Moja Ladja

E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: haklberisojer 26, 01, 2010, 14:55:18 posle podne

Naslov: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: haklberisojer 26, 01, 2010, 14:55:18 posle podne
Pominjao se ovde vec:
http://www.navodi.com/Berza_008/073.html (http://www.navodi.com/Berza_008/073.html)
Voleo bi i vase misljenje.  Barba pogotovo...

Mozda je to negde oko mojih mogucnosti... A i zelja...
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: budens72 26, 01, 2010, 15:10:15 posle podne
I ja sam ga gledao...ali nema ništa od opreme...go je potpuno...samo motor i čamac...treba ceo enterijer da se radi...ima samo sedište i neku malu komodicu...
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: haklberisojer 26, 01, 2010, 15:39:46 posle podne
A kako ti trup deluje? Osmoza? Farba?

Motor?
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: budens72 26, 01, 2010, 16:41:41 posle podne
Nisam ga video uživo,nego sam pričao sa vlasnikom telefonom...Po njegovoj priči, čamac je u solidnom stanju,obzirom da ima preko 20 godina...Farban je...pa se ne može ni videti kakvo je pravo stanje....Jedino što su sve unutrašnje površine gole...nema ni tapacirunga ni izolacije...gola plastika...
Za motor kaže da je ispravan ....
A nema ni vrata između kokpita i kabine,nego roletna neka...
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: haklberisojer 26, 01, 2010, 19:40:23 posle podne
E i ja sam pricao :) Stakao sam utisak da si video uzivo...
Hvala svakako...

Ako je neko uzivo zna, bilo bi intersantno cuti....
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Dule HU 26, 01, 2010, 19:51:31 posle podne
Čamac je parkiran u Zemunu na tzv Šlepu, čovek ga je radio komlet prošle godine i bio je van vode, korektno plovilo jedino što je prilično klot sa opremom ali pričaj malo o ceni, inače to je jako lepo korito. Sale NB može da ti kaže nešto više o tim koritima jer je on jurio nešto tako.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: haklberisojer 26, 01, 2010, 19:59:59 posle podne
E onda SaleNB na tebe je red. Kad budes imao vremena...
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Darkobp 26, 01, 2010, 22:38:24 posle podne
Originalno korito sa koga je "skinut" kalup je Elan t 495,ovo je samo produzeno za 1m
Generalno dobro korito i plovno al posto je orig.Elanovo bilo glisersko korito malo ima problema sa drzanjem pravca na malim brzinama tj u deplasmanskoj plovidbi pretezno kao i svi gliseri
Elan T495 recimo sa istom motorizacijom naspram pasare Istarke P500 je brzi za 1-2km/h,valjda je plovniji,lepse klizi,sece vodu lepse ili jebem ga sta vec..tako da je korito za pohvalu :good:
Bas kod tog produzetka korita na tom Batinom mi se nesvidja sto je uradjen svanc,nevidim svrhu toga a samo je smanjio duzinu vodene linije i izgubio ikakvu mogucnost glisiranja
Korito je blago V, i bokovi su mu dosta visoki i robusni sto je dobro
Ovo su moja zapazanja jer sam bas vlasnik tog Elana T495
E sad zapazanja  i ponasanja ovog Batinog korita bih ti ipak morao reci neko koje to korito ipak imao mada neverujem da puno odstupaju od Elanovog

Sale,barba da cujemo sad vas,vas red :taunt:
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: SALE NB 26, 01, 2010, 22:43:20 posle podne
Nisam video taj čamac uživo, ali poznata su mi ta korita, pošto su ih radili u Starim Banovcima.
Ne bi trebalo da ima švanc, već je samo produženo glisersko korito. Jedino ako nije nešto budženo naknadno.
Bukvalno to je 495 sa dodatnim metrom, gde može da se spakuje WC i kuhinjica.

Kvalitet plastike je domaći, ako nije lepo održavan, hoće da bude osmotičan.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: haklberisojer 27, 01, 2010, 08:31:02 pre podne
Znace mi ove informacije.

Interesuje me i sledece: koliko je povozno ovo korito? Nesto me buni: ako je kao elan 495 onda je glisersko korito? Odnosno za koji je rezim plovljenja prvljeno korito: deplasmaski ili gliserski? Koja mu je brzina i koja optimalna pogonska snaga?

Nadam se da ne postavljam previse pitanja. Da ne smorim...
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: simbad 27, 01, 2010, 10:06:22 pre podne
Pozdrav svim forumašima!

Izvinjavam se što se nisam zvanično predstavio a bilo bi krajnje vreme jer pratim ovaj forum od samog početka i to ću učiniti čim pre!

Obzirom da je pomenuti čamac interesantan mnogima, jednostavno moram da iznesem svoje mišljenje a ono je, što se kaže "iz prve ruke".
Za kvalitet plastike i izrade stoji gore pomenuto ali ono što je vrlo važno je da je ovaj čamac vrlo nestabilan. Korito mu je većim delom blago "V" ali je vrlo visok pa još sa kompletnim nadgrađem, vrlo se neprijatno bočno naginje. Prolazak bokom od krme ka provi, pretumbaće vam sve u kabini a devojke(namazane kopertonom) su vrlo često letele u vodu(dok nije nemeštena ograda). Zbog oblika podvodnog dela trupa dolazi do značajnog proklizavanja pri skretanju tokom glisiranja. Verzija koju sam imao prilike da koristim bila je kraća od ove  i koristio sam sledeće motore: Merc 25 hp i Crysler 115. Relativno lako izglisira sa slabijim motorom i sa troje odraslih(jedan na provi dva u kokpitu).

Iskreno ga ne preporučujem jer kad sve uzmete u obzir mislim da za taj novac ili nešto malo više, može da se nađe nešto kvalitetnije.

Pozdrav!
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Kapetan 27, 01, 2010, 11:13:42 pre podne
Prolazak bokom od krme ka provi, pretumbaće vam sve u kabini a devojke(namazane kopertonom) su vrlo često letele u vodu(dok nije nemeštena ograda).

 :lol: da su bile u kabini sve bi izmastile :)
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Zoran 27, 01, 2010, 11:20:40 pre podne
  Ne znam sta da ti kazem.
  Moj prijatelj je imao elan original i na njemu motor od45ks.Kad sam mu otvorio duplo dno,popucala su mu
neka unutrasnja pojacanja.Bas je bio posao to doterati.Ovaj sto te interesuje je jos produzen,pa ne znam
kakva su pojacanja stavljena .
  Toliko od mene.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Darkobp 27, 01, 2010, 14:01:41 posle podne
Elan je trazio neki kompromis izmedju stabilnosti,plovnosti i brzine Da je korito pravo duboko V nebih proklizavao u glisiranju u krivinama i mnogo bih se bolje ponasao ali bih zahtevao i duplo jacu motorizaciju sto je u ono komunisticko vreme kad je osmisljen bilo obnormalno skupo koristi i nabaviti uvozne motore vecih snaga
Ovako sa relativnom malom snagom vec glisira,i za razliku od dubokog V sa istom motorizacijom brzi je na vodi ali to eto ima i losih mana naravno
Tesko je ocekivati da plastica brodic od samo 2sirine i 6m duzine da se nenaginje kad se pokusa proci bokom do krme
Videli ste onaj Galeb od 14 m metalni u bosni kako se nagne od samo 1 coveka a ne jedna samo "veca plasticna kadica",sta ocekivati od tih dimenzija i te mase
Ja posto sam vlasnik tog elana 495 a na vezu prvi komsija je Istarka P500 koja je istih maltene u dlaku dimenzija pa sam ih dosta uporedjivao od tog ljuljuna sa boka do brzine do komfora u kabini... i svugde je taj Elan biio za dlaku bolji
To su moja zapazanja iako se neki verovatno nece sloziti stime
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: SALE NB 27, 01, 2010, 14:28:07 posle podne
Kakva crna Istranka?! Istranka jedino može da se pohvali sa boljim držanjem pravca na max. brzini
od 8Km/h!  :taunt:
Istranka ima smisla na moru, na reci... pa ne baš.
Ovo nije Elan korito, već korito iz kućne radinosti, tako da je stvarno pitanje kakva su ojačanja unutra.

