Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: mossi 17, 03, 2010, 18:27:39 posle podne
-
Evo, za koji dan biće gotov i mali portabl čamac za poneti 375x70(106).
Predviđen za krovni nosač! :good:
Ukupna težina sa patosnicama neće preći 55kg :)
Biće lak za veslanje, a predviđena je i mala e-penta.
Prima do dva varaličara! Koja znaju da pišaju iz čamca! :dance:
Namenjen je za VBK-DTD i slične vode.
Za koji dan (naredni vikend) i konačne slike.
Čovek pored čamca je Majstor Djole sa Vagona - vikend naselje Apatin.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/PECANJE/Varalica%20III/_MG_1399.jpg)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/PECANJE/Varalica%20III/_MG_1398.jpg)
Najsrećnija osoba je moja žena. :party:
Spavaću napolju sa čamcem i Badijem!
:suicide:
:drinks:
-
Blago tvojoj ženi.Obavezno montiraj viljuške za zavozna vesla.Piša se u ispolac.
Svaka čast.
-
Zorane, znam ja za ispolac.
Ovde je priča o balansu! :)
:drinks:
-
Dobra ti je ta sa pišanjem,pre neku godinu u novembru mesecu sam ispao iz čamca u Obedsku baru.To mi je bio drugi put,prvi put sam ispao u kanalu,ali samo do pojasa,medjutim ovo na Obedskoj bari je bilo kupanje komplet i to sve zbog pišanja,a camac je bio mini shark.Mossi, u pravu si,veoma je bitan balans kod malih i lakih camaca.
-
Pa zato ispolac,ne pomeraš se sediš i ispisaš se u njega i fiju.Iskustvo.
-
Jel vi to skupljate za analizu? :lol:
-
Ja ne skupljam,naucio sam da balansiram
-
ja trpim dok ne dodjem na cvrsto :good:
-
ja trpim dok ne dodjem na cvrsto :good:
Zar je to stav dostojan jednog kapetana? :)
Camac je taman za na gepek,svaka cast :good:
-
Gepek i kilaža su bili primarni, odnosno da ja sam mogu da manipulišem sa njim.
Od momenta kad se odlučim da idem na vodu gde nemam čamac (Dunav), odem lepo u garažu, natovarim čamac, odvezem se gde sam zamislio spustim ga u vodu, potovarim stvari iz auta i odem se vozati/pecati! :)
:drinks:
-
A ja mislio da taj problem s piš...m dolazi s godinama! :sorry:
Kad sam bio mladji moglo se i preko tarabe, a sad - duže traje, pa na rate; zgodnije je kad se sedi.
Sad vidim da i vi mladji imate problem s tarabama (makar ovim od čamaca), pa mi prosto laknulo. :heat:
Čim stignem kući, moram ženi da kažem da nisam još ostario. Sigurno će biti mnogo srećna! :party:
Ma, kad bolje razmislim - bolje da ćutim.
Šta ako bude htela da proveri? :suicide:
-
Čamčić je lep, nema šta.
Možda se varam, ali čini mi se da si ipak razmišljao o postavljanju dve komorice napred i pozadi? Znači biće piškanja. :drinks:
-
Nazad će biti fiksna sedalica, a napred palubica do 1. rebra.
Finalne slikice, narednog vikenda!
:dance1:
-
Super je čamčić... i što je najvažnije od aluminijuma je :taunt:
neka te dobro služi i puno ribe iz njega da upecaš :good:
-
Hvala na lepim željama.
Sombor je okružen vodom, a sa "velikim" čamcem ili ne mogu prići ili je zabranjeno.
Mali čamac je sasvim druga priča.
Prateći Olimpove priče, prisećao sam se prelepih krajolika iz moje okoline, a sa malom čiklicom opet ću imati prilike da ih posetim i ponovo proživim te lepe uspomene. Pecanje nije svugde dozvoljeno.. na žalost ali nije ni sve u pecanju. Lep dan na vodi u dobrom društvu i šta više čovek da očekuje. Mala čikla može svugde da se provuče, pa je jako zgodna i praktična.
Cena joj je skroz uporediva sa kvalitetnijom gumenjakom, a upotrebljivost "neograničena".
Mala težina mu daje more prednosti, a već samim tim što ne moraš naduvati/izduvati uštedi se dosta vremena.
