Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: staribanovci 21, 02, 2010, 20:50:18 posle podne
-
Naleteo sam na ovu sliku.Da li je to nekad neko video.
-
YANMAR D27 Diesel MotoX LT Fuel consumption test.wmv (http://www.youtube.com/watch?v=yeiaxkzE4Io#)
Yanmar outboard engine D27 D36, testing a D27 AXLE #4546 (http://www.youtube.com/watch?v=yzgf9ldId-w#)
-
Modeli koji su prikazani na slici se više ne proizvode.Naišao sam na podatak da su prije dvanaest godina koštali preko 8000 dolara.I danas su traženi iako ih je vrlo malo.
Evo podataka o motoru D36:
Type - 4cycle, Vertical Crankshaft, Water Cooled
-Cylinders-3
- 36hp @ 4500rpm
- Cooling System- fresh water cooling with sea water and fresh water pumps
- Displacement- 1109ccm
- Starting System- Electric with emergency rope start
-
Cena velika.Verovatno potrosnja opravdava cenu.
-
http://www.navodi.com/Berza_001/002.html (http://www.navodi.com/Berza_001/002.html)
-
Nije ni strasna cena... :shout:
-
to je arhiva, al ne pise da je prodat....
-
skupi delovi, neisplati se normalcu koji malo vozi, skup sam po sebi . i previse jak za poreznaluksuxvremena :taunt: :taunt:
-
Prosle godine sam prvi put uzivo video dizel vanbrdski motor na jednom brodiću koji se prodavao preko halo oglasa, u pitanju je neki italijanski proizvođač a snaga je bila 15ks. Takav motor nikad više nisam video.
-
Evo i ja da dodam nešto,nije baš o Yanmar-u ali dizel jeste pa ako nekom pomogne...
Naleteo sam nedavno na oglas da neka firma prodaje dizel vanbrodske i setim se ja toga danas i zvrcnem ih
U sustini,proizvodjač neki 100%-tni kinez, imena kao i svi oni kineski motorići nemož ih ni pročitati a kamoli zapamtiti, imaju na lageru samo od 6ks al postoji jos i 9ks i 12ks al nemaju trenutno. Prodavac taj rece da taj od 6ks dizel vanbrodski je odprilike kao 15ks dvotakni zbog velikog obrtnog momenta i nesto je kao hitrust ili bigfut tj kao teretni i namenjen je za guranje teskih deplasmanskih čamaca
Kaze da nepravi jako velike vibracije al je zato podosta bučan
Ima el.start tj alnaser na sebi
Tezak je 67kg
Troši max 1l/h
I naravno cena je okruglo 2000evr sa svim placenim carinama i porezima
A evo i info ako je neko zainteresovan
Dimitri Trade com -firma
021/6411 251
063/519 653
-
nije mi jasno zasto nema veci izbor ovih dizel motora? sve sami benzinci koji ubise potrosnjom :suicide:
-
Teski su kao tuc,a bucni za peticu.
-
http://www.navodi.com/Berza_001/002.html (http://www.navodi.com/Berza_001/002.html)
koce mu ovo uzeti kad moze uzeti nov cetverotaktni za te pare a jos koliko je ovo staro :heat:
-
pre neku godinu na forumu navodi sam napisao nesto o Yanmar dizel vanbrodskim pa koga interesuje neka kuca u pretrazivacu. Mislim da sada proizvode samo jos jedan model, a prosle godine procitah negde da i neki engleski proizvodjac radi dizel pente, ali nisam upamtio marku. Uglavno sve su karakteristike bile ocekivane, skup, tezak i stedljiv...
-
ponovo je aktuelan...
http://www.navodi.com/Berza_011/079.html (http://www.navodi.com/Berza_011/079.html)
-
Yanmar je pravio od 27 i 36 ks. Trose veoma malo,bucni i retko se kvare. :drinks:
-
yanmar D36
AX-E AX-EP
Type 4-Cycle, Vertical Crankshaft, Water Cooled
Cylinders 3
Maximum Output 36hp @ 4500rpm
Cooling System Fresh water cooling with sea water and fresh water pumps
Bore x Stroke 82 x 70 mm
Displacement 1109cc
Combustion System Direct Injection
Cooling System Direct sea water cooling by rubber impeller pump
Lubrication System Forced lubrication with trochoid pump
Starting System Electric with emergency rope start
Generator AC dynamo built in flywheel, 12V-10A
vs
yamaha high thrust
T60 T50 T25 T9.9
Engine Type 4 cyl. 4 cyl. 2 cyl. 2 cyl.
Displacement 60.8 ci (996 cc) 60.8 ci (996 cc) 30.4 ci (498 cc) 12.9 ci (212 cc)
RPM Range 5000-6000 5000-6000 5000-6000 5000-6000
Alternator Output @ W.O.T. 17A 17A 13A 6A
Compression Ratio 9.5:1 9.5:1 9.4:1 9.5:1
Fuel/Induction System SOHC Fuel Injection SOHC Fuel Injection SOHC Carb SOHC Carb
Lubrication Wet Sump Wet Sump Wet Sump Wet Sump
Ignition System TCI Micro Computer TCI Micro Computer CDI Micro Computer CDI Micro Computer
Starting System Electric Electric Electric Electric
Shaft Length 20 in. 20 in. 20 in. 20 in., 25 in.
Gear Ratio 12:28 (2.33) 12:28 (2.33) 12:29 (2.42) 13:38 (2.92)
C.A.R.B. Rating 3-Star 3-Star 3-Star 3-Star
Weight* 267 lb (121 kg) 267 lb (121 kg) 203 lb (92.0 kg) 106 lb (48 kg)
-
Ove godine se predstavio prvi Turbo Dizel Vanbrodski motor na svetu od nemackog Custom Bike Proizvodjaca NEANDER sa 55ks .2012 bi trebao biti u seriskoj proizvodnji.
http://www.neander-motors.com/outboard_motors.html (http://www.neander-motors.com/outboard_motors.html)
-
a sta mislite sta je bolje e-tech ili ovi dizelasi? kad se sve uporedi,cena potrosnja itd..??
-
a sta mislite sta je bolje e-tech ili ovi dizelasi? kad se sve uporedi,cena potrosnja itd..??
nemoze to tako da se uporedjuje, prevoznici i firme dobijaju npr ovde u nemackoj za dizel vise poreza vraceno, dizel je jeftiniji u kupovini, manja potrosnja je 100% od benzinca, ali cena je sigurno veca od nekog e-teca (cene se jos neznaju) . fazit: ti dizel motori i nisu za nas koji privatno se vozikamo i uzivamo posto se onda racunica nece nikad otvoriti , to je za firme i poslovne plovidbe kad camac ili brod 365 dana u godini nestaje nego se samo vozi , turiste ili prevoz bilo cega , taxi na vodi i td..
e sad kako je to u srbili i dali se isplati privatnom coveku ja neznam o tome nista.
-
Presjek motora YANMAR DIESEL...