Što se naginjanja tiče, pa svako manje V korito se naginje, to se uopšte ne može sprečiti.
Mislim da je to sasvim korektan čamac, ali malo preskup.
Evo , upravo onaj Fletcher sa oglasa, čak i sa ovom cenom je mnogo bolji i nudi više mesta, iako je pola metra kraći.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: simbad 27, 01, 2010, 14:35:05 posle podne
Prolazak bokom od krme ka provi, pretumbaće vam sve u kabini a devojke(namazane kopertonom) su vrlo često letele u vodu(dok nije nemeštena ograda).

 :lol: da su bile u kabini sve bi izmastile :)

Eh Kapetane, kad se samo setim...  :yahoo:

Darkobp, tvoj elan 495 je neko projektovao namenski a ovaj je otišao previše u vis- dodata kabina i poremećeno težište...
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: haklberisojer 27, 01, 2010, 18:49:27 posle podne
Ma kakav svanc, stabilnost, plovnost, proklizavanje... daj da uzmem tu ladju da prizove opet neke nove "koperton cice" na nju ;)
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Sinke 27, 01, 2010, 21:01:20 posle podne
 Sto se tice karakteristika Elan 495 se odlicno ponasa u manevrima,prilikom glisiranja,na kosavi po talasima,daleko od toga da je nestabilan.Imam 495,a ovaj klip smo napravili letos na Dunavu,pogledaj kako ovo korito lezi na vodi.Do pre jedno dve godine moj camac je bio kod Mushu-a pa moze i on da napise nesto.Sto se tice ove duze verzije nisam imao priliku da ga provozam,ali deluje nekako neskladno u odnosu na izvorni 495.Inace na klipu ja teram djuntu po Dunavu!
Elan 495 + Johnson 45 (http://www.youtube.com/watch?v=mjJmLMCzt1U#)
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: LSI 27, 01, 2010, 21:38:16 posle podne
Sinke, više puta sam gledao Elan 495 ali uvek sam nailazio samo na otvorene modele, nikada sa kabinom i nadgradnjom. Meni ovo na snimku baš lepo izgleda.
Da li je to uradjeno u "domaćoj radinosti"? Ko je bio majstor?

Koliko znam, čamac je 4,95 m dug i 1,95 m širok.
Koja je dužina kabine, a koja širina?
Koliko je visina u kabini, a koliko u nadgradjenom delu?
Koje su dimenzije slobodnog prostora u kokpitu?

Uh - mnogo pitanja...
 
Unapred hvala na odgovorima koji će zadovoljiti moju znatiželju. Hteo bih sve to da uporedim sa dimenzijama mog čamca.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Darkobp 28, 01, 2010, 01:16:25 pre podne
Duzina 495
Sirina 203
Visina boka 82
Gaz 30
Tezina 280
Ovo su podaci za samo korito+sad kabina
Duzina 350
Sirina 178
visina 80
visina u kabini od patosa do krova mislim da je 130
tezina 60

Doduse ovu su podaci za originalni Elanovu kabinu poput ove
(http://img26.imageshack.us/img26/4625/dsc00153cs.jpg)
(http://img704.imageshack.us/img704/5404/dsc00154rb.jpg)
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Barba 28, 01, 2010, 18:05:24 posle podne
Hak, ne znam sta bih ti rekao, meni se taj camac vizuelno dopada, a ja sam pominjao upravo Sinketovu Ninu. Skeptican sam prema domacoj amaterskoj proizvodnji, ali bilo bi najbolje da camac pogledas uzivo. Ja bih posebno obratio paznju na Sinketov i Zoranov post.

Svaki camac ima svoje prednosti i mane, Istranku mozes da nadjes za 1000-1500e, ne placas porez ali plovis 8 km/h. Ovaj camac ti obezbedjuje vecu brzinu, placas porez, treba di skuplji motor, trosis vise para na gorivo, ali i prelazis vise.

Za ostalo sta da ti kazem, ovde se raspravljalo i o nestabilnosti baylinera-a !?
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: LSI 28, 01, 2010, 19:17:30 posle podne
DarkoBP, hvala na podacima.

Pitao bih nešto u vezi one platforme na krmi za koju je zakačen motor.

