Moja Ladja
E, ovako treba... => Brodogradnja => Drveni čamci => Temu započeo: Профа 05, 04, 2010, 22:22:22 posle podne
-
Идемо даље...
Fine wooden boat APHRODITE
-
I još dalje...
-
au sto volim cnc, pa sve ko lego kockice :)
btw sta je ovo i cemu sluzi ?
(http://www.mojaladja.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=3752.0;attach=36131;image)
-
tegovi koji pridržavaju lajsnu kojom se iscrtava kriva linija. U merama koje dobiješ u projektu dobijaš određene tačke koje spajaš linijom , u ovom slučaju mislim da je linija kobilice u pramčanom delu
-
tegovi koji pridržavaju lajsnu kojom se iscrtava kriva linija. U merama koje dobiješ u projektu dobijaš određene tačke koje spajaš linijom , u ovom slučaju mislim da je linija kobilice u pramčanom delu
hm da zvuci ligicno, ali da li je moguce da je malo radio CNC a malo rucno ?
-
Bash nesto komentarisem sa Kapetanom:
Rupe koje vidite na rebrima imaju vise namena prva i osnovna je da smanji ukupnu tezinu a da pri tome rebra negube na cvrstoci tj. da nesmanji granicu izdrzljivosti. Upravo zato su i kruznog oblika bez ostrih ivica, kako bi se izbegla tacke napora.....
Sekundarna namena je provlacenje raznih kablova, delova i sistema......
Isti sistem se vidi i na ovom projektu:
http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=3729.msg42506#msg42506 (http://www.mojaladja.com/forum/index.php?topic=3729.msg42506#msg42506)
Ovde je to jos vise uocljivo....ali aluminium je u proslosti bio skuplji....tako da se i stedelo.....
-
iskreno nema logike ali možda je neki elemenat koji nije u projektu .. nebitno pitao si čemu služe oni tegovi , odgovor je onaj koji sam dao
-
tegovi koji pridržavaju lajsnu kojom se iscrtava kriva linija. U merama koje dobiješ u projektu dobijaš određene tačke koje spajaš linijom , u ovom slučaju mislim da je linija kobilice u pramčanom delu
Jeste bash sam danas crtao u AutoCAd tj. precrtavao projekat.... i morao sam isto ovako da oznacujem tacke....e sada da one nebi ostale grubo spojene ovde on koristi tj. savija parce lima kako bi dobio krivudavu liniju.....
Samo mi nije jasno zasto i to nije uradio u CNC...
-
kada bismo znali koji elemenat iscrtava bilo bi nam jasnije , ovako ko će ga znati, možda je neki elemenat nameštaja ili slično , ko ga zna. Na kraju krajeva zar nije i Pera na Jastogu morao nešto da seče i ubodnom .Kriza brate i kod njih , štedi se
-
Ali princip ostaje isti, a to je glatko spajanje tacaka pa iscrtavanje pa secenje.....
-
Odisej, sekli smo ubodnom - oplatu kabine... mislili smo da ćemo uštedeti, a ispostavilo se da bi jeftinije bilo da smo isekli na CNC-u, ovako smo previše vremena potrošili na to...
-
pa uglavnom se tako i dešava , misliš da uštediš a na kraju skuplje. Pa za sledeći ćete bar znati kako je bolje
-
Odisej je u pravu, na slici je prikazan tradicionalni način iscrtavanja brodskih linija splajnerom i tegovima. Po oznakama na tabli se vidi da se obeležava prelaz pramčane statve u kobilicu (dwl - vodena linija, stn1 - prvo rebro...) Zapravo iseca se šablon koji se koristi za krojenje masiva od koga se izrađuju pramčana statva i kobilica. Zato to nije sečeno na CNCu, već samo šper.
-
zajedno smo jači :good: