Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Yamaha => Temu započeo: hallamiti 15, 01, 2010, 23:59:51 posle podne
-
Pozdrav drugari!!! interesuje me sta mislite o ovom motoru??? http://navodi.com/Berza_007/012.html (http://navodi.com/Berza_007/012.html)
ovo bi trebalo da je 1980 godiste ???? covek mi kaze da je uradio servis u rodicu i da je zamenio impeler.... dao bi ga za 500e, jel to puno za ovo godiste???
-
meni se cini da je skupo .... mada ko ce ga znati
pogledaj ovo
http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Camci-i-Brodovi/Motor-za-camac-Yamaha-8ks/941741 (http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Camci-i-Brodovi/Motor-za-camac-Yamaha-8ks/941741)
jedino sto nema papire...
-
znam nije lose ali papiri....
-
Ta Yamaha ne može biti 80. godište nikako... to je 90 i neko godište....
-
Mnogo je 500e za 30god star motor. Ja kupih letos kod Caleta Nautec nov Mercury 3,5ks 4t za 850e
-
Bolja je kupovina neke Tomosove četvorkice za 200 evra....Ove Yamahe su skupe za popravku,a na T4 za 50 evra generalka...
-
PUNO PUNO
-
Bolja je kupovina neke Tomosove četvorkice za 200 evra....Ove Yamahe su skupe za popravku,a na T4 za 50 evra generalka...
Da,s tom razlikom sto kod cetvorke tomosove nikada ne znas kada ce te ostaviti ,vecito nesto izduvavas,cistis.... a yamaha-sipaj i vozi.Nije za poredjenje.
Cena.... naravno prevelika ,eto sta kaze Misa d.
-
Ja Tomosovu četvorku ne volim samo iz razloga što je previše bučna,a nikad me nigde nije ostavila, i sve sam mogao na licu mesta da sredim... A vozam je od ´89. godine stalno, ne jednu nego bar deset sam vozao i nikad ništa...Više sam kvarova imao na Yamahama,mada su to uglavnom bili modeli 25-30 godina stari i već izvozani...I naravno veće snage...
Ja sam uvek za Yamahu pre, ali kod ovih malih motora dajem prednost T4... Naravno to je moje mišljenje
-
Ja Tomosovu četvorku ne volim samo iz razloga što je previše bučna,a nikad me nigde nije ostavila, i sve sam mogao na licu mesta da sredim...
Takodje :good:
-
Ma ne kazem ja da je tomos los,ali nikad ne znas kada ce da te ostavi.Bas kada ti zatreba-nece da pali a inace uvek pali na pola kanapa...I to je Tomos
Primer:moj brat dobio na poklon novu (neotpakovanu!!) t 4,5 i stavio je na titelac.Desavalo se ne retko da je hteo baciti u Dunav zbog paljenja.Nastelovana i opet isto.O tome pricam.Moj utisak i iskustvo sa tomosima (od 81 god sam imao prvi) da je ista prica kao i kod jugica-svaki komad je za sebe ili je los ili je dobar i tako se ponasa valda do kraja eksploatacije.
-
Pozdrav drugari!!! interesuje me sta mislite o ovom motoru??? http://navodi.com/Berza_007/012.html (http://navodi.com/Berza_007/012.html)
ovo bi trebalo da je 1980 godiste ???? covek mi kaze da je uradio servis u rodicu i da je zamenio impeler.... dao bi ga za 500e, jel to puno za ovo godiste???
Ova YAMAHA je 1994. godiste,pise na plocici.Izgleda kao da je nova,ako spusti jos malo uzimaj.
-
cekajte bre, zar nije 1980godiste 6E0 motor, gde se gleda onda godiste... a ako bi spustio na 400??? nekako mi je pouzdanija mnogo yamaha nego tomos4
-
Ja sam nosio navodno super pouzdani " nikad me nije izdao" Tomos 4.8, kao rezervni motor na regatu.
Sve što mogu reći o tom motoru je da može izvanredno da posluži - kao SIDRO!!!
Toliko o Tomosu, dobar je koliko je i Zastava dobar auto!
-
hallamiti, nemoj uopste da razmisljas o poredjenju pouzdanosti Yamahe i Tomosa. To jednostavno nema smisla. U Yamahu sipas i ne mislis. Jedina je mana sto posle x godina i dalje ne znas nista o motoru. Inace i Tomos cete dobro posluziti ako zabodes komad od vlasnika sa malo tehnicke kulture i nosis kljuc za svecicu i komad smirgle uvek sa sobom. Ako pricamo o bilo kakvom poredjenju, osim cene, definitivno Yamaha.
-
pa koje je ovo godiste na kraju... covek mi je rekao da je 90 i neko ali ja sam nasao na netu da je 80-o
-
ne znam tačno,ali je sigurno između ´91. i ´99.
-
pa koje je ovo godiste na kraju... covek mi je rekao da je 90 i neko ali ja sam nasao na netu da je 80-o
Rekao sam ti 1994. godiste,na plocici oznaka S je oznaka za godiste.
-
Ja Tomosovu četvorku ne volim samo iz razloga što je previše bučna,a nikad me nigde nije ostavila, i sve sam mogao na licu mesta da sredim... A vozam je od ´89. godine stalno, ne jednu nego bar deset sam vozao i nikad ništa...Više sam kvarova imao na Yamahama,mada su to uglavnom bili modeli 25-30 godina stari i već izvozani...I naravno veće snage...
Ja sam uvek za Yamahu pre, ali kod ovih malih motora dajem prednost T4... Naravno to je moje mišljenje
A Yamaha 4 kao nije bucna.Mislim da ni traktor ferguson ne otkiva kao jednoklipni dvotaktni motor.Za neko uzivanje u plovidbi dvoklipni motor je preduslov,a ovi jednoklipni samo da se prevezes na drugu obalu.
-
pa koje je ovo godiste na kraju... covek mi je rekao da je 90 i neko ali ja sam nasao na netu da je 80-o
Rekao sam ti 1994. godiste,na plocici oznaka S je oznaka za godiste.
Zar nije to oznaka da je u pitanju kratka noga :this:
-
Zorter je strucnjak za nogu :)
-
danas sam gledao u izlogu galije yamaha 4ks 4t najnoviji model 56000rsd (nova je 100000rsd)
-
Sema serijskih brojeva za YAMAHU!
-
a ovo ??? http://continuouswave.com/whaler/reference/yamahaModelGuide.html (http://continuouswave.com/whaler/reference/yamahaModelGuide.html)
po ovome 6E0 je 1980... jel moze neko da potvrdi ovo?
-
jel moze biti da je ova jamaha oko 90 godista, stvarno mi nije jasno, jer gde god da ukucam sifru modela 6E0 nailazim na 1980.godinu....
-
Hallamiti, провјеравао сам лично неке Yamaha моделе и налазио сам низ нелогичности јер осим ове табеле постоје и неке друге верзије према којима се гледа и очитава другачије. Мада судећи према фотографији не бих рекао да је мотор из 1980 год.
Yamaha Outboard Model Code Reference Chart
Model
Description
B = Inshore Series
C = C Series
D = Twin Props
E = Enduro Series
F = Four Stroke
L = Counter Rotation
P = Pro Series
S = Saltwater Series
T = High Thrust
V = VMAX Series F = Four Stroke
X = OX66 Advanced Fuel Injection
Z = High Pressure Direct Injection
Fuel induction system
F = Four Stroke
X = OX66 Advanced Fuel Injection
Z = High Pressure Direct Injection
Prop shaft horse power Example:
6
9.9
200
250
Starting Method/ power trim and tilt
T = Power Trim and Tilt Model with electric Start
P = Power Tilt with Electric Start
E = Manual Tilt with Electric Start
M = Manual Tilt with Manual Start
Shaft length
S = 15"
L = 20"
X = 25"
U = 30"
J = Jet Drive Unit
Control method
R = Remote Control
H = Tiller Handle
Model
Year
N = 1984
K = 1985
J = 1986
H = 1987
G = 1989
F = 1989
O = 1990
P = 1991
Q = 1992
R = 1993
S = 1994
T = 1995
U = 1996
V = 1997
W = 1998
X = 1999
Y = 2000
Z = 2001
A = 2002
B = 2003
C = 2004
D = 2005
-
ajde da pitam nesto u ovoj temi, da ne otvaram novu...imam ponudu za yamahu 4hp 4t za 450e ....par sati rada...da li se isplati uzeti to...na nekom hrvatskom forumu sam procitao da im riknjavaju zupci na radilici ili tako nesto....
evo i slike
-
narode kava 1980 godina gde to procita? taj motor je po plocici 1993/ 1994 godiste ( code za godinu proizvodnje je u desnom cosku skroz dole kod jamahe iz evrope) kod ovoga pise A koliko vide moje oci. 1993/94 godiste za 500 evra je super cena.
kod yamahe je malo problematicno reci 100 % koje je godiste posto poneki modeli po celoj evropi imaju razlicite code/ove . ali 1993-94 je odprilike sigurno a i tako izgleda.
-
ajde da pitam nesto u ovoj temi, da ne otvaram novu...imam ponudu za yamahu 4hp 4t za 450e ....par sati rada...da li se isplati uzeti to...na nekom hrvatskom forumu sam procitao da im riknjavaju zupci na radilici ili tako nesto....
evo i slike
450 euro je super cena za takav motor , sto se to nebi isplatilo?
ja sam u nekom forumu procitao da je ferrari limarija mnogo losa i da karike lupaju kao i udobnost koja nije neka :taunt: :taunt: :taunt: :taunt:
pusti ti te price sa tom radilicom ...... :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:
-
i ja mislim da jeste samo sada nisam siguran da li ima papire o uvozu i da li je placena carina.....ako nije mrka kapa....moram to da proverim
-
Nisam siguran da je taj motor toliko mator!Naravno,ako je taj sa slike u pitanju!Kape motora tih godista su kockaste!Uostalom pogledaj i sam!
http://www.yamaha-motor.com/outboard/parts/home.aspx (http://www.yamaha-motor.com/outboard/parts/home.aspx)
-
deda ovaj motor sa slike nema veze sa onim prvim i sa naslovom teme...jedina slicnost je sto imaju 4 konja....nego nisam hteo da otvaram novu temu....
sada imam ponudu za ovaj cetvorotaktni 4ks za 450e ima malo radnih sati, skoro nov, samo sam zaborvio da pitam coveka dal je uzeo papire na granici i da li je placena carina....ako nije mislim da je mnogo jaka cena onda???
-
Bez papira je jaka cena,mada sve je resivo!
-
na koliko da mu spustim da bude realna????
ja sam nesto racunao....ona je nova oko 1000e e sad koliko bi je cenili ovi na carini......???!!? da je cene oko 900 eura izacice me carina i porez oko 200e malo manje, je da?
-
e pa posle skoro godinu dana konacno kupih i ja motorce..... za sada samo jedna slika...kada budem imao vremena slikacu vise....inace 2008.godiste
pozzz
-
Lepo, nema sta, jedino sto je taj motor jedna dosadna masina o kojoj nista neces nauciti. Samo sipas i vozis. :)
:good:
-
Ja sam cuo da te motore 4ks 4t bije los glas,i da je Jamaha Rodic imao velike probleme sa njima i da su mnogi vraceni za Sloveniju
Moras ga zaliti protiv uroka pod hitno :drinks: :drinks: :dance1:
-
ma dog god serviseri ili mehanicari nevrate motor vlasniku u dzaku sve je ok :taunt: :taunt: a da su losi ja neverujem
-
ma i ja sam cuo da nisu neki ;) mada zalicemo prvom prilikom kada uhvatim slobodno vreme da dodjem na skupljanje pozz
-
jel to ona ipak iz hrvatske??? Jesi resio papire??
Koliko te je na kraju izasla??
-
nije iz hrvatske...ova je iz svedske i sa papirima me je izasla 500e....
idem sutra za prag pa sam u frci...za 6 dana se vracam i onda cu malo sa njom da se pozabavim...
-
Odlican pazar si napravio :good:
Dobru svotu para si ustedeo za razliku od nove a maltene je nova :good:
Nek je sa srecom i nek te dugo dugoooo verno sluzi :drinks:
-
hvala.... :drinks: unutra(motor) je bukvalno kao nova, dok na kapi ima par ogrebotina ali nista strasno i na ovim mestima na slici je malo krenula farba da se dize....ne mogu da verujem da je to tako lose odradjeno.....dal da smirglam to pa da prefarbam ili da ostavim tako?
-
nije to nista lose odradjeno nego samo od proslih vlasnika lose cuvano. tesko je naci i skupi su original lakovi za yamahe ja bi to ostavio jos godinu 2 i onda ga lepo izsmirglaj i prelakiraj novo, nemoj samo kapu motora inace ti taj motor nece niko vise hteti da kupi ako ga budes hteo ikad prodavati. kod vanbroskih motora je tako= prelakiras original kapu motor manje vredi .
-
Ali cime ofarbati nogu motora?
-
Ali cime ofarbati nogu motora?
isti postupak kao za metalni camac?
-
Nisam siguran cime ofarbati ogrebotine na cizmi motora...Kojom bojom?
-
isto mozezs tim lakom nije problem , ako hoces da ga nevadis iz vode onda moras vanbrodski antifouling ali za tako male motorcice niko nestavlja taj antifouling posto mozes da ga podignes iz vode.
evo naprimer sa ovakvim sprayom mozes sve to lepo ofarbati, e sad gde to ima da se kupi u srbiji ja neznam , ali dobar spray na Acryl-noj bazi isto mozes da upotrebis ako nadjet takvu boju kao motor ili bar dosta slicnu.
npr: http://www.segelladen.de/Inhalt-untergruppen26/MotorSprayfarbenPlastimo.htm (http://www.segelladen.de/Inhalt-untergruppen26/MotorSprayfarbenPlastimo.htm)
-
Hvala :good:
-
ljudi sad procitah na forumu varalicar.com da yamaha vec 15 godina ne pravi motore sa stiftovima....meni koliko se cini 4ks 2008. ima stift...ili sam ja lud?
-
jel zna neko nesto o ovome...
-
upravo na regati mi je proklizla guma na elisi jamahe . Ne rade sa štiftom već je elisa sa čaurom koja nailazi na osovinu ulivena u gumu pa kad guma proklizne gubiš pogon , onda naša srpska dosetljivost smišlja i uspešno ugrađuje štift , jer elisa košta oko 150e .
Verovatno je i kod tebe rešenje sa štiftom u domaćoj radinosti
-
a jel ovo pod stavkom 1. stift ili nesto drugo....
inace ovo je slika iz uputstva
-
Ne, nije štift... to je osigurač koji ne da kapici da se odvrne da ne bi spala elisa...
-
^hvala
-
Pozdrav dobri ljudi,
Imam problem na motoru - četvorotaktna Yamaha 4hp 1998 godiste (zaobljena kapa). Voda za hladjenje izlazi normalno sa zadnje-bocne strane, ali sam na zadnjoj voznji primetio i da pusta mali mlaz i na prednjoj mazalici - mislim da je to mazalica menjaca(?!?!). Ista je temperatura vode, samo ne znam otkud je izbila tu. Nije pravilo problem prilikom voznje, ali ne znam da li moze da izazove veci problem i koliko smem u takvom stanju da vozim do servisa. Svaki savet je dobrodosao. Hvala