Moja Ladja
E, ovako treba... => Vanbrodski motori => Temu započeo: Barba 02, 11, 2009, 13:15:02 posle podne
-
Ja cu sada da guglam i da trazim postupak. Kada ga nadjem prebacujem ovde. A ako neko zna sve potrebne akcije i voljan je da to napise unapred sam mu zahvalan. Outboard Master je vec pisao na ovu temu, ali to nije dovoljno detaljno uputstvo za laika.
Pozz
-
ako je vozim recimo svaki drugi vikend da li treba da se konzervira?
da li sva voda iz sistema za hladjenje izadje iz motora kada ga ugasim? prosle godine nisam vadio 2t evinrude iz vode cak je i zaledio i sve bilo ok...
sad me zanima sta da radim sa hondom 4t vozicu je ponovo celu zimu..
-
Ako ćeš je koristiti nema potrebe za konzerviranjem...
-
Ako ćeš je koristiti nema potrebe za konzerviranjem...
a voda ?
da li ostane negde u motoru i jel moze da se zamrzne i napravi stetu ?
-
ja moju hondu nisam skidao zadnje tri zime
nista se nije desilo
jednom sam ga palio na debelom minusu i zaledio je u sekundi kontrolni mlaz
ko u crtanom filmu
na srecu nije bilo posledica :)
-
Voda bi trebala sva da iscuri kada se motor izvadi,a ako i ostane nešto malo to nije opasno
Važno je motor položiti u pravi položaj,zbog ulja u karteru, najbolje da stoji uspravno na stalku
-
Najsigurnije je, a tu i ne treba mnogo rizikovati, motor skidati i drzati ga negde u toploj garazi. A kad ga postavis na ladju da se vozis, sto rece zoki novus, kontrolisi da ti ne zaledi kontrolni mlaz. Ostalo znash !
-
Bio je nekakav sprej u onoj prodavnici u Sava centru!!Samo se skinu svecice,naspricas,vratis ih i na prolece samo palis motor bez problema!!
-
Staviti ga gde ne moze da zaledi i jednom u dve nedelje povuci kanap.
-
Cetvoro taktni vanbrodski motori su mnogo otporniji na NEkonzerviranje od dvotaktnih ,zbog same svoje konstrukcije odnosno nacina podmazivanja , ali ostavljanje u vodi ( zaledjivanje ) svakako nije preporucljivo. Opasno moze biti ako se motor na zrcalu samo podigne u gornji polozaj a drenazni otvor na cizmi bude zapusen pa se voda NE OCEDI .