Moja Ladja

E, ovako treba... => Brodski motori => Temu započeo: Kapetan 24, 02, 2009, 01:43:35 pre podne

Naslov: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: Kapetan 24, 02, 2009, 01:43:35 pre podne
zna li neko ko u srbiji prodaje brodske motore ?

koja marka ima dobar odnos cene i kvaliteta?

marinizirati motor ili kupiti brodski?

Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: dzoni 24, 02, 2009, 01:50:54 pre podne
http://www.dmbfmm.co.yu/Programi%20motori.htm (http://www.dmbfmm.co.yu/Programi%20motori.htm)

http://www.dmbfmm.co.yu/download/CENOVNIK%20MOTORA%20UKUPNI%20190208.pdf (http://www.dmbfmm.co.yu/download/CENOVNIK%20MOTORA%20UKUPNI%20190208.pdf)

http://www.imr-rakovica.com/brodski.html (http://www.imr-rakovica.com/brodski.html)

http://www.grubinmarine.co.yu/motori.htm (http://www.grubinmarine.co.yu/motori.htm)

kapiram da sad imas i kredit sa subvencijom drzave za ove domace... :)

dmb motora je bilo na lageru za rakovicu nisam siguran dal prave jos... :)

za novosadjane sam cuo da deru

ugradnja brodskog motora je inace oko 1000 evrica mislim sad
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: dzoni 24, 02, 2009, 01:57:17 pre podne
vidim po hrvatskim sajtovima da im je rakovica m33 vrh, a dmb-ovi se prodaju u samoposluzi...

inace tamo se izveze sve sto uspeju ovde da proizvedu....

yangdong bi trebalo iz turske da se eftino uveze, + carina 5% i pdv valjda....
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: Kapetan 24, 02, 2009, 01:59:39 pre podne
vidim po hrvatskim sajtovima da im je rakovica m33 vrh, a dmb-ovi se prodaju u samoposluzi...

inace tamo se izveze sve sto uspeju ovde da proizvedu....

yangdong bi trebalo iz turske da se eftino uveze, + carina 5% i pdv valjda....

za dmb mi nie problem imam vezu kod njih ... ali cuo sam da su jakko losi s,mrde tresu i slicno... jel ima neko iskustva ?
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: giganova 24, 02, 2009, 02:04:16 pre podne
Kap usta ubacujes motor,DMB je perfektna radna masina,ja imam agregat koji negasim.Nije za brod,prevazidjen je trese bucan vecito umazan,to su nasi ocevi vozili :preved:
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: Kapetan 24, 02, 2009, 02:05:06 pre podne
Kap usta ubacujes motor,DMB je perfektna radna masina,ja imam agregat koji negasim.Nije za brod,prevazidjen je trese bucan vecito umazan,to su nasi ocevi vozili :preved:

razmisljam ako ne nadjem remorkera da pravim ... pa reko da vidim sta ima od motora....
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: giganova 24, 02, 2009, 02:06:34 pre podne
Ma nacemo samo se izjasni koje snage,i u kakvo korito ide :drinks:
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: dzoni 24, 02, 2009, 02:17:50 pre podne
eno ga neki perkins u halooglasima, al ne pise kolko konja, mislim da ispod 60 konja ne bi valjalo za remorker.....

http://www.halooglasi.com/24/261/1.php (http://www.halooglasi.com/24/261/1.php)

Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: drug_igrutin 24, 02, 2009, 04:05:53 pre podne
Evo da izložim i ja svoje mišljenje
Što se tiče brodskog ili mariniziranog motora - uvek je bolje brodski. Ipak je oko toga gomila inženjera lomila glavu i mnogo je pouzdanije od mariniziranog motora, ali kad pomislim da za iole ozbiljniji brodski motor treba odvojiti par hiljada ( bar 4-5000 ) eura, onda mi i marinizirani deluju dovoljno pouzdano  :).
Prilikom odabira treba imati u vidu da će generalka za brodski motor koštati 2 - 3000 eura, a za marinizirani 5 - 600 Eura (ne stradaju ti motori baš često i daj Bože da ti ne zatreba nikad generalka ili ozbiljniji servis, ali...). Ukoliko nabaviš originalne delove za marinizaciju može da se dobije solidna mašina i mariniziranjem. Naime, obzirom da se za marinizaciju mahom koriste dobro proverini motori (tipa WV, Mercedes,Peugeot i sl.), a isti sa redovnim minimalnim servisom prelaze 500000 km (ja nisam prešao prosečnu brzinu/na 100 km autom od 50 km/h, što bi u varijant od 500.000 km značilo da koristiš motor 10.000 h ili skoro 3 h dnevno 10 godina). I još nešto marinizarane motore ne moraju da servisiraju doktori za brodske motore, malo bolji auto mehaničari završe posao.

Kada je odnos cena - kvalitet u pitanju, ja bih se opredelio za neku domaću varijantu. Jesu malo bučniji i masniji od ostalih, ali isto guraju, jedino imaš ograničenja u snazi, ako se ne varam najjači domaći je 64 ks (IMR).
Koliko sam ja uspeo da pohvatam informacija DMB radi motore do 12 ks, a i taj je valjda malo budženi od 10 ks, što ga isključuje za neka ozbiljnija plovila o kakvom ti razmiošljaš.
Za mene je za naše uslove IMR, iliti Rakovica na vrhu. To su fabrički marinizirani motori koji su se dosta dobro pokazali kod nas, traktori, Tamići i gomila građevinskih mašina. Ne prave problem za kvalitet nafte, lakše se nađu delovi (a i ne trebaju često), a inače su rađeni po licenci perkinsa (samo što su oni verovatno zaboravili na te modele  :) )
Na kraju, ako Hrvati hvale nešto srpsko, a te motore i danas hvale, onda to mara da je stvarno dobro :good:  :)

Par puta sam na forumima naleteo na informaciju da naši uvoznici brodskih motora prodaju isključivo reparirane motore, pa tu treba biti obazriv.
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: broker975fx 24, 02, 2009, 14:11:34 posle podne
Vezano za DMB, Istina je da trese, stavio sam mu nove nosače od mercedesa i sada je puno bolje, inače od jednog cilindra se i ne može očekivati da bude baš miran. Po meni smrdi koliko i svaka druga makina, mada meni što sam duže na njemu počinje čak i da miriše :smile:
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: Kapetan 24, 02, 2009, 14:12:43 posle podne
mada meni što sam duže na njemu počinje čak i da miriše :smile:

to je poznata stvar i siroko rasprostranjena :)
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: giganova 25, 02, 2009, 23:54:10 posle podne
Brokeru koliko si smanjio vibraciju sa meckinim nosacima? Sta je sa bukom,jesi li tu sta radio? Najvise je stvara usis vazduha>
Naslov: ???: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: dzoni 05, 03, 2009, 22:32:25 posle podne
Zvao i IMR i DMB

IMR ima jos dva motora na lageru
m32 - 20kw -  262000din bez kopce
m34 - 386000din bez kopce

DMB ima jos jedan na lageru od 10 konja

86826din + pdv - bez kopce

za kopce kazu kod Perkovica najeftinija nova i jedni i drugi, mada vidim da ih nesto ne hvale bas po sajtovima...

http://www.jlm-perkovic.hr/hr/kopce.php (http://www.jlm-perkovic.hr/hr/kopce.php)
Naslov: Odg: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: Ljuba 22, 05, 2009, 15:32:02 posle podne
Juče bio u Pevecu i videh neki dizel motor, 8KS ali kao za inat ne upitah za šta je. Kao da nema vodeno hlađenje, bar nisam to video...

(http://www.bgdserver.com/temp/motor)   (http://www.bgdserver.com/temp/motor2)
Naslov: Odg: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: banemasulovic 05, 05, 2010, 08:57:41 pre podne
zna li neko kolika je radna temperatura motora koji je ugradjivan u traktor rakovica 60.Marinizirao sam ga ali mi na satu *univerzalni sat sa tamica stalno pokazuje pregrejanost /kazaljka udje na crveno/kada pipnem motor on nije preterano vruc niti vidim nekakve znake pregrevanja.izadio sam termostat ali mi se opet pojavljuje kazaljka u crvenom polju
Naslov: Odg: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: Vuk 05, 05, 2010, 14:39:39 posle podne
Juče bio u Pevecu i videh neki dizel motor, 8KS ali kao za inat ne upitah za šta je. Kao da nema vodeno hlađenje, bar nisam to video...

(http://www.bgdserver.com/temp/motor)   (http://www.bgdserver.com/temp/motor2)

motor sa slike je za ugradnju na motokultivator, nije za ugradnju na brod jer nece imati dovoljan protok vazduha potrebnog za hladjenje motora ( ugradjen u  bunkeru)
Naslov: Odg: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: Darkobp 05, 05, 2010, 22:07:36 posle podne
zna li neko kolika je radna temperatura motora koji je ugradjivan u traktor rakovica 60.Marinizirao sam ga ali mi na satu *univerzalni sat sa tamica stalno pokazuje pregrejanost /kazaljka udje na crveno/kada pipnem motor on nije preterano vruc niti vidim nekakve znake pregrevanja.izadio sam termostat ali mi se opet pojavljuje kazaljka u crvenom polju
Probaj da zamenis sat ili je sam davac temp.(sto ce pre biti) koji je uvrnut u bloku motora sa kojeg ide zica na sat za temp.neisparvan pa ti lazira podatke :good:

Ide redom i naces kvar :good:

Obicno svim vodeno hladjenim motorima optimalna temp je oko 80-90c a vazdusnim oko110-120c a to bih vec veoma lepo osetio pod prstom kad ga pipnes i secao bih se toga jos dugo :taunt:
Naslov: Odg: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: zorter 05, 05, 2010, 22:13:53 posle podne
Darko je u pravu. Obicno termodavac nije uskladjen sa instrumentom. Najbolja kombinacija je kad su oba sa istog vozila. Jedino su tako uskladjeni parametri.
Naslov: Odg: Brodski motori gde sta i kako ...
Poruka od: banemasulovic 06, 05, 2010, 09:01:04 pre podne
sat i davac su sa tamica majstori su mi rekli da je to upareno,probacu da zamenim i jedno i drugo pa da vidim,neko mi je preporucio da probam sa satom koji ima nesto poput sajle a da skinem ovaj sa zicom i to cu probati hvala na pomoci