bi nova yamaha F50 (110kg) bila preteška za elan gt402?
-
Proizvodjač mora da računa potrošnju na sat jer nezna na koji čamac ide motor. Mi moramo da potrošnju računamo po predjenom kilometru. Eto... ajde da Sale troši manje od Ronca po predjenom kilometru. :)
Ronac, koliko kilometara ste prešli za tih 50 minuta?
Verovatno ste sa 20l prešli 40 km.
Toliko bi potrošio i T4 na 40 km na istom čamcu. Verovatno i više. Po meni je to sasvim pristojna potrošnja.
Petra je znala da srče i 70l na sat pri brzini od 63km na sat. Kosa se podigne kad pogledam protokomer. Ali kad mi to Garmin preračuna u potrošnju od 1,1 l po kilometru... :)
Onda je to sasvim ok za vožnju od 2 sata do Golupca sa čamcem od 10 metara sa motorom od 360 HP
Zato ja potrošnju uvek računam po predjenom kilometru. Nikako po satu.
Tu se u potpunosti slazem sa tobom,Vreme je novac,a posto ja nemam novca,imam vremena pa trosim 0.58 l. nafte po predjenom kilometru sa brodom od 20 tona. :smile:
-
Yamaha F25A od Apatina do Tekije oko 50L goriva, pri prosečnoj brzini od 13kmh.
Trošila je oko 0.1L po kilometru.
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :dance1:
:drinks:
Uzvodno pri istoj brzini oko 0.3L :sorry: :lol: :diablo:
-
Dule, sve je po Yamahinim tablicama.
I sve je tačno! Znao sam koliko ću potrošiti u litar!
Nizvodno sam išao na ispod 2000 obrtaja i tu je potrošnja oko 1L/h.
A uzvodno je bilo malo uzvodno!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
Dule, sve je po Yamahinim tablicama.
I sve je tačno! Znao sam koliko ću potrošiti u litar!
Nizvodno sam išao na ispod 2000 obrtaja i tu je potrošnja oko 1L/h.
A uzvodno je bilo malo uzvodno!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Duletov brod je kao dvosoban stan,morao se platiti danak u gorivu sto je on odneo do Djerdapa sve te krevete ,frizidere... i vratio ih nazad, za razliku od tebe i tvog camca :smile:
Normalno da to nije isto...
-
Ae da ne otvaram novu temu, da li bi nova yamaha F50 (110kg) bila preteška za elan gt402?
Nebi bila preteska slobodno je stavi,ali ako kupujes novu razmisli da li sa dugom ili kratkom osovinom.Stavljali su ljudi i 70 ks na 402-ku.Lepse bi mu legao Evinrude e tec :smile:
-
Darko, nisam ja poredio, Varlicu sa Petrom. :nono:
Samo sa iz znatiželje preračunao potrošnju iz L/h u L/km i prijatno se iznenadio da je to stvarno jako malo.
:dance1:
Inače Varalica II pod maksimalnim (pre)opterećenjem (6osoba - ukupna težina plovila bliže 1t ) i punim gasom troši oko 10L/h, a ide kao svezan za drvo. :wild: :diablo:
Zato i sam se nećkam da li da razmišljam u pravcu 50hp, koje mi daju potpunu nezavisnost po pitanju opterećenja do 6 ljudi.
A malo malo, pa nas ima 4+ u čamcu, a onda knedla. :sorry:
-
Yamaha F25A od Apatina do Tekije oko 50L goriva, pri prosečnoj brzini od 13kmh.
Trošila je oko 0.1L po kilometru.
Uzvodno pri istoj brzini oko 0.3L :sorry: :lol: :diablo:
Pa i nije ti nešto štedljiva ta Yamaha. Mi smo se od Donjeg Milanovca vratili uzvodno do Banovaca (240km), za 9 sati i potrošili oko 90 litara goriva, pri prosečnj brzini od 30km/h.
Po toj računici, matori dvotaktni Johnson troši 0.375l/km. Tako gledano, tvoja skupa, nova Yamaha nema baš neko ekonomsko opravdanje.
Ukupno na regati, prešli smo 550km i potrošili 180l goriva, to odgovara potrošnji od 0.32 litra po kilometru, pri prosečnoj brzini 25-30km/h.
-
kud ja uzeh hondu...
4 litre na cas za brzinu od 8 km.... 0,5 l po kilometru
-
Yamaha F25A od Apatina do Tekije oko 50L goriva, pri prosečnoj brzini od 13kmh.
Trošila je oko 0.1L po kilometru.
Uzvodno pri istoj brzini oko 0.3L :sorry: :lol: :diablo:
Pa i nije ti nešto štedljiva ta Yamaha. Mi smo se od Donjeg Milanovca vratili uzvodno do Banovaca (240km), za 9 sati i potrošili oko 90 litara goriva, pri prosečnj brzini od 30km/h.
Po toj računici, matori dvotaktni Johnson troši 0.375l/km. Tako gledano, tvoja skupa, nova Yamaha nema baš neko ekonomsko opravdanje.
Ukupno na regati, prešli smo 550km i potrošili 180l goriva, to odgovara potrošnji od 0.32 litra po kilometru, pri prosečnoj brzini 25-30km/h.
A da ti i Mossi ne radite u propagandi Yamahe i Johnson-a. :stop: :stop: :stop:
-
Je*iga, Johnson je puk'o! Džabe sad propaganda! :taunt: :taunt: :lol:
I verovatno za to postoje dobri razlozi!
Šalu na stranu, potrošnja sigurno ne može biti jedini parametar u izboru motora, inače bi svi terali one jednocilindrične dizele - vazdušare! :lol:
-
Ja ipak mislim da svako sa bilo kojim motorom trosi onoliko koliko moze da izdrzi budzet.Sto znaci da su ovo sve samo teorije,mozemo da racunamo i potrosnju dok se sa ugasenim motorom spustamo od Apatina do Tekije,pa dolazimo do tog da trosimo 0.00 l. po km. :new_russian:
-
Tačno, ima u tome istine.
Ja jednostavno ne mogu da plovim 10km/h duže od sat vremena. Mnogo mi je to smorno.
Onda je bolje ugasiti motor i plutati 4-5km/h i uživati u tišini i prirodi.
-
Tako je sale ti se glisera koliko sam shvatio i nema šta da se vožiš 10km/h to je smor za nas! Gliser je dobar, može polako ili brzo zavisno od raspoloženja, a brod uvek polako :)
-
kud ja uzeh hondu...
4 litre na cas za brzinu od 8 km.... 0,5 l po kilometru
E sad bas....Kod tebe na ladji?Koje snage je motorino?
-
Pa i nije ti nešto štedljiva ta Yamaha. Mi smo se od Donjeg Milanovca vratili uzvodno do Banovaca (240km), za 9 sati i potrošili oko 90 litara goriva, pri prosečnj brzini od 30km/h.
Po toj računici, matori dvotaktni Johnson troši 0.375l/km. Tako gledano, tvoja skupa, nova Yamaha nema baš neko ekonomsko opravdanje.
Ukupno na regati, prešli smo 550km i potrošili 180l goriva, to odgovara potrošnji od 0.32 litra po kilometru, pri prosečnoj brzini 25-30km/h.
Kako nije, ja da sam se spustio do Djerdapa, a vratio gliserski potrošio bih isto ili malo manje, oko 190L
190L/975km je 0,1945L/km, a to ja DUPLO MANJE goriva plus nema dvotaktola. Finansijski je to više nego duplo! :dance:
Pa nije ni da nije štedljiva. :)
:drinks:
-
Pa ti reče da Yamaha troši uzvodno oko 0.3l /km, a moj Johnson troši 0.37l/km.
Teško da je to duplo manje.
Ti doduše ne sipaš dvotaktol, ali zato menjaš ulje i plaćaš servise svako malo.
Sve to Johnson ne treba.
Ma koliko god glupavo bilo porediti 30 godina staru američku pentu sa novom japanskom, razlika u potrošnji je 30% max.
A sa Johnsonom ja u startu imam 3000 evra džeparca za gorivo na razlici u ceni!
-
kud ja uzeh hondu...
4 litre na cas za brzinu od 8 km.... 0,5 l po kilometru
E sad bas....Kod tebe na ladji?Koje snage je motorino?
15 hp Honda .. trosi oko 4 litra (od 3-5) na sat
-
Sale koliko li realno trosi Evinrude e-tec 25ks bio sam u Radulovicu merko sam ga.Ali ono sto ti kazes 3500 eur djeparca... :dance1: Ima li neko taj motor?
-
Odlično! Saletov i Ajvaksov odgovor je na mestu, pa pitam ako hoćete da malo o tome polemišemo (može se otvoriti i nova tema da ovu ne skrećeno s puta)
Dakle isplativost novog motora. Kupiti novi ili ostati pri starom motoru?
Uzeti u obzir cene servisa, potrošnju goriva i bla, bla pa ako hoćete.
-
Odlično! Saletov i Ajvaksov odgovor je na mestu, pa pitam ako hoćete da malo o tome polemišemo (može se otvoriti i nova tema da ovu ne skrećeno s puta)
Dakle isplativost novog motora. Kupiti novi ili ostati pri starom motoru?
Uzeti u obzir cene servisa, potrošnju goriva i bla, bla pa ako hoćete.
uzeti u obzir pored ove 3000e viska koliko ce taj stari motor izdrzati a novi se moze vozati 40 godina uz odrzavanje :taunt:
-
Sale koliko li realno trosi Evinrude e-tec 25ks bio sam u Radulovicu merko sam ga.Ali ono sto ti kazes 3500 eur djeparca... :dance1: Ima li neko taj motor?
e-tec bi trebao da troši negde kao i četvorotaktni motori,pa čak i nešto manje, ali ne znam nikoga ko ga ima pa da mi kaže svoje utiske....Kada bih kupovao novi motor, to bi sigurno bio e-tec
-
Pa ti reče da Yamaha troši uzvodno oko 0.3l /km
U onom deplasmanskom režimu, da.
A u proseku sam trošio 0,19L
Kad glisiram uzvodno tada je potrošnja možda malo ispod 0,25L/km (na 500kg bruto čamca), a sve zavisi od težine čamca.
U do sada najgoroj varijanti 6 osoba, čamac + oprema, trošio je 0,6L/km ali skoro 1000 kg bruto. :suicide:
-
Sale koliko li realno trosi Evinrude e-tec 25ks bio sam u Radulovicu merko sam ga.Ali ono sto ti kazes 3500 eur djeparca... :dance1: Ima li neko taj motor?
e-tec bi trebao da troši negde kao i četvorotaktni motori,pa čak i nešto manje, ali ne znam nikoga ko ga ima pa da mi kaže svoje utiske....Kada bih kupovao novi motor, to bi sigurno bio e-tec
Citao sam da e-tec troši manje na nižim obrtajima od 4t a malo više bliže wot-u. Treba uzeti i koliko se motor godišnje koristi, pa koliko staje gorivo i održavanje za 4t i gorivo i dvotaktol za 2t. Ja moj koristim max 15 sati. Glipo bi bilo da svakih 15 sati idem na redovan servis. Kod e-tec se ide na svake 3 god kako oni kazu. Pameti nikad dosta.
sLLayer u pravu si!
-
kud ja uzeh hondu...
4 litre na cas za brzinu od 8 km.... 0,5 l po kilometru
E sad bas....Kod tebe na ladji?Koje snage je motorino?
15 hp Honda .. trosi oko 4 litra (od 3-5) na sat
Uf,ja nesto mislim da mi potrosnja ide oko 2-3 litra...
-
Evinrude E-TEC Spark Plug Index and Install How to (http://www.youtube.com/watch?v=Hi658MThS9o&feature=channel#)
cela nauka
-
Pa ti reče da Yamaha troši uzvodno oko 0.3l /km
U onom deplasmanskom režimu, da.
A u proseku sam trošio 0,19L
Kad glisiram uzvodno tada je potrošnja možda malo ispod 0,25L/km (na 500kg bruto čamca), a sve zavisi od težine čamca.
U do sada najgoroj varijanti 6 osoba, čamac + oprema, trošio je 0,6L/km ali skoro 1000 kg bruto. :suicide:
Na regati smo i mi bili debelo pretovareni, pogotovo kad smo išli prema Đerdapu. to je i razlog zašto smo u plovidbi nizvodno potrošili bezmalo istu količinu goriva kao i u povratku uzvodno.
Ako se sećaš, mi smo od Banovaca do Šveba, u polasku, potrošili celih 13 litara, praktično sam vozio punim gasom da bih uopšte ostao u gliserskom režimu.
Normalno opterećeni, sa dve osobe u čamcu, do Šveba nam treba oko 8 litara (36km).
U tom režimu, Johnson troši 0.22 litra/km.
Ali opet kažem, nije potrošnja sve, buka, vibracije, komfor, sve to govori u prilog novom ( modernom) motoru.
Stari Johnson ima nesumnjivo svoju upotrebnu vrednost i u nečemu može da parira novim motorima, ali čak ni među starim dvotaktašima, Johnson ne spada u štedljive.