Pretpostavljam da je to vlasnik nadogradio (ili je možda fabrički konstruisano tako?).
Vizuelno, izgleda lepo; na neki način produžuje čamac, ostavlja dosta slobodnog, mada ne znam i koliko iskoristivog prostora na krmi
Zaima me šta se još postiže tim dodatkom?
Kako on utiče na plovnost i mogućnost glisiranja, kao i na sveukupnu stabilnost?

I još nešto - "Dužina 350" - imam utisak da je cifra prevelika prema onom što se vidi na slici. Da nije trebalo da piše: Dužina 250?
(Nekako mi se čini da prema onome što vidim na slici kabina ne bi mogla da bude 3,5 m duga - ne bi ostalo toliko mesta u kokpitu.)

Na šta se odnosi poslednji podatak: "Težina 60"?
Da li je to težina motora koju može da prihvati platforma?
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Darkobp 28, 01, 2010, 20:31:06 posle podne
E ovako,ajmo redom :good:
Platforma na krmi nije fabricka to je iz domace radinosti,bila je na camcu kad sam ga kupio
Nije najbolje ispostovana linija broda snjom pa je uza za nekoliko cm od broda pa se ocigledno gubi velika sila uzgona pa ja ovaj Elan nisam uspeo zglavno ni da izglisiram ni sa 60 ks,27km/h je bila najveca brzina
Ja ga vozim u deplasmanskoj plovidbi tako da to meni veliko i nesmeta ali imam u planu ove god da je prepravljam cisto iz vizuelnog izglega a i sper od koga je napravljena vec je delimicno truo iznutra
Sama ta platforma je dosta korisna jer na malom camcu od 5m jako puno znaci 60cm,ja tu recimo drzim svo pice,vodu i koje kakve razne budalastine
Zbog povecane duzine broda od 60cm na vodenoj liniji samim tim je malo povecana i brzina broda u deplasmskoj plovidbi
Kabina je dugacka 3,5m ali to je duzina skroz sa onim kosim spustom ali mereno duzina kabine od ulaznih vrata je oko 2,5m
To 60kg je tezina same kabine
Ono 280kg je tezina samog klot korita bez kabine

Maltene jedina razlika izmedju ElanaT495 i E.T500 je samo u promenjenim i popravljen tim ojacanjima izmedju duplog dna,I Elan je to sigurno shvati i ispravio, e sad zavisno od god proizvodnje ko koji primerak ima

Gen.kao sto kaze i Barba i meni se dopada taj tip plovila ,ja sam prezadoljan sa Elanom495 i rado bih presao na to Banetovo korito jer mi sve ostaje isto samo bih dobio 1m prostora vise za wc i malenu prirucnu kuhinjicu za koju ovde nemam nikako mesta

Jos uvek je to lagan plastican brodic tako da bih ga mogao i sam po volji maltene obicnim autom vaditi iz vode svake zime i trasportovati do kuce bez onih skupih zajebancija

Samo treba obratiti dobro paznju na podvodni deo kao sto se pricalo i malo spustiti tu veliku cenu jer je taj brodic skoro neopremljen i ja bih ga terao rado kuci bez razmisljanja :good:
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: haklberisojer 29, 01, 2010, 08:18:34 pre podne
Svi komentari su dobronamerni. Ljudski je malo pobeci od teme :) Malo ...;)

Mene intersuje ta upravljivost i "bezanje" pomentog camaca, koje se provlaci u postovima. E da ja bih ga vozio u deplasmanskoj plovidbi. Prodavac kace da je max brzina Dunavom sa onom njegovom Tomos 10ks : 18km/h. Ne bih da kupim lose upravljiv camac.

Drugo ta potencijalna osmoza. Nisam neki strucnjak, morao bih povesti nekog od vas ovde. Prodavac kaze da je izvadjen camac pa bise to moglo videti?

Trece jeste da je skoro golo korito, ali cena mora dole a ja bih ga vec opremio po mom ukusu. Mada ne vidim bas mesta za kuhinjicu i wc u postojecim gabaritima.

Mada camac je 91 godiste. U domacoj radinosti tad i nije bilo nekih vrhunskih tehnologija za izradu stakloplastike. Nema ni sada, nesto ;)

@barba: zasto mislis da ulazi u cenzus za porez na luksuz? Duzina 6m i 10ks penta? Ne mislim da menjam pentu niti imam fin. mogucnosti. Koji Sinketov i Zoranov post?



Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: simbad 29, 01, 2010, 09:30:19 pre podne
Narode, samo da pojasnim,

Uopšte ne mislim da je ovaj čamac opasan ili da njegova "nestabilnost" treba nekog da zabrinjava. Za taj novac jednostavno može mnogo bolje.
A da se "klati" kad se ideš malim gasom ili stojiš, "klati se", više od sličnih. Hak, mislim da ga je najbolje koristiti kao gliser, za šta je i predviđen, kao Sinke.

Uostalom, ko naleti u Boku, može ga pogledati a verovatno je i na prodaju(ako ima zainteresovanih mogu da pitam rođaka). Na samoj obali je a adresa je Njivice 30.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: SALE NB 29, 01, 2010, 10:48:23 pre podne
Hak, čisto da razjasnimo te priče o bežanju čamca.
Taj čamac je, kao i svaki gliser, izuzetno upravljiv i poslušan. Hidrodinamika gliserskog korita je takva da korito postaje efikasnije i upravljivije sa povećanjem brzine, tako da posle određene brzine, gliseri postaju sposobni da izvode manevre o kojima deplasmanci samo sanjaju!
Pri manjim brzina, gliseri zahtevaju određeni stepen pažnje i česte korekcije volanom.
Najprostije rečeno: Pošto nema izraženu kobilicu celom dužinom korita, ne možeš da mu pustiš volan i očekuješ da će čamac nastaviti u tom pravcu, već moraš da ga povremenim korekcijama volanom održavaš na željenom kursu.
To moraš i kod svakog deplasmanca takođe, pogotovo na reci, ali su te korekcije svakako mnogo češće na gliseru.

Sa 10ks neplaćaš nikakav porez, a brzina od 18km/h je više nego pristojna.
Što se ozmoze tiče, prepoznaje se po sitnim plikovima koji, kad se probuše, odaju karakterističan kiselkast miris.
Ne znam sa čime da uporedim, ali ako to namirišeš, prepoznaćeš.

Postojalo je više proizvođača tih čamaca, koliko znam, ovi iz Starih Banovaca su bili veoma hvaljeni što se kvaliteta izrade tiče. Ako je čamac iz njihove radionice, onda bi trebalo da je dobro urađen.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: haklberisojer 29, 01, 2010, 11:07:14 pre podne
Prodavac mi rece da je pravljen u Starim Banovcima.

@SALE NB: I mislis da je ostvarljiva ta brizna ( 18km/h po Dunavu) sa pomenutom pentom?
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: dzoni 29, 01, 2010, 11:20:32 pre podne
sa 9.9 ks se ne placa porez
ja sa brodskim 10ks placam....
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: haklberisojer 29, 01, 2010, 11:21:12 pre podne
Idioti...
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Vlada 69 29, 01, 2010, 11:53:15 pre podne
Znam proizvodjace,licno.Radili su camce od tamo nekih 70-ih pa do pre 5-6 godina.Dosta cesto sam i gledao izradu bas ovog camca o kom pricate.Radjeni su bikvalno i po zelji kupca odnosno u zavisnosti od jacine i tezine motora.Dodatno su ukrucivali korito tamo gde je i kad je trebalo kao i krmeno zrcalo.

Radjeni su u dve varijante:kraca i duza (ova o kojoj se prica) i predvidjeni su za vanbrodske motore preko 50 ks i po svom koritu namenjeni su iskljucivo kao gliseri.

Sto se kvaliteta izrade tice,znajuci kako je radjeno i ko je radio te camce ,siguran sam da su kvalitetnije uradjeni nego oni "fabricki" sto sam i svojim ocima video kada su isti dovozeni kod Bate i Ljilje u radionicu na popravku.

Ako je camac dobro odrzavan,siguran sam da je kvalitetnije odradjen nego original korito odnosno da ga kupujem uvek bi se pre odlucio za BIC (Batina indistrija camaca) nego za Elana !

Stvarno je steta sto vise ne prave camce...
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Darkobp 29, 01, 2010, 12:34:38 posle podne


@SALE NB: I mislis da je ostvarljiva ta brizna ( 18km/h po Dunavu) sa pomenutom pentom?

Da,al niz Dunav :taunt: :taunt: :taunt:
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: SALE NB 29, 01, 2010, 15:22:04 posle podne
Granica za porez je 7.35 kw. Zavisi šta vam piše u plovidbenoj ili u papirima od motora.
Ako piše 7.36 kw.... onda plaćate. Ali neka i to bude rečeno- ta prva kategorija je još podnošljiva.
Ako se ispostavi da na Tomos 10 plaćaš porez ( što je potpuno sumanuto, s obzirom da taj motor ima stvarnih 8 ks), onda ga odmah prodaj i kupi motor od 25-30ks. Ostaješ u istom "poreskom razredu", a kad već plaćaš, da se barem i voziš k'o čovek! :taunt:

Što Darko reče, 18km/h bi trebalo biti moguće u plovidbi nizvodno, a sigurno ćeš imati 14-15km/h uzvodno.
Sa 25ks slobodno računaj sa 30Km/h, i uzvodno i nizvodno!
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Sinke 31, 01, 2010, 23:09:28 posle podne
 Ma bez 70-80 ks ovo korito nema smisla.Moj camac sa 45 ide lepo sa 2 ljudi kada se potovarimo nas 4-5 nema nista od glisiranja samo oranje Dunava.Znaci za pravi uzitak neka 80-ica pa da vidis.Sto se tice registracije za motore od 30 do 100 ks od 20000 do 50000 dindzi godisnje u zavisnosti od godista i plovila na kom je reggistrovan motor,za mene konkretno 23000.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: zoki novus 31, 01, 2010, 23:33:24 posle podne
to nemoze da izglisira sa 25ks :good:
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Barba 01, 02, 2010, 11:21:28 pre podne
Ja znam da se za Tomos 10 placa porez. Provereno.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: SALE NB 01, 02, 2010, 12:29:16 posle podne
Proverio sam i ja.
Prva kategorija je od 7.35kw - 22.05kw
A Tomos 10 po papirima ima 7.35kw. Plaća porez. :sorry:
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: Vlada 69 01, 02, 2010, 13:00:46 posle podne
Nekad sam se pitao sto prave to 9.8 ili 9.9 ?! Izgleda da su to svi u normalnom svetu znali ,samo" nadaleko cuveni" Tomos nije znao.Kakavi amateri....
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: simbad 01, 02, 2010, 13:15:43 posle podne
Nekad sam se pitao sto prave to 9.8 ili 9.9 ?! Izgleda da su to svi u normalnom svetu znali ,samo" nadaleko cuveni" Tomos nije znao.Kakavi amateri....
Znali su i oni,90-tih su ih obeležavali 9.9...
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: SALE NB 01, 02, 2010, 14:56:33 posle podne
Stvarni bedak je taj, što svi drugi proizvođači snagu mere na elisi, a samo Tomos navodi snagu motora na radilici.
Tako da drugi pišu 9.9, i isporučuju 9.9ks,  a Tomos piše 10, a na elisi ima jedva 7,5-8ks! I za tih 8 ks platiš porez!
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: stvlada 02, 02, 2010, 19:08:40 posle podne
Jesenas sam registrovao camac i na njemu tomos 10 i nisam platio porez.
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: LSI 03, 02, 2010, 07:36:32 pre podne
U ovoj zemlji je sve moguće.
Zato i imamo situaciju da svako tumači zakon onako kako ga on doživljava.

Tako je moguće da neko mora, a neko i ne mora da plati porez po istom članu zakona.

Pa posle neko kaže da nam treba više slobode i demokratije u državi.
Nemoj da čujem da se neko žali...

Živela Srbija!
(Joj, šta ćemo da uradimo ovoj jadnoj EU kad joj se pridružimo - ne smem ni da pomislim. Oni i ne sanjaju šta ih čeka:)
Naslov: Odg: Misljenje o vec pomenutom camcu
Poruka od: SALE NB 03, 02, 2010, 07:53:49 pre podne
Mislim da je razlog pre to što je nekima upisano 7.34, 7.35 ili 7.36kw, a sve za isti motor!
Neko je imao sreće, a neko nije! :taunt: