Moja Ladja
E, ovako treba... => Plovila => Temu započeo: budens72 24, 11, 2009, 15:45:16 posle podne
-
Moram da kažem da i ja razmišljam o kupovini neke lađe ili pravljenju nove...
Našao sam nekoliko jedrilica oko 7 metara dužine i 2.5 širine po pristupačnoj ceni...Pa me zanima da li neko ima iskustva sa prepravkama jedrilica u rečni brod ( sečenje kobilice,uklanjanje jarbola itd...) Sve više me privlači tako nešto...pa ako neko nekim savetom može da pomogne neka se javi....
Inače ako bih pravio brodić,kao materijal bih koristio aluminijum,pa i tu može koji komentar...
Zorane razmisli o ovome što sam napisao,meni se čini interesantno
http://www.kupujemprodajem.com/riveto-96370-oglas.htm (ftp://http://www.kupujemprodajem.com/riveto-96370-oglas.htm)
-
Moram da kažem da i ja razmišljam o kupovini neke lađe ili pravljenju nove...
Našao sam nekoliko jedrilica oko 7 metara dužine i 2.5 širine po pristupačnoj ceni...Pa me zanima da li neko ima iskustva sa prepravkama jedrilica u rečni brod ( sečenje kobilice,uklanjanje jarbola itd...) Sve više me privlači tako nešto...pa ako neko nekim savetom može da pomogne neka se javi....
Što bi upropašćivao i sakatio jedrilicu zar nije bolje kupiti onda neku drugčiju koncepciju broda. U ostalom možda ćeš jednom poželeti da jedriš a problem će nastati i kod kasnije prodaje jer mislim da je tržište za takav brod (jedrilicu koja više nije jedrilica) jako malo. Sa druge strane ne verujem da ćeš biti preterano sretan sa tim prepravkama, jedrilica služi da bi se njom jedrilo i mislim da je većina stavari na tom konceptu broda ovome prilagođeno.
-
Evo da malo osvezimo temu sa novim prilozima :)
Naime, u nedostatku drugih ponuda poceo sam da razmisljam i ovom camcu : http://www.navodi.com/Berza_006/091.html (http://www.navodi.com/Berza_006/091.html) Na prvi pogled, sudeci po slikama, deluje sasvim solidno. Medjutim, kad sam danas otisao da ga pogledam, moje razmisljanje o njemu je zavrseno. Jednostavno, to nije ni blizu onoga sto zamisljam kao moje plovilo. Pokusacu slikama da docaram stanje i izgled, da mozda nekome drugom pomognu u odluci.
Zorane, to ti je otprilike ista cifra kao i onog sa shark-a.
-
Što bi upropašćivao i sakatio jedrilicu zar nije bolje kupiti onda neku drugčiju koncepciju broda. U ostalom možda ćeš jednom poželeti da jedriš a problem će nastati i kod kasnije prodaje jer mislim da je tržište za takav brod (jedrilicu koja više nije jedrilica) jako malo. Sa druge strane ne verujem da ćeš biti preterano sretan sa tim prepravkama, jedrilica služi da bi se njom jedrilo i mislim da je većina stavari na tom konceptu broda ovome prilagođeno.
znao sam da će biti ovakvih komentara i to sa punim pravom...Jeste da bi se osakatila jedrilica...
Zato sam i razmišljao da li uopšte da pokrenem takvu temu, međutim meni se sviđa korito jedrilice, ali pošto ima duboku kobilicu,a i visoka je zbog jarbola, nije pogodna za reku i prilaženje obali...Ali sa druge strane,oblik korita ne zahteva veliku snagu motora,tako da sa motorima slabije snage može da se dobije sasvim prihvatljiva brzina čamca....
-
razlog za sakcenje jedrilice i pravljenja camca za reke jeste ekonomski...
jedrilica u fill uopremu duzine recimo 7 metara :
4-6 kreveta,
kuhinja,
wc
trpezarija ,
strja...
i sve to fabricko moze da se nadje do 10k evra u inostranstvu... je postoji nijedan deplasamanc u toj duzini i toj opremi za te pare...
ja sam protiv ovoga ali postoji interes.....
-
samo pogledaj ovo .....
(http://images.kupujemprodajem.com/photos/ad/3/43/1843/big-1843_maxi_77_spraengskiss.jpg)
http://www.kupujemprodajem.com/Jedrilica-MAXI-77-1843-oglas.htm (http://www.kupujemprodajem.com/Jedrilica-MAXI-77-1843-oglas.htm)
Prodajem švedsku jedrilicu MAXI 77 potpuno opremeljenu i spremnu za plovidbu.
Brod ima:
4-5 kreveta,
brodski WC,
kujnu,
4 jedra,
2 sidra,
vanbrodski motor Volvo 6 ks sa rezervoarom,
obojnike, konopce i ostalu opremu
kao i kolevku za držanje broda na suvom i transport.
PODACI:
dužina 7,62, vodna linija 6,75, šitrina 2,50, gaz 1,45, istisnina 2000kg, balast 800kg, glavno jedro 10m2, đenova 24m2, radni flok 10 m2, spinaker 50m2, rig 1/1
i sad nadji mi bilo koji deplasamanc koji sve to ima za tu lovu ... a ima i jeftinijih ...
-
I još jedna stvar... Na toj jedrilici ima gomila opreme za jedrenje i palubne opreme,koja na deplasmancu nije potrebna,pa se može prodati,a za taj novac uraditi neke prepravke na čamcu i prilagoditi ga rečnoj plovidbi,a kad mu se skine kobilica i jarbol može i na more na motorni pogon... :dance1:
-
Pa i ja sam razmisljao na istu temu vezano za novog Pajnika 550 bez opreme za jedrenje. Primamljivo nema sta. Samo ipak nekako cudno izgleda jedrilica bez jarbola, sto bi Dzeri rekao tuzno.
Kad smo vec kod toga pogledajte Pajnik 656.
http://www.pajnik.com/htdocs/srpski/proizvodi_pajnik656_srp.html (http://www.pajnik.com/htdocs/srpski/proizvodi_pajnik656_srp.html)
Ne izgleda lose.
-
to je skrnavljenje...koliko god ekonomski bilo opravdano...
kao da kupis gliser tipa Petra i vozis ga sa dve cetvorke
-
Dobra je ovo tema nema šta :dance:
I meni se jedrilica kao koncept jako sviđa, čak daleko više od tipa plovila kakvo sada imam ali definitivno jedrilice preko 7-8 m nisu za reke. Mislim da je za naše uslove katamaran prava stvar. Dvotrupac po mnogima ima dosta prednosti ali neke mane u odnosu na klasičan tip jedrilica. Ipak i pored svega mislim da je za reku ovo dobitna kombinacija jer se dobije u jednom većina dobrih stvari i jednog i drugog tip. Sa takvim brodom je jednako moguće krenuti na Karibe ali i blejati negde u plićaku na Belegiškim adama. Nažalost jedna od velikih mana mu je cena i troškovi održavanja.
Možda ići na one koji imaju promenjivu dubinu kobilice kao kompromis za jedrenje i plovidbu rekom.
-
Kakvo bre skrnavljenje,secnes onu djudu,jarbol i za relativno male novce dobijes brod za nase uslove odlican.Drugo postoji i opcija sa uvlacenjem kobilice pa ko voli nek izvoli.
-
Kakvo bre skrnavljenje,secnes onu djudu,jarbol i za relativno male novce dobijes brod za nase uslove odlican.Drugo postoji i opcija sa uvlacenjem kobilice pa ko voli nek izvoli.
naravno :good:
stavis 5-6ks i pici de ti volja :drinks:
-
Tu jedini problem može da bude stabilnost na vodi zbog oblika korita (ukoliko samo iseče kobilica) Ali sa druge strane ako je širina 2.5m onda bi moglo da bude podnošljivo, a moguće je prilikom dorade sa bokova korita dodati proširenja kao na nekim Aquarius-ima 320 koje je Frena radio baš radi bolje stabilnosti.
-
Tu jedini problem može da bude stabilnost na vodi zbog oblika korita (ukoliko samo iseče kobilica) Ali sa druge strane ako je širina 2.5m onda bi moglo da bude podnošljivo, a moguće je prilikom dorade sa bokova korita dodati proširenja kao na nekim Aquarius-ima 320 koje je Frena radio baš radi bolje stabilnosti.
To su vec druga pitanja.Uglavnom postoji vise resenja kako stabilizovati jedrilicu,dali joj dodati plitku olovnu kobilicu,zadnji stabilizator na koji ujedno nakacis i motor,kao sto je radio mislim Zoki ili bocne stabilizatore.Kad neko krene u taj poduhvat raspravljacemo.
bundes72 sigurno se isplati u to nemoj da sumnjas.
-
To sam ja mislio pre par godina.jako mi se dopala jedrilica Mac Gregor 26,super stvar,dosta mesta i opreme.20000 eura,nova u Sloveniji.Ali dok je iseces,dovezes,objasnis majstorima na grani sta vozis...I opet imas stvar bez motora i prikolice.Onda je bolje kupiti gotov Quicksilver ili Grcki Dragoboats koji za te pare stoji kako je bog rek`o,ako je godinu dve star dobijes i prikolicu.
-
Drago mi je da ste se uključili u polemiku,jer ja već duže razmišljam o ovoj varijanti...
Mislim da sečenjem kobilice korito neće izgubiti na stabilnosti jer kobilica služi da parira jedrima i jarbolu,kad njih nema,nema ni naginjanja broda,posebno jer je kod jedrilica odnos dužine i širine između 1:3 i 1:2.5 tako da im širina daje veliku stabilnost,a obla forma mali otpor prilikom kretanja...
-
Mac Gregor 26 ima pomičnu kobilicu,tako da nema problem dubokog gaza,kad se uvuče kobilica ne gazi više od 30 cm
-
Mc gregor ima vodeni balast i po tome je poznat,to je surogat jedrilice i glisera.
-
sa uvozom iz USA polovan Mac Gregor sa motorom i full opremom izadje ispod 20K....
posto je ovaj pajnik ?
-
Bila je priča negde oko 7000 za kit, ali je to ustvari rađeno po narudžbini i pitanje je koliko će se i da li će se uopšte raditi
-
Pa za slicnu kintu se kupi Tri princeze ili Anker 7-9 metara,a sve o cemu je ovde rec je bez motora.Uzgred ima li neko slike Anker BAS 747.
-
Za tu kintu u kitu ne može da se kupi ništa te dužine, a slike imaš u Domaćoj proizvodnji tema Anker.
-
Evo budense link pa vidi - nova nedovršena jedrilica
http://www.avto.net/mornar2003//ad.asp?ID=76157 (http://www.avto.net/mornar2003//ad.asp?ID=76157)
-
odlično izgleda :good:
-
kod nas u brckom imaju dvije jedrilice koje su prepravljene skinut jarbol izvadjena kobilica i divota lijepe brodice pokrecu ih motori do 4,5 ks ide prelijepo kao da se klize po vodi lijepa stvar slikacu pa cu vam poslati slike ekstra opremljene a za male pare kupljene
-
jedna informacija ako niste znali u okolini brckog u selu smiljevac ima fabrika za proizvodnju jedrilica to da vidite pa da se upisate od muke u selu a rade cuda udjite na sajt www,smiljevac,com i sve ce vam biti jasno firma se zove smiljevac prom rade ljudi do savrsenstva pogledajte nije na odmet. I jos nesto u blizini tuzle Kladanj ima firma koja pravi orginal elan camce po trostruko nizoj cijeni od janeza mislim da se firma zove hidrotehnika ukucajte samo kladanj čamci i vidjecete sta sve prave camsa nema na sajtu to jest slika jer su kopije ali imate kontakt tel pa zovite sve ce vam biti objasnjeno pozz
-
http://www.smiljevacprom.com/onama.html (http://www.smiljevacprom.com/onama.html)
Trenutno nemaju mnogo posla:
U preduzeću "Smiljevac prom" iz Lopara, koje proizvodi jahte za austrijsku kompaniju "Schochl Yachtbau", kažu da su posljednja dva mjeseca praktično zamrzli rad u očekivanju boljih vremena."Ekonomska kriza je uticala da na sajmovima više niko ne poručuje jahte. Posao je potpuno stao našim austrijskim partnerima, pa posljedično i nama", kazao je Goran Gajić, direktor "Smiljevec proma".Ta porodična firma je jahte radila kao poluproizvod, dok su jedra, motor i namještaj ugrađivali njihovi austrijski partneri.Upoređujući aktuelnu situaciju s prethodnim periodom, Gajić je rekao da su od osnivanja firme 2004. do 2006. godine bilježili rast proizvodnje sa 16 na 42 jahte godišnje, da bi već lani, s prvim naznakama nadolazeće globalne krize, proizvodnja pala na 25 jahti."Ove godine smo do jula napravili 16 jahti i od tada ništa. Sada se nekako snalazimo tako što proizvodimo određene sitne dijelove za kupce iz Beča, čisto toliko da premostimo ovaj loš period"
-
Bila je priča negde oko 7000 za kit, ali je to ustvari rađeno po narudžbini i pitanje je koliko će se i da li će se uopšte raditi
PAJNIK 656
MOTORNA POLIESTARSKA JAHTA PAJNIK 656, DUŽINE 7.10m (SA PLATFORMOM) ŠIRINE 2,5m, TEŽINE 800kg.
Visina u kabini je stajaća. U kabini se nalaze wc i tuš. Sudoper, mini frižider i rešo su oprema kuhinjskog dela.
Elektrooprema se sastoji od dovoljno priključaka na 12 i 220V, svetiljki, signalnih svetala i radioaparata sa CD plejerom.
Veliki i udoban kokpit je natkriven sa čvrstim krovom a u delu kod platforme montiran je i spoljašnji tuš.
PAJNIK 656 se lako prevozi, porinjava i izvlači iz vode.
Ako ovo kosta 7000e, to je ekstra. Pa da se od lima radi 8.5x2.5 kod djene izadje 8500e i to samo zastakljen i ofarban.
-
Pa ja sam barba rekao da se tako priča i ja sam za tu cenu čuo mada i ja nešto ne verujem, a isto tako sam čuo da je taj jedanjedini komad koji je izliven po narudžbini i komplet opremljen na kraju koštao oko 15000e
Sve su to priče i rekla kazala, treba se podrobnije raspitati ali mislim da je Budensova varijanta o kupovini i prepravci gotove jedrilice mnogo bolja varijanta.
-
Ma OK, ja sam ovo dao samo kao primer kako moze da se preradi jedrilica. E sad, ako ovo NOVO kosta 7000e i nema nikakve zezancije oko prepravke, onda se to po mom misljenju generalno isplati.
Ja sam, na osnovu mog iskustva, misljenja da kad kupis staru poliestersku ragu koja je odavno izgubila sjaj, treba mnogo vremena i para da ulozis da joj vratis stari izgled. Pitanje je sta u konacom zbiru vise kosta. E sad, to sto mnogi od nas nisu u mogucnosti da obezbede lovu na gomili i na taj nacin dodju do plovila je jedna druga mucna prica koju mi na ovom sajtu savetima i medjusobnim pomaganjem pokusavamo da olaksamo. :drinks:
-
Ne znam kad kupiš gotovo nema tu čari ako ništa nisi sam uradio bar meni, naći ragu sa dobrom osnovom i prilagoditi je sebi, a uz to i uštediš ponešto para ali ako imaš vremana, mesta i znanja naravno.
-
Ne znam kad kupiš gotovo nema tu čari ako ništa nisi sam uradio bar meni, naći ragu sa dobrom osnovom i prilagoditi je sebi, a uz to i uštediš ponešto para ali ako imaš vremana, mesta i znanja naravno.
Tako sam i ja mislio, ali sada kad je lepo vreme a ja brusim i varim... dodje mi za ledja da se ujedem!
Ima čari u tome što si mnogo pre na vodi nego kada sam nešto praviš.