Moja Ladja
E, ovako treba... => Majstorije i popravke - Uradi sam.. => Temu započeo: Aka 16, 02, 2009, 17:48:00 posle podne
-
Evo jos jednog pitanja koje me muci. Morao bih na prolece da pregledam/peskiram/ofarbam podvodni deo camca. Problem mi je sto zaista ne znam gde mogu da ga jednostavno izvadim i uradim reviziju. Ne pominjite mi Brodotehniku na Makisu, Suvi dok, Beogradsko brodogradiliste, to dobro znam.
Za dodatnu informaciju, radi se o camcu od 13m LOA, 4m Beam, cca 16t deplasmana.
Nije mi obavezno da bude u Beogradu.
-
Probaj u Ostruznici kod onih likova.Zvao sam ih zimus zbog svog camca,sve njihovo cena 18e po kvadratu.Lik kaze doteras a mi sve radimo. :dance:
-
Probaj u Ostruznici kod onih likova.Zvao sam ih zimus zbog svog camca,sve njihovo cena 18e po kvadratu.Lik kaze doteras a mi sve radimo. :dance:
sta dorazumeva 18 evra ? i sta podrazumeva doteras.. do njih sa obale ili moram i da ga izvlacim na suvo ili to oni rade?
-
Sve njihovo podrazumeva izvlacenje,peskiranje,farbanje njihovom bojom a ti sedis i kontrolises.Koliko znam oni i prave camce. :dance:
-
Da nemaš možda telefon tih likova, prepostavljam da može samo farbanje bez peskiranja?
-
Evo i njihovih telefona 8071000 8071 111 063/226 531 ne reklamiram ih. :drinks:
-
Mom kumu su samo peskirali a on je sam farbao.Uostalo zovni ih,zovu se Sidro,pa proveri. :dance:
-
Evo i njihovih telefona 8071000 8071 111 063/226 531 ne reklamiram ih. :drinks:
reklame su dozvoljene :) znaci slobodno :)
-
Hvala, hvala Deda :telephone:
-
Ma uvek sta znam podelim sa drugima za to nema hvala nego zavrsi poso. :dance:
-
Ja sam peskario / farbao epoksi bojom povoljno ispod starog zel mosta na nbgd strani firma se zove Shark ali je tesko naci. Mogu da odvedem i pokazem gde su. Mislim da ne izvlace ali i ne zavlace radili su u roku i jos stoji boja preko tri godine. Ima blizu mesto gde se moze izvuci ako je manji camac.
-
Ja sam peskario / farbao epoksi bojom povoljno ispod starog zel mosta na nbgd strani firma se zove Shark ali je tesko naci. Mogu da odvedem i pokazem gde su. Mislim da ne izvlace ali i ne zavlace radili su u roku i jos stoji boja preko tri godine. Ima blizu mesto gde se moze izvuci ako je manji camac.
ako je u pitanju Joca Ajkula ... ja sam nezadovoljan .. video si moje korito a farbano je pre manje od 12 meseci...
-
Pa verovatno zavisi kakvu boju trenutno ima. Mmeni je uradio dobro osnovnu ali to su verovatno ostaci nekog velikog posla znaci nema pouzdane firme da dvaput uradi dobro za redom....
-
Zasto mi se cini da svi majstori u okolini Beograda osljare i misle da smo kolektivno,budale!Vidi da za jednog majstora nemas tri pozitivna misljenja!Kada sam trazio majstore za farbanje dosla dva lika i traze 20e po kvadratu za farbanje i smirglanje!Ja puknem,pa cu sve sam makar morao svake godine to da radim.I stednja zivac dodje gratis! :diablo:
-
Meni je čamac opuštanje i zadovoljstvo, i odmor za dušu! I kada plovim i kada radim na njemu ili oko njega.
A razlog zašto gotovo sve radim sam je upravo taj - svaki majstor koji mi je u zadnje vreme ušao u život- ne bitno da li je u pitanju nešto za kuću, čamac ili firmu, samo mi je pokidao živce!
Evo, i trim tabove, a bogami i tendu ću da radim ( barem delimično ) sam. I da uživam pritom! :)
-
Eto,bas tako se desava,maltene,uvek.Jedino imam srece sa majstorom za motor ali i njega cu da strojim iz preventive.Sta znam radicu sam,polako pa kad zavrsim. :suicide:
-
Meni je čamac opuštanje i zadovoljstvo, i odmor za dušu! I kada plovim i kada radim na njemu ili oko njega.
A razlog zašto gotovo sve radim sam je upravo taj - svaki majstor koji mi je u zadnje vreme ušao u život- ne bitno da li je u pitanju nešto za kuću, čamac ili firmu, samo mi je pokidao živce!
Evo, i trim tabove, a bogami i tendu ću da radim ( barem delimično ) sam. I da uživam pritom! :)
nas dvojica cemo ceo tvoj brod da stavimo pod misku i nosamo ga levo desno... al ajd da vidim kako ces sam da dignes moj od 2 tone... sve je u velicini .. da mogu da manipulisem s anjim sve bih sam radio.. ovako osudjen sam na majstore.. sdruge strane o motorima ne znam nista.. i tu sam prinudjen njih da cimam ...
-
Kada budem radio u aprilu[dace bog]zovem vas dvojicu da ga okrecete a ja kod Bore narucujem corbu! :drinks:A mogu i palacinke za dezert. :scare:
-
deal:)
-
ako dodaš još neko pivce.... kupio si me! :lol: :taunt:
-
Ma kada krenem,svi ste dobrodosli na druzenje a mozda se usput nesto i uradi! :drinks:
-
Da li je istina da se kod starijih čamaca kod peskiranja isuviše tanji metal, pa kao često dešava da takav čamac bude kasnije probijen??? Da li to znači da da je starije čamce bilje ne peskirati?
-
mene isto uskoro ceka vadjenje camca i skidanje farbe i farbanje, posto je aluminijumsko korito najvise iz kozmetickih razlog erbo dugo nije sminkan a mator je
sto se tice vadjenja, s obzirom da su uneredili rampu kod ajka , pretpostavljam da cu da dam ljubi Galiji da ga vadi u ostruznici, (nisam siguran do koje velicine broda tamo vade)pa da ga transportujem do Ade kod Nautickog kluba gde je sad usidren i gde bih ga sredjivao(tu na klubu ima rampa,al mogu samo do 6metara camci)
inace je brod 7,5 sa 2,5 metra i tezak je tonu i po
el imate neku preporuku za skidanje farbe sa aluminijumskog korita?
ja sam se opremio nekim raznoraznim alatom el cu sve da radim na brodu(sredjujem i kabinu koja je hrast mahagoni i plastificirana je preko)
al nisam siguran koja vrsta brusilice je najbolja za aluminijum (rotaciona, vibraciona?) a ako bih ga peskirao to bi valjda moralo da se radi sa aluminijum oksidom?
ili el ima kod nas vake neke hemije pa samo da ga zalijem celog? :)
http://www.m-tc.com/efs2500_home.htm (http://www.m-tc.com/efs2500_home.htm)
mislim da treba par litara za ceo moj brod....
-
fala
nekoliko ljudi mi je to preporucilo, vrlo je moguce da odem i na tu varijantu...
-
fala Aka,
samo ovo vreme da se sredi, pa cu u akciju
valjda nece da krenu poplave cim se otopi sneg.... mirise mi na to... i po evropi je mnogo padalo...
opet ce da budu sportovi na vodi pored Sajma...
-
Da li je istina da se kod starijih čamaca kod peskiranja isuviše tanji metal, pa kao često dešava da takav čamac bude kasnije probijen??? Da li to znači da da je starije čamce bilje ne peskirati?
Pitanje za koje niko strucan nije dao odgovor. Konkretno, zanima me zato sto mi to predstoji na prolece a obzirom da se broker975fx ponovio i uvecao celicne gabarite verovatno je i njemu aktuelna tema. Pozdrav
-
Da li je istina da se kod starijih čamaca kod peskiranja isuviše tanji metal, pa kao često dešava da takav čamac bude kasnije probijen??? Da li to znači da da je starije čamce bilje ne peskirati?
Pitanje za koje niko strucan nije dao odgovor. Konkretno, zanima me zato sto mi to predstoji na prolece a obzirom da se broker975fx ponovio i uvecao celicne gabarite verovatno je i njemu aktuelna tema. Pozdrav
Nije istina. Skida se farba i sloj sa tragovima korozije. Zdravog metala zanemarljivo, ako radi ko zna. To je i dobra prilika da vidiš da li bi trebalo da zameniš delove oplate.
Lim koji se peskiranjem može isuviše istanjiti ti ne treba na čamcu. Ili je sam isuviše tanak ili je truo. Onda bolje prodaj čamac, nemoj peskirati.
-
Da tema mi je svakako interesantna. Stari kabinaš kada sam radio hteo sam da ga peskiram ali mi tada majstor objasni da će u konkretnom slučaju to biti bacanje para pa sam ga i poslušao - išlo se na brušenje i čišćenje od svih slojeva farbe mehanički. Premazani su kojekakvi konvertori rđe a zatim Zorkin epoxi program. Sve u svemu još treba da vidim da li ću vaditi lađu ili ne a iskreno se nadam da neću morati - sa druge strane kad tad ću morati. Gde je izvaditi to je i dalje pitanje za razmišljanje? Po svemu brodotehnika ispada najisplativije rešenje. Bila je doduše neka priča o suvom doku ali mislim da od toga nema ništa
-
probaj u dorcolskoj marini imaju veliku prikolicu za vadjenje nesto malo se placa marini za leyarinu ikoriscenje . najvise uyimaju oni sto vade i spustaju brod.imaju ogroman plac ya rad na brodu.to ti vazi jos dok marina postoji a vidi jel ima neko odatle kod nas pa da ti kaze nesto vise.
-
Gospodo, Drugovi ...Vi ...nije bas da je BG ali ...sve te svoje ladje , ladjice , brodove , brodicke dovedite nekako u Brcko i ... Lako vadjenje iz vode , extra profesionalna obrada(saniranje) , bojenje, slikanje i sta vec Vam srce hoce ...tacno za pola para koje bi dali u Beogradu . Nemam pojma kako ali sve cijene koje su u majcici srbiji u evrima u RS su u KM sto po zvanicnom kursu ide 1:2 . Da odmah objasnim JA nikakve koristi nemam od bilo koje transakcije koja proizadje iz ove moje poruke . Cak ni pivo . Razmisli pa odluci oooo ti moj forumski druze neznani . hihihihhihiih
-
Gospodo, Drugovi ...Vi ...nije bas da je BG ali ...sve te svoje ladje , ladjice , brodove , brodicke dovedite nekako u Brcko i ... Lako vadjenje iz vode , extra profesionalna obrada(saniranje) , bojenje, slikanje i sta vec Vam srce hoce ...tacno za pola para koje bi dali u Beogradu . Nemam pojma kako ali sve cijene koje su u majcici srbiji u evrima u RS su u KM sto po zvanicnom kursu ide 1:2 . Da odmah objasnim JA nikakve koristi nemam od bilo koje transakcije koja proizadje iz ove moje poruke . Cak ni pivo . Razmisli pa odluci oooo ti moj forumski druze neznani . hihihihhihiih
Pa nije ni to nemoguće. Ovde ti je okvirna cena za lađu oko 13m/15t 600 eur da je podigneš i spustiš. I to je samo podizanje i spuštanje a gde je rad - farbanje i sanacija ako nešto treba. Hajd se druže Poljo malo raspitaj koliko bi tu bilo vađenje. Znam barem 3-4 ladje koje bi bile zainteresovanje za tako nešto.
-
http://www.inter-colorns.com (http://www.inter-colorns.com)
Meni su dva puta radili lađu, pre 15 godina celu (i spolja i iznutra), i prošle godine samo korito, jer sam prethodno otvarao rupe na koritu i privarivao svašta nešto.
Inače nije bilo potrebe , nije bilo ni najmanjih znakova korozije, a da sam ja dodavao samo antialgin svake dve ili tri godine.
-
Terca, ovi iz inter-colors-a deluju profi, e sad da li mozes da mi kazes koliko te je kostalo peskiranje i antikorozivna zastita kao i da li oni imaju mogucnost vadjenja camca ?
-
Da, to je preduzeće koje se bavi antikorozivnom zaštitom metala (mostova, cevovoda) i postoji godinama, već sam rekao da su mi peskirali čamac i pre 15 godina kada sam ga sagradio.
Imaju prostor u novosadskom brodogradilištu, i mogu iz vode da izvuku svašta. Mene su npr. vadili kranom.
Cena sa kojom bi trebalo da se računa je 16 evra po kvadratu, svi neophodni premazi, ključ u ruke. Cifra može da ide i gore i dole u zavisnosti šta ti izvoljevaš.
Najbolje je da zoveš telefonom, tako dobiješ preciznu i važeću informaciju, a ne boli.
-
Raspitao se i ...vadjenje i spustanje broda je 130 Evra . Ostalo je sve stvar dogovora sa izvodjacem radova ... Znam zasigurno da je znatno jeftinije nego kod Vas.
-
Raspitao se i ...vadjenje i spustanje broda je 130 Evra . Ostalo je sve stvar dogovora sa izvodjacem radova ... Znam zasigurno da je znatno jeftinije nego kod Vas.
Jel sam te dobro razumeo da je vađenje i spuštanje broda od 15t oko 130eur?
-
Nije OKO nego TACNO . U ponedeljak idem u luku da se dogovorim za neke stvari pa ces da dobijes 1000% tacnu informaciju .
-
Sigurno da je jeftinije,samo mali detalj:treba stici do Brckog.... :)
-
poljo sve se slazem ali sem za neke kardinalne zahvate se ne isplati voziti ladju toliki put ... drugo je recimo ako se letos bude islo na druzenje pa se ladja ostavi na sredjivanju ...
-
Moje je da pregledam mogucnosti i prenesem Vam . Svako odlucuje za sebe. Kad se stavi na papir sve troskove koje ima neko za brod 10-12 i + metara da bi ga samo ofarbao i uradio sitnice koje se moraju ....onda nije daleko . Ma sta ja pametujem ... Gorance je bio ovde i vidjeo kako sve to izgleda i mogucnosti , a on je profi pa zna bolje od mene ocjeniti .