A da ne kažem: osuši, operi i pripremi za svaki duži boravak u garaži !
Čamac ispod 4m, verovatno neće biti luksuz!
Pa je i to jedna od zgodnih prednosti.
:drinks:
-
Evo čamčić gotov 98%, neke sitnice su ostale, ali to ću sam da uradim ovih dana.
Takođe proba stabilnosti je izostala usled nedostatka vremena.. :cry:
Na slici je Djole, majstor.
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/PECANJE/Varalica%20III/_MG_1405.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/PECANJE/Varalica%20III/?action=view¤t=_MG_1405.jpg)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/PECANJE/Varalica%20III/_MG_1408.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/PECANJE/Varalica%20III/?action=view¤t=_MG_1408.jpg)
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/PECANJE/Varalica%20III/_MG_1410.jpg) (http://s238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/PECANJE/Varalica%20III/?action=view¤t=_MG_1410.jpg)
Prva iskustva:
- Za jednog (postavljanje na krov) je malo težak, ali za dvojicu nikakav problem.
- Bez problema sa jednom gurtnom napred i kanapom nazad ide 100km/h
Djole: Ovakav čamac, sve njegovo oko 700-800e. :telephone:
-
izgleda prilicno dobro , jedva cekam da vidim kako ce se pokazati na vodi , a cena nije strasna ...
-
Majstor ga je provozao juče i kaže da je čamac skroz stabilan (malo je teži nego što sam mislio).
Danas je neplanirano ispala primopredaja, a da ostanem sam da ga stavljam na krov, nije mi se dalo.
Ipak je čamac izmedju 60 i 70kg, pa je em teško, em nezgodno za mene slabašnoga.
Ovih dana će na vodu, pa će biti i prvi utisci sa vode.
Laka e-penta će ga sa lakoćom gurati.
:good:
-
Mossi
Ne deluješ mi baš slabašno.Stavi na zadnji gepek nosač šipku koja
rotira.Preokreneš čamac naopačke,digneš prednji kraj pa nabaciš na roti-
rajuču prečagu.Odeš iza čamca i digneš zadnji deo i polako guraš.Ostalo
je samo tehnika.
Uživaj u čamcu.
-
Dopuna.
Možeš i na zadnjem kraju da namestiš u čoškovima dva montažna točka,
i onda stvarno nema problema.
-
Zezam se ja za ono slabašan, samo ipak je nezgodno.
He he samo da znaš da mi je to sa rotirajućom šipkom, danas palo na pamet.
Ali ... ima problem. Ta zadnja šipka od nosača, ne može više da se pomeri unazad.. takva je konstrukcija prozora, a imam krovni spojler na autu pa zapinje kad se nasloni sa zemlje! :diablo: :diablo: :diablo:
Ili ću smisliti ili ću voditi nekog!
:drinks:
-
Mossi,
Šta god smislili za podizanje (a 60-70 kg nije malo, pa i za snažnije; sve preko 30 kg što treba podići na tu visinu zahteva ili još jedan par ruku ili nekakvu "obrtnu šipku") i spuštanje, ipak, skrenuo bih pažnju na onih pomenutih 100 km/sat kao od šale.
Sa takvim teretom ne bih savetovao takvu vožnju, a pogotovu ako čamac nije učvršćen i sa prednje strane.
Dakle, obavezno fiksirati pramac negde ispod prednjeg branika, traka, zatezač po sredini i konopac na krmi ispod zadnjeg branika ili za kuku za vuču. Sve ostalo je rizično i pri manjim brzinama. Jedno zbog vetra koji stvara otpor i podvlači se ispod čamca, pa ga podiže (bez obzira na uzgon koji se formira na gornjoj površini korita), a drugo zbog iznenadnog kočenja. Takav teret ima vrlo veliku inerciju.
Ponavljam, 60-70 kg je 60-70 kg, pa makar bili i od aluminijuma.
Pažljivo i srećno se vozili i još više uživali na vodi!
-
Dve sipke paralelno sa kolima,na kraju rotirajuca cev.Mogu da strce preko spojlera.Ucvrsceno za gepek.Ajd u zdravlje.
-
LSI, ja nisam neodgovoran vozač. Nosači su Tulle i nose po šapi 50kg!
Prednju gurtnu sam zategao momački, a ni kanap pozadi nije bio loše zategnut.
Stao sam dva puta da sve proverim kako stoji. Ništa se nije pomerilo ni milimetar.
Olimpovu tehniku sam i sam hteo da primenim, ali na krmenoj dasci ima neke dorade tako da nisam hteo da je oštećujem.
Olimpova 106-ica nema taj spojler koji momački smeta! Lucky Olimp!
Sve u svemu, ovo je tek bila probna vožnja!
:drinks:
-
Kombinovane obaveze. :sorry:
Varalicom (trenutno) samo na soma i bucova (još par dana pa ŠTUKA!).
Za ovakvu probu mi treba minimum celo popodne! :yahoo:
Biće ovih dana.
-
da li je i kako,tj cime ofarban, camac?
-
Čamče nije farbano, a i neće biti.
Da bi se farbao, potreban je odmašćivač za aluminijum, pa prajmer za aluminijum pa farba!
A sve zajedno nema neke velike potrebe za tim.
:dance1:
:drinks:
-
Inace mossi,kakva je cela procedura sa farbanjem aluminijuma?farbati ili ne?
-
Pa opisao sam ti ukratko u prethodnom postu. :good:
Ako čamac stoji celu sezonu u vodi, tj marini, tada se za dno hvataju alge pa je obavezno farbanje antialginom (samo taban i 20cm bokova).
Procedura:
1. matirati
2. odmastiti
3. prajmer za aluminijum 2 sloja
4. antialgin za aluminijum barem 2 sloja ( MORA biti za aluminijum - jer ako ima Bakra onda se javlja nešto kao osmoza na Aluminijumu )
Ako je čamac lagan kao moj, najbolje je ništa ne dirati, nego leti okreneš na bok i opereš ga sundjerom za sude! :dance:
:drinks:
-
130kg,rekao bih lagano!
-
130kg Aluminijuma nije lagano.
To je čamac od 6m 120cm u tabanu, lim 1.5mm! :good:
To se mora farbati antialginom, osim ako se ne vadi iz vode svaki put!
-
Koje farbe preporucujes?
-
Hempel ima sve što sam naveo za potrebno, ali proveri u radnji datume ROKA TRAJANJA!
Meni su **** poslali (post expres) na samom isteku roka trajanja antialgin crni, i JAKO JAKO je loš.
Velik je to posao, i nije baš ni jeftin. Priprema i Farbanje u full Hempelu je bilo skoro 100e. (samo materijal)
Za čamac 5,50 x 1,40 x 0,20m (bokovi).
Kada sam ranije kupovao, a bio je korektno u roku, nije bilo nikakvih problema. Sve OK!
Loša serija ili šta???
NAPOMENA: Bolje ne farbati nego farbati sa antialginom koji sadrži BAKAR!
-
HVALA! :)
-
Čamac je danas konačno, bio na vodi!
Jedno celo pre podne smo se vozikali uz pogon starog Mercury Mariner 3500 e-pente.
Individualne ocene (1-5)
1. Stabilnost ... 3
2. Prostor i rapored za dvojicu .... 5
3. Rukovanje e-pentom (vesla sam zaboravio, a spremio ih.. :sorry: ) ... 5
4. Portabilnost (stavi, skini sa auta, spusti i izvadi iz vode) ... 4+ ( samo zato što su potrebna dvojica, ali dvojica .. lagano )
5. Svrha ... 4+ ( ako izostavimo teško varaličaranje krupnog soma, za sve ostalo je extra! )
Sve u svemu nije loš čamac! :yahoo: :dance1:
(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/DRUZENJA/DeSol%20Hunter%20april%202010%20-%20Varalica%20III/_MG_1454.jpg)(http://i238.photobucket.com/albums/ff69/fb_mossi/DRUZENJA/DeSol%20Hunter%20april%202010%20-%20Varalica%20III/IMG_1437.jpg)
-
Ruke 300e (ali traži i 400e) + materijal (lim, vinkle, kutije, šarafi, uglovnice, nosna alka).
Aluminijum je oko 3.5e/kg jedno 70kg - 245e + šarafi (prohrom) 30e , +nosna alka 10e
600-700e :good:
:drinks: